welkom in de 21e eeuw, de eeuw waarin internet definitief grenzen heeft laten verdwijnenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:03 schreef Cheetaaaah het volgende:
Ga hem denk ik ook kijken, trailer ziet er al top uit!
Waar hebben jullie die film allemaal al gezien? allemaal in Engeland geweest ofzo?
Hij is op veel plaatsen al gesneakt en hij heeft gedraaid op het Amsterdam Fantastic Film Festival.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:03 schreef Cheetaaaah het volgende:
Waar hebben jullie die film allemaal al gezien? allemaal in Engeland geweest ofzo?
Nee. Het is absoluut geen parodie. Het is een ontzettend leuke zombiefilm met typische britse humor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:59 schreef Burbo het volgende:
Is het geen parodie op Dawn of the Dead?
nou het is wel een beetje een parodie hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:27 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nee. Het is absoluut geen parodie. Het is een ontzettend leuke zombiefilm met typische britse humor.
Ik vind het eerder een komische zombiefilm, niet meteen een film die spot met het genre van de zombiefilm zelf, wat een parodie toch is.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:59 schreef Burbo het volgende:
Is het geen parodie op Dawn of the Dead?
Nee dat vind ik niet. Een parodie klinkt veel te banaal. Ze gaan juist met veel respect om met het zombiegenre en ze geven er een komische twist aan. Het is niet echt spottend bedoelt, en dat is met een parodie toch wel overduidelijk het geval.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou het is wel een beetje een parodie hoor
Stadskanaal ook niet.. straks draait hij hier helemaal niet en zal ik maar naar pathe in groningenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:39 schreef Cheetaaaah het volgende:
Kan het zijn dat hij in sommige bioscopen later uitkomt, in Cineworld in Beverwijk staat hij nog niet op de lijst
Die scene is echt geweldig ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:05 schreef keijz het volgende:
ik heb hem gister (in de bios) gezien, en hij is echt geweldig
![]()
dat stuk in the winchester, met die zombies en Queen![]()
hey, wat staat er nou op de vorige pagina: Shaun of the Deadquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:06 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Die scene is echt geweldig ja.
Ik ben echt benieuwd naar de dvd-release, en dan specifiek naar de extra's.
Ik zeg dat ik benieuwd ben naar de extra's. Ik zeg niet dat ik niet weet welke extra's erop staan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:14 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
hey, wat staat er nou op de vorige pagina: Shaun of the Dead
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |