Aino, maar we hebben ook weer 'My Active Topics' dan vallen de Bookmarks weer in het niets...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:55 schreef Seborik het volgende:
Nou ja, die ook. We hebben nu bookmarks.
Deze is echt geweldig. Het is een soort sarcastische/cynische smiley! Hoewel hij zo niet bedoeld is.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:11 schreef Zander het volgende:
Waarom zit deze spuuglelijke smiley eigenlijk nog in het assortiment? ->![]()
Volgens mij de eerste keer in vier jaar Fokken dat ik 'm gebruik.
quote:
Ja, die is vet, vooral de eerste DVD. Je ziet die Jimmy Page er ook steeds ongezonder uitzien naarmate de jaren vorderen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:25 schreef Seborik het volgende:
Zander, had jij nu ook de dvd van Led Zeppelin? Die dubbel-dvd.
Ik vind die extra's op de eerste DVD wel leuk, met die televisieoptredens van Zep. Een zo'n filmpje is wel grappig, waarbij je de band helemaal uit hun dak ziet gaan voor een totaal ongeinteresseerd publiek op de tribune, allemaal veertigers of zo. Maar die press conference, daar heb ik misschien 1x naar gekeken.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:41 schreef Seborik het volgende:
Moet de interviews nog kijken, maar ben eigenlijk niet zo'n fan van al die extra's.
Heb jij die allemaal gekeken?
Geen idee of de DVD extra's bevat, ik heb 'm op video, maar die is ook wel de moeite waard, al zitten er wel een paar suffe 'fantasy'-stukken in en duren een paar nummers echt veel te lang (bijv. een Moby Dick van 20 minuten, die spoel ik altijd gewoon door). Maar voor weinig geld is 'ie wel de moeite waard.quote:Die andere dvd van ze "Songs that remain the same" is niet zo duur meer, is die de moeite waard?
Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:05 schreef Zander het volgende:
Geen idee of de DVD extra's bevat
Inderdaad, het was echtquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Had ik al gemeld, dat Dick Dale gisteravond in de Melkweg goed bezig was. Zo niet, bij deze
er stond alleen één of ander dom schreeuwkind de hele tijd Hava Naguila Hava achter me te schreeuwenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:41 schreef Jimmy het volgende:
Inderdaad, het was echt![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:37 schreef sooty het volgende:
Niet alleen voor Pink Floyd liefhebbers:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |