abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18443728
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:46 schreef daNpy het volgende:
Een meisje vragen of ze langs komt:

Kom je met de trein of met de auto?
- Met de auto.
Oke dan zet ik die van ons in de garage
En dat is een blunder omdat
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  donderdag 15 april 2004 @ 15:02:20 #127
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18443804
omdat hij geen garage heeft...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_18445610
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 22:07 schreef Etcetera het volgende:
Vervelend voor je dat je je zo voelt bij je huidige vriend
  donderdag 15 april 2004 @ 16:34:43 #129
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18445893
tranceptor en etcetera kunnen jullie even ergens anders uitvechten wie de grootste mond heeft
  Redactie Frontpage donderdag 15 april 2004 @ 17:07:56 #130
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18446705
quote:
Op donderdag 15 april 2004 16:34 schreef Frenkie het volgende:
tranceptor en etcetera kunnen jullie even ergens anders uitvechten wie de grootste mond heeft
Ik was al niet eens meer van plan om op hem te gaan reageren Want het was niet meer boeiend

Ontopic: ga zaterdag misschien stappen, perhaps weer een (leuke) blunder van mij
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 15 april 2004 @ 17:33:07 #131
54193 H.Y.L
Dat dacht ik...dus!
pi_18447343
Niet echt een versierblunder maar wel een hele groffe manier van afwijzen:

5 jaar geleden werkte ik als plaatjesdraaier bij een plaatselijke kroeg. Daar kwamen wel eens meisjes naar me toe om te kletsen enzo. Nu kreeg ik een keer een kaartje met valentijn of ik met ene S uitwilde, ze kende me van die kroeg. Ik wist niet wie zij was, maar ik dacht: wie weet is het wel een hele mooie meid!

Dus een paar dagen later sta ik op het station te wachten. Komt er een behoorlijk dik en lelijk meisje naar me toe en zegt: Hoi ik ben S. Dus ik denk: Shit, dat word geen leuke avond! Maarja, we hadden immers de afspraak en misschien is ze wel heel lief dacht ik. Dus we gaan samen naar de Bios. De hele avond heeft ze 5 woorden gepraat. Op al mijn vragen antwoorden ze met JA of NEE en meer kwam er niet uit. Op de terugweg zat ik tegenover haar in de trein en zie ik dat er een puistje begint te bloeden bij haar. Dus ik zeg: Dat je niet heel er mooi bent, vind ik niet erg, dat je niet heel erg veel zegt en niet mijn type bent, vind ik ook niet erg, maar dat je dan ook nog eens tot bloedens aan toe aan je puisten gaat krabben gaat mij echt te ver hoor! Ze is toen naar de wc gegaan en is helemaal aan de andere kant van de trein uitgestapt. Heb haar niet meer in die kroeg gezien.

Als ik dit nu teruglees, dan schaam ik me eigenlijk best. Maar na 5 jaar is zo'n misdrijf wel verjaard hoop ik?
Geniet!
pi_18448527
quote:
Op donderdag 15 april 2004 17:33 schreef H.Y.L het volgende:
Dat je niet heel er mooi bent, vind ik niet erg, dat je niet heel erg veel zegt en niet mijn type bent, vind ik ook niet erg, maar dat je dan ook nog eens tot bloedens aan toe aan je puisten gaat krabben gaat mij echt te ver hoor! Ze is toen naar de wc gegaan en is helemaal aan de andere kant van de trein uitgestapt. Heb haar niet meer in die kroeg gezien.
Wreed
pi_18455675
quote:
Op donderdag 15 april 2004 17:33 schreef H.Y.L het volgende:
Niet echt een versierblunder maar wel een hele groffe manier van afwijzen:

5 jaar geleden werkte ik als plaatjesdraaier bij een plaatselijke kroeg. Daar kwamen wel eens meisjes naar me toe om te kletsen enzo. Nu kreeg ik een keer een kaartje met valentijn of ik met ene S uitwilde, ze kende me van die kroeg. Ik wist niet wie zij was, maar ik dacht: wie weet is het wel een hele mooie meid!

Dus een paar dagen later sta ik op het station te wachten. Komt er een behoorlijk dik en lelijk meisje naar me toe en zegt: Hoi ik ben S. Dus ik denk: Shit, dat word geen leuke avond! Maarja, we hadden immers de afspraak en misschien is ze wel heel lief dacht ik. Dus we gaan samen naar de Bios. De hele avond heeft ze 5 woorden gepraat. Op al mijn vragen antwoorden ze met JA of NEE en meer kwam er niet uit. Op de terugweg zat ik tegenover haar in de trein en zie ik dat er een puistje begint te bloeden bij haar. Dus ik zeg: Dat je niet heel er mooi bent, vind ik niet erg, dat je niet heel erg veel zegt en niet mijn type bent, vind ik ook niet erg, maar dat je dan ook nog eens tot bloedens aan toe aan je puisten gaat krabben gaat mij echt te ver hoor! Ze is toen naar de wc gegaan en is helemaal aan de andere kant van de trein uitgestapt. Heb haar niet meer in die kroeg gezien.

Als ik dit nu teruglees, dan schaam ik me eigenlijk best. Maar na 5 jaar is zo'n misdrijf wel verjaard hoop ik?

RESPECT
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_18465472
Ik had gister ook iets

Ik ging mn kersverse vriendinnetje voorstellen aan mn pa. Mn pa was in de keuken en wij waren in de huiskamer. Ik zeg zo tegen dr, kom dan stel ik je ff voor aan mn pa. Dus wij lopen naar die keuken. Zeg ik zo tegen mn pa:

'He pap! Kijk eens wat ik gevonden heb'

pi_18465689
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had gister ook iets

Ik ging mn kersverse vriendinnetje voorstellen aan mn pa. Mn pa was in de keuken en wij waren in de huiskamer. Ik zeg zo tegen dr, kom dan stel ik je ff voor aan mn pa. Dus wij lopen naar die keuken. Zeg ik zo tegen mn pa:

Ik val hier van m'n stoel man GEWELDIG
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_18465782
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had gister ook iets

wahaha kon je vriendin er niet om lachen dan ?
Jupiler is goed
pi_18466004
slecht he

Mn vriendin keek echt zo van Vervolgens zei mn moeder: NAJA! Dor verkoop m er een! En een kleine 2 seconde later had ik een klap voor mn kop

pi_18467745
Oké...

ook_gek is toch de gangmaker hier, maar ik kan er ook wel wat van

Ik was een jaar of 4 geleden met 5 vrienden in Blanes..
16 jaar (of 17 weet ik 't ) volop vrouwen zoeken en neuken..

Op een gegeven moment had ik écht een babe van een meid aan de haak geslagen...
Ik zoenen met 'r enzo.. alles fijn en wel....
Zo ging het de hele avond door, na afloop van die avond afgesproken om mee te gaan naar 't strand...
dus wel liggen die volgende dag daar met een man of tien op 't strand...

Ik de hele fucking dag met haar aan het zoenen, aangezien ik enorm aan het puberen was, had ik extreem veel moeite om mijn geslachtsdinkietoy in bedwang te houden..
Ik MOEST dus wel blijven liggen
Na een kwartier ofzo merkte ik dat het wel weer redelijk met me ging, maar kon niet echt enorm lomp gaan voelen... staat zo raar hé

Dus ik sta op om met haar te gaan zwemmen... geeft dat kutkind me een kus... DOING! stondie weer... ik dus al beetje ongemakkelijk gaan staan....
zegt er een maat van me tegen me... 'HEY TON, GAATIE GOED?!, ZO TE ZIEN WEL'...

Ik OMG

Iedereen helemaal gevloerd, echt helemaal blij was ik daar dus niet mee...
ik sta daar... fucking rooie hasses, zij ook....

Goed... ik maar het water in gegaan met 'r...

en door deze vrolijke move... heb ik 'r niet geneukt.. ze wilde niet meer...

de teef
  vrijdag 16 april 2004 @ 14:06:22 #139
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_18467788
LOL!
  vrijdag 16 april 2004 @ 16:50:59 #140
54193 H.Y.L
Dat dacht ik...dus!
pi_18471149
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 14:04 schreef t0n het volgende:

Wat een onzin zeg! Dan was ze zeker geschrokken van de omvang? Of het viel juist tegen!
Geniet!
pi_18472042
quote:
Oké...

ook_gek is toch de gangmaker hier, maar ik kan er ook wel wat van

Ik was een jaar of 4 geleden met 5 vrienden in Blanes..
16 jaar (of 17 weet ik 't ) volop vrouwen zoeken en neuken..

Op een gegeven moment had ik écht een babe van een meid aan de haak geslagen...
Ik zoenen met 'r enzo.. alles fijn en wel....
Zo ging het de hele avond door, na afloop van die avond afgesproken om mee te gaan naar 't strand...
dus wel liggen die volgende dag daar met een man of tien op 't strand...

Ik de hele fucking dag met haar aan het zoenen, aangezien ik enorm aan het puberen was, had ik extreem veel moeite om mijn geslachtsdinkietoy in bedwang te houden..
Ik MOEST dus wel blijven liggen
Na een kwartier ofzo merkte ik dat het wel weer redelijk met me ging, maar kon niet echt enorm lomp gaan voelen... staat zo raar hé

Dus ik sta op om met haar te gaan zwemmen... geeft dat kutkind me een kus... DOING! stondie weer... ik dus al beetje ongemakkelijk gaan staan....
zegt er een maat van me tegen me... 'HEY TON, GAATIE GOED?!, ZO TE ZIEN WEL'...

Ik OMG

Iedereen helemaal gevloerd, echt helemaal blij was ik daar dus niet mee...
ik sta daar... fucking rooie hasses, zij ook....

Goed... ik maar het water in gegaan met 'r...

de teef
haha, opzich wel logisch dat je dinkie toy een paar cm groeit, als je met een knappe dame aan het kutten bent, zou toch wel wat mis met je zijn als je snikkel op half 6 hangt...
een koe zegt boe
  vrijdag 16 april 2004 @ 18:32:49 #142
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18472918
quote:
Verhaal
t0n ik kom niet meer bij man
Echt meesterlijk Maar de slet moet dat zien als een compliment
Man je zou me weg kunnen dragen als ik daar bij was geweest
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 16 april 2004 @ 18:34:39 #143
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18472950
Oja.
ik ga vanavond weer op stap. Dus wie weet komen er wel weer verhalen hier
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_18473441
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:34 schreef ook_gek het volgende:
Oja.
Dat moet voor jou geen probleem worden toch?
  vrijdag 16 april 2004 @ 19:32:48 #145
27074 Dezz
The Dog
pi_18474432
Ik heb vanavond een galabal en ik heb er zin in Dus ik zal ook wel met verhalen komen morgen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_18474506
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:34 schreef ook_gek het volgende:
Oja.
Ik ga mee! dan hebben we helemaal wat te vertellen hier morgen
  vrijdag 16 april 2004 @ 20:20:30 #147
7469 voh
Now without pants!
pi_18475618
Niet echt een versierblunder, maar wel een 'rode-kop-situatie'..

Was een keer in een kroeg nogal bezopen, en zat samen met een vriend van me op een bank mijn zoveelste biertje te nuttigen. D'r was de hele avond al een meisje waar ik naar zat te kijken, al wat mee gepraat had en over het algemeen gewoon gezellig tegen had gedaan. Leek allemaal prima te gaan. Zeg ik op een gegeven moment tegen die vriend 'Dat meisje daar, die heeft echt een ontzettend lekker kontje' met dubbele tong en ongecoordineerde knipoog erachteraan. Hij kijkt, zegt dat hij het niet goed kan zien.

Staat hij op (ja, je voelt hem vast al aankomen), loopt naar haar toe, en vraagt of ze op kan staan. Ze vraagt waarom, en hij verklaart met een grijns op zijn gezicht en een vinger in mijn richting gewezen 'Hij zei dat je een heel erg lekker kontje had, en ik vroeg me af of dat klopte".

Alles in mijn hoofd stopte even, voordat ik 'shit' erbij dacht. Zat daar, mond half-open, paniek opborrelend, alvast na aan het denken hoe ik me hieruit zou redden.. Toen stond ze op en vroeg "en?"

...

Vriend kijkt even, en knikt goedkeurend. Loopt terug en gaat weer zitten.

Later heb ik schoorvoetend toch maar gezegd "Uhm, over dat gedoe daarnet.. Zie het als een compliment" en toen moest ze lachen. Nice save... *zucht*

Heb nog wel een biertje geeist aan die vriend van me als compensatie - en gekregen
Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
  vrijdag 16 april 2004 @ 20:58:43 #148
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_18476530
Hier 1 van mij:

Zat in een tent wat bieries te drinken.
Komt er een meisje naar me toe vraagt ze: Jij bent toch homofiel?!
Ik word helemaal boos en vraag: Nee dat is niet waar!!
Zij geef mij een zoen en zegt: Oh sorry, sorry! Kan ik het goedmaken?
Ik nog steeds boos van haar opmerking: Nee!
En toen liep ik weg...

...
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_18479315
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 20:58 schreef Wuder het volgende:
Hier 1 van mij:

Zat in een tent wat bieries te drinken.
Komt er een meisje naar me toe vraagt ze: Jij bent toch homofiel?!
Ik word helemaal boos en vraag: Nee dat is niet waar!!
Zij geef mij een zoen en zegt: Oh sorry, sorry! Kan ik het goedmaken?
Ik nog steeds boos van haar opmerking: Nee!
En toen liep ik weg...

...
Jij bent goed
  zaterdag 17 april 2004 @ 04:53:29 #150
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18484599
Nouja, niet echt een blunder, maar toch.. Voor het eerst (brugklastijd niet meegeteld) verliefd zijn.. en dus voor het eerst hardstikke onzeker zijn en teveel nadenken enzo. Dingen die normaal automatisch perfect gaan, gaan nu met nadenken, zwaar fout. :/
There is consciousness in all things.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')