[verontschuldiging]quote:Op zondag 25 april 2004 02:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[Zeik mode]
Dyslectie
[zeik mode[
Oh en er was wel wat drank in het spel
Niet te veel hoorMaar ik hoorde beyonce does rune - cracy in calabria. En dat vind ik een geweldig nummer. En daar wil ik los op gaan. En tjha toen opeens *pats*
Jeeeeeeeeee...... tis maar goed dat je me niet echt stalkt.... dan zou ik constant in harnas moeten lopen zeg !quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
*knip*
Wat niet is kan nog komenquote:Op zondag 25 april 2004 14:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeee...... tis maar goed dat je me niet echt stalkt.... dan zou ik constant in harnas moeten lopen zeg !
vertel maarquote:Op zondag 25 april 2004 21:49 schreef _IsaBella_ het volgende:
mijn versierblunders zijn te erg om hier te vertellen
Je hebt die van mij allemaal nog niet gelezen zekerquote:Op zondag 25 april 2004 21:49 schreef _IsaBella_ het volgende:
mijn versierblunders zijn te erg om hier te vertellen
LOL, jij bent een kerel naar mijn hart.. als ik die allemaal leesquote:Op zondag 25 april 2004 22:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt die van mij allemaal nog niet gelezen zeker
Ik ga er ook heenquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:15 schreef SilentChaos het volgende:
Koninginnenach in Den Haag zal wel weer flink beesten worden, dus misschien komt er nog eentje (of wel meer) bij
Ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga er ook heen
"Gaby"quote:Op woensdag 28 april 2004 07:59 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Ik ookmaar ik heb al een meisje
![]()
Use the bookmark @the top plsquote:Op woensdag 28 april 2004 10:21 schreef Mr._T-Rex het volgende:
tvp
whehe, is toch een verzonnen naamquote:Op woensdag 28 april 2004 08:47 schreef Aurelium het volgende:
[..]
"Gaby"![]()
Ja daarom staan er dus ook aanhalingstekens eyquote:Op woensdag 28 april 2004 16:48 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
whehe, is toch een verzonnen naam
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:51 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ja daarom staan er dus ook aanhalingstekens ey
Klein meisje of loop jij dr bij als een kip?quote:Op woensdag 28 april 2004 09:54 schreef t0n het volgende:
Ik heb ook_gek gister nagedaan
Had 't weekend een kanjer van een meid ontmoet, dus wij zondag en maandag bellen...
Kwam ze gister bij me eten, dus ik koken enzo
Staat ze achter me, maar ik wil me omdraaien, maar doe dat iets te lomp...
KLETS, elleboog tegen d'r kop![]()
![]()
Goed, liep allemaal goed af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |