En dat is een blunder omdatquote:Op donderdag 15 april 2004 13:46 schreef daNpy het volgende:
Een meisje vragen of ze langs komt:
Kom je met de trein of met de auto?
- Met de auto.
Oke dan zet ik die van ons in de garage
Vervelend voor je dat je je zo voelt bij je huidige vriendquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:07 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Ik was al niet eens meer van plan om op hem te gaan reagerenquote:Op donderdag 15 april 2004 16:34 schreef Frenkie het volgende:
tranceptor en etcetera kunnen jullie even ergens anders uitvechten wie de grootste mond heeft
Wreedquote:Op donderdag 15 april 2004 17:33 schreef H.Y.L het volgende:
Dat je niet heel er mooi bent, vind ik niet erg, dat je niet heel erg veel zegt en niet mijn type bent, vind ik ook niet erg, maar dat je dan ook nog eens tot bloedens aan toe aan je puisten gaat krabben gaat mij echt te ver hoor! Ze is toen naar de wc gegaan en is helemaal aan de andere kant van de trein uitgestapt. Heb haar niet meer in die kroeg gezien.
quote:Op donderdag 15 april 2004 17:33 schreef H.Y.L het volgende:
Niet echt een versierblunder maar wel een hele groffe manier van afwijzen:
5 jaar geleden werkte ik als plaatjesdraaier bij een plaatselijke kroeg. Daar kwamen wel eens meisjes naar me toe om te kletsen enzo. Nu kreeg ik een keer een kaartje met valentijn of ik met ene S uitwilde, ze kende me van die kroeg. Ik wist niet wie zij was, maar ik dacht: wie weet is het wel een hele mooie meid!
Dus een paar dagen later sta ik op het station te wachten. Komt er een behoorlijk dik en lelijk meisje naar me toe en zegt: Hoi ik ben S. Dus ik denk: Shit, dat word geen leuke avond! Maarja, we hadden immers de afspraak en misschien is ze wel heel lief dacht ik. Dus we gaan samen naar de Bios. De hele avond heeft ze 5 woorden gepraat. Op al mijn vragen antwoorden ze met JA of NEE en meer kwam er niet uit. Op de terugweg zat ik tegenover haar in de trein en zie ik dat er een puistje begint te bloeden bij haar. Dus ik zeg: Dat je niet heel er mooi bent, vind ik niet erg, dat je niet heel erg veel zegt en niet mijn type bent, vind ik ook niet erg, maar dat je dan ook nog eens tot bloedens aan toe aan je puisten gaat krabben gaat mij echt te ver hoor! Ze is toen naar de wc gegaan en is helemaal aan de andere kant van de trein uitgestapt. Heb haar niet meer in die kroeg gezien.
Als ik dit nu teruglees, dan schaam ik me eigenlijk best. Maar na 5 jaar is zo'n misdrijf wel verjaard hoop ik?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had gister ook iets
Ik ging mn kersverse vriendinnetje voorstellen aan mn pa. Mn pa was in de keuken en wij waren in de huiskamer. Ik zeg zo tegen dr, kom dan stel ik je ff voor aan mn pa. Dus wij lopen naar die keuken. Zeg ik zo tegen mn pa:
'He pap! Kijk eens wat ik gevonden heb'
![]()
wahaha kon je vriendin er niet om lachen danquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had gister ook iets
Ik ging mn kersverse vriendinnetje voorstellen aan mn pa. Mn pa was in de keuken en wij waren in de huiskamer. Ik zeg zo tegen dr, kom dan stel ik je ff voor aan mn pa. Dus wij lopen naar die keuken. Zeg ik zo tegen mn pa:
'He pap! Kijk eens wat ik gevonden heb'
![]()
Wat een onzin zeg! Dan was ze zeker geschrokken van de omvang? Of het viel juist tegen!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:04 schreef t0n het volgende:
en door deze vrolijke move... heb ik 'r niet geneukt.. ze wilde niet meer...
haha, opzich wel logisch dat je dinkie toy een paar cm groeit, als je met een knappe dame aan het kutten bent, zou toch wel wat mis met je zijn als je snikkel op half 6 hangt...quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:04 schreef t0n het volgende:
Oké...
ook_gek is toch de gangmaker hier, maar ik kan er ook wel wat van
Ik was een jaar of 4 geleden met 5 vrienden in Blanes..
16 jaar (of 17 weet ik 't) volop vrouwen zoeken en neuken..
Op een gegeven moment had ik écht een babe van een meid aan de haak geslagen...
Ik zoenen met 'r enzo.. alles fijn en wel....
Zo ging het de hele avond door, na afloop van die avond afgesproken om mee te gaan naar 't strand...
dus wel liggen die volgende dag daar met een man of tien op 't strand...
Ik de hele fucking dag met haar aan het zoenen, aangezien ik enorm aan het puberen was, had ik extreem veel moeite om mijn geslachtsdinkietoy in bedwang te houden..
Ik MOEST dus wel blijven liggen![]()
![]()
Na een kwartier ofzo merkte ik dat het wel weer redelijk met me ging, maar kon niet echt enorm lomp gaan voelen... staat zo raar hé
Dus ik sta op om met haar te gaan zwemmen... geeft dat kutkind me een kus... DOING! stondie weer... ik dus al beetje ongemakkelijk gaan staan....
zegt er een maat van me tegen me... 'HEY TON, GAATIE GOED?!, ZO TE ZIEN WEL'...
Ik OMG![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen helemaal gevloerd, echt helemaal blij was ik daar dus niet mee...
ik sta daar... fucking rooie hasses, zij ook....
Goed... ik maar het water in gegaan met 'r...
en door deze vrolijke move... heb ik 'r niet geneukt.. ze wilde niet meer...
de teef
t0n ik kom niet meer bij manquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:04 schreef t0n het volgende:
Verhaal
Dat moet voor jou geen probleem worden toch?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:34 schreef ook_gek het volgende:
Oja.
ik ga vanavond weer op stap. Dus wie weet komen er wel weer verhalen hier![]()
Ik ga mee! dan hebben we helemaal wat te vertellen hier morgenquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:34 schreef ook_gek het volgende:
Oja.
ik ga vanavond weer op stap. Dus wie weet komen er wel weer verhalen hier![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:58 schreef Wuder het volgende:
Hier 1 van mij:
Zat in een tent wat bieries te drinken.
Komt er een meisje naar me toe vraagt ze: Jij bent toch homofiel?!
Ik word helemaal boos en vraag: Nee dat is niet waar!!
Zij geef mij een zoen en zegt: Oh sorry, sorry! Kan ik het goedmaken?
Ik nog steeds boos van haar opmerking: Nee!
En toen liep ik weg...
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |