Mijn kapster wast het gratis. Dat doen ze zodat ze ook kunnen wassen bij mensen waarvan het haar vies is, zonder dat die mensen gaan zeiken dat ze dat niet willen omdat het extra kost.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:38 schreef Conflict het volgende:
Scheelt je euriejeukio's
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:54 schreef T3rr0r het volgende:
Ik laat het lekker bij de kapper doen, die dames daar hebben handen van goud en zo'n lekkere hoofdmassage is nooit weg
alleen ik dok verdorrie altijd 5 p¤ voor die wasbeurtquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:02 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
![]()
En mijn kapper heeft ook nog een lekkere massagestoel![]()
De drogist moet het sowieso niet in zijn hoofd halen om mijn haar te wassen, ook niet met betere shampoo.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:37 schreef Chillmeister het volgende:
kapper waar ik ga is wassen altijd graits en ze gebruiken ook veel beter shampoo dan je drogist
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:38 schreef DaBuzzzzz het volgende:
lekker laten wassen en je kop laten masseren....heeeerliijk!
Dat is dan verschillend per kapper. Bij mij was het juist een probleem, zat een klein beetje wax in, wel hardnekkig spul, en daardoor zou de verf juist niet pakken. Toen hebben ze het eerst met dreft gewassen, want dat ontvet goed.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Als je je haar laat verven, zien ze graag dat het ongewassen en vet is, want dan schijnt verf beter te pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |