abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18485164
quote:
Op donderdag 15 april 2004 17:33 schreef H.Y.L het volgende:
Niet echt een versierblunder maar wel een hele groffe manier van afwijzen:

5 jaar geleden werkte ik als plaatjesdraaier bij een plaatselijke kroeg. Daar kwamen wel eens meisjes naar me toe om te kletsen enzo. Nu kreeg ik een keer een kaartje met valentijn of ik met ene S uitwilde, ze kende me van die kroeg. Ik wist niet wie zij was, maar ik dacht: wie weet is het wel een hele mooie meid!

Dus een paar dagen later sta ik op het station te wachten. Komt er een behoorlijk dik en lelijk meisje naar me toe en zegt: Hoi ik ben S. Dus ik denk: Shit, dat word geen leuke avond! Maarja, we hadden immers de afspraak en misschien is ze wel heel lief dacht ik. Dus we gaan samen naar de Bios. De hele avond heeft ze 5 woorden gepraat. Op al mijn vragen antwoorden ze met JA of NEE en meer kwam er niet uit. Op de terugweg zat ik tegenover haar in de trein en zie ik dat er een puistje begint te bloeden bij haar. Dus ik zeg: Dat je niet heel er mooi bent, vind ik niet erg, dat je niet heel erg veel zegt en niet mijn type bent, vind ik ook niet erg, maar dat je dan ook nog eens tot bloedens aan toe aan je puisten gaat krabben gaat mij echt te ver hoor! Ze is toen naar de wc gegaan en is helemaal aan de andere kant van de trein uitgestapt. Heb haar niet meer in die kroeg gezien.

Als ik dit nu teruglees, dan schaam ik me eigenlijk best. Maar na 5 jaar is zo'n misdrijf wel verjaard hoop ik?
Hoe herkenbaar . Zo is één van mijn mislukte internetdates ook ongeveer gelopen. Een tijdje lang met een meisje lopen ouwehoeren over ICQ...ook vragen hoe ze er uit ziet (blond, slank...ze wist achteraf blijkbaar niet dat ze volslank bedoelde) natuurlijk, maar ze had geen foto (want geen scanner). Goed, na een maandje maar eens afgesproken en kijken hoe het loopt. We hadden ook afgesproken om naar de film te gaan en aangezien de kaartverkoop al vroeg startte, stelde ik voor om 2 uur voor aanvang van de film af te spreken, de kaartjes te kopen en daarna ergens op een terrasje o.i.d. te gaan zitten. Zo gezegd, zo gedaan...

We hadden onder de Martinitoren afgesproken, maar ik zag geen slank, blond meisje. Ik haar bellen en ik hoor iemand giechelen en ik zie iemand aanlopen. Ik dacht meteen "oh nee, dit wordt niks, maar goed: wie weet is ze heel aardig". Na een half uur had ik wel de conclusie getrokken dat ze vooral heel erg dom was. . Maar gauw naar de bios gegaan om daar aan de bar te gaan zitten (die zat destijds in de kelder, dus niemand die mij met haar kon zien). Uiteindelijk was de film wel de moeite waard en ook het hoogtepunt van de avond. Na de film ben ik er meteen van door gegaan..."ik ben moei, doei!"...uiteraard die avond wel een biertje wezen doen in de stad .

Tot mijn verbazing vond zij het blijkbaar wel gezellig in de stad, want zij bleef mij aanspreken op ICQ en eerlijk gezegd had ik haar ook niks meer te melden. Dus ik was redelijk kortaf en zei dat ik even geen tijd voor haar had. Na 3 maanden begreep ze de boodschap en heeft ze mij nog een fijn leven gewenst...het klinkt heel denigrerend en generaliserend, maar voor mij geen meisjes meer van 'onder mijn niveau': dat zal echt een ramp gaan worden om daar iets langsdurigs mee te beginnen en uit te bouwen...
  zaterdag 17 april 2004 @ 14:21:39 #152
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_18489125
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 20:58 schreef Wuder het volgende:
Hier 1 van mij:

Zat in een tent wat bieries te drinken.
Komt er een meisje naar me toe vraagt ze: Jij bent toch homofiel?!
Ik word helemaal boos en vraag: Nee dat is niet waar!!
Zij geef mij een zoen en zegt: Oh sorry, sorry! Kan ik het goedmaken?
Ik nog steeds boos van haar opmerking: Nee!
En toen liep ik weg...

...
Prutser

- Hoezo, wou je me bewijzen dat ik beter hetero zou kunnen zijn dan
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_18492769
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 20:58 schreef Wuder het volgende:
Hier 1 van mij:

Zat in een tent wat bieries te drinken.
Komt er een meisje naar me toe vraagt ze: Jij bent toch homofiel?!
Ik word helemaal boos en vraag: Nee dat is niet waar!!
Zij geef mij een zoen en zegt: Oh sorry, sorry! Kan ik het goedmaken?
Ik nog steeds boos van haar opmerking: Nee!
En toen liep ik weg...

...

MASTER! Slechtste versiertruc die er is!
  zondag 18 april 2004 @ 03:16:47 #154
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_18506745
pffff, het hoort hier niet thuis, maar ik moet het kwijt; ik geloof dat ik 2 meiden leuk vind, en ik betwijfel of het op iets uitloopt........ik moet haar morgen bellen...damnit....jongens, herinner mij eraan, vraag of ik haar al gebeld hebt :p
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_18506855
quote:
Op zondag 18 april 2004 03:16 schreef Roa het volgende:
pffff, het hoort hier niet thuis, maar ik moet het kwijt; ik geloof dat ik 2 meiden leuk vind, en ik betwijfel of het op iets uitloopt........ik moet haar morgen bellen...damnit....jongens, herinner mij eraan, vraag of ik haar al gebeld hebt :p
Aangezien het topic 'versierblunders' is moeten wij jou er dus eigenlijk niet aan herinneren...
  zondag 18 april 2004 @ 13:43:13 #156
27074 Dezz
The Dog
pi_18512670
quote:
Op zondag 18 april 2004 03:29 schreef juniz het volgende:

[..]

Aangezien het topic 'versierblunders' is moeten wij jou er dus eigenlijk niet aan herinneren...

Geen blunder maar wel geinig vond ik zo..

Er was vrijdag een galabal van mijn oude middelbare school dus ja daar moesten ik en mijn vrienden natuurlijk wel heen
Ik netjes in pak en 2 sigaartjes bij, dus ik sta daar lekker een pilsje te drinken en een sigaar te roken, perfect gewoon!
Komt er zo'n klein dik meisje op me af (jaar of 15 ofzo) en ze vraagt aan mij hoe het gaat. Ja daar had ik dus echt geen zin in natuurlijk!
Dus ik neem een flinke hijs van m'n sigaar en blaas die overheerlijke sigarenrook haar richting op

Nog nooit een meisje zo hard weg zien rennen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zondag 18 april 2004 @ 13:47:25 #157
91306 GF
Kingwood
pi_18512758
quote:
Op zondag 18 april 2004 13:43 schreef Dezz het volgende:

[..]

Dat zal flink arrogant over zijn gekomen, maar ik vind hem mooi
Unspoken words were understood
pi_18513493
quote:
Op zondag 18 april 2004 13:43 schreef Dezz het volgende:

[..]

Geen blunder maar wel geinig vond ik zo..

Er was vrijdag een galabal van mijn oude middelbare school dus ja daar moesten ik en mijn vrienden natuurlijk wel heen
Ik netjes in pak en 2 sigaartjes bij, dus ik sta daar lekker een pilsje te drinken en een sigaar te roken, perfect gewoon!
Komt er zo'n klein dik meisje op me af (jaar of 15 ofzo) en ze vraagt aan mij hoe het gaat. Ja daar had ik dus echt geen zin in natuurlijk!
Dus ik neem een flinke hijs van m'n sigaar en blaas die overheerlijke sigarenrook haar richting op

Had een aktie van mij kunnen zijn
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 18 april 2004 @ 14:34:55 #159
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_18513874
quote:
Op zondag 18 april 2004 13:47 schreef GF het volgende:

[..]

Dat zal flink arrogant over zijn gekomen, maar ik vind hem mooi
Inderdaad, maar godver wat een actie
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_18514049
Waarom heet dit topic eigenlijk versierblunders als er alleen maar opschepperig geblaat over hoe bot we anderen wel niet heel stoer hebben afgewezen tussen staat?
  Redactie Frontpage zondag 18 april 2004 @ 14:45:45 #161
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18514150
quote:
Op zondag 18 april 2004 14:41 schreef dazzle123 het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk versierblunders als er alleen maar opschepperig geblaat over hoe bot we anderen wel niet heel stoer hebben afgewezen tussen staat?
Dat zijn dan de versierblunders van de mensen naar wie ze gericht zijn.... Lijkt me logisch
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_18514663
quote:
Op zondag 18 april 2004 14:45 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dat zijn dan de versierblunders van de mensen naar wie ze gericht zijn.... Lijkt me logisch
Ach dus fokkers wijzen alleen maar af en worden nooit afgewezen?
  Redactie Frontpage zondag 18 april 2004 @ 15:23:18 #163
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18514931
quote:
Op zondag 18 april 2004 15:10 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Ach dus fokkers wijzen alleen maar af en worden nooit afgewezen?
Tjek mijn post ff op een paar pagina's geleden leuk blauwtje gelopen

-edit- pagina 2 dus
With four other people
And aliens
  zondag 18 april 2004 @ 15:30:40 #164
91306 GF
Kingwood
pi_18515067
quote:
Op zondag 18 april 2004 15:23 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Tjek mijn post ff op een paar pagina's geleden leuk blauwtje gelopen

-edit- pagina 2 dus

Maar vind ik niet eens jou fout.

Maat van me had dat ook eens. Kwamen er twee meiden naar hem toe: "dit is geen slechte openingszin, maar ken ik jou niet ergens van?" Nog nooit eerder gezien, dus hij zegt nee. Gaan ze weg, komt die ene later terug "was trouwens wel een slechte openingszin" waarna ze weer snel weg was

Zien we die 2 meiden een week later weer. Dus wij ons vol bier gieten voor de moed Spreekt m'n maat ze aan, blijken ze totaal geen interesse te hebben
  Redactie Frontpage zondag 18 april 2004 @ 15:34:20 #165
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18515153
quote:
Op zondag 18 april 2004 15:30 schreef GF het volgende:

[..]

Maar vind ik niet eens jou fout.

Maat van me had dat ook eens. Kwamen er twee meiden naar hem toe: "dit is geen slechte openingszin, maar ken ik jou niet ergens van?" Nog nooit eerder gezien, dus hij zegt nee. Gaan ze weg, komt die ene later terug "was trouwens wel een slechte openingszin" waarna ze weer snel weg was

Zien we die 2 meiden een week later weer. Dus wij ons vol bier gieten voor de moed Spreekt m'n maat ze aan, blijken ze totaal geen interesse te hebben
Sorry

Mja... dat blauwtje blijf ik wazig vinden, maar kan d'r niet mee zitten
With four other people
And aliens
  zondag 18 april 2004 @ 15:39:43 #166
91306 GF
Kingwood
pi_18515278
quote:
Op zondag 18 april 2004 15:34 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Sorry

Mja... dat blauwtje blijf ik wazig vinden, maar kan d'r niet mee zitten

Wazig is het wel ja. Die maat van me zat er best wel mee, hij heeft al niet zo vaak contact met meiden. En deze zagen hem wel zitten (dachten we ) Maar helaas..
  zondag 18 april 2004 @ 18:06:41 #167
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18518493

Het topic was bedoelt om JULLIE versierblunders neer te zetten. En niet om op te scheppen over hoe lullig je wel niet bent geweest in je gedachten.
Dus hup weer on topic en kom maar op met jullie eigen blunders!
  dinsdag 20 april 2004 @ 21:02:03 #168
63035 Badharing
Met of zonder uitjes??
pi_18570299
Een andere blunder van mij was op een studentenfeest waar ik via-via in Amsterdam terecht kwam. Ik en mijn drinkebroeders hadden die middag in Amsterdam al wat aan het bier gezeten dus de tongen waren al wat losser. Op dat feest was het best gezellig en ik kreeg een flirt met een leuke Engels sprekende meid uit Cyprus ( schrijf ik het zo goed? ). En op die avond was het ook het Eurovisie Songfestival. In mijn benevelde bui legde ik die link toen ze zei dat ze uit Cyprus kwam en meteen zei ik:" Ah, Cyprus no points!!" Blijkbaar dacht ze dat ik het over haar had, want ze heeft me de rest van het feest niet meer aangekeken
Ojee, wat klinkt uw triangel vals ... laat ik nou toevallig ...
  dinsdag 20 april 2004 @ 23:01:24 #169
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_18573966
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 21:02 schreef Badharing het volgende:
En op die avond was het ook het Eurovisie Songfestival. In mijn benevelde bui legde ik die link toen ze zei dat ze uit Cyprus kwam en meteen zei ik:" Ah, Cyprus no points!!" Blijkbaar dacht ze dat ik het over haar had, want ze heeft me de rest van het feest niet meer aangekeken
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
pi_18595050
morgen heb ik een schoolfeest en dan zal ik, speciaal voor alle FOK!kers het wereldrecord blauwtjes lopen neerzetten
nee, ff zonder gein, ik ga dus voor 't eerst in m'n leven versieren en volgens mij ben ik daar niet zo goed in

vrijdag verslag...
Wel lekker blijven plakken hè?
  woensdag 21 april 2004 @ 21:23:06 #171
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_18595312
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:13 schreef Brammie1 het volgende:
morgen heb ik een schoolfeest en dan zal ik, speciaal voor alle FOK!kers het wereldrecord blauwtjes lopen neerzetten
nee, ff zonder gein, ik ga dus voor 't eerst in m'n leven versieren en volgens mij ben ik daar niet zo goed in

vrijdag verslag...
Alvast succes!! Ik ben morgen op het SWAK-feest ook van plan mijn best te doen
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
pi_18595377
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:23 schreef Ambivalent het volgende:

[..]

Alvast succes!! Ik ben morgen op het SWAK-feest ook van plan mijn best te doen
wedstrijdje?
Wel lekker blijven plakken hè?
  woensdag 21 april 2004 @ 21:47:07 #173
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18595894
vrijdag schoolfeest dus ik ga ook m'n best doen....
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_18602679
Voor mij voorlopig geen versierblunders meer. Misschien blunders die bij mij worden verricht, die zul je hier dan zeker terugvinden.

Misschien dat je me in het vervolg hier ziet posten: geslachtsdeelblunders deel IX
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18606216
Mja, mijn bijdrage weer.

Kom een leuke meid tegen in de plaatselijke kroeg, maar was nogal dronken. Zij kwam naar mij met een heel bla verhaal over dat ze me kent vroeger van school etc. Dus ik denk wow, mooie meid. Verder ff mee staan praten. Aan het eind van de avond zeg ik der gedag, maar was te dronken en op dat soort momenten vergeet ik altijd telnummers te vragen .

Anyway, kom der weer tegen op een feest in RDAM, Nightmare. Dus weer een kort gesprekje met der, maar was alweer dronken, en mn maten liepen al door en zij liep de andere kant op. Dus ff snel gesprekje, 3 zoenen, bla bla. Kom ik haar rond een uur of 5, tegen het eind dus, weer tegen. Vragen of ze het naar der zin had etc. weer een gesprek bla bla. Gaat ze er vandoor, ik ook. 3 min nadat ze weg is... KUT geen telnr

Weet eigelijk ook niet eens der naam

een ezel stoot zich geen 2 keer............

[ Bericht 5% gewijzigd door EggsTC op 22-04-2004 12:07:33 (bla) ]
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')