http://www.fh2.nl/quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:41 schreef Xtreem het volgende:
NEE! komt dat kutvolk weer hier heen???? krea had toch een andere fok vervanger gefixt??
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:35 schreef dwerg het volgende:
Ze zullen mij niet missen, want ik kwam er toch nooit.
Waarom post jij niet onder Furby?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:44 schreef Guus Muisarm het volgende:
Waarom staat dit topic op fok
Waarom post jij op Fok!?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:44 schreef Guus Muisarm het volgende:
Omfat het EX forum users zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:44 schreef Guus Muisarm het volgende:
Je bent gewistquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom heb ik die mail niet gehad als forumhoeren lid?
Ok, ik dacht al dat het wat ergs wasquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent gewist.
omdat ze niet willen dat jij mee terugverhuist naar fokquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:49 schreef Disorder het volgende:
Ik zal het missen als kiespijn.
Wij zijn elite. Ik heb hem ook niet gehad.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar jij neukt een Forumhoer, dat is toch andersquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:54 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wij zijn elite. Ik heb hem ook niet gehad.
Heb je iets tegen kiespijn ofzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:49 schreef Disorder het volgende:
Ik zal het missen als kiespijn.
Klein inlog probleemke.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:45 schreef SunChaser het volgende:
Waarom post jij niet onder Furby?
Dat is inderdaad een stuk beter dan met een niet-Forumhoer.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar jij neukt een Forumhoer, dat is toch anders
Het tietentopic.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:59 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb sinds 3 dagen een account. Waar moet ik nog zeker ff kijken om erbij te horen?
http://www.forumhoeren.nlquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:01 schreef SunChaser het volgende:
Url?
Volgens mij post Kreator al weer een tijdje op FOK! Tenzij hij intussen weer geband is, natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:57 schreef Guus Muisarm het volgende:
Het enige wat me intereseert is als er een van die zieligerds terugkomen zeiken op fok terwijl ze met een grote bek weggaan. Kreator om maar een totaal willekeurig voorbeeld aan te geven.
Goh, echt waar ???quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:02 schreef chibibo het volgende:
Volgens mij post Kreator al weer een tijdje op FOK!
Neen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:03 schreef Guus Muisarm het volgende:
Heb je ook nog iets zinnigs bij te dragen verder
Hoi. Stoere man.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:57 schreef Guus Muisarm het volgende:
Opbokken met dat afval.
Hoi wannabe Mirrormanquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:13 schreef Kreator het volgende:
Hoi. Stoere man.
klokforum... dat was het...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoi. Stoere man.
Gelukkig kom je enorm gevat uit de hoek. Daarbovenop is je analyse ontroerend.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:15 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hoi wannabe Mirrorman
Ja, of je leest het topic gewoon even ipv dat hersenloze gekots met je vingers op je toetsenbord.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
klokforum... dat was het...
kunnen jullie niet gezellig daar 'settlen'
Ga jij met ze mee danquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:19 schreef Guus Muisarm het volgende:
Wat maakt het uit waar ze naartoe gaan ???? Zolang ze maar verdampen van fok.
Het kan ook op jouw manier natuurlijk. Op een of andere manier vind jij het hersenloos schelden heel leuk. Het proberen nog stommer over te komen dan een Brechtje bv lijkt jouw levensdoel op internet.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:20 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig kom je enorm gevat uit de hoek.
*heeft gelezen, maar vind de afwezigheid van een deel van de forumhoeren (zeg maar dat deel dat ik ken) niet echt/echt niet een gemis voor fok.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, of je leest het topic gewoon even ipv dat hersenloze gekots met je vingers op je toetsenbord.
En het mooiste is, dat jij je niet druk hoeft te maken dat die mensen hier terug komenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:26 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Het kan ook op jouw manier natuurlijk. Op een of andere manier vind jij het hersenloos schelden heel leuk. Het proberen nog stommer over te komen dan een Brechtje bv lijkt jouw levensdoel op internet.
Nou, een poging dan maar :
Flikker lekker op naar je eigen clubje dat hun eigen site heeft opgezet en ouwehoer lekker met al jullie kloontjes tegen elkaar en laat je niet weg(terug)jagen naar fok door de hoge extra data kostten die jullie elke maand weer krijgen door het f-5-en van al jullie duizenden users op forum-hoeren.
Ik hoop van harte dat jullie staan voor wat jullie zeiden en een eigen site opzetten en ook ophouden met al wat binnen jullie mogenlijkheden ligt want ik gun jullie echt een goed leven van lekker chatten op een forum tegen 3 anderen.
Nou, als jij nu beloofd dat je niet meer hier komt beloven wij dat we niet op forumhoeren zullen komen. Kan je lekker Dirkje homo noemen bijvoorbeeld.
Van mij mag je admin worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:57 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Klein inlog probleemke.
Maar nogmaals, wat doet dit op fok ? Het enige wat me intereseert is als er een van die zieligerds terugkomen zeiken op fok terwijl ze met een grote bek weggaan. Kreator om maar een totaal willekeurig voorbeeld aan te geven. Opbokken met dat afval en niet meer over hebben. Waarom heb ik geen ban-rechten
Het probleem is dat die figuren hier terug blijven komen. Als je nou lekker opbokt Havoc, en neem Kreator meequote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:02 schreef ETC het volgende:
En het mooiste is, dat jij je niet druk hoeft te maken dat die mensen hier terug komen.
Ik bok nooit op Guus dat moet je na 4 jaar toch wel een beetje in de gaten hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:54 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Het probleem is dat die figuren hier terug blijven komen. Als je nou lekker opbokt Havoc, en neem Kreator meeIk zal kijken of Danny er Lord Dreamer gratis wil bijdoen.
Leuke vragen. Maar duidelijk dat je niet hebt gelezen en het voor de rest ook niet snapt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:25 schreef SunChaser het volgende:
Maar wie doen FH2 dan? En waarom nemen de nieuwe mensen forumhoeren niet gewoon over? En waarom ging het mis?
Stam + t. Lul.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:26 schreef Guus Muisarm het volgende:
beloofd
Doe eens uitleggen danquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:31 schreef ETC het volgende:
[..]
Leuke vragen. Maar duidelijk dat je niet hebt gelezen en het voor de rest ook niet snapt.
FH1 -> FH2.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Doe eens uitleggen dan
Nee dank je. Ik wordt nog liever aan haken in het keldertje opgehangen dan dat ik jou te woord ga staan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Doe eens uitleggen dan
Sidenote:quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:47 schreef ETC het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik wordt nog liever aan haken in het keldertje opgehangen dan dat ik jou te woord ga staan.
Lult.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:37 schreef Kreator het volgende:
Stam + t. Lul.
Je bent gewoon een zielig eikeltje dat denkt door humorloos schelden in fora waar dat eigenlijk niet mag een soort van oldbie status te verkrijgen.quote:Waar je het idee vandaan haalt dat ik gezegd zou hebben dat ik weg zou gaan en blijven, is me een raadsel. Leg me geen dingen in de mond die ik niet heb gezegd. Het is een teken van zwakte. Met jou ben ik klaar.
Good for you.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 01:31 schreef 3MinuteHero het volgende:
Ik heb er zin an !
Who the fuck is Axis?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:49 schreef ETC het volgende:
[..]
Sidenote:
Als je info wil hebben dan kun je beter Dirk, Jarno of Axis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |