een weekje geleden al hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:53 schreef Wolter het volgende:
oeps! dr staat nu ineens "zoeken" bovenin beeld.. Stond die er een minuutje gelden al?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:55 schreef Wolter het volgende:
Ja kom er net achter.. Ben net wakker.. En twas gisteren gezellig.. (zwak excuus)
Waarom staat dat er in t Nederlands? (of ben ik nu gewoon aan t zoeken naar meer excusen om dit topic goed te praten)
Bij mij staat ie linksbovenin..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:52 schreef ParanoidEv het volgende:
Rechtsboven
in
als jij zoveel reacties al erg veel vindtquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:56 schreef Wolter het volgende:
zoveel reacties heb ik nog nooit in een topic gehad..
Moet gewoon meer bagger-topics openen..
Lezen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als jij zoveel reacties al erg veel vindt
Of gewoon geen topics meer openen. Velen zullen er niet rouwig om zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:56 schreef Wolter het volgende:
zoveel reacties heb ik nog nooit in een topic gehad..
Moet gewoon meer bagger-topics openen..
Zulke reacties prikkelen mij wel om dat te doen.. Vaag maar waar..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:09 schreef F@lcon© het volgende:
[..]
Of gewoon geen topics meer openen. Velen zullen er niet rouwig om zijn.![]()
waarom int nederlands?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:55 schreef Wolter het volgende:
Ja kom er net achter.. Ben net wakker.. En twas gisteren gezellig.. (zwak excuus)
Waarom staat dat er in t Nederlands? (of ben ik nu gewoon aan t zoeken naar meer excusen om dit topic goed te praten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |