Dat dacht ik al!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:38 schreef Tijn het volgende:
Ja, dat is m'n "shmoopy moet weer roze"-actie icoontje.
Vast wel. Of gewoon ergens op een terras in het zonnetje zitten met een goed glas 7-up.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:58 schreef Liejannuh het volgende:
En dwerg, wat leuk!Ga je nu een keertje appeltaart met dr eten??
Ik zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten doen!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:48 schreef dwerg het volgende:
[..]
Vast wel. Of gewoon ergens op een terras in het zonnetje zitten met een goed glas 7-up.
Ze gebruikt trouwens opvallend veel smiley's in haar mailtje. Het is toch geen blonde travelmod die een geintje met me uithaalt?
Wanneer?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:04 schreef Liejannuh het volgende:
Kom je ook naar de Travelmeet in het Tropenmuseum Dwerg?En zijn er nog meer liefhebbers?
Wordt vast leuk!
Verleidelijk....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:16 schreef Liejannuh het volgende:
18 april als het goed is
zie travel lounge
[overhaalmode]Dino komt ook![/overhaalmode]
Hoi pipeloi, bloemetje, bloemetje summo. Gaat het goed met u?quote:Op woensdag 31 maart 2004 07:24 schreef Summoner het volgende:Goedemorgen
Inmiddels (12:13) ben ik weer wat minder nihilistisch. Al hoor ik eigenlijk nog in bed te liggen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:21 schreef Z het volgende:
Hoi pipeloi, bloemetje, bloemetje summo. Gaat het goed met u?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:49 schreef Summoner het volgende:
Ah de gehele setlist van het Fantômas optreden is ook al bekend:
1. Delirium Cordia
quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:03 schreef Seborik het volgende:
Hoi, ik ben er een paar dagen niet, veel hoofdpijn en nog wat andere dingen.
Het goede nieuws is, dat m'n oorspronkelijke idee voor muziek en pijn is afgekeurd, maar dat de professor met een ander idee kwam waardoor het deels overgezet kon worden. Nu werk ik via een ander construct met pijn, emoties en muziek.![]()
En ontzettend tof dat Fantomas komt!
heb jij dan ook vakken die echt heel speciefiek op de werking van hersenen in gaat, of blijft het bij freud en ander zielleprikkers ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:10 schreef Seborik het volgende:
Psychologie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |