ik zou een voorbeeld aan je moeten nemenquote:Op maandag 3 mei 2004 16:02 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Whohoo, dit weekend niet echt geblunderd, maar ik wilde het toch ff vermelden:
Normaal durf ik dus echt never nooit niet op een meisje af te stappen en ben ik er altijd de hele avond over aan het twijfelen, maar afgelopen zaterdag heb ik het gewoon gedaan. Ging echt goed en het was een super leuke meid. Hebben gezellig staan kletsen en dansen en zoenen 8)
Heb alleen haar telefoonnummer niet gevraagd, maar das ook niet echt een blunder want ze woonde wel erg ver weg, dus dat ging toch nix worden.
Dit moest ik gewoon ff kwijt, want is wel een mentale overwinning voor mij
WTF... dat zei ik dit weekend ook tegen mijn ma toen ik met mn vriendin thuis kwam... het enige is dat mijn ouders al goed bekend zijn met mn vriendinquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had gister ook iets
Ik ging mn kersverse vriendinnetje voorstellen aan mn pa. Mn pa was in de keuken en wij waren in de huiskamer. Ik zeg zo tegen dr, kom dan stel ik je ff voor aan mn pa. Dus wij lopen naar die keuken. Zeg ik zo tegen mn pa:
'He pap! Kijk eens wat ik gevonden heb'
![]()
BHWHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 18 april 2004 13:43 schreef Dezz het volgende:
[..]
![]()
Geen blunder maar wel geinig vond ik zo..
Er was vrijdag een galabal van mijn oude middelbare school dus ja daar moesten ik en mijn vrienden natuurlijk wel heen![]()
Ik netjes in pak en 2 sigaartjes bij, dus ik sta daar lekker een pilsje te drinken en een sigaar te roken, perfect gewoon!
Komt er zo'n klein dik meisje op me af (jaar of 15 ofzo) en ze vraagt aan mij hoe het gaat. Ja daar had ik dus echt geen zin in natuurlijk!
Dus ik neem een flinke hijs van m'n sigaar en blaas die overheerlijke sigarenrook haar richting op
Nog nooit een meisje zo hard weg zien rennen![]()
jij bent er in iedergeval zo eentje die de signalen van de vrouwen niet ziet... nee, ik kan beter zeggen blind is voor de signalenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:36 schreef Bak_Beest het volgende:
vriendin.
Ze zag me geloof ik wel zitten en na een paar woordwisselingen vroeg ze of ze me hotelkamer kon zien. Ik: "Nee! ik ga liever volleyballen."
Ik ben ze inderdaad aan het lastigvallen, maar deze was ook echt leuk! Ik val over het algemeen niet zo snel op een meisje en ook niet zo hevig (zeg maar 1 keer in de 5/6 jaar). Damn eindelijk een meisje wat ik echt als vriendin zou willen ontmoet, die ik echt ontzettend knap en aardig vond en dan doe ik nix. Kan me deze week nix anders dan beroerd voelen, heb het best wel erg te pakken. Zo erg dat ik nu naar verschillende dnb-feestjes ga alleen al om de kans uit te sluiten dat zij er is en ik niet. Nou ja dnb-feestjes zijn gelukkig ook altijd wel leuk.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:10 schreef mynick het volgende:
[..]
Ja dat ken ik, en dan de hele week je vrienden lastig vallen met "maar deze was echt leuk! "
Hehehehe...misschien had hij gewoon wel echt meer zin om te volleyballen....en moest ze 's avonds maar eens terugkomen...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:46 schreef ramsesii het volgende:
[..]
jij bent er in iedergeval zo eentje die de signalen van de vrouwen niet ziet... nee, ik kan beter zeggen blind is voor de signalenhaha
nee, dan zou ik het volleyballen laten gaan. En haar voor 's avonds nog een keertje uitnodigen om da rest van het plafond te wittenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:57 schreef Mighty het volgende:
[..]
Hehehehe...misschien had hij gewoon wel echt meer zin om te volleyballen....en moest ze 's avonds maar eens terugkomen...![]()
Ik zeg maar altijd , voor 1 avondje , zijn er niet zoveel eisen aan een dame , tenzij ze echt oer en oerlelijk is ...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:04 schreef Ambivalent het volgende:
*kick*
Geen echte blunders, had wel veel sjans gisteravond, weet niet hoe het komt, maar werd echt een aantal malen aangesproken door leuke dames, soms heb je van die dagen... Verder erg veel gedronken dus weet het niet meer precies allemaal, op een gegeven moment wel 2 oudere dames naar me toe waarvan de een de ander aan mij wilden koppelen, ze waren echt niet leuk dus ik blij toen m'n vrienden weer terug kwamen,
quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:57 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja hier 1 dan
Sta je lekker in een disco. Zie je daar een mooi meisje lopen. Ze was niet knap of zo dat je zegt .Wh0000t foto model. Maar gewoon een meisje dat voor mij opvalt en lief en leuk over komt.
Kan je 2 dingen doen. Blijven staan of contakt zoeken. Nou ja baco achter over geslagen en ik zeg tegen me vrienden. Schijt ik ga er heen. Ik loop er heen. En ik zeg tegen haar. HALLO IK VIND JE ECHT EEN MOOIE MEISJE. Oh zegt ze dank je welDus ik zeg. Mooi dat wilde ik even zeggen. En ze wilt wat zeggen komt er een vriend naar me toe lopen met een boos gezicht. En zegt op een homo manier met z,n homo stem. Jha hallo dat we elkaar vrij laten vind ik prima. Maar je gaat toch niet met zo een slet sex hebben he.
Ik kon wel door de grond zakken op dat moment.
Al kon ik er later wel de lol er van in zien. Zo iets heb ik namelijk ook wel eens gedaan bij iemand anders. Dus ik kon ooit terug gepakt worden
Dat meisje is meteen weg gelopen
Je laat je versieren dus?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:04 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
ben te verlegen om te versieren![]()
Jaquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:28 schreef Martinezzz het volgende:
[..]
Je laat je versieren dus?
Same here, ... en dat is mijn grootste blunder denk ik ...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:04 schreef Little_Angel het volgende:
[..]![]()
![]()
OMFG!!! die is echt goed
Ik maak helaas geen blundersben te verlegen om te versieren
![]()
idd! Dan zie je bijv. een leuke jongen en dan durf je niks..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:56 schreef capetonian het volgende:
[..]
Same here, ... en dat is mijn grootste blunder denk ik ...
Wel jammer, ja dat je je eerst helemaal lam moet zuipen voordat je op iemand af durft te stappen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:24 schreef capetonian het volgende:
precies, .... de hele avond een beetje kijken ..... en als ze (in mijn geval een zij en geen hij) terug kijkt weet je even niet waar je moet kijken .... ... nouja, .. als mijn glas leeg is stap ik op haar af, ... yeah right, .... voordat je het door hebt is de avond al voorbij en je heb je kans gemist ...
*zucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |