Zoals Seinfeld zou zeggen: It's the way they just slip it in there too!quote:Op zondag 4 april 2004 17:15 schreef W1ZZ het volgende:
Mijn belevenissen van vannacht dan maar even opkalken...
...
Nee, dat zou m'n vriendje niet zo leuk vinden!
...
Nee, dat zou m'n vriendje niet zo leuk vinden! (En dat was 2...)
Zonde van je cassisquote:Op zondag 4 april 2004 18:35 schreef Locusta het volgende:
Goed... hier eentje van mij:
Ik was een paar weken geleden in een discotheek. Op een gegeven moment had ik oogcontact met een leuke jongen die in de buurt stond... (we stonden op de dansvloer) Maar er kwamen ook een paar ontzettend dronken jongens aangewaggeld (de dansvloer op) en die stootten een paar keer mij en een vriendin aan, erg irritant! Dus ik tegen die vriendin van mij "De volgende keer als ze ons weer aanstoten, zijn ze aan de beurt!!". Dus even wachten (en weer oogcontact...) en ja hoor... weer wordt ik aangestoten.... Ik bedenk me niet, draai me om, en giet mijn drankje (casis) over diegene heen.... *slik* Blijkt het ineens die jongen te zijn waar ik oogcontact mee had.... wilde me dan toch maar eens aanspreken....![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 19:21 schreef ConQuestador het volgende:
Enorm lullig:
ik zit al WEKEN achter een meisje aan, en gisteravond was ze er ook weer. We stonden dus onder een tv en om een of andere reden vond ik het nodig te springen waardoor ik nogal hard mijn hoofd stootteToen zei zij iets in de trent van, dat zou mij nooit gebeuren (ze is nogal wat kleiner dan mij) Dus ik zeg: ik wil je wel even optillen hoor.
Dus ik pak haar beet, maar doordat ik het geheel een beetje verkeerd inschatte (bier) zwiep ik haar met een rotgang tegen die tv aan. Toen is ze heel boos weggelopen en heefd me een half uur lang genegeerd.
Achteraf ZEI ze dat ze niet echt boos was, en me alleen terug wilde pakken voor die domme actie. Gelukkig is het aan het einde van de avond toch nog goedgekomen
LOL kzie et al helemaal voor mequote:Op zondag 4 april 2004 19:21 schreef ConQuestador het volgende:
Enorm lullig:
ik zit al WEKEN achter een meisje aan, en gisteravond was ze er ook weer. We stonden dus onder een tv en om een of andere reden vond ik het nodig te springen waardoor ik nogal hard mijn hoofd stootteToen zei zij iets in de trent van, dat zou mij nooit gebeuren (ze is nogal wat kleiner dan mij) Dus ik zeg: ik wil je wel even optillen hoor.
Dus ik pak haar beet, maar doordat ik het geheel een beetje verkeerd inschatte (bier) zwiep ik haar met een rotgang tegen die tv aan. Toen is ze heel boos weggelopen en heefd me een half uur lang genegeerd.
Achteraf ZEI ze dat ze niet echt boos was, en me alleen terug wilde pakken voor die domme actie. Gelukkig is het aan het einde van de avond toch nog goedgekomen
ja, jong, ik was een echtequote:Op zondag 4 april 2004 19:50 schreef laidback het volgende:
[..]
LOL kzie et al helemaal voor me![]()
Idd, alleen dat laatste stukje is wel leuk om te lezenquote:Op maandag 5 april 2004 14:02 schreef Bak_Beest het volgende:
Nadat het feest eindelijk was afgelopen (het zoog verschrikkelijk) en een lege portomonee + een kut humeur, gingen we naar buiten. Zie ik daar een meisje nogal moeite doen om normaal op haar fiets te komen. Dus ik zei zoiets van "zo gaat lekker hè?". zegt ze "Nee niet echt", en daar achteraan "Godver ik heb zin om te neuken!". Ik kijk een maat aan "" zeg zoiets van "Ja, jij wel hoor", en lopen door.
![]()
Ik heb nog wel wat dingetjes maar die vertel ik later wel weer, dit is al best een lang verhaal geworden over iets wat eigenlijk totaal niet boeiend is. Maar veel verhalen hier zijn zo, en die zijn toch leuk om te lezen. Vandaar dat ik dit ook maar even post.
Beginnetje maken is altijd moeilijkquote:Op maandag 5 april 2004 14:26 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Idd, alleen dat laatste stukje is wel leuk om te lezen
Volgende keer leren om boeiend een verhaaltje op te kalken
ja, zeker.quote:Op maandag 5 april 2004 14:38 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Beginnetje maken is altijd moeilijk, het is eigenlijk ook meer een aansporing voor andere om wat nieuwe blunders op te biechten, zodat ik weer kan lurken.
In het vervolg gewoon mee gaan rijdenquote:Op maandag 5 april 2004 18:30 schreef Tjen het volgende:
Zo'n 2 weken geleden naar de players in eindhoven. Ik ging naar de bar om 2 biertjes te halen voor mezelf en een maat. Beginnen daar effe 2 lekkere meiden tegen mij aan te rijen. Lekker shaken met hun kont. Ik was sow verrast (en ook nog de slechtste versierder op deze aardkloot)
Dat ik gewoon niet wist wat ik moest doen. Ik zeg tegen 1 van die wijfen: "sorry ik kan niet dansen".![]()
Pak daarna mijn bier en loop ermee terrug naar die maat van mij. Toen ik bij die maat stond keek ik nog effe naar de bar en besefte weer eens al te goed dat ik de grootste sukkel op de wereld was/ben.
![]()
![]()
![]()
En ze keken nog sow erg geil ook![]()
Ook nog gezellig met onze 'medelanders' 'gepraat' na afloop ... was het hoogtepunt van de avond, feest was zoals je al zei niet relaxt.quote:Op maandag 5 april 2004 14:02 schreef Bak_Beest het volgende:
(sprintfeest, Leiden)Nadat het feest eindelijk was afgelopen
ik heb er nog wel een aantal, maar die verspreid ik maar even, want anders ben ik er ook zo doorheen.quote:Op maandag 5 april 2004 18:58 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
ja, zeker.
voor mijn gevoel is er een periode geweest dat het veeeeeel harder ging met die blunders, toen kon ik elke week lachen.......nu zijn er niet zoveel blunders meer.....
Ik ben er helaas doorheen.......
ik ben het jaar daarvoor ook geweest, en toen was het betrekkelijk leuker. Er werd dit jaar ook weinig goede muziek gedraaid.quote:Op maandag 5 april 2004 20:50 schreef passport het volgende:
Ook nog gezellig met onze 'medelanders' 'gepraat' na afloop ... was het hoogtepunt van de avond, feest was zoals je al zei niet relaxt.
Sterker nog, ik ookquote:Op maandag 5 april 2004 23:41 schreef Bak_Beest het volgende:ik ben het jaar daarvoor ook geweest, en toen was het betrekkelijk leuker. Er werd dit jaar ook weinig goede muziek gedraaid.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:32 schreef Bak_Beest het volgende:
Ok, dan maar naar de Beurs want de rij was daar het kortst.
Gelukkig viel het qua volk wel mee binnen, veel leuke dames gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |