gefeliciteerd Z !quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:04 schreef Z het volgende:
Ik moet nu naar eeb verjaardag waar ik helemaal geen zin in heb, en ben zelf ook al 4 minuten jarig, en ben ook nog eens 30 geworden, wat heb ik toch een k*t leven.... Ga meer eens op zoek naar wat Joy Division cd-tjes (lekker puberaal, depressief voor me uit staren)
Dan ben je al 6 jaar verder dan Ian Curtis ooit gekomen is , dus geniet er maar vanquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:04 schreef Z het volgende:
Ik moet nu naar een verjaardag waar ik helemaal geen zin in heb, en ben zelf ook al 4 minuten jarig, en ben ook nog eens 30 geworden, wat heb ik toch een k*t leven.... Ga meer eens op zoek naar wat Joy Division cd-tjes (lekker puberaal, depressief voor me uit staren)
Sluit ik me geheel bij aan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 01:52 schreef OProg het volgende:
gefeliciteerd Z !
Doe net als mij: hou op met tellen bij 25.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:04 schreef Z het volgende:
Ik moet nu naar een verjaardag waar ik helemaal geen zin in heb, en ben zelf ook al 4 minuten jarig, en ben ook nog eens 30 geworden, wat heb ik toch een k*t leven.... Ga meer eens op zoek naar wat Joy Division cd-tjes (lekker puberaal, depressief voor me uit staren)
Het is een split cd dus ik denk niet dat ze samen spelen. Ik weet er verder weinig van. Ik heb er ooit eens een goede review over gelezen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:54 schreef Seborik het volgende:
Wat is dat voor iets? Weer zo'n Merzbow-noiseproject?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:34 schreef dwerg het volgende:
Gefeli, Z.
Ik heb nog wat zwarte ballonnen over van mijn 30e verjaardag, kan ik jou daar een plezier mee doen?
De Bill & Ted-films zijn erg coolquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nu nog een film uitzoeken, suggesties zijn uiteraard zeer welkom.
Genoteerd.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
De Bill & Ted-films zijn erg cool
Niet genoteerd. Wel even iets anders, lachwekkende horror e.d. kijken we daar al veel te vaak. Zie ook deze legendarische film: http://imdb.com/title/tt0086872/quote:Of anders een Evil Dead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |