Ik snap de hint nog steeds niet... hun gaan er vandoor.. en wat is de hint daarvan? Dat jij mee moet? .. lekkere hintquote:Op donderdag 22 april 2004 14:28 schreef Wolve000 het volgende:
Laatst werden ik en een vriend van me midden in de nacht door twee goede vriendinnen van me meegesleept naar een feestje in de buurt waar ze waren. Daar aangekomen bleek het een niet al te boeiend feest. Er waren ook niet zo veel bekenden.
bla-verhaal
Dat zijn nou vrouwenquote:Op donderdag 22 april 2004 15:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik snap de hint nog steeds niet... hun gaan er vandoor.. en wat is de hint daarvan? Dat jij mee moet? .. lekkere hint
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik snap de hint nog steeds niet... hun gaan er vandoor.. en wat is de hint daarvan? Dat jij mee moet? .. lekkere hint
wat ben ik toch een loserquote:Op woensdag 21 april 2004 21:13 schreef Brammie1 het volgende:
morgen heb ik een schoolfeest en dan zal ik, speciaal voor alle FOK!kers het wereldrecord blauwtjes lopen neerzetten![]()
nee, ff zonder gein, ik ga dus voor 't eerst in m'n leven versieren en volgens mij ben ik daar niet zo goed in
vrijdag verslag...
Ik sluit me hierbij aan .....quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:49 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
wat ben ik toch een loserik heb duidelijk niet the balls om te versieren
hoe raad je 't zoquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:22 schreef ConQuestador het volgende:
hahaha, laat me raden brammie. Je ziet meisje, je bedenkt wat je zal zeggen ..... en je durft niet
goh, toch wel erg bekend verhaal hoor
heb gister ook schoolfeest gehad....zelfde probleemquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:49 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
wat ben ik toch een loserik heb duidelijk niet the balls om te versieren
Ik was verder gaan slapen. Maar ik ben nu net wakker dus hier dan maar het verhaalquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:15 schreef PeuRac het volgende:
Ook_gek is nog niet uit z'n coma ontwaakt![]()
Of hij schaamt zich te diep
geniaalquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik was verder gaan slapen. Maar ik ben nu net wakker dus hier dan maar het verhaal
ik leef weer
Oke de blunder dan maar hier als eerste op fok
Er staat een mooie meisje vlak bij me te dansen. Dus ik dacht. Heej dat is leuk zeg dat meisje
Veel oog contakt je kent het wel.
Op een gegeven moment komt er een heel lekker nummer waar bij ik denk. YES hier gaan de handjes voor omhoog. Komt dat meisje net naar me toe om wat te zeggen. Raak ik haar gewoon geweldig hard onder haar kin
Kon ze niet leuk vinden. Heb haar wel een drankje gegeven. En ik ben letterlijk op m,n knieën gegaan om haar te vragen of ze het me wilde vergeven. ( ze had een rokje aan)
Maar ze heeft niet meer geantwoord er op
het enige wat ze zei was. Tot de volgende keer.......
Heb ik dat weer.
Voor de mensen die op de PTA meet waren. Het was ongeveer zo net als toen met die chinees die ik bijna 2X op de kin sloeg
Niet geniaal manquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:37 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
geniaal
[spellingscontrole]quote:Op zondag 25 april 2004 01:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet geniaal man
Ik vond het lullig voor dat meisje.
Ze verzameld moet om naar me toe te komen ( ik durfde dat niet ) En dan sla ik haar vervolgens op de kin
[Zeik mode]quote:Op zondag 25 april 2004 02:29 schreef Roa het volgende:
[..]
[spellingscontrole]
moed
[/spellingscontrole]
Naja, als ze daar niet om kan lachen dan vind ik het vrij zwak van haar, tenzij de rede van je fout teveel drank was, dan snap ik het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |