abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18813121
vanavond schuimparty, dus ff kijken of er nog wat gaat gebeuren!!!
pi_18813157
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 13:42 schreef pimpin het volgende:
nog leuke dingen gebeurd met koningedag?
Niks nada noppes hier... klote .
  zaterdag 1 mei 2004 @ 18:19:14 #228
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18813748
nog maar es een versierblundertje van mij...

Ik bleef bij iemand logeren die ik wel heel erg leuk vond. Aangezien ik de hele dag met koffers gezeuld had (was lange reis daarheen) had ik 's avonds wel last van mijn nek en rug en ik vroeg dus om een massage. Die kreeg ik dan ook van die leuke jongen. Op een bepaald moment was ik me wel erg aan het ontspannen en liet een scheetje vliegen (ik kon er echt niets aan doen!)......
Dus... enzo... Maar we zijn nog steeds samen
Proud Powerpauper
pi_18814247
Ik heb nog wel iets, niet echt een blunder maar je kan het wel als dom beschouwen.

Was gisteravond ook lekker aan het feesten, kwam er een zus, van een vriendin naar me toe echt een hele mooie dame. Die vriendin staat ook bekend als: het zusje van.... ook al mag zij er ook wel wezen maargoed. Ze probeerde me dus te zoenen, ik wees haar dus de hele tijd af omdat ik en dan andere meisje geschiedenis hebben en ik het anders wel erg onrespectvol vind om met haar zus te zoenen... wel zo netjes dacht ik maar nu kom ik op MSN, en heb ik me toch rellen zei had dus wel gezegd dat we hadden gezoend en om het nog completer te maken, zou ik ook nog met een ander meisje gezoend hebben (waar ik echt géén idee van heb, met wie)

Ja dit worden weer moeilijke tijden.

En godverdomme als ik had geweten, dat ze toch ging zeggen dat we gezoend hadden, dan had ik het dus wél geweten.

Dat is dus eigenlijk de blunder
  zaterdag 1 mei 2004 @ 18:54:40 #230
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_18814452
Vrouwen
Mooi genaaid ben je
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_18814836
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:19 schreef Nuek het volgende:
nog maar es een versierblundertje van mij...

Ik bleef bij iemand logeren die ik wel heel erg leuk vond. Aangezien ik de hele dag met koffers gezeuld had (was lange reis daarheen) had ik 's avonds wel last van mijn nek en rug en ik vroeg dus om een massage. Die kreeg ik dan ook van die leuke jongen. Op een bepaald moment was ik me wel erg aan het ontspannen en liet een scheetje vliegen (ik kon er echt niets aan doen!)......
Dus... enzo... Maar we zijn nog steeds samen
toch geen versierblunder, je kende hem toch al
  zaterdag 1 mei 2004 @ 19:54:12 #232
93574 yF
Yvonneke
pi_18815863
Niet echt een blunder maar opzich wel komisch: twee jaar terug op vakantie was er een jongen die ik wel leuk vond We waren de desbetreffende avond bestwel close, samen sterren kijken enzo. Toen gingen we slapen en 's nachts kwamen hij en z'n vriend mij en m'n vriendin wakker maken. Dus wij mee naar buiten. Hij ziet me in m'n verschrikkelijke pyama, we voeren een kort gesprek, hij gaat er vandoor, ik zie hem niet meer terug :p
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 20:01:38 #233
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18816041
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 19:09 schreef wlsandman het volgende:

[..]

toch geen versierblunder, je kende hem toch al
ja hallo, ik probeerde hem te versieren...
Proud Powerpauper
  zaterdag 1 mei 2004 @ 21:52:43 #234
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18819051
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 19:54 schreef yF het volgende:
Niet echt een blunder maar opzich wel komisch: twee jaar terug op vakantie was er een jongen die ik wel leuk vond We waren de desbetreffende avond bestwel close, samen sterren kijken enzo. Toen gingen we slapen en 's nachts kwamen hij en z'n vriend mij en m'n vriendin wakker maken. Dus wij mee naar buiten. Hij ziet me in m'n verschrikkelijke pyama, we voeren een kort gesprek, hij gaat er vandoor, ik zie hem niet meer terug :p
nou het zal niet je pyama geweest zijn
Het zal wel het feit dat je geen sex wilde geweest zijn
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_18821802
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 21:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

hahaha geweldig!!!
pi_18821844
blunder niet van mij maar van een klasgenoot toendertijd die mij blijkbaar leuk vond .

Ze vroeg het op een enorm raar moment en ik maakte dr n grapje bij sindsdien keek ze me niet meer aan.

Ze was toch nix voor mij .
  zondag 2 mei 2004 @ 01:00:48 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18824621
Ik heb er OOIT 2 op de radio gehoord. Die vond ik ZO meesterlijk

de eerste
Een man was in de ochtend voor het naar z,n werk gaan even druk aan het spelen met z,n huidige vriendin. Op een gegeven moment dacht hij. Oke ik haar haar tussen de tieten neuken. Zo gezegt zo gedaan. Toen ze klaar waren bleek het wat later te zijn dan dat ze hadden gedacht.

Tijd vliegt als je het naar je zin hebt

De vrouw op haar werk s,middags lekker eten. Niks aan de hand. Tot dat haar collega zegt. Jo ben je aan het vervellen? Nee zegt ze hoezo? Nou zegt de collega er hangen velletjes aan je nek. Oh zegt de vrouw en RENT naar de spiegel. En ja hoor. Daar zatten nog wat sperma plekjes op haar nek

En de 2de
Een stel stond voor 2 weken op de camping in Frankrijk. De vrouw in het verhaal gaat op een gegeven moment s,avonds laat een flesje wijn halen. En ze loopt met de fles wijn naar haar tent. ZE ziet haar vriend voor over gebukt staan in z,n korte broek. Dus ze sluipt als een panter op haar prooi af. En Ze pakt hem VOL bij de kloten vast. En roept. TRILLE LINGE LING!!!!! De man kijkt verschrikt om. En de vrouw komt tot ontdekking dat het de verkeerde tent was

Later die week is ze aan het wandelen met haar vriend en ze ziet die man uit het verhaal hier boven naderen. Verdwijnen kan je niet zo snel Dus ze dacht. Oke ik negeer hem gewoon Op het moment dat ze elkaar voor bij lopen roept de man. TRILLE LINGE LING

Echte versier blunders zijn het niet. Maar blunders wel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_18824708
. Die 2e .
  zondag 2 mei 2004 @ 10:38:29 #239
93574 yF
Yvonneke
pi_18828246
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 21:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

We waren allebei 14 man
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin.
pi_18828446
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:00 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb er OOIT 2 op de radio gehoord. Die vond ik ZO meesterlijk

*knip*

Echte versier blunders zijn het niet. Maar blunders wel
Idd, leuke verhalen, maar kunnen ook hier: geslachtsdeelblunders deel IX
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  zondag 2 mei 2004 @ 10:58:38 #241
61258 Aurelium
Aurelius
pi_18828465
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:00 schreef ook_gek het volgende:
-knip-
geslachtsdeelblunders deel IX

Maar ze zijn wel lachen vooral die 2e

-edit-
Grmbl apophis4u

[ Bericht 3% gewijzigd door Aurelium op 02-05-2004 10:59:32 (:P) ]
Jupiler is goed
pi_18828501
quote:
Op zondag 2 mei 2004 10:58 schreef Aurelium het volgende:

[..]

geslachtsdeelblunders deel IX

Maar ze zijn wel lachen vooral die 2e

-edit-
Grmbl apophis4u
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18850218
Hmm van het weekend een geval van alles goed doen, maar telefoonnr. niet regelen en er vervolgens achterkomen dat je haar naar alle waarschijnlijkheid niet meer gaat zien. En er vervolgens achterkomen dat je dr best wel ongezond leuk vind.
  maandag 3 mei 2004 @ 13:47:10 #244
77464 Deviant1
DefQon.1
pi_18855431
Dit is min of meer een blunder, maar afgelopen zaterdag kwam er meid van de bios naar onze winkel om te vragen of ik bal wou oppompen. ik dus gedaan, ondertussen met haar gepraat.
Toen ging ze weer weg, en andere collega hele dag zeuren dat ik naar haar toe moest gaan.
Ik dus hele tijd twijfelen, en toen toch maar gegaan. Met moeite stap gezet om haar aan te spreken in het bijzijn van vrouwelijke collega's. Gevraagd of ze zin had om keer naar bios te gaan enzo, en dat wou ze wel. Kom ik terug bij me werk, bedenk ik me dat ik niet eens naar haar naam heb gevraagd en ook geen nummer ofzo van haar

Maar morgen in ieder geval afsrpaak met haarn en mischien ging andere vrouwelijke collega ook mee. We zullen zien
TE2004(Done), In Qontrol(Done), Defqon.1(Almost)
DVD's
  maandag 3 mei 2004 @ 13:48:23 #245
77464 Deviant1
DefQon.1
pi_18855458
quote:
Op maandag 3 mei 2004 09:10 schreef Tranceptor het volgende:
Hmm van het weekend een geval van alles goed doen, maar telefoonnr. niet regelen en er vervolgens achterkomen dat je haar naar alle waarschijnlijkheid niet meer gaat zien. En er vervolgens achterkomen dat je dr best wel ongezond leuk vind.
Bij mij precies hetzelfde geval, behalve dan dat ik haar wel weer ga zien.
DVD's
pi_18855920
quote:
Op maandag 3 mei 2004 13:48 schreef Deviant1 het volgende:

[..]

Bij mij precies hetzelfde geval, behalve dan dat ik haar wel weer ga zien.
Lucky bastard!!!

Damn ik val niet zo gauw op een meisje en dan gebeurd het en dan doe ik dit....
  maandag 3 mei 2004 @ 14:18:52 #247
77464 Deviant1
DefQon.1
pi_18856180
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Lucky bastard!!!

Damn ik val niet zo gauw op een meisje en dan gebeurd het en dan doe ik dit....
Ik moet altijd supergrote stap zetten om een meid aan te spreken. Het is dat supergoede collega van me beetje moed had in gepraat anders was er nix van gekomen. Maarja, ik zie morgen dan wel hoe alles gaat.
Alleen haar gezicht is al
DVD's
  maandag 3 mei 2004 @ 16:02:09 #248
24619 Mr._T-Rex
AutoFreak
pi_18858226
Whohoo, dit weekend niet echt geblunderd, maar ik wilde het toch ff vermelden:

Normaal durf ik dus echt never nooit niet op een meisje af te stappen en ben ik er altijd de hele avond over aan het twijfelen, maar afgelopen zaterdag heb ik het gewoon gedaan. Ging echt goed en het was een super leuke meid. Hebben gezellig staan kletsen en dansen en zoenen 8)
Heb alleen haar telefoonnummer niet gevraagd, maar das ook niet echt een blunder want ze woonde wel erg ver weg, dus dat ging toch nix worden.

Dit moest ik gewoon ff kwijt, want is wel een mentale overwinning voor mij
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  maandag 3 mei 2004 @ 16:10:59 #249
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_18858396
quote:
Op maandag 3 mei 2004 09:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ja dat ken ik, en dan de hele week je vrienden lastig vallen met "maar deze was echt leuk! "
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
pi_18860179
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:10 schreef mynick het volgende:

[..]

Ja dat ken ik, en dan de hele week je vrienden lastig vallen met "maar deze was echt leuk! "
en denken dat je nooit meer een leuker meisje tegen gaat komen, totdat je de volgende zaterdag weer andere leuke meisjes tegenkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')