Ja, dat ben ik. Kater valt best mee. Vooral als je bedenkt dat ik van 11:30 tot 1:00 alleen maar pils gedronken heb, Het was wel gezellig, niet zo druk in de kroeg als andere jaren, dus wel een geslaagde Paasvee.quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Met een beetje mazzel ben ik morgen om 16:00 ongeveer wel weer aanspreekbaar.
Ja zekers! Wel wat apart, ik ga wel vaker naar 'nerd-bandjes' maar B&S zijn echt opper-nerds, alle 7 bandleden! En het publiek was ook erg typisch, totaal stil, ook tussen de nummers door, als Stuart (de zanger) tussen de nummers niets zei, was het gewoon volledig stil in de zaal.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:04 schreef Summoner het volgende:
Was B & S gaaf gisteren Z?
Nog wat gekocht?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik. Kater valt best mee. Vooral als je bedenkt dat ik van 11:30 tot 1:00 alleen maar pils gedronken heb, Het was wel gezellig, niet zo druk in de kroeg als andere jaren, dus wel een geslaagde Paasvee.
Klinkt interessant. Je ziet daar zeker veel van die types met zo'n nerdy kapsel, voornamelijk bruine kleding en zo'n hoekige bril?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:09 schreef Z het volgende:
Ja zekers! Wel wat apart, ik ga wel vaker naar 'nerd-bandjes' maar B&S zijn echt opper-nerds, alle 7 bandleden! En het publiek was ook erg typisch, totaal stil, ook tussen de nummers door, als Stuart (de zanger) tussen de nummers niets zei, was het gewoon volledig stil in de zaal.
Maar ik ben blij dat ik ze een keer gezien heb! Ze treden niet vaak op, dat maakte het best wel bijzonder.
Bier voornamelijk.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:09 schreef Z het volgende:
[..]
Nog wat gekocht?
Ik ga wel even opzoek naar een foto!quote:Op donderdag 1 april 2004 16:34 schreef Summoner het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Je ziet daar zeker veel van die types met zo'n nerdy kapsel, voornamelijk bruine kleding en zo'n hoekige bril?
Ja, exact hetzelfde heb ik met m'n V-Amp2 (sowieso een erg vergelijkbaar apparaat). Al kan het natuurlijk wel als je 'em als insert effect aansluit (zodat je het cleane signaal uitzendt en door je apparaat laat gaan en terug laat komen). Maar das misschien een hoop gedoe.quote:Op donderdag 1 april 2004 12:15 schreef Zander het volgende:
[..]
Het is ook wel jammer dat je niet alleen het 'cleane' signaal kunt bewaren en vervolgens nog de distortion kunt aanpassen of veranderen zoals bij Ampfarm of die ReValver-plugin van Cakewalk of zo, maar goed.. voor z'n geld is het een erg leuk en handig apparaatje. Het werkt in ieder geval een stuk makkelijker dan het mic'en van m'n echte versterker.
Ja, van dat boucen wordt je opname ook niet echt beter, je houdt uiteindelijk meer ruis dan geluid over. Bovendien is dit natuurlijk veel flexibelerquote:Op donderdag 1 april 2004 18:53 schreef Zander het volgende:
Wat dat betreft is het wel een hele verbetering vergeleken met m'n oude 4-track, waarbij je eindeloos moest blijven bouncen om tracks vrij te maken, al mis ik wel een beetje de schuiven en knoppen onder m'n handen, want dat vind ik nog steeds wel prettiger werken dan om alles met muis of keyboard te doen. Maar goed, het went snel..
Omdat m'n lippen na een uur zonder Labello al op schuurpapier lijkenquote:Op donderdag 1 april 2004 21:03 schreef Tijn het volgende:
Waarom ben je van de Labello af aan het kicken, MuadDib?
Gebruik je het toch gewoon constant? Wat is het probleem?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:14 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Omdat m'n lippen na een uur zonder Labello al op schuurpapier lijken
als ik m'n stickie vergeet loop ik de hele tijd rond met rooie, branderige lippenquote:Op donderdag 1 april 2004 21:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gebruik je het toch gewoon constant? Wat is het probleem?
Je vergeet je sigaretten toch ook niet?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:06 schreef MuadDib het volgende:
[..]
als ik m'n stickie vergeet loop ik de hele tijd rond met rooie, branderige lippen
Hmm, Vaseline als een soort methadon. Dat is een optie...quote:Op donderdag 1 april 2004 22:14 schreef Liejannuh het volgende:
MuadDib!! Je moet ook Purol gebruiken! Of Vaseline!!!
Zit veel minder troep in!Zit alleen niet in zo'n handig stickje, maar dat went.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |