haha.. had het over mijquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:56 schreef capetonian het volgende:
[..]
Oooooh, ... lam zuipen? Neeeee, ... dat zei ik niet, ... meer een voorbeeld van tijd rekken...
nouwja daar lijkt me toch niks mis meequote:Op maandag 17 mei 2004 10:10 schreef El_Nino het volgende:
Ik heb er nog een van een flinke poos terug;
Sta ik lekker in de kroeg, staat er even verderop een mooie meid. Helemaal alleen...
Dus ik eropaf, "Hoi, mijn naam is ..., zag je al staan je verveelt je toch niet he?"
Zegt ze: "Ohnee hoor, mijn naam is trouwens P, maar noem me maar Flipper."
Ik:![]()
Zij : Ja kijk maar, en ze laat me, zonder overdrijven, wat sieraden zien. Zijn haar oorbellen, navelpiercing, ringen etc. etc. allemaal met een dolfijn erop.
Ik :, toen ben ik maar weer heel subtiel weggegaan...
Sorry hoor, maar zodra iemand zichzelf voorstelt met de naam Flipper...quote:Op maandag 17 mei 2004 10:17 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
nouwja daar lijkt me toch niks mis mee
Zij heeft gewoon respect voor je en heeft je nu weggejaagd zonder je ego te kwetsenquote:Op maandag 17 mei 2004 13:04 schreef El_Nino het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zodra iemand zichzelf voorstelt met de naam Flipper...![]()
is het niet mijn type.
zo bot ben jijquote:Op dinsdag 18 mei 2004 03:27 schreef Kindred_Spirits het volgende:
waar verhaal!
ik heb ook een.. afgelopen avond gebeurd
.. ik zo tegen mn vriendin: "wil je me ff pijpen.. "
zij: "ik heb een koortslip"
dus even later die avond
ik: "zullen we ff neuken?"
zij: "ik ben vanmiddag ongesteld geworden"
wat een zeikwijf heb jij zegquote:Op dinsdag 18 mei 2004 03:27 schreef Kindred_Spirits het volgende:
waar verhaal!
Jezus, en jij maakt dat allemaal mee in het teejater?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Afgezopen zaterdag...Staan er 4 meisjes op een trap te dansen in m'n -blabla-
mijn vriendin zag er de humor wel van inquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:54 schreef _TaNaTi_ het volgende:
[..]
zo bot ben jij![]()
hahahahahahahahahaha, tactisch aangepaktquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:32 schreef Beach het volgende:
*schopje*
En dat niemand mij uitlacht![]()
Ik vond het ook totaal niet grappig eigenlijk, er zijn wel een stuk hilarischer blunders langsgekomen in de topicreeks eigenlijk!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:32 schreef Beach het volgende:
*schopje*
Jaja, zeker het roze innerlijk hequote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zeg maar altijd , voor 1 avondje , zijn er niet zoveel eisen aan een dame , tenzij ze echt oer en oerlelijk is ...
Ennuh , het gaat om het innerlijk he![]()
Jou hele verhaal is lang niet zo grappig als de quote hieronder, maar goed, je bent kennelijk niet echt populair jijquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:32 schreef Beach het volgende:
*schopje*
Leuke verassing geweest zekerquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:50 schreef fatsoensrukkert het volgende:
Toen in een Spaanse schone dubbelzinnig mij om een vuurtje kwam vragen vergat ik ff dat ik de halve middag op t strand met die aansteker aan t knutselen was geweest..................
Damn, jullie moeten die gast echt gehaat hebben!! lullig!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:08 schreef Party_P het volgende:
paar wkn geleden met een paar vrienden in een discotheek:
We verveelden ons en we wouden weggaan, maar we moesten nog ff wachten omdat er iemand nog gedag wou zeggen tegen een paar.
Staan een vriend en ik in een gang komen er 2 dames op ons af en vroegen of we single waren.
Ik: ja
Hij: mwa (zat er toen net tussenin)
dames: wij zoeken 2 jongens om mee te zoenen
ik:![]()
![]()
En naja, er werd nog kort wat dingen gezegt, maar omdat een vriend van mij niet wou ging het "feestje" niet door, want het moest echt met 2 jongens. Ik zei nog tegen ze dat ik een andere vriend wou ophalen die om de hoek stond, maar dat zou ze te lang duren en toen liepen ze weg
Ik:![]()
Die vriend die om de hoek stond kwam een minuut later weer bij ons en ik vertelde het hem.
Hij:![]()
![]()
Op de terugweg degene die niet wou zoenen behoorlijk lopen afzeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |