Ja, dit was echt zo in mijn geval.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:18 schreef Wepeel2 het volgende:
Dit is echt zo'n soort film waarbij ik bijna niet kan begrijpen dat je hem niet leuk vindt. Ook al hou je niet van zombiefilms, die britse humor is toch geniaal.
Die was idd.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:19 schreef Cheetaaaah het volgende:
Vond het stukje met het smijten van de LP´s ook zo briljant! welke LP is het waard om naar de kop van een zombie te smijten en welke niet.
echt heerlijke film
Dat was een grapje, toch?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:36 schreef Dizer het volgende:
Ik zie ook absoluut geen connecties met Dawn of the dead... maar dat kan aan mij liggen.
Dat is een truukje dat de makers dankbaar geleend hebben van Guy Ritchie.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:45 schreef Aurelium het volgende:
Overigens vond ik het wel ontzettend vet gedaan als hij gaat pissen bijvoorbeeld of een broodje smeert
telkens die korte fragmenten waardoor hele normale dingen heel dreigend gebracht werden.
Fuck 'em, ik gooi m'n DVD erin! Lang geleden dat ik die gezien heb.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef dwerg het volgende:
'You've got red on you.'
Vanavond om 22.10 op RTL7. Geen idee waar dat zit op mijn tv, maar toch.
Zonder reclame.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:59 schreef Lithion het volgende:
[..]
Fuck 'em, ik gooi m'n DVD erin! Lang geleden dat ik die gezien heb.
En terechtquote:Op donderdag 14 april 2005 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hehe, Shaun of the Dead staat nu in de IMDb top 250.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |