Niks nada noppes hier... klotequote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:42 schreef pimpin het volgende:
nog leuke dingen gebeurd met koningedag?
toch geen versierblunder, je kende hem toch alquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:19 schreef Nuek het volgende:
nog maar es een versierblundertje van mij...
Ik bleef bij iemand logeren die ik wel heel erg leuk vond. Aangezien ik de hele dag met koffers gezeuld had (was lange reis daarheen) had ik 's avonds wel last van mijn nek en rug en ik vroeg dus om een massage. Die kreeg ik dan ook van die leuke jongen. Op een bepaald moment was ik me wel erg aan het ontspannen en liet een scheetje vliegen (ik kon er echt niets aan doen!)......
Dus... enzo... Maar we zijn nog steeds samen
ja hallo, ik probeerde hem te versieren...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:09 schreef wlsandman het volgende:
[..]
toch geen versierblunder, je kende hem toch al![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:54 schreef yF het volgende:
Niet echt een blunder maar opzich wel komisch: twee jaar terug op vakantie was er een jongen die ik wel leuk vondWe waren de desbetreffende avond bestwel close, samen sterren kijken enzo. Toen gingen we slapen en 's nachts kwamen hij en z'n vriend mij en m'n vriendin wakker maken. Dus wij mee naar buiten. Hij ziet me in m'n verschrikkelijke pyama, we voeren een kort gesprek, hij gaat er vandoor, ik zie hem niet meer terug :p
hahaha geweldig!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]nou het zal niet je pyama geweest zijn
Het zal wel het feit dat je geen sex wilde geweest zijn
We waren allebei 14 manquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]nou het zal niet je pyama geweest zijn
Het zal wel het feit dat je geen sex wilde geweest zijn
Idd, leuke verhalen, maar kunnen ook hier:quote:Op zondag 2 mei 2004 01:00 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb er OOIT 2 op de radio gehoord. Die vond ik ZO meesterlijk
*knip*
Echte versier blunders zijn het niet. Maar blunders wel
geslachtsdeelblunders deel IXquote:Op zondag 2 mei 2004 01:00 schreef ook_gek het volgende:
-knip-
quote:Op zondag 2 mei 2004 10:58 schreef Aurelium het volgende:
[..]
geslachtsdeelblunders deel IX
Maar ze zijn wel lachenvooral die 2e
-edit-
Grmbl apophis4u
Bij mij precies hetzelfde geval, behalve dan dat ik haar wel weer ga zien.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:10 schreef Tranceptor het volgende:
Hmm van het weekend een geval van alles goed doen, maar telefoonnr. niet regelen en er vervolgens achterkomen dat je haar naar alle waarschijnlijkheid niet meer gaat zien. En er vervolgens achterkomen dat je dr best wel ongezond leuk vind.
Lucky bastard!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 13:48 schreef Deviant1 het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde geval, behalve dan dat ik haar wel weer ga zien.
Ik moet altijd supergrote stap zetten om een meid aan te spreken. Het is dat supergoede collega van me beetje moed had in gepraat anders was er nix van gekomen. Maarja, ik zie morgen dan wel hoe alles gaat.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Lucky bastard!!!
Damn ik val niet zo gauw op een meisje en dan gebeurd het en dan doe ik dit....
Ja dat ken ik, en dan de hele week je vrienden lastig vallen met "maar deze was echt leuk! "quote:Op maandag 3 mei 2004 09:10 schreef Tranceptor het volgende:
Hmm van het weekend een geval van alles goed doen, maar telefoonnr. niet regelen en er vervolgens achterkomen dat je haar naar alle waarschijnlijkheid niet meer gaat zien. En er vervolgens achterkomen dat je dr best wel ongezond leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |