abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18606319
Als je dan wakker wordt dan heb je ook altijd zoiets van...domme eikel dat ik ben.
Door alcohol snap je sommige signalen ook niet
War. War never changes.
  donderdag 22 april 2004 @ 14:28:48 #177
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_18609312
Laatst werden ik en een vriend van me midden in de nacht door twee goede vriendinnen van me meegesleept naar een feestje in de buurt waar ze waren. Daar aangekomen bleek het een niet al te boeiend feest. Er waren ook niet zo veel bekenden.

Op een gegeven moment ging een van die twee meiden op een bank-achtige constructie zitten in d'r eentje. Dus na dat even aangezien te hebben ging ik er bij zitten. Dus wij zitten daar wat te praten en voor ik het weet zitten we al te zoenen. Een tijdje later kwam ze met het plan dat ze er maar eens vandoor ging, ze was alleen d'r tas kwijt. Na een tijdje zoeken was ook die gevonden en toen gingen zij en die andere meid er vandoor.

Toen zaten die vriend van me en ik daar nog maar zo'n beetje op dat feest, dat nu nog minder boeiend was geworden. Zodra ons bier op was zouden we er ook wel vandoor gaan. Maar al gauw ging m'n telefoon. Belt ineens die andere meid om te vragen of ik de hint niet snapte. "Oh kut!" was het eerste wat ik zei. Dat was toch wel een aardig grote blunder. Lastig dat vrouwen niet gewoon duidelijk kunnen zijn en met van die vage hints komen die niet te begrijpen zijn (en al helemaal na aardig wat drank).

Ik ben d'r toen natuurlijk nog wel achteraan gegaan en dat is helemaal goedgekomen gelukkig
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_18611032
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:28 schreef Wolve000 het volgende:
Laatst werden ik en een vriend van me midden in de nacht door twee goede vriendinnen van me meegesleept naar een feestje in de buurt waar ze waren. Daar aangekomen bleek het een niet al te boeiend feest. Er waren ook niet zo veel bekenden.

bla-verhaal
Ik snap de hint nog steeds niet... hun gaan er vandoor.. en wat is de hint daarvan? Dat jij mee moet? .. lekkere hint
Lambo of Rekt
pi_18611232
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik snap de hint nog steeds niet... hun gaan er vandoor.. en wat is de hint daarvan? Dat jij mee moet? .. lekkere hint
Dat zijn nou vrouwen
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  donderdag 22 april 2004 @ 15:41:15 #180
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_18611296
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

slapert !!!
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_18611388
??? die laatste snap ik niet.
  vrijdag 23 april 2004 @ 15:35:35 #182
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_18634919
Oke ben de eerste van gister dan:
- hele avond achter meisje aanzitten en dan op de terugweg horen dat ze al 3 jaar een vriend heeft.
- met 2 verschillende meisjes: je loopt langs ze dansen/kijken uitdagend, je doet een beetje meedansen maar verder niet echt actie ondernemen.
- vriend die me er op moet wijzen dat ik vorige week de hele avond al met dat ene knappe meisje heb staan praten, had haar totaal niet herkend, toen heb ik haar maar even aangesproken, maar ze herkende me in de eerste instatie ook niet echt Uiteindelijk had hij toch gelijk Toch nog gezellig geworden.
- Gapend meisje aanspreken of ze moe is, zeg dat ik zelf ook vroeg op moet, ze wenst me veel sterkte en kijkt boos, dus loop ik maar weer verder.
- Meisje wat ik al eerder gespot had later aangesproken over d'r mooie ketting, even gebabbeld, en toen zei ik dat ze saai was en ben weggelopen, ze had gewoon niks te melden.
- Het leukste meisje van de avond die net 3 tellen voor ik haar aan ging spreken naar huis gaat...

Al met al heb ik me kostelijk vermaakt!
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
pi_18637561
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:13 schreef Brammie1 het volgende:
morgen heb ik een schoolfeest en dan zal ik, speciaal voor alle FOK!kers het wereldrecord blauwtjes lopen neerzetten
nee, ff zonder gein, ik ga dus voor 't eerst in m'n leven versieren en volgens mij ben ik daar niet zo goed in

vrijdag verslag...
wat ben ik toch een loser ik heb duidelijk niet the balls om te versieren
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_18637733
das een kort verslag
pi_18639095
en het is niet eens een verslag
  vrijdag 23 april 2004 @ 19:22:52 #186
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_18639203
hahaha, laat me raden brammie. Je ziet meisje, je bedenkt wat je zal zeggen ..... en je durft niet

goh, toch wel erg bekend verhaal hoor
  vrijdag 23 april 2004 @ 20:09:47 #187
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_18640198
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 17:49 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

Ik sluit me hierbij aan .....
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
  vrijdag 23 april 2004 @ 21:20:03 #188
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18641543
ik ga vanavond weer op stap
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 23 april 2004 @ 23:24:47 #189
80697 trith
"Powah!"
pi_18644043
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 21:20 schreef ook_gek het volgende:
ik ga vanavond weer op stap
  vrijdag 23 april 2004 @ 23:44:56 #190
27074 Dezz
The Dog
pi_18644441
Morgen stappen in Den Bosch, eens kijken wat ik ervan bak
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_18644508
Hier issie gebleven .
pi_18651316
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 19:22 schreef ConQuestador het volgende:
hahaha, laat me raden brammie. Je ziet meisje, je bedenkt wat je zal zeggen ..... en je durft niet

goh, toch wel erg bekend verhaal hoor
hoe raad je 't zo

nu weer OT mensen
pi_18651457
Ook_gek is nog niet uit z'n coma ontwaakt

Of hij schaamt zich te diep
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zaterdag 24 april 2004 @ 15:31:02 #194
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_18653441
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 17:49 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

heb gister ook schoolfeest gehad....zelfde probleem
op n gegeven moment bleven er 2 meiden nog voor me stil staan en n beetje dansen, ik heb het te laat in de gaten omdat ik doelloos om me heen zit te kijken en zie ze vervolgens weer weglopen
  zaterdag 24 april 2004 @ 16:48:25 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18654639
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 13:15 schreef PeuRac het volgende:
Ook_gek is nog niet uit z'n coma ontwaakt

Of hij schaamt zich te diep
Ik was verder gaan slapen. Maar ik ben nu net wakker dus hier dan maar het verhaal

ik leef weer

Oke de blunder dan maar hier als eerste op fok

Er staat een mooie meisje vlak bij me te dansen. Dus ik dacht. Heej dat is leuk zeg dat meisje
Veel oog contakt je kent het wel.

Op een gegeven moment komt er een heel lekker nummer waar bij ik denk. YES hier gaan de handjes voor omhoog. Komt dat meisje net naar me toe om wat te zeggen. Raak ik haar gewoon geweldig hard onder haar kin

Kon ze niet leuk vinden. Heb haar wel een drankje gegeven. En ik ben letterlijk op m,n knieën gegaan om haar te vragen of ze het me wilde vergeven. ( ze had een rokje aan )

Maar ze heeft niet meer geantwoord er op
het enige wat ze zei was. Tot de volgende keer.......

Heb ik dat weer.

Voor de mensen die op de PTA meet waren. Het was ongeveer zo net als toen met die chinees die ik bijna 2X op de kin sloeg
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_18660200
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 16:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik was verder gaan slapen. Maar ik ben nu net wakker dus hier dan maar het verhaal

ik leef weer

Oke de blunder dan maar hier als eerste op fok

Er staat een mooie meisje vlak bij me te dansen. Dus ik dacht. Heej dat is leuk zeg dat meisje
Veel oog contakt je kent het wel.

Op een gegeven moment komt er een heel lekker nummer waar bij ik denk. YES hier gaan de handjes voor omhoog. Komt dat meisje net naar me toe om wat te zeggen. Raak ik haar gewoon geweldig hard onder haar kin

Kon ze niet leuk vinden. Heb haar wel een drankje gegeven. En ik ben letterlijk op m,n knieën gegaan om haar te vragen of ze het me wilde vergeven. ( ze had een rokje aan )

Maar ze heeft niet meer geantwoord er op
het enige wat ze zei was. Tot de volgende keer.......

Heb ik dat weer.

Voor de mensen die op de PTA meet waren. Het was ongeveer zo net als toen met die chinees die ik bijna 2X op de kin sloeg
geniaal
  zondag 25 april 2004 @ 01:23:16 #197
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18665670
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 21:37 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

geniaal
Niet geniaal man
Ik vond het lullig voor dat meisje.
Ze verzameld moet om naar me toe te komen ( ik durfde dat niet ) En dan sla ik haar vervolgens op de kin
  zondag 25 april 2004 @ 02:29:59 #198
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_18666361
quote:
Op zondag 25 april 2004 01:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet geniaal man
Ik vond het lullig voor dat meisje.
Ze verzameld moet om naar me toe te komen ( ik durfde dat niet ) En dan sla ik haar vervolgens op de kin
[spellingscontrole]
moed
[/spellingscontrole]

Naja, als ze daar niet om kan lachen dan vind ik het vrij zwak van haar, tenzij de rede van je fout teveel drank was, dan snap ik het wel.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zondag 25 april 2004 @ 02:33:08 #199
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18666387
quote:
Op zondag 25 april 2004 02:29 schreef Roa het volgende:

[..]

[spellingscontrole]
moed
[/spellingscontrole]

Naja, als ze daar niet om kan lachen dan vind ik het vrij zwak van haar, tenzij de rede van je fout teveel drank was, dan snap ik het wel.
[Zeik mode]
Dyslectie
[zeik mode[

Oh en er was wel wat drank in het spel
Niet te veel hoor Maar ik hoorde beyonce does rune - cracy in calabria. En dat vind ik een geweldig nummer. En daar wil ik los op gaan. En tjha toen opeens *pats*
  zondag 25 april 2004 @ 03:02:58 #200
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_18666643
De mijne van fnaaf/ van8

Sta ik op een lokaal feest uit mijn dak te gaan , samen moet nog 4 vrienden , staat er de hele tijd , echt de hele tijd van 23 tot 1 uur een leuk meisje bij me te dansen. dus ik mee dansen (was btw hardstyle ), dus het was niet heel close. Ik denk , wanneer kan ik haar het beste , met deze muziek zoenen? Want volgens mij ziet ze wat in mij . En voor dat ik er erg in had, komt 1 van mijn kameraden terug van de wc, die griet loopt er op af en pakt die vriend vol op zijn muil, ik denk : ' WTF"?

ja en daar sta je dan ......

nou ja , op de terugweg , (25 min fietsen met 15 biertjes op ) verveel je je , ik heb nog wat doms gedaan volgens mij. maar of dat echt dom was , moet fnaaf maar blijken. Dus mocht het een blunder zijn , dan horen jullie het wel.

Laat ik een hint geven . Je verveelt je tijdens het fietsen en gaat een paar dames opbellen of ze nog wakker zijn En nog een dom smsje versturen.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')