Ik zou Jerney nou niet echt als vakkundig willen betitelenquote:Op zondag 28 maart 2004 14:24 schreef FuifDuif het volgende:
Dat een programma als Idols niet echt objectief kan zijn, ben ik met je eens. Het blijft allemaal wat dubieus. Dat zij het met die mening niet eens is kan zeker, maar je moet niet vergeten dat de jury vakkundig is en Alice een amateur (net zoals de andere deelnemers).
Ja hij heeft een nieuwe single: 'Wango Tango' .. maar die is helaas geflopt volgens mij..quote:Op zondag 28 maart 2004 14:29 schreef kyra1974 het volgende:
ja maar wat voor idool???? je hoort niks meer van hem sinds de afgang bij world idols
Ik denk dat ik maar eens een platenmaatschappij ga opstarten..quote:Op zondag 28 maart 2004 14:22 schreef --Globe-- het volgende:
Geen platenmaatschappij die haar ooit een contract aanbiedt hoor
heb ik waarschijnlijk gemist.. met wat dan?? step right up is de enige hit geweest (ook alleen maar om dat ie gewonnen heeft als hij no 3 was had het niet eens in de top 10 gekomen)quote:Op zondag 28 maart 2004 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat doet er niet toe. Hij heeft zijn miljoenen wel opgebracht.
triest gedoe van dat Evibequote:Op zondag 28 maart 2004 14:15 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
http://www.cu2.nl/alicehoes is (was) haar enige echte cu2. Als jij het over een andere hebt is die fake.
Kerel.. die site was vrijdag al offline.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geweldig ook om juist nu alicehoes.nl offline te halen![]()
ja, dat was ook niet slimquote:Op zondag 28 maart 2004 15:03 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Kerel.. die site was vrijdag al offline.
Wat een boel mensen hier al weken voelden, voelden die gasten pas vrijdag. Ach ja vandaag maar even kijken naar Idols the day after, ben benieuwd of ze Henk Jan / jury gaat afbranden. En een bedankje aan de fans zou wel zo netjes zijn want dat liet ze zaterdag achterwege..quote:Op zondag 28 maart 2004 15:03 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Kerel.. die site was vrijdag al offline.
Ik heb kaartje voor day after maar ik kan niet. Iemand interesse?quote:Op zondag 28 maart 2004 15:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een boel mensen hier al weken voelden, voelden die gasten pas vrijdag. Ach ja vandaag maar even kijken naar Idols the day after, ben benieuwd of ze Henk Jan / jury gaat afbranden. En een bedankje aan de fans zou wel zo netjes zijn want dat liet ze zaterdag achterwege..
Laat je de kans van je leven aan je voorbij gaan?quote:Op zondag 28 maart 2004 15:16 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ik heb kaartje voor day after maar ik kan niet. Iemand interesse?
Ik zou serieus graag willen maar ook voor mij zijn er belangrijkere dingen.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:24 schreef khazad het volgende:
Laat je de kans van je leven aan je voorbij gaan?
ze heeft amerika in de pocket hoorquote:Op zondag 28 maart 2004 15:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doorbreken in Amerika?,
,
. Samen met Manta zeker.
Hehe.. Alice wordt de opvolger van Jerney!quote:Op zondag 28 maart 2004 15:34 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat ze nog weleens in de playboy komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |