abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 april 2004 @ 17:34:42 #51
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18174732
quote:
Op zondag 4 april 2004 17:15 schreef W1ZZ het volgende:
Mijn belevenissen van vannacht dan maar even opkalken...
...
Nee, dat zou m'n vriendje niet zo leuk vinden!
...
Nee, dat zou m'n vriendje niet zo leuk vinden! (En dat was 2...)
Zoals Seinfeld zou zeggen: It's the way they just slip it in there too!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_18174840
precies ja, dat is wat ik ook meteen dacht
maar bij die eerste geloof ik het eigenlijk niet zo... Don't know why, but I got that vibe dat ze het zei omdat ze van ons af wilde zijn ofzo.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_18176001
Goed... hier eentje van mij:

Ik was een paar weken geleden in een discotheek. Op een gegeven moment had ik oogcontact met een leuke jongen die in de buurt stond... (we stonden op de dansvloer) Maar er kwamen ook een paar ontzettend dronken jongens aangewaggeld (de dansvloer op) en die stootten een paar keer mij en een vriendin aan, erg irritant! Dus ik tegen die vriendin van mij "De volgende keer als ze ons weer aanstoten, zijn ze aan de beurt!!". Dus even wachten (en weer oogcontact...) en ja hoor... weer wordt ik aangestoten.... Ik bedenk me niet, draai me om, en giet mijn drankje (casis) over diegene heen.... *slik* Blijkt het ineens die jongen te zijn waar ik oogcontact mee had.... wilde me dan toch maar eens aanspreken....
  zondag 4 april 2004 @ 19:21:43 #54
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_18176821
Enorm lullig:

ik zit al WEKEN achter een meisje aan, en gisteravond was ze er ook weer. We stonden dus onder een tv en om een of andere reden vond ik het nodig te springen waardoor ik nogal hard mijn hoofd stootte Toen zei zij iets in de trent van, dat zou mij nooit gebeuren (ze is nogal wat kleiner dan mij) Dus ik zeg: ik wil je wel even optillen hoor.

Dus ik pak haar beet, maar doordat ik het geheel een beetje verkeerd inschatte (bier ) zwiep ik haar met een rotgang tegen die tv aan. Toen is ze heel boos weggelopen en heefd me een half uur lang genegeerd.

Achteraf ZEI ze dat ze niet echt boos was, en me alleen terug wilde pakken voor die domme actie. Gelukkig is het aan het einde van de avond toch nog goedgekomen
pi_18176872
quote:
Op zondag 4 april 2004 18:35 schreef Locusta het volgende:
Goed... hier eentje van mij:

Ik was een paar weken geleden in een discotheek. Op een gegeven moment had ik oogcontact met een leuke jongen die in de buurt stond... (we stonden op de dansvloer) Maar er kwamen ook een paar ontzettend dronken jongens aangewaggeld (de dansvloer op) en die stootten een paar keer mij en een vriendin aan, erg irritant! Dus ik tegen die vriendin van mij "De volgende keer als ze ons weer aanstoten, zijn ze aan de beurt!!". Dus even wachten (en weer oogcontact...) en ja hoor... weer wordt ik aangestoten.... Ik bedenk me niet, draai me om, en giet mijn drankje (casis) over diegene heen.... *slik* Blijkt het ineens die jongen te zijn waar ik oogcontact mee had.... wilde me dan toch maar eens aanspreken....
Zonde van je cassis
Blijkbaar kunnen dames dat op een of andere manier altijd goedmaken....neem aan dat je dat ook wel geprobeerd hebt?
  zondag 4 april 2004 @ 19:47:16 #56
27074 Dezz
The Dog
pi_18177239
quote:
Op zondag 4 april 2004 19:21 schreef ConQuestador het volgende:
Enorm lullig:

ik zit al WEKEN achter een meisje aan, en gisteravond was ze er ook weer. We stonden dus onder een tv en om een of andere reden vond ik het nodig te springen waardoor ik nogal hard mijn hoofd stootte Toen zei zij iets in de trent van, dat zou mij nooit gebeuren (ze is nogal wat kleiner dan mij) Dus ik zeg: ik wil je wel even optillen hoor.

Dus ik pak haar beet, maar doordat ik het geheel een beetje verkeerd inschatte (bier ) zwiep ik haar met een rotgang tegen die tv aan. Toen is ze heel boos weggelopen en heefd me een half uur lang genegeerd.

Achteraf ZEI ze dat ze niet echt boos was, en me alleen terug wilde pakken voor die domme actie. Gelukkig is het aan het einde van de avond toch nog goedgekomen

Zo hoort het
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_18177309
quote:
Op zondag 4 april 2004 19:21 schreef ConQuestador het volgende:
Enorm lullig:

LOL kzie et al helemaal voor me
een koe zegt boe
  zondag 4 april 2004 @ 21:10:45 #58
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_18179339
quote:
Op zondag 4 april 2004 19:50 schreef laidback het volgende:

[..]

LOL kzie et al helemaal voor me
ja, jong, ik was een echte gisteravond.... Om het verhaal compleet te maken, roep ik haar ook nog met de naam van haar vriendin gelukkig wist ik die domme actie te ontkrachten door haar er even aan te herinneren dat zij mij een smsje had gestuurd die voor haar ex bedoeld was (waar ze nog TE goed mee om kan gaan )
pi_18187056
haha..ROFL

geen nieuws van mijn kant af weer!..helaas helaas..mja..aankomende zaterdag naar danspaleis..zin in sex party! misschien dat er dan nieuws van mijn kant gaat komen!
Team-Squid.nl | Rickage^ <-- Team-Squid.nl Ownage!
pi_18191948
Ik ben eigenlijk totaal geen versier beest, verre van dat, maar met uitgaan maak je nog wel eens van die situaties mee die achteraf wel grappig zijn om terug te halen.

Zo was er 3 weken geleden in Leiden het zogenaamde 'Sprintfeest', een soort afsluiting van het schaatsseizoen. Ik zit zelf niet op schaatsen maar een vriend zweert erbij en dit feest was bijna het hoogtepunt van het jaar. Er zouden heel veel bekenenden van hem komen (veel schaatsers dus) maar ook veel niet-schaatsers (waaronder ik). We moesten er van hem dus om 20:00 stipt zijn! (toen ging de zaal open)

Er was natuurlijk nog bijna hond te bekennen daar. Maar 2 vriendinnen van hem waren er ook al. Nou wist ik dat dat niet echt mensen zijn waar je een normaal gesprek mee kan voeren (lees: gewoon domme meisjes). Maargoed wij daar een beetje de boel uitchecken, wat drinken, dansen, je kent het. Eén van die meisjes was eigenlijk al de hele avond irritant bezig: ze beukt je aan als je net een biertje in je hand hebt, ze gaat opeens tegen je aanschuren als je in een gesprek zit, kortom enorm irritant.
Sta ik relaxt een biertje te nuttigen (geen idee meer hoeveelste dat was), komt zij er weer aanspringen (ik voelde de bui al hangen), en ja hoor biertje over mijn broek . Ze kon voor de rest van de avond opzouten , ze probeerden het nog goed te maken door zogenaamd geil tegen me aan te leunen, maar ik heb haar telkens maar weg lopen duwen, opzouten hoor .

Nadat het feest eindelijk was afgelopen (het zoog verschrikkelijk) en een lege portomonee + een kut humeur, gingen we naar buiten. Zie ik daar een meisje nogal moeite doen om normaal op haar fiets te komen. Dus ik zei zoiets van "zo gaat lekker hè?". zegt ze "Nee niet echt", en daar achteraan "Godver ik heb zin om te neuken!". Ik kijk een maat aan " " zeg zoiets van "Ja, jij wel hoor", en lopen door.

Ik heb nog wel wat dingetjes maar die vertel ik later wel weer, dit is al best een lang verhaal geworden over iets wat eigenlijk totaal niet boeiend is. Maar veel verhalen hier zijn zo, en die zijn toch leuk om te lezen. Vandaar dat ik dit ook maar even post .
pi_18192494
quote:
Op maandag 5 april 2004 14:02 schreef Bak_Beest het volgende:
Nadat het feest eindelijk was afgelopen (het zoog verschrikkelijk) en een lege portomonee + een kut humeur, gingen we naar buiten. Zie ik daar een meisje nogal moeite doen om normaal op haar fiets te komen. Dus ik zei zoiets van "zo gaat lekker hè?". zegt ze "Nee niet echt", en daar achteraan "Godver ik heb zin om te neuken!". Ik kijk een maat aan " " zeg zoiets van "Ja, jij wel hoor", en lopen door.

Ik heb nog wel wat dingetjes maar die vertel ik later wel weer, dit is al best een lang verhaal geworden over iets wat eigenlijk totaal niet boeiend is. Maar veel verhalen hier zijn zo, en die zijn toch leuk om te lezen. Vandaar dat ik dit ook maar even post .
Idd, alleen dat laatste stukje is wel leuk om te lezen

Volgende keer leren om boeiend een verhaaltje op te kalken
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18192784
quote:
Op maandag 5 april 2004 14:26 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Idd, alleen dat laatste stukje is wel leuk om te lezen

Volgende keer leren om boeiend een verhaaltje op te kalken
Beginnetje maken is altijd moeilijk , het is eigenlijk ook meer een aansporing voor andere om wat nieuwe blunders op te biechten, zodat ik weer kan lurken.
pi_18198947
Zo'n 2 weken geleden naar de players in eindhoven. Ik ging naar de bar om 2 biertjes te halen voor mezelf en een maat. Beginnen daar effe 2 lekkere meiden tegen mij aan te rijen. Lekker shaken met hun kont. Ik was sow verrast (en ook nog de slechtste versierder op deze aardkloot)
Dat ik gewoon niet wist wat ik moest doen. Ik zeg tegen 1 van die wijfen: "sorry ik kan niet dansen".

Pak daarna mijn bier en loop ermee terrug naar die maat van mij. Toen ik bij die maat stond keek ik nog effe naar de bar en besefte weer eens al te goed dat ik de grootste sukkel op de wereld was/ben.

En ze keken nog sow erg geil ook
It doesnt matter what your name is!!!!!
  maandag 5 april 2004 @ 18:58:33 #64
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_18199709
quote:
Op maandag 5 april 2004 14:38 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Beginnetje maken is altijd moeilijk , het is eigenlijk ook meer een aansporing voor andere om wat nieuwe blunders op te biechten, zodat ik weer kan lurken.
ja, zeker.
voor mijn gevoel is er een periode geweest dat het veeeeeel harder ging met die blunders, toen kon ik elke week lachen.......nu zijn er niet zoveel blunders meer.....

Ik ben er helaas doorheen.......
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
pi_18200320
quote:
Op maandag 5 april 2004 18:30 schreef Tjen het volgende:
Zo'n 2 weken geleden naar de players in eindhoven. Ik ging naar de bar om 2 biertjes te halen voor mezelf en een maat. Beginnen daar effe 2 lekkere meiden tegen mij aan te rijen. Lekker shaken met hun kont. Ik was sow verrast (en ook nog de slechtste versierder op deze aardkloot)
Dat ik gewoon niet wist wat ik moest doen. Ik zeg tegen 1 van die wijfen: "sorry ik kan niet dansen".

Pak daarna mijn bier en loop ermee terrug naar die maat van mij. Toen ik bij die maat stond keek ik nog effe naar de bar en besefte weer eens al te goed dat ik de grootste sukkel op de wereld was/ben.

En ze keken nog sow erg geil ook
In het vervolg gewoon mee gaan rijden
Jupiler is goed
pi_18203138
quote:
Op maandag 5 april 2004 14:02 schreef Bak_Beest het volgende:
(sprintfeest, Leiden)Nadat het feest eindelijk was afgelopen
Ook nog gezellig met onze 'medelanders' 'gepraat' na afloop ... was het hoogtepunt van de avond, feest was zoals je al zei niet relaxt.

[ Bericht 0% gewijzigd door passport op 05-04-2004 21:04:29 ]
pi_18208930
quote:
Op maandag 5 april 2004 18:58 schreef Bart_Simpson het volgende:

[..]

ja, zeker.
voor mijn gevoel is er een periode geweest dat het veeeeeel harder ging met die blunders, toen kon ik elke week lachen.......nu zijn er niet zoveel blunders meer.....

Ik ben er helaas doorheen.......
ik heb er nog wel een aantal, maar die verspreid ik maar even, want anders ben ik er ook zo doorheen.
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:50 schreef passport het volgende:
Ook nog gezellig met onze 'medelanders' 'gepraat' na afloop ... was het hoogtepunt van de avond, feest was zoals je al zei niet relaxt.
ik ben het jaar daarvoor ook geweest, en toen was het betrekkelijk leuker. Er werd dit jaar ook weinig goede muziek gedraaid.
pi_18209714
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:41 schreef Bak_Beest het volgende:ik ben het jaar daarvoor ook geweest, en toen was het betrekkelijk leuker. Er werd dit jaar ook weinig goede muziek gedraaid.
Sterker nog, ik ook

Vandaar dat ik dit jaar weer gegaan was, en het viel toch wel tegen ja. Kwam. Hopen dat het volgend jaar leuker is.

Ow ja .. om een beetje on-topic te blijven:

- iemand 3x proberen te zoenen terwijl ze al gezegd had dat ze een vriend had
- iemand lang aankijken, je ziet dat ze terugkijkt, lacht, en later gezellig met een haar man naar buiten loopt (ben 18)
- gezellig dansen, ze komt tegen je aanrijen, zoenen ... wordt geheid neuken ... en dan weggaan
- Ergens aanzitten, en opeens begint ze te lachen, rest van de avond niet meer mee gesproken
- Met een meid praten, haar vriend staat er naast en 4 keer tegen haar zeggen dat haar vriend een mietje is .. toen vond ze me niet zo leuk meer
- meid komt naast je liggen, steeds dichterbij ... wegdraaien en zeggen 'ik ga slapen'
- aan een meisje vragen .. 'zeg trakteer jij mij op een drankje' werkt ook niet

buiten dit ook nog de ouderwetse "midden in de disco op je bek gaan", het nooit terugbellen van een meid, en ga zo maar verder ... maar ach, ben nog wel steeds gelukkig hoor
pi_18281449
Ik zat weken achter een meisje aan en ik was op een avond in een kroeg waar ze veel kwam. De kroeg was vrij aardig gevuld, maar zij was er niet. Ik -toch enigzins uit enige frustratie over dat feit, ik geef het toe- me redelijk vol laten lopen. Later kwam ze toch nog samen met een vriendin binnen, dus ik een babbeltje maken en ondertussen doordrinken. Op een gegeven moment was ik op het punt dat je zelf weet dat je lam bent. Dus ik ga op die twee meiden af en pak er 1 en zoen dr...

Had ik die vriendin beet ...

pi_18281667
Verder wel eens mijn hand op een verkeerd been gelegd, was ook minder charmant, wel lachen daarnaa.....

Nahja we zaten in een bankje met zn allen, geen idee dat ik haar need aan't upfeelen was...

Verder vaak dat gezeik over vriendjes gehoord, wat na een beetje doorzettingsvermogen al snel omsloeg in een geile avond.

Hmm en dan die rare situaties waarin je een meisje leert kennen en vriendinnen haar wegtrekken bij je, ze opeens weg moet of eerst helemaal informeert naar alles wat je doet en dan spoorloos is.

Heb een maandje of 3 terug leuk oogcontact met een meid in de Melkweg gehad, echt een blijvertje, maar opeens zag ik dr nergens meer. Sja dan KAN ik ook niet echt op dr af.

[ Bericht 75% gewijzigd door Tranceptor op 08-04-2004 19:17:16 ]
pi_18284320
Ok, geen blunder van mij, maar wel iemand een blauwtje laten lopen...

Je kent dat wel, dat je als meisje ergens fietst en dat er een auto vol jongens naast je komt rijden. Dat gebeurde mij zaterdag... Het leidde tot het volgende gesprek:

Zij: Dag meisje!
Ik: hoi
Zij: Alles goed?
Ik: ja hoor, met jullie?
Zij: ja hoor, waar ga je heen?
Ik: hier de bocht om, doei!
En toen sloeg ik een zijstraat in waar zij niet in konden (Eenrichtingsverkeer blablabla). Geweldig om die gezichten te zien, en vooral de reacties. Huh? Doei! Jammer! huh?
pi_18307107
Gisteren geen geslaagde avond gehad . Met 3 jongens in Utrecht uitgegaan, maar het was zo stervens druk! Overal dikke rijen die niks opschoten. Ok, dan maar naar de Beurs want de rij was daar het kortst .
Gelukkig viel het qua volk wel mee binnen, veel leuke dames gezien. Op een gegeven moment een leuke meisje gespot, zag er leuk uit en danste ook leuk. Ze was samen met een vriendin aan het dansen. Ik ging er met 1 vriend dichtbij dansen en probeerde steeds oogcontact te maken. Maar helaas leek ze niet echt onder de indruk, ze keek totaal niet onze kant op en toen we er heel dichtbij stonden te dansen gingen ze met hun rug naar ons toe . Naja, een vrij duidelijk nee dus .
Gelukkig was de avond nog jong dus wij naar een ander plekje van het dansgedeelte. Stonden wat jongere meisjes (gok 16/17 jaar) vrij geil te dansen. Ok, dachten wij, die vragen erom . Wij met zn tweëen in de buurt komen en er zo'n beetje tussen staan en dansen. Geen enkele respons . Het was nogal druk op die plek want er liepen veel mensen langs heen en weer, en beukte zo af en toe tegen ons aan. Dus ik vervolg m'n poging en vraag aan 1 van de meisjes "je wordt hier wel flink omver gebeukt hè?". Ze staat een beetje met haar arm iets te doen en gaat weer verder dansen . Nou toen had ik het wel weer gehad, en we zijn er weer vandoor gegaan.
Wat subtiele blauwtjes, maar gelukkig niet al te vernederend. Volgende week weer een kans .
  vrijdag 9 april 2004 @ 19:59:31 #73
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18307630
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 19:32 schreef Bak_Beest het volgende:
Ok, dan maar naar de Beurs want de rij was daar het kortst .
Gelukkig viel het qua volk wel mee binnen, veel leuke dames gezien.
ik was er ook maar ik heb weinig leuke dames gezien. Wel een paar mooie maar alles was zo ongelofeloos jong
Begon er nog zo'n kind tegen me aan te rijden
anyway dit was redelijk off topic
  vrijdag 9 april 2004 @ 19:59:57 #74
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18307640
Een meisje kwijtraken is dat ook een blunder..??
  vrijdag 9 april 2004 @ 20:37:20 #75
68392 ps2noob
free your mind
pi_18308480
Cool topic dit

Ik wou dat ik iets boeiends toe te voegen had. Maar ik heb nog nooit een versierpoging gedaan

Wel vaak dat meisjes me aanstaarden maar ik ben zon mietje man... pfff.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')