Ja dat viel me gister over het algemeen in Utrecht op, dat er veel jong grut rondliep. Ik heb er eigenlijk geen erg in gehad omdat ik ook nog maar 1e jaars ben dus het verschil niet zo groot isquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:59 schreef Frenkie het volgende:
[..]![]()
ik was er ook maar ik heb weinig leuke dames gezien. Wel een paar mooie maar alles was zo ongelofeloos jong
Begon er nog zo'n kind tegen me aan te rijden![]()
anyway dit was redelijk off topic
Dat was gisteren in groningen ook zo. Maar geen blunder van mijn kantquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:18 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ja dat viel me gister over het algemeen in Utrecht op, dat er veel jong grut rondliep. Ik heb er eigenlijk geen erg in gehad omdat ik ook nog maar 1e jaars ben dus het verschil niet zo groot is.
Ok nu weer verder met de blunders.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:41 schreef Ruikert het volgende:
hmm probeer een blauwtje te herinneren maar volgens mij heb ik ze nauwelijks gelopen (altijd goed men kans ingeschat), of je moet die keren meetellen dat ik dronken door een discotheek liep en elk meisje dat ik tegen kwam aansprak met dubbele tong (geen aanrader).
was wel een x dat ik een meisje leuk vond op de ijsbaan en dat ik toen met haar wou gaan en dat ze vlak voor onze monden elkaar raakten op eens wegdraaide en spuugde. ik denk nee dat overkomt mij niet... al men vrienden op een afstandje lachen... kwam ze weer naar me toe en pakte ze me op de bek, ik d8 huh? zij zo, ja moest even men kauwgom kwijtraken
Dat komt door:quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:18 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ja dat viel me gister over het algemeen in Utrecht op, dat er veel jong grut rondliep. Ik heb er eigenlijk geen erg in gehad omdat ik ook nog maar 1e jaars ben dus het verschil niet zo groot is.
Ok nu weer verder met de blunders.
Haha, dat roept herinneringen op: was met n vriend en twee meisjes die ik niet echt kende aan 't ouwehoeren, ook over zoenen: dus ik vraag of ze met elkaar zouden zoenen, zegt ze dus precies hetzelfdequote:Op zaterdag 10 april 2004 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
maar ze zegt: we gaan alleen zoenen als jij met een van je mannelijke vrienden gaat zoenen...
ik zeg: ok is goed (zou het natuurlijk niet echt doen), maar eerst jullie
maar dat deden ze niet
Geloof me, da's niet zo moeilijk hoor! Ik ken heeeel veel mensen, en sommigen lijken echt op elkaar, maar ik herken ze van 20m afstandquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
ik herkende ze nog, maar ik vind't nog veel knapper van hun dat zij mij van achter kunnen herkennen na mij 10 minuten te hebben gezien en vervolgens ruim 2 uur niet
Is dat diezelfde waar die barman leuk tegen zei dat je met haar wilde neuken?quote:Op zondag 11 april 2004 12:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ok mijn "blunder" van de dolle zaterdagavond:
Ik stond met een meisje te zoenen, ken haar al een tijdje maar eindelijk was't moment daar...Hele avond staan zoenen, ga ik weg....zegt eerste de barman: hey goed gedaan jongen, hier biertje....Heb je haar telefoon nummer?
ik: telefoon nummer?
Daarna vriend van me: mooi gedaan, heb je haar telefoon nummer...
ik nogmaals: telefoon nummer?
Ach volgende week is ze er toch weer zoals altijd
Ja het is dezelfde barman, maar een ander meisje (een vriendin van dat meisje waarmee ik wou neukenquote:Op zondag 11 april 2004 15:19 schreef Roa het volgende:
[..]
Is dat diezelfde waar die barman leuk tegen zei dat je met haar wilde neuken?
Ik val alleen op de nette meisjes, eerlijk gezegd wat de meeste onder kakkers zullen verstaan. Maar goed ieder zijn eigen soort meisje. En wat jij zegt, ik vind dat je daar wel om moet kunnen lachenquote:Op zondag 11 april 2004 20:46 schreef Grimm het volgende:
hmm namen onthouden :S
poos geleden in sneek op stap en dat meisje heeft wel 10 keer haar naam gezegd maar ik kon d'r echt nix van maken.
nou ja wij zoenen en dansen en de hele avond wat ouwehoeren ..nou ja zij weg..en ik weet haar naam nog steeds niet
ook een tijd geleden ergens op stap, ik zoenen met een ..tja nogal kakker meisje, dus ik later zo terug naar me maten begint 1 van me maten te roepen "zoooooo ik ben marianne en ik zit op hockey" nou ja best wel droog enzo ik wat lachen..staat ze achter me :S
ach ja life's shite
en zo hoort't als je wat proeftquote:Op zondag 11 april 2004 21:38 schreef Grimm het volgende:
ow ja wel enorm om gelachen hoor![]()
nou dit meisje had bootschoenen aan en zo'n lollystokshirt aan en kraagje omhoog etc. ze keek enorm raar toen ze een drankje kreeg van d'r vriendin en ik met me dronken kop wat 't was ..en ze zei "martini" .."mag ik n's proeven?" nou ja ik mocht dus proeven ..lol ik dus dat hele glas in 1ne op gedronken![]()
gewoon om haar nummer vragen en 't haar zelf in je telefoon op laten slaan. En als ze d'r nummer niet wil geven is d'r naam ook niet boeiend verderquote:Op zondag 11 april 2004 20:46 schreef Grimm het volgende:
hmm namen onthouden :S
poos geleden in sneek op stap en dat meisje heeft wel 10 keer haar naam gezegd maar ik kon d'r echt nix van maken.
nou ja wij zoenen en dansen en de hele avond wat ouwehoeren ..nou ja zij weg..en ik weet haar naam nog steeds niet
quote:Op zondag 11 april 2004 21:38 schreef Grimm het volgende:
..lol ik dus dat hele glas in 1ne op gedronken![]()
Dit vind ik nou een klotestreek van die gast... Weet je wat, stap maar op mij af de volgende keerquote:Op zondag 11 april 2004 15:52 schreef Etcetera het volgende:
meisje die op jongen afstapt verhaal
Is een goeie jaquote:Op zondag 11 april 2004 22:22 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
gewoon om haar nummer vragen en 't haar zelf in je telefoon op laten slaan. En als ze d'r nummer niet wil geven is d'r naam ook niet boeiend verder![]()
feauteau'squote:Op maandag 12 april 2004 17:15 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Dit vind ik nou een klotestreek van die gast... Weet je wat, stap maar op mij af de volgende keer![]()
Dit is inderdaad een zeer goeie oplossing, hebbik allang ontdektquote:Op maandag 12 april 2004 17:25 schreef daReaper het volgende:
[..]
je telefoon pakken, naar nieuwe telefoonnummer invoer gaan en haar haar naam laten intikken
Vervolgens op ok drukken en weer geven
Staat daar: "Nummer: ____"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |