Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 15 april 2004 17:33 schreef H.Y.L het volgende:
Niet echt een versierblunder maar wel een hele groffe manier van afwijzen:
5 jaar geleden werkte ik als plaatjesdraaier bij een plaatselijke kroeg. Daar kwamen wel eens meisjes naar me toe om te kletsen enzo. Nu kreeg ik een keer een kaartje met valentijn of ik met ene S uitwilde, ze kende me van die kroeg. Ik wist niet wie zij was, maar ik dacht: wie weet is het wel een hele mooie meid!
Dus een paar dagen later sta ik op het station te wachten. Komt er een behoorlijk dik en lelijk meisje naar me toe en zegt: Hoi ik ben S. Dus ik denk: Shit, dat word geen leuke avond! Maarja, we hadden immers de afspraak en misschien is ze wel heel lief dacht ik. Dus we gaan samen naar de Bios. De hele avond heeft ze 5 woorden gepraat. Op al mijn vragen antwoorden ze met JA of NEE en meer kwam er niet uit. Op de terugweg zat ik tegenover haar in de trein en zie ik dat er een puistje begint te bloeden bij haar. Dus ik zeg: Dat je niet heel er mooi bent, vind ik niet erg, dat je niet heel erg veel zegt en niet mijn type bent, vind ik ook niet erg, maar dat je dan ook nog eens tot bloedens aan toe aan je puisten gaat krabben gaat mij echt te ver hoor! Ze is toen naar de wc gegaan en is helemaal aan de andere kant van de trein uitgestapt. Heb haar niet meer in die kroeg gezien.
Als ik dit nu teruglees, dan schaam ik me eigenlijk best. Maar na 5 jaar is zo'n misdrijf wel verjaard hoop ik?
Prutserquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:58 schreef Wuder het volgende:
Hier 1 van mij:
Zat in een tent wat bieries te drinken.
Komt er een meisje naar me toe vraagt ze: Jij bent toch homofiel?!
Ik word helemaal boos en vraag: Nee dat is niet waar!!
Zij geef mij een zoen en zegt: Oh sorry, sorry! Kan ik het goedmaken?
Ik nog steeds boos van haar opmerking: Nee!
En toen liep ik weg...
...
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:58 schreef Wuder het volgende:
Hier 1 van mij:
Zat in een tent wat bieries te drinken.
Komt er een meisje naar me toe vraagt ze: Jij bent toch homofiel?!
Ik word helemaal boos en vraag: Nee dat is niet waar!!
Zij geef mij een zoen en zegt: Oh sorry, sorry! Kan ik het goedmaken?
Ik nog steeds boos van haar opmerking: Nee!
En toen liep ik weg...
...
MASTER! Slechtste versiertruc die er is!
Aangezien het topic 'versierblunders' is moeten wij jou er dus eigenlijk niet aan herinneren...quote:Op zondag 18 april 2004 03:16 schreef Roa het volgende:
pffff, het hoort hier niet thuis, maar ik moet het kwijt; ik geloof dat ik 2 meiden leuk vind, en ik betwijfel of het op iets uitloopt........ik moet haar morgen bellen...damnit....jongens, herinner mij eraan, vraag of ik haar al gebeld hebt :p
quote:Op zondag 18 april 2004 03:29 schreef juniz het volgende:
[..]
Aangezien het topic 'versierblunders' is moeten wij jou er dus eigenlijk niet aan herinneren...
quote:Op zondag 18 april 2004 13:43 schreef Dezz het volgende:
[..]
Nog nooit een meisje zo hard weg zien rennen![]()
Had een aktie van mij kunnen zijnquote:Op zondag 18 april 2004 13:43 schreef Dezz het volgende:
[..]
![]()
Geen blunder maar wel geinig vond ik zo..
Er was vrijdag een galabal van mijn oude middelbare school dus ja daar moesten ik en mijn vrienden natuurlijk wel heen![]()
Ik netjes in pak en 2 sigaartjes bij, dus ik sta daar lekker een pilsje te drinken en een sigaar te roken, perfect gewoon!
Komt er zo'n klein dik meisje op me af (jaar of 15 ofzo) en ze vraagt aan mij hoe het gaat. Ja daar had ik dus echt geen zin in natuurlijk!
Dus ik neem een flinke hijs van m'n sigaar en blaas die overheerlijke sigarenrook haar richting op
Nog nooit een meisje zo hard weg zien rennen![]()
Inderdaad, maar godver wat een actiequote:Op zondag 18 april 2004 13:47 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zal flink arrogant over zijn gekomen, maar ik vind hem mooi![]()
Dat zijn dan de versierblunders van de mensen naar wie ze gericht zijn.... Lijkt me logischquote:Op zondag 18 april 2004 14:41 schreef dazzle123 het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk versierblunders als er alleen maar opschepperig geblaat over hoe bot we anderen wel niet heel stoer hebben afgewezen tussen staat?
Ach dus fokkers wijzen alleen maar af en worden nooit afgewezen?quote:Op zondag 18 april 2004 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zijn dan de versierblunders van de mensen naar wie ze gericht zijn.... Lijkt me logisch
Tjek mijn post ff op een paar pagina's geledenquote:Op zondag 18 april 2004 15:10 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ach dus fokkers wijzen alleen maar af en worden nooit afgewezen?
quote:Op zondag 18 april 2004 15:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tjek mijn post ff op een paar pagina's geledenleuk blauwtje gelopen
-edit- pagina 2 dus
Sorryquote:Op zondag 18 april 2004 15:30 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Maar vind ik niet eens jou fout.
Maat van me had dat ook eens. Kwamen er twee meiden naar hem toe: "dit is geen slechte openingszin, maar ken ik jou niet ergens van?" Nog nooit eerder gezien, dus hij zegt nee. Gaan ze weg, komt die ene later terug "was trouwens wel een slechte openingszin" waarna ze weer snel weg was![]()
Zien we die 2 meiden een week later weer. Dus wij ons vol bier gieten voor de moedSpreekt m'n maat ze aan, blijken ze totaal geen interesse te hebben
![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
![]()
Mja... dat blauwtje blijf ik wazig vinden, maar kan d'r niet mee zitten![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:02 schreef Badharing het volgende:
En op die avond was het ook het Eurovisie Songfestival. In mijn benevelde bui legde ik die link toen ze zei dat ze uit Cyprus kwam en meteen zei ik:" Ah, Cyprus no points!!" Blijkbaar dacht ze dat ik het over haar had, want ze heeft me de rest van het feest niet meer aangekeken![]()
Alvast succes!! Ik ben morgen op het SWAK-feest ook van plan mijn best te doenquote:Op woensdag 21 april 2004 21:13 schreef Brammie1 het volgende:
morgen heb ik een schoolfeest en dan zal ik, speciaal voor alle FOK!kers het wereldrecord blauwtjes lopen neerzetten![]()
nee, ff zonder gein, ik ga dus voor 't eerst in m'n leven versieren en volgens mij ben ik daar niet zo goed in
vrijdag verslag...
wedstrijdje?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:23 schreef Ambivalent het volgende:
[..]
Alvast succes!! Ik ben morgen op het SWAK-feest ook van plan mijn best te doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |