Lijkenpikkerij.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 07:04 schreef Megumi het volgende:
Niet op deze manier in elk geval. En er is al een topic over.![]()
NIKS! zuigen!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 07:24 schreef Thrilled het volgende:
sorry sorry sorry![]()
![]()
![]()
![]()
So very truequote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:02 schreef trippple het volgende:
er lopen meer gekken rond dan er vast zitten ....
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:09 schreef Thrilled het volgende:
er staat steeds, orale sex > gesimuleerd < dat betekent dat ze hun leuter er niet in hebben gestoken....maar nep gedaan, het blijft een gore gedachte of heb ik nou de fun verpest??
owjah, das wel normaal...sorry...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:25 schreef Kapmes het volgende:
Ze zijn niet pervers of wat dan ook waarschijnlijk, maar deden het puur voor de lol. Iedereen legt hier de nadruk op, terwijl ze waarschijnlijk nog wel meer dingen met dat hoofd zullen hebben gedaan wat hier niet staat. Voetballen ofzo.
Nou wat een lol zeg....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:25 schreef Kapmes het volgende:
Ze zijn niet pervers of wat dan ook waarschijnlijk, maar deden het puur voor de lol. Iedereen legt hier de nadruk op, terwijl ze waarschijnlijk nog wel meer dingen met dat hoofd zullen hebben gedaan wat hier niet staat. Voetballen ofzo.
Dat zeg ik niet, maar dit topic staat in SEX geplaatst, terwijl geen daar geen ene zak mee te maken heeft. Als er stond dat de jongens er mee gingen voetballen was het waarschijnlijk ook niet in dat subforum geopend...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
owjah, das wel normaal...sorry...![]()
waar staat dat er drank in het spel was?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou wat een lol zeg....
Echt weer een geval van drank maakt meer kapot dan je lief is...
Ik kan me niet voorstellen dat er geen drank in het spel was eigenlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:18 schreef futurist het volgende:
[..]
waar staat dat er drank in het spel was?
maar toch is het vrij ziek![]()
nee oke ik opzich ook niet maarjaquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er geen drank in het spel was eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |