Daarvoor ben ik de discussie als USER niet aangegaan, ik zou het vreselijk vinden als dit met een lolletje zou worden afgedaan.quote:Op maandag 5 april 2004 21:11 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Uh, als het voldoening geeft, en het je niks kan schelen dat er uiteindelijk, hoe je het ook went of keert, een lolletje van wordt gemaakt, ga vooral verder.
Oeh! Dat wordt spannend Cos-micV. Wanneer krijg je je eerste echtverdiende complimentje...quote:Op maandag 5 april 2004 21:03 schreef yvonne het volgende:
als ik complimenten geef of maak, heeft men ze echt verdiend, en niet om maar iedere keer iets te komen zeggen, zo verlies je namelijk het effect van een compliment, dus mn advies om eens goed te lezen is volkomen terecht,
quote:Op maandag 5 april 2004 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh! Dat wordt spannend Cos-micV. Wanneer krijg je je eerste echtverdiende complimentje...
Een vrouw. Speciaal om aan de wensen van een aantal users te voldoen.quote:Op maandag 5 april 2004 21:22 schreef Roönaän het volgende:
is cos-micV eigenlijk een man of een vrouw
[totaal-niet-met-discussie-te-maken]quote:Op maandag 5 april 2004 20:29 schreef Moonah het volgende:
Er was gvd geen hond te vinden die R&P wilde modden. Dat was al toen shmoops ermee kapte.
Het probleem wat jij ziet zie ik niet. Ik ben een jaar lang mod geweest, en denk de klappen van de zweep wel te kennen. Toegegeven: ik ben net een mensch, en zie ook lang niet alles door een objectieve bril. Maar goed.quote:Op maandag 5 april 2004 22:20 schreef leonieke het volgende:
ff knippen
Dat is iets waar ik ook tegen aan ben gelopen en al meerdere keren gezegd heb tegen o.a. de fa's. Je krijgt het gevoel dat je er alleen voor staat. Als je een vervanging wil hebben voor bijvoorbeeld een week is het moeilijk mods te vinden die het voor je doen.quote:Op maandag 5 april 2004 20:29 schreef Moonah het volgende:
Maar serieus, ik zeg idd expres regelmatig tegen modjes dat ik vind dat ze het goed doen.
U begrijpt niet waarom?
Dan leg ik het ff uit.
Ik weet wat een godganse klotentaak het kan zijn om hier te modden.
En ik weet hoe users om de geringste scheet kunnen zeiken.
En ik weet dat het prettig kan zijn als iemand eens zegt dat je het wél goed doet.
Dat je inzet wordt gewaardeerd.
Er was gvd geen hond te vinden die R&P wilde modden. Dat was al toen shmoops ermee kapte.
Want ík heb óók niet uit mezelf gesolliciteerd.
En ik ben er na twee maanden (of zoiets) mee gekapt.
Omdat ik het een klotenjob vond.
En omdat ik verrekte weinig steun kreeg van mensen van wie ik het wel had gehoopt te krijgen.
quote:Op maandag 5 april 2004 22:57 schreef DarkElf het volgende:
pssst aangesproken voelt...
quote:Op maandag 5 april 2004 22:59 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]you got the point!
Dan is er nog niks verandert...quote:Op maandag 5 april 2004 20:29 schreef Moonah het volgende:
En omdat ik verrekte weinig steun kreeg van mensen van wie ik het wel had gehoopt te krijgen.
En ik ben blij dat er uiteindelijk mensen bereid zijn gevonden die wél deze taak op zich willen nemen. En ja, die laten wel eens een steekje vallen.
En nee, die hoeven daarom niet meteen weer allerlei kritiek over zich heen te krijgen. Ik vind dat onterecht. En ondankbaar. En onsportief. En lullig.
Dus tja Yvonne, als jij er iebelig van wordt, open er een topic over ofzo.
Maar ik ben nou eenmaal iemand die zijn waardering laat blijken aan mensen.
En zo heel vaak doe ik dat ook weer niet. Alleen vallen die keren dát ik het doe ws nogal op, omdat er verder (bijna) alleen maar op R&Pmodjes wordt gezeken. Zo kun je het ook bekijken.![]()
Ten eerste weet je verdomd goed dat ik je een goede mod vond. En lang niet omdat je zogezegd alles correct inzag. Helemaal niet zelfs. Ik had ook vaak een andere mening dan jou hoor. (zou trouwens maar saai zijn moesten we altijd over alles hetzelfde zeggen) Maar ik vond je hier een goede mod omdat jij openstond voor een ander zijn mening. Dat betekent daarom niet dat je de user altijd gelijk gaf eh. Zeker niet. Maar jouw eerste reactie was niet: mail me erover. Wat ik bij sommige andere mods wel vaak opmerk.quote:Op maandag 5 april 2004 22:55 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
het verhaal toch maar ff persoonlijk genomen. Who can blame me?
Da's voor alle fora zo, dus geen argument.quote:Op maandag 5 april 2004 22:59 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik ook tegen aan ben gelopen en al meerdere keren gezegd heb tegen o.a. de fa's. Je krijgt het gevoel dat je er alleen voor staat. Als je een vervanging wil hebben voor bijvoorbeeld een week is het moeilijk mods te vinden die het voor je doen.
Of juist een heel steekhoudend argument, Yvonne.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:24 schreef yvonne het volgende:
Da's voor alle fora zo, dus geen argument.
Dit speelt al 5 jaar, ook modden is vrijwilligers werk,quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of juist een heel steekhoudend argument, Yvonne.
Een argument dat wellicht Fok!-breed eens goed bekeken moet worden...
Mijn laatste reactie hier op: Anders verzandt het in een discussie dat niet hier op zijn plek is. Dat FOK! voor de users is zit in iedere hoofd van iedere mod. Daar word ALTIJD rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 6 april 2004 08:04 schreef leonieke het volgende:
In een forum draait het om iedereen hoor, zowel admins, FA's, mods, maar vooral ook users. Want zonder die users zou het hier toch maar een saaie blauwe/rode bedoening zijn, nietwaar?
Perhaps a small reminder for everyone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |