dat istie al...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:37 schreef Klonk het volgende:
kom we helpen dat arme lycos accountje door z'n datalimiet heen
Je hamster wil niet dood ?, makkelijk zat gewoon hard tegen de muur aan gooienquote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:40 schreef Dark_Killah het volgende:
2 keer gedownload![]()
Hij is wel grappig, en lekker actief. Die van mij wil nu nog niet dood
Nou, een hart heb ik wel. En ik wil dat hij vanzelf dood gaat.. Maar hij wil nietquote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je hamster wil niet dood ?, makkelijk zat gewoon hard tegen de muur aan gooien![]()
Da's tegen de wil van de hamster, niet doen dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je hamster wil niet dood ?, makkelijk zat gewoon hard tegen de muur aan gooien![]()
Save target as..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:46 schreef RaymanNL het volgende:
o ik heb hem al veranderd maar er stond dat je toestemming op één of andere manier van mij meost hebben
quote:
quote:nee, ik ben geen echte hamster
Cavia's zijn zo sloom als de pest... die gaan het liefst in een hoekje zitten bibberen en wachten af totdat ze verslonden worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
een hyperactieve hamster is toch gewoon een cavia
De hamster van mijn zusje is een paar weken geleden doodgegaanquote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:40 schreef Dark_Killah het volgende:
2 keer gedownload![]()
Hij is wel grappig, en lekker actief. Die van mij wil nu nog niet dood
ga je je laten ombouwen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:58 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
[..]
ik wil er wel 1 zijn
ik wacht tot de technologie daartoe in staat is, jaquote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:12 schreef blublub het volgende:
[..]
ga je je laten ombouwen?
vet, kom je dan bij mij wonen? ik wil al heel lang een hamsterquote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:25 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
[..]
ik wacht tot de technologie daartoe in staat is, ja
dan wil ik wel zo'n gave kooi met van die loopbuizen enzoquote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:26 schreef blublub het volgende:
[..]
vet, kom je dan bij mij wonen? ik wil al heel lang een hamster
tuurlijk, en een radje, en zon lief klein huisje waar je in kan schuilenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:27 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
[..]
dan wil ik wel zo'n gave kooi met van die loopbuizen enzo![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:40 schreef blublub het volgende:
[..]
en mag ik je dan Hammie noemen?
kijk dan krijg je zo van deze dingetjes:quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:45 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
[..]
vooruit dan maar
zal ik er een centraal hamstertopic over openenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:05 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
prachtig
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:10 schreef blublub het volgende:
[..]
zal ik er een centraal hamstertopic over openen
wat zal ik er dan inzetten? of doe jij t maarquote:
ik heb een topicmaak-fobiequote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:19 schreef blublub het volgende:
[..]
wat zal ik er dan inzetten? of doe jij t maar
liegbeestquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:27 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
[..]
ik heb een topicmaak-fobie
ik peins er niet overquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:30 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
[..]
gaet hene
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:51 schreef capibar het volgende:![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |