abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30647656
En Renée Zellweger heeft het ook alweer gehad
quote:
LOS ANGELES - Hollywoodster Renee Zellweger en countryzanger Kenny Chesney willen hun huwelijk laten ontbinden. Dat heeft een woordvoerster van het showbizzkoppel donderdag bevestigd aan Amerikaanse media. Zellweger (36) en Chesney (37) gaven elkaar nog geen vijf maanden geleden het jawoord op een Caribisch strand.
Nu.nl
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30648503
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:32 schreef Spindizzy het volgende:
Nou, die zag ik niet aankomen...

Ze was toch alleen maar met hem getrouwd omdat Jack dinges met dat modelletje trouwde?
Ik zag hem ook niet aankomen, dacht dat ze wel gelukkig waren samen, zelfs al dacht ik dat zij het met Jack van de White Stripes iets bijzonderder (?) had.

Over dit topic in het algemeen: Tegenwoordig hebben stellen ook een verrekt goede basis om te trouwen... Ik geef toe dat ik altijd meteen naar een trouwfoto zoek als ik over een nieuw huwelijk lees (hoe hypocriet hahaha) maar de basis van zo een huwelijk is vaak niet al te denderend.

[ Bericht 32% gewijzigd door Jumping-Skippy op 16-09-2005 22:04:50 ]
  zaterdag 17 september 2005 @ 10:43:20 #153
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30658065
Entertainment Tonight reports that Tori Spelling (90210) and husband Charlie Shanian have separated and are no longer living together, although no divorce papers have been filed. They have been married only 15 months.

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_30659998
Jeez, Tori Spelling ook al?? Dat gaat goed zo.
  maandag 19 september 2005 @ 13:46:06 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30724834
Met dank aan Natalie zijn beide topics in de echt verbonden... en voor de eeuwigheid .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:57:24 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31171966
Nog niet getrouwd, maar wel uit elkaar: Paris & Paris.
quote:
PARIS & PARIS OFFICIALLY SPLIT

Paris Hilton has called off her five-month-old engagement to Paris Latsis, according to her rep. "I feel I'm just not ready for marriage," the House Of Wax star announced on Sunday. "I have seen the breakups between people who love each other and rush into getting married too quickly and I do not want to make that mistake."

"I'm still young and have a very active career that I'm not prepared to give up," she added. "I've worked very hard to get to where I am. Paris is a great guy and we will handle this with dignity and respect.

"I love Paris. He is my best friend and it will be that way forever. This man treated me as no man ever has. We will also be business partners and have movies in the works," the statement also read.
Volgens de laatste geruchten zit Paris Hilton nu achter het Griekse vriendje van Mary Kate Olsen aan .
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 20:30:18 #157
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31290717
Jessica Simpson gaat ook al scheiden.

Bron: US Weekly
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:57:56 #158
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31467680
"Nick and Jessica have not separated"

Not yet.

De trouwringen zijn vaker niet dan wel om.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31480750
Ik zocht eigenlijk een Trouwtopic, maar die bestaat blijkbaar niet. Leedvermaak is uiteraard veel interessanter
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 09:00 schreef Copycat het volgende:
Het zou me niets verbazen als die twee (Bruce & Demi, dus) uiteindelijk weer bij elkaar komen. Als Demi genoeg krijgt van de Dinky Toys achter Ashton opruimen, of zo.
Demi, in maagdelijk wit, gewaagd

Eeuwig vijfentwintig
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:38:51 #160
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31632887
Is het dan echt over voor Nick en Jess?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
While Us Weekly finally got around to updating their website with this week's issue (with a blurb that has no mention of "exclusive") that hits newsstands this morning, Life & Style is also weighing in with its own version of the Nick & Jessica breakup story.

And like a good battling tabloid, L&S claims its scoop is much steamier, juicier and filled with more Jessica crying that Us could ever muster. Let's see how well it pans out.

Begins the L&S item:

A pretty blonde was crying on the shoulder of a friend on a recent American Airlines flight from New York to LA, bemoaning the breakup of her marriage. It happens all the time. But a fellow first-class passenger must have been stunned to discover that the blonde wasn¹t some anonymous girl ‹ it was Jessica Simpson!
More quips (with some obnoxious formatting characters we didn't remove, without apology) after the jump.

It was Nick's decision, not Jessica's.

The witnessed outburst is particularly shocking because Jess is rarely seen without a smile plastered on her face. But the insider reveals that a day before the flight, during a Sept. 27 phone conversation with Nick, she received heart-breaking news: He said he wants out of their marriage! ³Nick told Jessica that it¹s obvious their marriage isn¹t working, and they can no longer sweep things under the rug,² saysthe insider.
³He¹s fed up with not being able to trust her, with her constant partying, how much money she spends and who she spends her time with.² Jess, 25, told a friend that she begged Nick, 31, to reconsider and even told him she was willing to start a family right away. ³You¹re in no condition to start a family,² Nick snapped, accordingto the insider. ³It¹s over.² (Nick¹s rep denies this.)

If that Sopranos chic can't make it work, how are Nick & Jessica supposed to?

Two of their closest friends, Sopranos star Jamie-Lynn DiScala and her husband, A.J. ‹ who sometimes counseled Nick and Jess on how to cope with their difficulties ‹ recently split up after two years of marriage. ³The split really affected Jess and Nick,² says the insider. ³Jessica saw their marriage as ideal. When she heard they were splitting, she said, ¼If they can¹t make it work, who can?¹²
A.J., who has denied reports that he cheated on Jamie-Lynn, spends a lot of time clubbing with Nick. At the Stuff Style Awards at LA nightclub Mood on Sept. 7, ³they drank together all night, watching girls dance and hanging out in the VIP room,² says a friend of A.J.¹s.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:39:46 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31632906
Jess word nu gekoppeld aan Bam Margera, Johnny Knoxville btw.

Ja zo snel gaat het nou

[ Bericht 63% gewijzigd door Vivi op 22-10-2005 18:47:06 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 7 november 2005 @ 13:02:50 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32054094
Gisele heeft Leonardo aan de kant gezet wegens vermeend flirten:
quote:
Het Braziliaanse topmodel Gisele Bündchen heeft een punt achter haar relatie met Leonardo DiCaprio gezet omdat hij met Sienna Miller zou hebben geflirt.

Het stel heeft al vier jaar een knipperlichtrelatie maar volgens de Engelse krant The Sun is deze laatste break up voorgoed. Gisele zou Leo's constante gefeest en geflirt met andere vrouwen goed zat zijn. Dus deze laatste fling met Sienna is voor Bundchen de spreekwoordelijke druppel: exit Leo. And enter Kelly Slater, de Amerikaanse surfkampioen met wie Gisele de laatste tijd vaak wordt gespot.

Ook meteen niet één van de meest flatteuze foto's van Gisele.
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:11:58 #163
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32186791
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:38 schreef Vivi het volgende:

Is het dan echt over voor Nick en Jess?
Echt waar.

In de US Weekly van deze week staat ook een verhaal over Spears en Federline, die gaan ook uit elkaar binnenkort.
pi_32231173
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 14:13 schreef Ole het volgende:

[..]

volgens de telegraaf gedroeg Jeroen zich als onderwijzer, niet alleen op werkgebied., maar ook privé
[..]
Ik snap geen flikker meer van dit verhaal. Daphne is volgens mij nu met 538 DJ van Diepen. Maar ze woont nog in een huis van Pauw.
  zondag 13 november 2005 @ 14:52:06 #165
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_32231735
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 10:43 schreef Spindizzy het volgende:
Entertainment Tonight reports that Tori Spelling (90210) and husband Charlie Shanian have separated and are no longer living together, although no divorce papers have been filed. They have been married only 15 months.

[afbeelding]
Er ligt gewoon een vloek op die Spelling familie...
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  Moderator / Miss SHO zondag 13 november 2005 @ 17:04:29 #166
22592 crew  Ole
pi_32235384
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:32 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik snap geen flikker meer van dit verhaal. Daphne is volgens mij nu met 538 DJ van Diepen. Maar ze woont nog in een huis van Pauw.
Nog steeds?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_32235601
quote:
Op zondag 13 november 2005 17:04 schreef Ole het volgende:

[..]

Nog steeds?
Nog niet zo lang geleden, paar weken terug (augustus of september), hoorde ik ze dat zeggen in een interview met Ruuddewild.nl.
  Moderator / Miss SHO zondag 13 november 2005 @ 18:00:00 #168
22592 crew  Ole
pi_32236810
quote:
Op zondag 13 november 2005 17:14 schreef Toad het volgende:

[..]

Nog niet zo lang geleden, paar weken terug (augustus of september), hoorde ik ze dat zeggen in een interview met Ruuddewild.nl.
OK.. Misschien is het wel zo groot dat ze elkaar niet tegenkomen

Maar is Jeroen nog met Sophie Hilbrand eigenlijk?
pi_32236892
quote:
Op zondag 13 november 2005 18:00 schreef Ole het volgende:

[..]

OK.. Misschien is het wel zo groot dat ze elkaar niet tegenkomen

Maar is Jeroen nog met Sophie Hilbrand eigenlijk?
O, is Jeroen daarna met Sophie gegaan? Naar mijn weten heeft Jeroen 2 huizen, 1 waar Daphne woont & 1 waar Jeroen woont.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 15 november 2005 @ 21:58:55 #170
22592 crew  Ole
pi_32298414
Froukje is ook weer vrij!
quote:
EXCLUSIEF! FROUKJE DE BOTH BREEKT MET JONGE, MAROKKAANSE, MINNAAR!
Froukje de Both heeft gebroken met haar Marokkaanse prins, Fehd El Ouali, die een paar maanden haar 14 jaar jongere minnaar is geweest!
Het leeftijdverschil maakte de relatie vanaf het begin heel bijzonder. De van Marokkaanse afkomst zijnde acteur Fehd El Ouali, die een hoofdrol speelt in de Jetix-serie Hotnews.nl. werd door Froukje wekenlang verborgen gehouden. om er blijkbaar achter te komen of het grote leeftijdsverschil geen barriere zou zijn voor hun liefde. Maar bij het huwelijk van Jasmine Sendar , showde Froukje op het huwelijksfeest haar Marokkaanse prins!. En de verliefdheid droop eraf bij Froukje en Fehd.

Dat Froukje haar privéleven graag voor de buitenwereld verborgen houdt is al jaren bekend. Waar collega's hun nieuwe aanwinsten zo snel mogelijk aan de pers presenteren houdt Froukje haar vriendjes en liefdes het liefst uit de publiciteit. Haar vorige vriend Sander, met wie zij een jaar een relatie had, werd mondjesmaat geshowd op premières en ook weigerde Froukje in interviews te praten over haar relatie met hem.

Overigens zijn Froukje en de man diezij zag als haar Marokkaanse prins, ijn alle vriendschap uit elkaar gegaan, zo weten onze bronnen.
pi_32298564
Gibs op Froukje
  ESF Reporter donderdag 24 november 2005 @ 07:20:45 #172
87554 Cee
Welluk?
  donderdag 24 november 2005 @ 13:55:45 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32535882
quote:
Jessica Simpson en Nick Lachey gaan scheiden
LOS ANGELES - Na drie jaar huwelijk gaan zangeres Jessica Simpson en Nick Lachey scheiden. Dat heeft het Amerikaanse boulevardblad Us Weekly donderdag op de website gemeld.

Het Amerikaanse stel heeft de scheiding in een gezamenlijke verklaring bekendgemaakt. Lachey en Simpson benadrukten dat ze het besluit in gezamenlijkheid hebben genomen.

Simpson en Lachey verwierven internationale bekendheid door de realityserie MTV's Newlyweds. Ook speelde Simpson de rol van de bevallige Daisy Duke in de bioscoopversie van de televisieserie The Dukes of Hazzard.
Voor degenen die niet willen klikken en/of graag in het Nederlands lezen .
  Moderator / Miss SHO donderdag 24 november 2005 @ 14:18:40 #175
22592 crew  Ole
pi_32536497
quote:
Overigens zijn Froukje en de man diezij zag als haar Marokkaanse prins, ijn alle vriendschap uit elkaar gegaan, zo weten onze bronnen.
quote:
Lachey en Simpson benadrukten dat ze het besluit in gezamenlijkheid hebben genomen.
celebs gaan nooit zonder ruzie uit elkaar, dat gebeurt alleen bij simpele zieltjes zoals wij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')