abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18309277
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 19:59 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ik was er ook maar ik heb weinig leuke dames gezien. Wel een paar mooie maar alles was zo ongelofeloos jong
Begon er nog zo'n kind tegen me aan te rijden
anyway dit was redelijk off topic
Ja dat viel me gister over het algemeen in Utrecht op, dat er veel jong grut rondliep. Ik heb er eigenlijk geen erg in gehad omdat ik ook nog maar 1e jaars ben dus het verschil niet zo groot is .
Ok nu weer verder met de blunders .
pi_18313924
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 21:18 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Ja dat viel me gister over het algemeen in Utrecht op, dat er veel jong grut rondliep. Ik heb er eigenlijk geen erg in gehad omdat ik ook nog maar 1e jaars ben dus het verschil niet zo groot is .
Dat was gisteren in groningen ook zo. Maar geen blunder van mijn kant
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_18317175
je moet in groningen ook niet in 't weekend uitgaan
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_18319115
hmm probeer een blauwtje te herinneren maar volgens mij heb ik ze nauwelijks gelopen (altijd goed men kans ingeschat), of je moet die keren meetellen dat ik dronken door een discotheek liep en elk meisje dat ik tegen kwam aansprak met dubbele tong (geen aanrader).

was wel een x dat ik een meisje leuk vond op de ijsbaan en dat ik toen met haar wou gaan en dat ze vlak voor onze monden elkaar raakten op eens wegdraaide en spuugde. ik denk nee dat overkomt mij niet... al men vrienden op een afstandje lachen... kwam ze weer naar me toe en pakte ze me op de bek, ik d8 huh? zij zo, ja moest even men kauwgom kwijtraken
pi_18319282
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:41 schreef Ruikert het volgende:
hmm probeer een blauwtje te herinneren maar volgens mij heb ik ze nauwelijks gelopen (altijd goed men kans ingeschat), of je moet die keren meetellen dat ik dronken door een discotheek liep en elk meisje dat ik tegen kwam aansprak met dubbele tong (geen aanrader).

was wel een x dat ik een meisje leuk vond op de ijsbaan en dat ik toen met haar wou gaan en dat ze vlak voor onze monden elkaar raakten op eens wegdraaide en spuugde. ik denk nee dat overkomt mij niet... al men vrienden op een afstandje lachen... kwam ze weer naar me toe en pakte ze me op de bek, ik d8 huh? zij zo, ja moest even men kauwgom kwijtraken
ROLF
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_18324705
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 21:18 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Dat komt door:
1. Veel studenten (=ouder) waren in de city hall/arena bij het full house feest...
2. Goede vrijdag = vrij van school, dus veel middelbare scholiertjes gaan wel uit (ook in Tivoli veel jong grut donderdag). Het viel me op dat het voornamelijk meisjes zijn.

Ontopic:
- aldaar in Tivoli aantal keer aangesproken over mijn "mooie blouse", maar verder hebben ze dan niet zoveel te melden... (waren ook niet echt toppertjes bij) (die doe ik dus vaker aan )
- Vriend van me spreekt meisje aan met zo'n happy birthday kroontje op d'r hoofd, of ze jarig is Hij blijft maar ouwehoeren, blijkt ze gewoon 25 geworden te zijn...
- Twee erg jong uitziende meisjes die ongelovelijk uitdagend met elkaar staan te dansen, zo'n beetje met die kontjes tegen elkaar aanrijen zoals je in de gemiddelde R'B clip ziet , maar ze leken niet erg geinteresseerd... al met al wel leuk om te zien...

Niet echt superbrute versierblunders, maar toch.
Vanavond misschien meer
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  zaterdag 10 april 2004 @ 18:59:24 #82
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18326461
Donderdagavond in Hollywood (de herinneringen komen langzaam weer terug):

Staan er 2 meisjes heel geil tegen elkaar aan te dansen, ik ga er zo tussen staan en zeg: ZOENEN< ZOENEN, ZOENEN....
zij lachen natuurlijk, maar ze zegt: we gaan alleen zoenen als jij met een van je mannelijke vrienden gaat zoenen...
ik zeg: ok is goed (zou het natuurlijk niet echt doen), maar eerst jullie
maar dat deden ze niet
Even later sta ik ergens verderop hoor ik achter me opeens: ZOENEN, ZOENEN, ZOENEN....ik denk: wtf?
Staan die 2 grietjes weer achter me....ik herkende ze nog, maar ik vind't nog veel knapper van hun dat zij mij van achter kunnen herkennen na mij 10 minuten te hebben gezien en vervolgens ruim 2 uur niet
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_18328338
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
maar ze zegt: we gaan alleen zoenen als jij met een van je mannelijke vrienden gaat zoenen...
ik zeg: ok is goed (zou het natuurlijk niet echt doen), maar eerst jullie
maar dat deden ze niet
Haha, dat roept herinneringen op: was met n vriend en twee meisjes die ik niet echt kende aan 't ouwehoeren, ook over zoenen: dus ik vraag of ze met elkaar zouden zoenen, zegt ze dus precies hetzelfde ik ook: ja eerst jullie, deden ze ook niet, wij dus alsof doen, maar daar trapten ze ook al niet in...
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  Redactie Frontpage zaterdag 10 april 2004 @ 21:28:22 #84
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18330423
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
ik herkende ze nog, maar ik vind't nog veel knapper van hun dat zij mij van achter kunnen herkennen na mij 10 minuten te hebben gezien en vervolgens ruim 2 uur niet
Geloof me, da's niet zo moeilijk hoor! Ik ken heeeel veel mensen, en sommigen lijken echt op elkaar, maar ik herken ze van 20m afstand en met het stappen is dat ook nooit zo'n probleem (goed goed... heb 1 keer de verkeerd jongen in z'n zij geknepen... maar toen had ik drank op en was ik heel maf aan het doen )
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 11 april 2004 @ 12:42:03 #85
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18342431
Ok mijn "blunder" van de dolle zaterdagavond:

Ik stond met een meisje te zoenen, ken haar al een tijdje maar eindelijk was't moment daar...Hele avond staan zoenen, ga ik weg....zegt eerste de barman: hey goed gedaan jongen, hier biertje....Heb je haar telefoon nummer?
ik: telefoon nummer?

Daarna vriend van me: mooi gedaan, heb je haar telefoon nummer...
ik nogmaals: telefoon nummer?

Ach volgende week is ze er toch weer zoals altijd
  zondag 11 april 2004 @ 15:19:49 #86
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_18346155
quote:
Op zondag 11 april 2004 12:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ok mijn "blunder" van de dolle zaterdagavond:

Ik stond met een meisje te zoenen, ken haar al een tijdje maar eindelijk was't moment daar...Hele avond staan zoenen, ga ik weg....zegt eerste de barman: hey goed gedaan jongen, hier biertje....Heb je haar telefoon nummer?
ik: telefoon nummer?

Daarna vriend van me: mooi gedaan, heb je haar telefoon nummer...
ik nogmaals: telefoon nummer?

Ach volgende week is ze er toch weer zoals altijd
Is dat diezelfde waar die barman leuk tegen zei dat je met haar wilde neuken?

Geen versierblunder, wel grappig:
Vriendin komt bij ons staan praten, vriendin van vriendin staat voor me:

ik: eeeeeey
zij: eeeeeey
ik: en jij bent?
zij: <zegt naam>
ik:
zij: <zegt nogmaals naam>
ik: uhm.......<herhaald verkeerde naam>
zij: zeg maar huub, zo noemt iedereen me, maar we gaan weer geloof ik
ik: <ohk....ofzo.... >
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  Redactie Frontpage zondag 11 april 2004 @ 15:52:13 #87
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18346832
Ben eindelijk uit m'n bed gerold en heb geblunderd (min of meer).

Ik sta met wat vriendinnen te dansen op de dansvloer, gezellig, leuk, nuchter (na vorige week straalbezopen te zijn geweest ), en heb op een gegeven moment oogcontact met een jongen. Veeeel oogcontact. Komt er een meisje op me af, die bij het groepje hoort waar hij mee is.
"Heb je al een vriend?"
"Een vriend? Nee"
"Wat vindt je van hem daar"
"Ja, ziet er wel goed uit"
Zij weer weg, verder dansen, ga ff een rondje lopen. Kan ik hem eerst niet weervinden, zie hem ineens lopen, ga er niet op af
Even later zie ik hem dansen op de dansvloer. Goed, ik erop af.
Ik: "Geloof jij dat 3 keer scheepsrecht is?"
Hij: "Hoezo?"
Ik: "Dit is de derde keer dat ik je zie, ik dacht: laat ik je eens aanspreken"
Beetje gepraat, opeens:
"Ik denk niet dat m'n vriendin dit leuk vind"

WTF??? Als je een vriendin hebt, moet je niet zo lopen flirten en je moet vooral niet iemand naar me toe sturen!!!

Mjah... ik heb hem een fijne avond gewenst, en heb voor de rest het versieren maar gelaten voor wat het was....

ik geloof dat dit een van de redenen is dat ik niet snel op iemand afstap.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Etcetera op 11-04-2004 16:21:46 ]
With four other people
And aliens
  zondag 11 april 2004 @ 16:02:48 #88
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18347060
quote:
Op zondag 11 april 2004 15:19 schreef Roa het volgende:

[..]

Is dat diezelfde waar die barman leuk tegen zei dat je met haar wilde neuken?
Ja het is dezelfde barman, maar een ander meisje (een vriendin van dat meisje waarmee ik wou neuken , het meisje zelf was er niet)...
  zondag 11 april 2004 @ 17:20:48 #89
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_18348914
heb eventuele blunders ontweken kreeg eindelijk een lief glimlachje terug van een meisje, maar dat was toen we op weg gingen naar de uitgang
  zondag 11 april 2004 @ 20:46:52 #90
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_18353185
hmm namen onthouden :S

poos geleden in sneek op stap en dat meisje heeft wel 10 keer haar naam gezegd maar ik kon d'r echt nix van maken.
nou ja wij zoenen en dansen en de hele avond wat ouwehoeren ..nou ja zij weg..en ik weet haar naam nog steeds niet

ook een tijd geleden ergens op stap, ik zoenen met een ..tja nogal kakker meisje, dus ik later zo terug naar me maten begint 1 van me maten te roepen "zoooooo ik ben marianne en ik zit op hockey" nou ja best wel droog enzo ik wat lachen..staat ze achter me :S

ach ja life's shite
pi_18354112
quote:
Op zondag 11 april 2004 20:46 schreef Grimm het volgende:

poos geleden in sneek op stap en dat meisje heeft wel 10 keer haar naam gezegd maar ik kon d'r echt nix van maken.
nou ja wij zoenen en dansen en de hele avond wat ouwehoeren ..nou ja zij weg..en ik weet haar naam nog steeds niet

ook een tijd geleden ergens op stap, ik zoenen met een ..tja nogal kakker meisje, dus ik later zo terug naar me maten begint 1 van me maten te roepen "zoooooo ik ben marianne en ik zit op hockey" nou ja best wel droog enzo ik wat lachen..staat ze achter me :S

ach ja life's shite
Ik val alleen op de nette meisjes, eerlijk gezegd wat de meeste onder kakkers zullen verstaan. Maar goed ieder zijn eigen soort meisje. En wat jij zegt, ik vind dat je daar wel om moet kunnen lachen
  zondag 11 april 2004 @ 21:38:35 #92
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_18354359
ow ja wel enorm om gelachen hoor

nou dit meisje had bootschoenen aan en zo'n lollystokshirt aan en kraagje omhoog etc. ze keek enorm raar toen ze een drankje kreeg van d'r vriendin en ik met me dronken kop wat 't was ..en ze zei "martini" .."mag ik n's proeven?" nou ja ik mocht dus proeven ..lol ik dus dat hele glas in 1ne op gedronken
  zondag 11 april 2004 @ 21:58:01 #93
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18354814
quote:
Op zondag 11 april 2004 21:38 schreef Grimm het volgende:
ow ja wel enorm om gelachen hoor

nou dit meisje had bootschoenen aan en zo'n lollystokshirt aan en kraagje omhoog etc. ze keek enorm raar toen ze een drankje kreeg van d'r vriendin en ik met me dronken kop wat 't was ..en ze zei "martini" .."mag ik n's proeven?" nou ja ik mocht dus proeven ..lol ik dus dat hele glas in 1ne op gedronken
en zo hoort't als je wat proeft
Je hebt de smaak nooit na 1 slok te pakken hoor, minstens een glas voor nodig
pi_18355409
quote:
Op zondag 11 april 2004 20:46 schreef Grimm het volgende:

gewoon om haar nummer vragen en 't haar zelf in je telefoon op laten slaan. En als ze d'r nummer niet wil geven is d'r naam ook niet boeiend verder
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_18356734
quote:
Op zondag 11 april 2004 21:38 schreef Grimm het volgende:
..lol ik dus dat hele glas in 1ne op gedronken
!
Jupiler is goed
  maandag 12 april 2004 @ 17:15:59 #96
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_18371342
quote:
Op zondag 11 april 2004 15:52 schreef Etcetera het volgende:
meisje die op jongen afstapt verhaal
Dit vind ik nou een klotestreek van die gast... Weet je wat, stap maar op mij af de volgende keer
pi_18371566
quote:
Op zondag 11 april 2004 22:22 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

gewoon om haar nummer vragen en 't haar zelf in je telefoon op laten slaan. En als ze d'r nummer niet wil geven is d'r naam ook niet boeiend verder
Is een goeie ja
Vragen: wat is je naam?
zij zegt haar naam
jij doen alsof je het niet verstaat, je telefoon pakken, naar nieuwe telefoonnummer invoer gaan en haar haar naam laten intikken
Vervolgens op ok drukken en weer geven
Staat daar: "Nummer: ____"
Meestal doen ze dat wel
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  maandag 12 april 2004 @ 17:30:35 #98
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_18371689
nou ja ik hoefde haar nummer niet maar je moet je voorstellen je zoent met iemand en daarna vraagt diegene je wel 6 of 8 keer om je naam lol en steeds hoort diegene dat niet.

ze ging ook maar weg geloof ik lol maar ja kwas ook zo smoor :/
  Redactie Frontpage maandag 12 april 2004 @ 17:32:08 #99
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18371731
quote:
Op maandag 12 april 2004 17:15 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Dit vind ik nou een klotestreek van die gast... Weet je wat, stap maar op mij af de volgende keer
feauteau's ?
With four other people
And aliens
  maandag 12 april 2004 @ 17:53:36 #100
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_18372244
quote:
Op maandag 12 april 2004 17:25 schreef daReaper het volgende:

[..]

je telefoon pakken, naar nieuwe telefoonnummer invoer gaan en haar haar naam laten intikken
Vervolgens op ok drukken en weer geven
Staat daar: "Nummer: ____"
Dit is inderdaad een zeer goeie oplossing, hebbik allang ontdekt

Alleen in mijn geval was et nutteloos geweest, ik wilde haar nummer niet, ik wilde gewoon even sociaal doen. Maarja, niet alleen was ik lam, ze had ook nog es een bijzondere naam, en ik stond naast een box ofzo
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')