quote:Tieners hebben seks met afgehakt hoofd
Schotland Twee Schotse tieners staan in Edinburgh terecht omdat ze een zeventiende-eeuwse graftombe hebben opengebroken en een stoffelijk overschot hebben onthoofd. Met het afgehakte hoofd zouden ze orale seks hebben nagedaan. Het is voor het eerst in meer dan een eeuw dat in Schotland iemand wordt aangeklaagd wegens schennis van een graftombe. (ANP)
(Washington Times)quote:Youth tried for cutting off corpse's head
EDINBURGH, Scotland, March 25 (UPI) -- Two youth are being tried in Scotland for cutting off the head of a corpse, playing with it, and simulating a sex act, the BBC reported Thursday.
Sonny Devlin, 17, and an unnamed 15-year-old boy deny taking the remains of a body from its coffin and cutting off its head. The pair are also accused of breaking into the Mackenzie Mausoleum in Greyfriars Churchyard of Edinburgh. The mausoleum was named after Sir George Mackenzie of Rosehaugh, a former lord advocate, who died in 1691.
The 15-year-old testified that Devlin "went down, he got the skull and I was standing at the door. The smell was horrendous. Sonny was running about going mental with it."
Earlier, a 15-year-old schoolgirl told the court how she and her boyfriend, the unnamed defendant, had gone to the churchyard with some other people.
"One of them said: 'Sonny, do you want to go and get the head of George Mackenzie.' He said 'Yes.'"
She said Devlin asked others to accompany him, and the 15-year-old boy "just gave in."
Volgens mij ben ik niet de enige hier die zich te goed voelt om in SEX te gaan kijken.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:07 schreef I_PANDA_I het volgende:
Dubbel topic
edit:
Wie heeft er zin in orale sex?
die dus
LOLquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:09 schreef woutabest het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet de enige hier die zich te goed voelt om in SEX te gaan kijken.
de normaalste zaak van de wereld is het iig nietquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:05 schreef 303 het volgende:
Een skelet voor je broek heen en weer bewegen staat in de metro en spits gelijk aan orale sex...
Wat wij al niet deden met het skelet van de biologielessen.... maar nooit de krant mee gehaald![]()
Lekker hoor zo'n "ontplofte mol"quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:12 schreef Janusje het volgende:
Ik prefereer toch een warm mokkel i.p.v. een koude, stoffige, oude stinkgrot!
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:22 schreef LeCram2004 het volgende:
ja waar staan die fotos dan?
Ze zullen misschien wat met zn tanden geklappert hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:01 schreef Pixy het volgende:
Wat ik niet helemaal snap...hoe kan je nou orale seks hebben met een dooie? Het is toch de bedoeling dat er dan iets beweegt?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |