abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2004 @ 17:31:02 #251
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_18860208
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:02 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Whohoo, dit weekend niet echt geblunderd, maar ik wilde het toch ff vermelden:

Normaal durf ik dus echt never nooit niet op een meisje af te stappen en ben ik er altijd de hele avond over aan het twijfelen, maar afgelopen zaterdag heb ik het gewoon gedaan. Ging echt goed en het was een super leuke meid. Hebben gezellig staan kletsen en dansen en zoenen 8)
Heb alleen haar telefoonnummer niet gevraagd, maar das ook niet echt een blunder want ze woonde wel erg ver weg, dus dat ging toch nix worden.

Dit moest ik gewoon ff kwijt, want is wel een mentale overwinning voor mij
ik zou een voorbeeld aan je moeten nemen
pi_18860428
ach ja als iedereen t lef had om zomaar op iemand af te stappen, blijft er minder over om uit te kiezen zeg ik maar..
pi_18861240
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had gister ook iets

Ik ging mn kersverse vriendinnetje voorstellen aan mn pa. Mn pa was in de keuken en wij waren in de huiskamer. Ik zeg zo tegen dr, kom dan stel ik je ff voor aan mn pa. Dus wij lopen naar die keuken. Zeg ik zo tegen mn pa:

'He pap! Kijk eens wat ik gevonden heb'

WTF... dat zei ik dit weekend ook tegen mijn ma toen ik met mn vriendin thuis kwam... het enige is dat mijn ouders al goed bekend zijn met mn vriendin
pi_18874034
quote:
Op zondag 18 april 2004 13:43 schreef Dezz het volgende:

[..]

Geen blunder maar wel geinig vond ik zo..

Er was vrijdag een galabal van mijn oude middelbare school dus ja daar moesten ik en mijn vrienden natuurlijk wel heen
Ik netjes in pak en 2 sigaartjes bij, dus ik sta daar lekker een pilsje te drinken en een sigaar te roken, perfect gewoon!
Komt er zo'n klein dik meisje op me af (jaar of 15 ofzo) en ze vraagt aan mij hoe het gaat. Ja daar had ik dus echt geen zin in natuurlijk!
Dus ik neem een flinke hijs van m'n sigaar en blaas die overheerlijke sigarenrook haar richting op

Nog nooit een meisje zo hard weg zien rennen
BHWHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA
pi_18875513
Ok, hier nog eentje dan:

Vorig jaar op vakantie geweest in Rimini met 6 andere jongens en een vriendin van 1 van hen. Elke dag zo’n beetje uitgegaan en ergens in het midden van onze vakantie gingen we ook weer naar een disco tent. Begin van de avond happy hour, dus flink wat bier op en iedereen kwam wat losser. Op een gegeven moment kwam een van ons in gesprek met een Nederlands pratende Duitser. Er waren heel wat Duitsers daar en we hadden het over hoe dom die Duitsers wel niet waren toen een meisje opeens Nederlands ging praten en zei dat ze het wel gehoord had wat we zeiden . Hij heeft bijna heel de avond met haar staan praten, maar ze had nog een vriendin die mij wel leuk vond. Dus die gast mij helemaal moed inpraten: Kom op, vraag of ze met je wil dansen. Ze zag er aardig leuk uit dus ik trok mijn stoute schoenen aan en deed eerst nog even een plasje alvorens ik haar gewoon meesleurde de dansvloer op . Vond ze prima, en we hebben een beetje lopen praten (zij kon helaas geen Nederlands ). Verder niks gebeurd die avond.
Volgende dag op het strand afgesproken, zie ik haar aankomen met die Nederlands pratende vriendin.

Ze zag me geloof ik wel zitten en na een paar woordwisselingen vroeg ze of ze me hotelkamer kon zien. Ik: "Nee! ik ga liever volleyballen."
  dinsdag 4 mei 2004 @ 11:46:44 #256
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_18876757
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 10:36 schreef Bak_Beest het volgende:
vriendin.

Ze zag me geloof ik wel zitten en na een paar woordwisselingen vroeg ze of ze me hotelkamer kon zien. Ik: "Nee! ik ga liever volleyballen."
jij bent er in iedergeval zo eentje die de signalen van de vrouwen niet ziet... nee, ik kan beter zeggen blind is voor de signalen haha
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_18876829
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:10 schreef mynick het volgende:

[..]

Ja dat ken ik, en dan de hele week je vrienden lastig vallen met "maar deze was echt leuk! "
Ik ben ze inderdaad aan het lastigvallen, maar deze was ook echt leuk! Ik val over het algemeen niet zo snel op een meisje en ook niet zo hevig (zeg maar 1 keer in de 5/6 jaar). Damn eindelijk een meisje wat ik echt als vriendin zou willen ontmoet, die ik echt ontzettend knap en aardig vond en dan doe ik nix. Kan me deze week nix anders dan beroerd voelen, heb het best wel erg te pakken. Zo erg dat ik nu naar verschillende dnb-feestjes ga alleen al om de kans uit te sluiten dat zij er is en ik niet. Nou ja dnb-feestjes zijn gelukkig ook altijd wel leuk.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 11:57:50 #258
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_18876875
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 11:46 schreef ramsesii het volgende:

[..]

jij bent er in iedergeval zo eentje die de signalen van de vrouwen niet ziet... nee, ik kan beter zeggen blind is voor de signalen haha
Hehehehe...misschien had hij gewoon wel echt meer zin om te volleyballen....en moest ze 's avonds maar eens terugkomen...
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
  dinsdag 4 mei 2004 @ 12:03:08 #259
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_18876945
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 11:57 schreef Mighty het volgende:

[..]

Hehehehe...misschien had hij gewoon wel echt meer zin om te volleyballen....en moest ze 's avonds maar eens terugkomen...
nee, dan zou ik het volleyballen laten gaan. En haar voor 's avonds nog een keertje uitnodigen om da rest van het plafond te witten
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_18891986
paar jaartjes geleden, wel een mooie:

Bij ons, op de veluwe, hebben we een heel zielig klein discotheekje, waar iedereen van 14 tot 17 naar toe gaat, omdat iedereen van de plaatselijke FC daar te vinden is en de stad mocht natuurlijk niet van ons lieve ouders. alles leuk en gezellig, komt er een meisje naar mij toe met een apfelkorntje, dus ik beetje tegen haar aan ouwehoeren, gewoon leuk en aardig.. Zeg ik tegen dat meisje: zie je die jongen daar? (dus ik wees naar onze keeper op een barkruk, die een beetje zat te dagdromen)
zij: Ja die zie ik wel, watdan?
Ik zeg: Als je naar hem toe loopt en hem een kwartje geeft en zegt: Bel je vader maar op en zeg maar dat je niet thuis slaapt!
Zij: haha is goed, wat krijg ik ervoor?
Ik zo: Ja, dan ga ik met je mee vanavond.....
Kijkt ze me aan. OMG ik neeeee, je krijgt een dubbele apfelkorn. (zo lekker was ze ook weer niet )
Dus zij der naar toe, die kerel met een enorm rood hoofd (ik had al mijn maten natuurlijk ingelicht..)
Die jongen was boos naar huis gegaan, daarna kon hij er wel om lachen..

We hebben het er nog over, echt geniaal
Verliefd zijn en in je broek plassen is net hetzelfde, iedereen ziet het, en alleen jij hebt dat warme gevoel
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:17:33 #261
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18956751
Afgezopen zaterdag...Staan er 4 meisjes op een trap te dansen in m'n stamdiscotheek...Vriend van me gaat er naar één toe: zie je die jongen daar aan de bar (ik dus), die ziet je wel zitten...
Zij: niet mijn type...
Vriend van me komt terug verhaal doen....ik zeg: weet je wat je moet doen, naar een vriendin van haar gaan en hetzelfde vragen...
goed hij naar een vriendin van haar die ernaast stond: zie je die jongen daar...hij ziet je wel zitten...
Andere meisje luistert mee en zegt: ik vind hem echt een LOSER! eerst mij vragen en daarna jou, blablabla ruzie maken, zeiken tegen die vriend van me.....al met al enorm gelachen dus aan die bar
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 7 mei 2004 @ 18:37:27 #262
67559 jinxedworld
Fluffy Red Rabbit
pi_18960399
Keer op stap in groningen in de Ome Ko met een paar collega's. Zitten daar twee meiden aan de bar, en één van mijn collega's (S) ziet ze wel zitten, maar is een beetje slecht qua openen, dus dat heb ik voor 'm gedaan.

Dus ik erhaan, ff babbelen, S. aan ze voorgesteld en weer vrolijk bij mijn andere collega gaan staan. Hij aan de praat met die meiden, komt er even later weer aangelopen met een sneu hoofd.
Zegt 'ie:"Ze zeggen dat ze lesbisch zijn!!!".

Je zou die vrouwen toch wat!!! Zeg dan gewoon dat je geen interesse hebt... (ik geloofde er trouwens geen bal van, later op de avond zaten ze alsnog te vozen met een paar andere kerels....)
Seeing is believing.. :) --- systeemspecs
  Redactie Frontpage zondag 9 mei 2004 @ 16:16:34 #263
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18996975
Geen versierblunder deze keer, wel gescoord

Mocht tijd worden, potjandoppie

Heb alleen z'n nummer niet, dus hopen dattie er ook is als ik weer ga stappen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 9 mei 2004 @ 18:07:18 #264
48171 dyzrz
Kevin
pi_18999404
Ik stond dus voor een paar weken geleden bij een bar.. en daar stond een "eenzaam" meisje :p dus ik ga praten met haar balblablbal steeds intiemer.. sleurt kameraad van mij me mee.... en zegt zo "zie je die barman daar??"
ik zo: ja...
hij: Hij is heel snel jaloers..
ik: ja nou en wat boeit mij dat nou dan
hij: het is zijn vriendin.....................................................

:(:(
  zondag 9 mei 2004 @ 20:55:52 #265
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_19003279
hehehe, die is wel humor

Geen versierblunder, wel grappig.

Stonden in een tent, doordeweeks, bijna leeg. Op de tafel (zo'n hoge) stond een kaars achtig ding, maar niet aan. Dus ik in m'n dronken bui ding aan doen, maar er zat een bierfiltje in, dus dat werdt een iets grotere vlam dan verwacht. Maar ik leuk doorlullen, tot ik het in de gaten had, snel ding doven. Komt uitsmijter, begint tafel leeg te halen, weer nieuwe filtjes en nieuw kaarsje, zegtie tegen mij:

*dreigende toon* Als je nog één keer probeerd de boel in de hens te steken, gooi ik je eruit, begrepen?

ik *verbaasd*: jah..

*dreigendere toon + blik*: begrepen?

ik *nog steeds verbaasd*: jah, jah...

Hmm...ohk...kheb de zaterdag daarna maar even wat meer fooi gegeven
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 12:04:34 #266
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_19143923
*kick*
Geen echte blunders, had wel veel sjans gisteravond, weet niet hoe het komt, maar werd echt een aantal malen aangesproken door leuke dames, soms heb je van die dagen... Verder erg veel gedronken dus weet het niet meer precies allemaal, op een gegeven moment wel 2 oudere dames naar me toe waarvan de een de ander aan mij wilden koppelen, ze waren echt niet leuk dus ik blij toen m'n vrienden weer terug kwamen,
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  zaterdag 15 mei 2004 @ 15:40:33 #267
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_19147712
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 12:04 schreef Ambivalent het volgende:
*kick*
Geen echte blunders, had wel veel sjans gisteravond, weet niet hoe het komt, maar werd echt een aantal malen aangesproken door leuke dames, soms heb je van die dagen... Verder erg veel gedronken dus weet het niet meer precies allemaal, op een gegeven moment wel 2 oudere dames naar me toe waarvan de een de ander aan mij wilden koppelen, ze waren echt niet leuk dus ik blij toen m'n vrienden weer terug kwamen,
Ik zeg maar altijd , voor 1 avondje , zijn er niet zoveel eisen aan een dame , tenzij ze echt oer en oerlelijk is ...
Ennuh , het gaat om het innerlijk he
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 17:04:18 #268
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_19149475
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 23:57 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja hier 1 dan

Sta je lekker in een disco. Zie je daar een mooi meisje lopen. Ze was niet knap of zo dat je zegt .Wh0000t foto model. Maar gewoon een meisje dat voor mij opvalt en lief en leuk over komt.

Kan je 2 dingen doen. Blijven staan of contakt zoeken. Nou ja baco achter over geslagen en ik zeg tegen me vrienden. Schijt ik ga er heen. Ik loop er heen. En ik zeg tegen haar. HALLO IK VIND JE ECHT EEN MOOIE MEISJE. Oh zegt ze dank je wel Dus ik zeg. Mooi dat wilde ik even zeggen. En ze wilt wat zeggen komt er een vriend naar me toe lopen met een boos gezicht. En zegt op een homo manier met z,n homo stem. Jha hallo dat we elkaar vrij laten vind ik prima. Maar je gaat toch niet met zo een slet sex hebben he.

Ik kon wel door de grond zakken op dat moment.
Al kon ik er later wel de lol er van in zien. Zo iets heb ik namelijk ook wel eens gedaan bij iemand anders. Dus ik kon ooit terug gepakt worden

Dat meisje is meteen weg gelopen
OMFG!!! die is echt goed
Ik maak helaas geen blunders ben te verlegen om te versieren
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_19150063
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:04 schreef Little_Angel het volgende:

[..]
ben te verlegen om te versieren
Je laat je versieren dus?
  zaterdag 15 mei 2004 @ 17:49:12 #270
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_19150581
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:28 schreef Martinezzz het volgende:

[..]

Je laat je versieren dus?
Ja ach, als ik me echt heb lamgezopen ga ik er ook wel eens voor hoor
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 17:56:47 #271
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_19150764
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:04 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

OMFG!!! die is echt goed
Ik maak helaas geen blunders ben te verlegen om te versieren
Same here, ... en dat is mijn grootste blunder denk ik ...
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
  zaterdag 15 mei 2004 @ 18:09:45 #272
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_19151106
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:56 schreef capetonian het volgende:

[..]

Same here, ... en dat is mijn grootste blunder denk ik ...
idd! Dan zie je bijv. een leuke jongen en dan durf je niks..
en dan....... dan is het te laat
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 18:24:11 #273
60743 capetonian
pi_19151463
precies, .... de hele avond een beetje kijken ..... en als ze (in mijn geval een zij en geen hij ) terug kijkt weet je even niet waar je moet kijken .... ... nouja, .. als mijn glas leeg is stap ik op haar af, ... yeah right, .... voordat je het door hebt is de avond al voorbij en je heb je kans gemist ...

*zucht*
www.p166.com <- Hobby
  zaterdag 15 mei 2004 @ 18:43:31 #274
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_19151896
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 18:24 schreef capetonian het volgende:
precies, .... de hele avond een beetje kijken ..... en als ze (in mijn geval een zij en geen hij ) terug kijkt weet je even niet waar je moet kijken .... ... nouja, .. als mijn glas leeg is stap ik op haar af, ... yeah right, .... voordat je het door hebt is de avond al voorbij en je heb je kans gemist ...

*zucht*
Wel jammer, ja dat je je eerst helemaal lam moet zuipen voordat je op iemand af durft te stappen.

Ik vond een jongen leuk en zei dat ik hem dus iets wou vertellen en vragen.
Nou woont hij best een eind rijden hier vandaan dus heb het maar over msn gedaan (ja is fout, i know!) Nu waren we dus 2 uur lang een gesprek aan het voeren.. heb ik het in die twee uur nóg niet gezegd.. inmiddels hebben we nu gelukkig wel wat met elkaar maar hij heeft het er wel uit moeten ''trekken'' zeg maar
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 20:56:24 #275
60743 capetonian
pi_19155190
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 18:43 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Wel jammer, ja dat je je eerst helemaal lam moet zuipen voordat je op iemand af durft te stappen.
Oooooh, ... lam zuipen? Neeeee, ... dat zei ik niet, ... meer een voorbeeld van tijd rekken...
www.p166.com <- Hobby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')