abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18204125
oa. de andere manier van modden, of de vingertikmentaliteit moet dat zijn..

pff tijdje geleden zoveel te doen geweest om : we gaan het anders aanpakken...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Admin maandag 5 april 2004 @ 21:17:51 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_18204133
quote:
Op maandag 5 april 2004 21:11 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Uh, als het voldoening geeft, en het je niks kan schelen dat er uiteindelijk, hoe je het ook went of keert, een lolletje van wordt gemaakt, ga vooral verder.
Daarvoor ben ik de discussie als USER niet aangegaan, ik zou het vreselijk vinden als dit met een lolletje zou worden afgedaan.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 5 april 2004 @ 21:19:39 #128
11682 Moonah
Jolie femme
pi_18204198
quote:
Op maandag 5 april 2004 21:03 schreef yvonne het volgende:
als ik complimenten geef of maak, heeft men ze echt verdiend, en niet om maar iedere keer iets te komen zeggen, zo verlies je namelijk het effect van een compliment, dus mn advies om eens goed te lezen is volkomen terecht,
Oeh! Dat wordt spannend Cos-micV. Wanneer krijg je je eerste echtverdiende complimentje...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_18204222
quote:
Op maandag 5 april 2004 21:19 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oeh! Dat wordt spannend Cos-micV. Wanneer krijg je je eerste echtverdiende complimentje...
SpuitElf!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18204327
is cos-micV eigenlijk een man of een vrouw
  maandag 5 april 2004 @ 21:24:57 #131
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18204417
quote:
Op maandag 5 april 2004 21:22 schreef Roönaän het volgende:
is cos-micV eigenlijk een man of een vrouw
Een vrouw. Speciaal om aan de wensen van een aantal users te voldoen.
pi_18204583
als je niet zo vaak komische posticons trachtte te gebruiken was jou mannelijke visie ook wel vermakelijk.
  maandag 5 april 2004 @ 21:36:08 #133
61183 leonieke
Dan toch?
pi_18204827
Op het risico om weer voor vanalles en nog wat uitgescholden te worden: ik ben blij dat Yvonne zich eens verplaatst in een gewone user en ook eens opmerkt hoe het precies zit met die complimentjes.

Persoonlijk zou ik liever eens een compliment krijgen als het helemaal onverwachts komt, niet als er net iemand negatieve commentaar heeft gegeven. En tjah, dat Moonah idd vindt dat de mods het hier altijd goed doen, dat weet elke regelmatige lezer wel van dit topic. Soms moet je ook gewoon kunnen zeggen dat ze het eens verkeerd hebben aangepakt. Maar ik begrijp ook wel Moonah's standpunt als ze zegt dat het deugd doet om een compliment te krijgen (bij wie is dat nu ook niet zo, ook ik hoor graag eens dat ik iets goed doe, maar ik hoor ook soms eens graag dat ik iets verkeerd heb aangepakt. Liever eerlijke commentaar, daar heb ik pas iets aan. Ik heb er nix aan als ik kan voorspellen dat *die* persoon zal zeggen dat ik het toch goed doe) Tis wikken en wegen nietwaar?

En voor de mensen die hier _nogmaals_ willen komen zeuren dat ik enkel negatieve commentaar zou kunnen geven op mods, check your sources.
pi_18206029
Ik zit hier ook niet om complimentjes te krijgen....verwachte het ook niet.
Ik heb gereageerd op DE haar 'klacht"..omdat ik vind dat ze daar recht op had.
Dat Moonah mij quote en verteld dat ze vind dat ik open sta voor de users....dan heeft ze gelijk.
Ik ben namelijk niet iemand die halsstarig aan haar beslissingen vasthoudt...tenslotte ben ik ook maar een mens die weleens de verkeerde beslissing neemt....kortom ik ben niet perfect.

Dat er een paar users zijn die mischien problemen hebben met mijn modstijl...tja...ik kan niet iedereen het naar de zin maken.
Ik behandel iedereen gelijk...ik heb geen voorkeuren of vooroordelen omdat iemand misschien een zwaar postverleden heeft.
Sterker nog ...en dan doel ik even op De...ik ken jouw postverleden niet eens.
Maar als jij over de schreef gaat ..ja danzeg ik daar wat van...net zoals ik dat bij andere users doe.
Ik probeer dit forum in goede banen te leiden....niet meer en niet minder.
pi_18206424
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:29 schreef Moonah het volgende:
Er was gvd geen hond te vinden die R&P wilde modden. Dat was al toen shmoops ermee kapte.
[totaal-niet-met-discussie-te-maken]

Ohh ik wil wel hoor , maar denk dat sommige mensen daar niet zo blij mee zijn

[/totaal-niet-met-discussie-te-maken]
pi_18206469
Over de schreef gaan...

ik neem aan dat je mijn nare post tegen whistler bedoelde, al met al een postje of drie vier die meteen glad gestreken moesten worden..

ik denk dat als iets uit de hand loopt dat je in moet grijpen maar dit? nee dit lossen users heus zelf wel op en dat is ook gebeurt hoor, even hen en weer mailen en iedereen geniet weer van de dag.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 april 2004 @ 22:20:55 #137
61183 leonieke
Dan toch?
pi_18206487
ff for the record: ik ben hier niet om jou aan te vallen ofzo eh Cos-mic

En dat je fouten maakt? Ja, ik wil eens de eerste persoon tegenkomen die geen fout gemaakt heeft, of de eerste mod hier.

Het enige waar ik soms problemen mee heb, is dat men hier niet altijd openstaat voor discussie. Ik krijg soms het gevoel dat wat de mod denkt, wel just moet zijn. Het is niet erg hoor om te moeten toegeven dat je je vergist hebt, of dat je iets verkeerd hebt ingeschat (nee, ik heb het niet enkel over jou, maar eig op alle mods) Ik kan ook best mensen verkeerd inschatten, en als ik de indruk krijg dat ik me idd vergist heb, zal ik de eerste zijn om dat ook toe te geven. Denk dat dat precies de manier is om respect te krijgen van mensen
pi_18206907
Ik voelde mij ook niet aangevallen
De kritische noot was juist dat ik weleens een topic gesloten heb...en als er dan iemand met een goeie motivatie komt om hem weer te openen...ik hem dan weer opendoe.
Daardoor kom ik bij sommige mensen niet serieus, onstabiel en makkelijk om te praten over.
Ik noem het een fout toegeven...en open te staan voor de users.
pi_18207563
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:20 schreef leonieke het volgende:
ff knippen
Het probleem wat jij ziet zie ik niet. Ik ben een jaar lang mod geweest, en denk de klappen van de zweep wel te kennen. Toegegeven: ik ben net een mensch, en zie ook lang niet alles door een objectieve bril. Maar goed.

Het probleem is namelijk: Wat wil je horen? Wil je perse horen dat je gelijk hebt? Wil je horen dat we iets doen met een hint, tip of opmerking? En als we dat nou niet doen, wat dan? In de gordijnen klimmen? rellen?

Veel, en ook heel veel, heeft te maken met subjectiviteit. Als jij van mening bent dat er iets niet in een topic thuis hoort, en de mods vinden van wel, dan ben je het er niet mee eens. In het slechtste geval zijn het allemaal kutmods, die voor God spelen, die denken alles te weten maar ze weten niks, big nono's enz enz enz. En ja, als mod denk je het idd ook beter te weten, omdat je graag wilt dat Fok!, R&P in het bijzonder, goed loopt, normaal functioneert.

En als je als mod het eens bent met de user die de tip gaf, dan ben je heilig en de allerliefste mod die er bestaat.

Dit was niet persoonlijk tegen jou bedoelt, leonieke, maar meer in het algemeen en iedereen die zich aansprakelijk voelt.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_18207621
pssst aangesproken voelt...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18207681
quote:

Maar serieus, ik zeg idd expres regelmatig tegen modjes dat ik vind dat ze het goed doen.
U begrijpt niet waarom?
Dan leg ik het ff uit.
Ik weet wat een godganse klotentaak het kan zijn om hier te modden.
En ik weet hoe users om de geringste scheet kunnen zeiken.
En ik weet dat het prettig kan zijn als iemand eens zegt dat je het wél goed doet.
Dat je inzet wordt gewaardeerd.

Er was gvd geen hond te vinden die R&P wilde modden. Dat was al toen shmoops ermee kapte.
Want ík heb óók niet uit mezelf gesolliciteerd.
En ik ben er na twee maanden (of zoiets) mee gekapt.
Omdat ik het een klotenjob vond.
En omdat ik verrekte weinig steun kreeg van mensen van wie ik het wel had gehoopt te krijgen.
Dat is iets waar ik ook tegen aan ben gelopen en al meerdere keren gezegd heb tegen o.a. de fa's. Je krijgt het gevoel dat je er alleen voor staat. Als je een vervanging wil hebben voor bijvoorbeeld een week is het moeilijk mods te vinden die het voor je doen.

burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_18207714
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:57 schreef DarkElf het volgende:
pssst aangesproken voelt...
you got the point!
burgerweeshuis
pi_18207757
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:59 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

you got the point!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18208522
quote:

En omdat ik verrekte weinig steun kreeg van mensen van wie ik het wel had gehoopt te krijgen.

En ik ben blij dat er uiteindelijk mensen bereid zijn gevonden die wél deze taak op zich willen nemen. En ja, die laten wel eens een steekje vallen.
En nee, die hoeven daarom niet meteen weer allerlei kritiek over zich heen te krijgen. Ik vind dat onterecht. En ondankbaar. En onsportief. En lullig.

Dus tja Yvonne, als jij er iebelig van wordt, open er een topic over ofzo.
Maar ik ben nou eenmaal iemand die zijn waardering laat blijken aan mensen.
En zo heel vaak doe ik dat ook weer niet. Alleen vallen die keren dát ik het doe ws nogal op, omdat er verder (bijna) alleen maar op R&Pmodjes wordt gezeken. Zo kun je het ook bekijken.
Dan is er nog niks verandert...
En ik zou het vreselijk vinden als deze hint met een lolletje zou worden afgedaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door cos-micV op 05-04-2004 23:40:05 ]
pi_18208919
Ik als leek neem aan dat je de crew bedoelt??

dat zou wel idd heel vervelend zijn, maar ik kan er verder niet over oordelen, ik kom niet waar jij verder komt. lijkt me kut.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 6 april 2004 @ 08:04:25 #146
61183 leonieke
Dan toch?
pi_18212047
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:55 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]
het verhaal toch maar ff persoonlijk genomen. Who can blame me?
Ten eerste weet je verdomd goed dat ik je een goede mod vond. En lang niet omdat je zogezegd alles correct inzag. Helemaal niet zelfs. Ik had ook vaak een andere mening dan jou hoor. (zou trouwens maar saai zijn moesten we altijd over alles hetzelfde zeggen) Maar ik vond je hier een goede mod omdat jij openstond voor een ander zijn mening. Dat betekent daarom niet dat je de user altijd gelijk gaf eh. Zeker niet. Maar jouw eerste reactie was niet: mail me erover. Wat ik bij sommige andere mods wel vaak opmerk.

Het is ook niet als ik hier iets aangeef wat ik een beetje te ver vind gaan dat ik daar een bedankje moet voor krijgen. Aub, zo wanhopig ben ik echt wel niet. Ik ga wel ergens anders bevestiging zoeken dan op een forum op internet. Als ik het daar moet mee zien te redden... tjah..

Toch wil ik nog eventjes opmerken dat je als mod niet moet denken dat je het beter weet omdat je wil dat alles goed loopt. Het feit dat users in dit topic zaken posten die een mod over het hoofd heeft gezien (is ook logisch: je kan niet constant bezig zijn met fok! m.i. en je kan niet alles direct zien, dus no offence) betekent enkel dat ook zij het goed voor hebben met Fok! Anders zou men zich hier echt niet gaan mee bezighouden, maar gewoon verder baggeren.

In een forum draait het om iedereen hoor, zowel admins, FA's, mods, maar vooral ook users. Want zonder die users zou het hier toch maar een saaie blauwe/rode bedoening zijn, nietwaar?
Perhaps a small reminder for everyone.
  Admin dinsdag 6 april 2004 @ 09:24:07 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_18212675
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:59 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Dat is iets waar ik ook tegen aan ben gelopen en al meerdere keren gezegd heb tegen o.a. de fa's. Je krijgt het gevoel dat je er alleen voor staat. Als je een vervanging wil hebben voor bijvoorbeeld een week is het moeilijk mods te vinden die het voor je doen.

Da's voor alle fora zo, dus geen argument.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 6 april 2004 @ 09:27:28 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_18212732
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 09:24 schreef yvonne het volgende:

Da's voor alle fora zo, dus geen argument.
Of juist een heel steekhoudend argument, Yvonne.
Een argument dat wellicht Fok!-breed eens goed bekeken moet worden...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin dinsdag 6 april 2004 @ 09:33:33 #149
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_18212806
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 09:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of juist een heel steekhoudend argument, Yvonne.
Een argument dat wellicht Fok!-breed eens goed bekeken moet worden...
Dit speelt al 5 jaar, ook modden is vrijwilligers werk,
en alle fora hebben van tijd tot tijd mindere bezetting, en je kunt er slecht mensen opzetten cq daar laten modden die er totaal geen feeling mee hebben, maar mijn argument is dat DAT hier niet de issue is

pi_18213485
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 08:04 schreef leonieke het volgende:

In een forum draait het om iedereen hoor, zowel admins, FA's, mods, maar vooral ook users. Want zonder die users zou het hier toch maar een saaie blauwe/rode bedoening zijn, nietwaar?
Perhaps a small reminder for everyone.
Mijn laatste reactie hier op: Anders verzandt het in een discussie dat niet hier op zijn plek is. Dat FOK! voor de users is zit in iedere hoofd van iedere mod. Daar word ALTIJD rekening mee gehouden.
burgerweeshuis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')