hoe bedoel je??? hij heeft in zijn aankoop/scouting wel een paar steekjes laten vallen zeg maar (een paar dure)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:17 schreef mat_herben het volgende:
wat is er mis met Frank Arnesen.
\\ja zn functie is een beetje overbodig geworden nu het gehele technische gebeuren onder Hiddink gaat vallen!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:18 schreef SCH het volgende:
Arnesen gaat weg bij PSV
Ga je mond spoelen, wannabe-lampquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Nette overwinning moet ik zeggen. gefeliciteerd.
Spel was ook wel redelijk, misschien dat het toch nog spannend kan worden in de HCE.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Spel was ook wel redelijk, misschien dat het toch nog spannend kan worden in de HCE.
Bookmarks? (envelopje bovenaan het topic)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:36 schreef Sloggi het volgende:
PSV stinkt!
en tevens terugvindpost
Dat is irritant tvp's zijn veel makkelijkerquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:44 schreef twi het volgende:
[..]
Bookmarks? (envelopje bovenaan het topic)
Ik gebruik toch liever 'My Active Topics'quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:44 schreef twi het volgende:
[..]
Bookmarks? (envelopje bovenaan het topic)
ben in '97 op uitnodiging van wat vrienden destijds naar NUFC-PSV geweest maar dat was superquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:22 schreef Bobu het volgende:
Dé kans voor mensen met tijd zat om een supervette Europese trip mee te maken!!!
http://www.dfdsseaways.nl/specials/veronica
Die boot zit vol PSV'ers en kost je dus om en nabij de 80 euro incl. overnachting!
Van onze groep zitten we inmiddels al op zo'n 15 man
Idd Easyjet. Geslapen in Nice. Ultieme aanrader is Hotel Paradis. Kost niks en is ideaal gesitueerd. Naar Monaco gewoon met de trein geweest.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ben in '97 op uitnodiging van wat vrienden destijds naar NUFC-PSV geweest maar dat was super![]()
Hoe ben jij destijds naar Monaco gegaan?
Easyjet naar Nice,trein verder?
Ik zeg niet dat Monaco-Arsenal de halve gaat worden maar voor het geval dat...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:27 schreef Bobu het volgende:
[..]
Idd Easyjet. Geslapen in Nice. Ultieme aanrader is Hotel Paradis. Kost niks en is ideaal gesitueerd. Naar Monaco gewoon met de trein geweest.
Naar Londen geweest woensdag?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Monaco-Arsenal de halve gaat worden maar voor het geval dat...
Nee,gelukkig niet achteraf maar dat had een andere reden.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:29 schreef Bobu het volgende:
[..]
Naar Londen geweest woensdag?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,gelukkig niet achteraf maar dat had een andere reden.
Misschien wel naar de thuiswedstrijd,ticket is geen probleem maar ik moet vrij zien te regelen op het werk.
Ben zoiezo van plan naar de halve te gaan als ze het halen en mocht er eventueel een finale inzitten kunnen we die uiteraard ook niet laten lopen,al kost het me 1000 euro voor een kaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |