Tijd van het jaar he.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:00 schreef Oppersmurf het volgende:
Waarom drinken jullie trouwens?![]()
http://www.aa-nederland.nl/quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:00 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Anders gaan mijn handen zo trillen
je bent wel van alle gemakken voorzien he jij!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:58 schreef ernie09 het volgende:
[..]
aiaiai... Ik heb hier shoarmavlees (IN verpakking, jawel) en peuken... Koeriertje? kosten zijn voor jou... sorry, maar ik moet mijn hypotheek nog betalen...
Jij zit helemaal in Mexico. Dat wordt een dure grap met 'n koerier.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:02 schreef somegirl het volgende:
[..]
je bent wel van alle gemakken voorzien he jij!!!
potver, geef mij zo'n voorraad
Dat kost je dus een koeriertje... Maar dat is idd mijn survival pack. Ligt apart voor noodgevallen. En dit lijkt me een noodgeval... Maar jullie kunnen er niet bij. Als iemand een lumineus idee heeft om eraan te komen, let me know!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:02 schreef somegirl het volgende:
[..]
je bent wel van alle gemakken voorzien he jij!!!
potver, geef mij zo'n voorraad
Hoe laat/warm is het daar in Mexico?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:04 schreef somegirl het volgende:
aah nee joh, gewoon opsturen!
hey en als je dan toch bezig bent; stuur ff een paar broodjes kroket mee!
Zuip je dan ook de hele dag?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:06 schreef somegirl het volgende:
oh en momenteel op dit tijdstip zo'n 30 graden, overdag 38
Is goed! Iedereen is welkom, ik heb nog wel een paar bedden overquote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan kom ik ook wel die kant op!
Woon je er eigenlijk of zit je er vanwege studie-perikelen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:08 schreef somegirl het volgende:
[..]
Is goed! Iedereen is welkom, ik heb nog wel een paar bedden over
en ja zuipen doen we hier inderdaad de hele dag door!!!
Wel warm houden he! koude kroketten heb ik niks aan natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:08 schreef ernie09 het volgende:
*komt het wel brengen* Hop on, CherrymoonTraxx !!!
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:08 schreef ernie09 het volgende:
*komt het wel brengen* Hop on, CherrymoonTraxx !!!
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:08 schreef somegirl het volgende:
[..]
Is goed! Iedereen is welkom, ik heb nog wel een paar bedden over
en ja zuipen doen we hier inderdaad de hele dag door!!!
Je hebt toch wel een magnetron daar?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:09 schreef somegirl het volgende:
[..]
Wel warm houden he! koude kroketten heb ik niks aan natuurlijk!
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:10 schreef Mayhem het volgende:
Mag ik ook mee?
/edit: heb toch gedronkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:12 schreef Oppersmurf het volgende:
Hoe zien Mexicaanse vrouwen eruit? Toch geen snor ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |