Had ik ook. En nu nog slechts twee Twiggy'tjesquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:56 schreef bixister het volgende:nee dat had ik niet Catootje. ik had meer twee Jennifers.
![]()
Ah, dat herken ik heel goed! Blij dat ik niet de enige ben.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:28 schreef livelink het volgende:
Ja, bixister. Ik voel me niet echt verplicht om overal op te reageren, maar ik merk dat als ik dat niet doe, ik geneigd ben om helemaal niet meer te posten en dat zou ik ook zo jammer vinden.
Dus af en toe doe ik mijn best om heel even te laten weten dat ik er nog ben en dat ik nog steeds heel geinteresseerd ben in alle babietjes en ouders.
Ik heb dat ook ja, heel vervelend. Ik heb het geprobeerd te veranderen door steeds de jennifer anniston eerst aan te leggen, maar het helpt niks hoor. Ik laat het nu maar zo...quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:49 schreef Catootje het volgende:
..nu kan Jambo er ook bij met haar Melvin!! Hoe is het nu met alle zieken?
Even een vraagje: hadden/hebben jullie ook dat de ene borst beduidend meer melk heeft dan de ander? Ik loop met een Pamela Anderson en een Jennifer Anniston, zak maar zeggen...heel apart gevoel!
Het is ook moeilijk om alles bij te houden, maar we doen allemaal ons best toch? En we weten hier wel van elkaar dat we geinteresseerd zijn. Ten minste, ik twijfel daar niet aan bij niemand. De een heeft gewoon meer FOK! tijd dan de ander, ja toch?quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah, dat herken ik heel goed! Blij dat ik niet de enige ben.
quote:Het is ook moeilijk om alles bij te houden, maar we doen allemaal ons best toch? En we weten hier wel van elkaar dat we geinteresseerd zijn. Ten minste, ik twijfel daar niet aan bij niemand. De een heeft gewoon meer FOK! tijd dan de ander, ja toch?
Ja, die heeft er wel een beetje onder "geleden" zeg maar. Gelukkig is 'ie al wel groot genoeg om e.e.a. uit te leggen en hij pikt het goed op, moet ik zeggen. Hij is in ieder geval ook erg blij dat we weer thuis zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben zo blij dat Max weer thuis is, Eska. Hoe vangt zijn broertje dit allemaal op? Heeft hij er nog wat van meegekregen?
Toch is dat ook weer heel leuk hè, als ze zo wijs worden en steeds meer gaan kunnen. Ik kon me dat nooit voorstellen, dat het echt steeds leuker zou worden. Maar het is toch echt waar!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:11 schreef melonovy het volgende:
Hier heb ik weinig babynieuws moet ik zeggen, ze is eigenlijk wel baby-af nu, met dat wijze koppie...
Dank je. Ik ook!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:52 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Eska, ik moest toch even zeggen dat ik het leuk vindt dat je weer zoveel post![]()
Dank jequote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:56 schreef jessie het volgende:
Easy-going wat leuk dat Sven het zo naar zijn zin had (en jullie ook natuurlijk) en alles goed ging. Maar ook leuk dat jullie weer terug zijn
Ow, geweldig livelink!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 07:29 schreef livelink het volgende:
Beeelaaanaaa!!!!![]()
![]()
![]()
Ja, ik moet hier even heel snel melden (dan maar een bus later) dat Job vannacht heeft doorgeslapen!!!!!!!!!!!
En dat dankzij de tip van Belana. Laatste borst heb ik 1 borst gegeven plus 1 klein flesje. Ik ben zo blij. En nu maar hopen dat het geen uitzondering was.
ga ik doen! Merci!quote:Op maandag 29 maart 2004 10:22 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt in elk geval vaseline proberen, Belana. Ik heb er goeie ervaringen mee, ook bij rode billetjes
toevallig had ik m vanmorgen na zijn badje lekker goed ingesmeerd met babyolie en nu viel me net op dat het al een stuk minder is!quote:Op maandag 29 maart 2004 11:51 schreef melonovy het volgende:
Belana, ik droogde Chiara altijd af met een hydrofiele doek en de plooitjes droogde ik af met die doek bedrenkt met babyolie. Zo verkwam ik schuren van de kwetsbare huid en smet. Wat je ook kan gebruiken is babytalkpoeder, dat is er voor gemaakt.
Cas was 3 dagen beter, is nu wéér ziekquote:Op zondag 28 maart 2004 13:00 schreef easy-going het volgende:
Hoe is het vandaag met Piet? en met Tom? en met Max? en met Cas?
Dat geloven we pas als we 'm zien hoor, je kent ons tochquote:Op maandag 29 maart 2004 22:21 schreef Rewimo het volgende:
Wat leuk al die gootsteenfoto'sIk heb er nog eentje van mezelf van vroeger, wat verandert er weinig eigenlijk
Lekker gezond, gaat er vanzelf wel af als ze gaat rennenquote:Op maandag 29 maart 2004 20:20 schreef Lois het volgende:
Iris is vandaag ook weer naar het cb geweest. Ze is nu 68 cm en ruim 8 kilo. Dat is haar ook wel aan te zien, ze heeft gewoon 2 kinnenen ongelooflijke dijen.
![]()
Komt het misschien doordat ze groente bitter vindt, omdat ze lekker zoet fruit gewend is?quote:Voor de rest waren er geen bijzonderheden en gaat alles voorspoedig. Het enige wat mij nog dwars zit is dat ze echt geen groente wil/eet/lust. Fruit gaat er lachend in, dat kan zowat niet snel genoeg naar binnen gepropt worden, een korstje brood (doen we sinds een paar dagen) gaat ook prima maar groente......![]()
Dat dacht ik al. Nog even geduld tot volgend weekend, dan heb ik weer een werkende scannerquote:Op maandag 29 maart 2004 22:22 schreef Dinus het volgende:
[..]
Dat geloven we pas als we 'm zien hoor, je kent ons toch
Ik kan me herinneren dat er potjes zijn met kip, appel en aardappel (alleen geen idee voor welke leeftijd). Dat is vast wat zoeter dan dingen als boontjes en zo. Worteltjes en bietjes zijn ook zoet.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:20 schreef Lois het volgende:
Iris is vandaag ook weer naar het cb geweest. Ze is nu 68 cm en ruim 8 kilo. Dat is haar ook wel aan te zien, ze heeft gewoon 2 kinnenen ongelooflijke dijen.
![]()
Voor de rest waren er geen bijzonderheden en gaat alles voorspoedig. Het enige wat mij nog dwars zit is dat ze echt geen groente wil/eet/lust. Fruit gaat er lachend in, dat kan zowat niet snel genoeg naar binnen gepropt worden, een korstje brood (doen we sinds een paar dagen) gaat ook prima maar groente......![]()
*rekent nog een keer*quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
3630 gram en 51cm
1005 gram en 4 cm sinds het geboorte gewicht!
Gammaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
*rekent nog een keer*
1105 dus
en 1020 in 3,5 week (3,5 week geleden waren we even wezen wegen)
Gefeliciteerd.... wordt al een heel mensje he..:-)) en ze is zo LIEFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Saskia is vandaag voor de eerste keer officieel op het CB geweest:
3630 gram en 51cm
1005 gram en 4 cm sinds het geboorte gewicht!
Ze vonden Saskia heel wijs en heel knap dat ze al zo gericht d'r duim naar de mond brengt (dat doet ze eigenlijk al sinds de eerste week)
*trotsssssssssssssssss*
Heel vervelend natuurlijk. En uiteraard hoop ik dat Saskia er weinig last van zal hebben, maar......quote:Op woensdag 31 maart 2004 07:43 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Die klote prikken, wat haat ik die dingen zeg![]()
pcies! voldouwen die handelquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:22 schreef livelink het volgende:
Job heeft trouwens niet meer doorgeslapen, Belana, maar dat komt waarschijnlijk omdat we hem voor de avond nog maar een klein flesje erbij geven. We gaan nu wat meer geven en dan vermoed ik dat het wel weer goed komt.
Mama's houden toch wel van hun kinderen, dus kunnen ze bij mama lekker huilen. 't Schijnt echt zo te werkenquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:22 schreef livelink het volgende:
Job is trouwens de hele ochtend al aan het huilen. Ik snap het niet. Hij huilt niet op het kdv, hij huilt niet bij de oma's en bij de buren, maar als hij bij mij is huilt hij continue.
Volgens mij komt dat omdat de borst zo lekker in de buurt is. Hij wil het liefst de hele dag door drinken.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:24 schreef easy-going het volgende:
Ik wil die momenten altijd vastleggen met de videocamera.....maar als hij het pingetje van de camera hoort is dat weer interessanter dan de tubbies![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:21 schreef E.T. het volgende:
heb er nu wel eentje gezien bij Baby-Walz.. maar is 't raar als ik 12,50 te duur vind![]()
hier ook alle broekjes enzo nog maat 50 hoorquote:Op vrijdag 2 april 2004 21:33 schreef Catootje het volgende:
Mijn dame past nog steeds in maat 50!! Ze is zo'n smal wichtje....op zich kan ze ook best 50/56 aan, mar dat moet dan echt klein uitvallen anders wil dat echt nog niet...(oww enne, die Duncan nu al 1!!!! Maar dat gaat toch veel te snel!! Angel, moet je niet gewoon een kindje erbij maken, nu ben je uit de babietjes!!
*effe verder gat lurken her end er*
Die isquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:30 schreef LadyS het volgende:
[..]
Heeft Joshua kinkhoestquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:00 schreef melonovy het volgende:
Joshua, wat naar voor hem dat ie kinkhoest heeft... Sterkte ermee!!
Lief dat je aan ons denkt Lewis. Met Melvin en mij gaat het hartstikke goed. Op het moment is het nog zo ontzettend druk met visite dat we nog niet echt in een ritme komen. Hierdoor heb ik ook nog niet zoveel tijd om achter de pc te duiken en alles bij te lezen en te reageren. Hopelijk vind ik snel weer tijd om actiever op het forum te komen zodat ik jullie kan vertellen en laten zien hoe schattig Melvin is.quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:19 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Je hebt gelijk Miss D. Lies waar ben je nou![]()
Eska hoe is't bij jouw. En alle nieuwe baby's zoals Melvin van Jambo en Ezzi's dochtertje.
We willen nieuws en foto's.
Mijn eerste berichtje in dit forum als nieuwe moeder....lolquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:19 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Je hebt gelijk Miss D. Lies waar ben je nou![]()
Eska hoe is't bij jouw. En alle nieuwe baby's zoals Melvin van Jambo en Ezzi's dochtertje.
We willen nieuws en foto's.
Piet!quote:Op zondag 4 april 2004 12:08 schreef bixister het volgende:
we hebben Piet laatst uiteindelijk zo ver gekregen om ORS te drinken door het een beetje op te warmen èn te mengen met wat roosvicee.
Haha, zou het nog door het wijntje van gisteren komen Coolbabequote:Op zondag 4 april 2004 23:35 schreef coolbabe het volgende:
coolbabe the topic-killer
Goesso Pietquote:Op zondag 4 april 2004 23:49 schreef bixister het volgende:
Piet heeft vanmiddag een hele boterham verorberd. wat grappig toch om te zien he hoe snel ze dingen leren, een paar dagen geleden kokhalste hij nog bij een stukje brood in z'n mond.
quote:Op maandag 5 april 2004 10:41 schreef Belana het volgende:
Ik moet echt even iets vertellen....
Liam ligt net bij me op schoot na zijn fles en op een gegeven moment merk ik dat ie naar zijn hand ligt te kijken, echt helemaal gefocussed. Langzaam begint ie zijn hand en arm te bewegen en volgt het met zijn ogen. Na verloop van tijd begint ie vreselijk te lachen! Hij ligt het nu nog te doen in de box.
quote:Op maandag 5 april 2004 17:34 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Joshua gaat nu eindelijk weer een beetje terug naar zijn normale slaapritme. Het heeft toch echt wel een week geduurd eerdat hij weer de oude was. Hij ligt nu echt te slapen als een roos. Dat zal ook wel komen omdat we net van de babymassage afkomen. Daar worden ze echt rustig van. Erg leuk om te doen.
We gaan morgen vliegen, echt spannend en ook wel eng, want hoe gaat Joshua reageren en zou hij er last van hebben als we opstijgen. Nou ja we zien het wel.
quote:Op maandag 5 april 2004 18:42 schreef Belana het volgende:
OF je stopt de zetpil er goed in.... Kbot en ik hebben wat geleerd vandaag zeg maar. De zetpil bleek er weer uit te zijn gekomen en nu heeft ie een uur geleden er nog een gehad en die kickte goed in. Liam ligt nu in de box te slapen. Jees, wat zijn wij dom!
Toch ook wel naar mama???quote:Op maandag 5 april 2004 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Saskia lacht naar Papa! Bewust
Naar mama kan ze de hele dag lachenquote:Op maandag 5 april 2004 20:08 schreef Belana het volgende:
[..]
Toch ook wel naar mama???
Geweldig is dat he!![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 18:42 schreef Belana het volgende:
OF je stopt de zetpil er goed in.... Kbot en ik hebben wat geleerd vandaag zeg maar. De zetpil bleek er weer uit te zijn gekomen en nu heeft ie een uur geleden er nog een gehad en die kickte goed in. Liam ligt nu in de box te slapen. Jees, wat zijn wij dom!
Tipje: stop ze er precies andersom in als ze volgens de gebruiksaanwijzing moeten. Dus met het dikkere gedeelte als laatste. Dan blijven ze er beter in. Kreeg ik ook weer eens van iemand als tip, en dat werkt inderdaadquote:Op dinsdag 6 april 2004 08:32 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor maar hier moet ik toch wel enorm om lachen. Ik heb precies dezelfde ervaring. Joshua had die van hem er ook uitgepoept met nog een paar luiers erachteraan. De tweede ging er ook half uit overigens. Dus dat was wel balen.
quote:Op woensdag 7 april 2004 12:07 schreef bixister het volgende:
of tom?fijn coolbabe.
quote:Op woensdag 7 april 2004 12:16 schreef danosa het volgende:
[..]wat kan 1 letter verschil veel doen he?
Hehe dat vals alarm klinkt bekend. Wij dachten met al dat gekwijl rond 3 maanden dat Noa wel heel snel met haar tandjes was.......quote:Op woensdag 7 april 2004 19:05 schreef easy-going het volgende:
Is het toch al bijna lente, lijkt het erop dat Sven toch ook een verkoudheidje te pakken heeft. Zijn temperatuur schommelt tussen de 37.3 en de 38.8 en de groentehap waar die normaal niet genoeg van kan krijgen heeft ie nu al 2 dagen voor de helft op.
Of zou het toch een voorbode zijn van tandjes die nog door gaan komen, (hij heeft er sinds half december 2, ik was al voorbereid dat hij gewoon met 2 tanden zou gaan wisselen) al durf ik het over tandjes niet meer te hebben, bij ieder dingetje dat hij hebt zeggen we....ooo dat zal wel komen door zijn tandjes maar het is iedere keer vals alarm.
Nouja, we wachten maar af en rekenen maar weer op een nacht met veel keer eruit om de speen te geven.
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:05 schreef easy-going het volgende:
Nouja, we wachten maar af en rekenen maar weer op een nacht met veel keer eruit om de speen te geven.
ik reken nergens meer opquote:Op donderdag 8 april 2004 09:09 schreef bixister het volgende:
ai easy.en, al nieuwe tandjes te zien?
Ah, gelukkig! :')quote:Op donderdag 8 april 2004 21:35 schreef Rewimo het volgende:
Nee Eska, je klinkt herkenbaar :')
Ik hoop ontzettend dat hij eroverheen groeit! Mijn oudste (6 jaar) heeft dus nog steeds een koemelkallergiequote:Fijn dat het allemaal weer wat rustiger wordt bij jullie. Wel lijkt het erop dat de voeding toch een probleem gaat vormen bij Max. Het is zeker een kwestie van af en toe voorzichtig iets proberen? Moet hij eroverheen groeien?
Belana, heb je toevallig een polsrammelaartje? Dat is nu heel erg leuk voor Liamquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:50 schreef Belana het volgende:
Liam heeft nu zijn andere hand en vanmorgen zijn voeten ook ontdekt. Ik blijf dat zo'n geweldig gezicht vinden. Dan ligt ie te kijken joh naar zijn hand of voet!
Oudste is gelukkig alleen maar allergisch voor koemelkeiwit. Dus groente en fruit mag hij allemaal wel hebben. (dat hij heel veel niet wil eten, is weer een ander probleemquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:13 schreef bixister het volgende:
ah eska, dus je hebt er al ervaring mee met je oudste. eet die nu wel allerlei groenten en fruit of is dat ook nog oppassen geblazen.
quote:[b]Ik ben gezegend met een meisje die net als mama trouwens wild is in haar bed
Haha, ik schrik al, heb ik weer iets verkeerd ingetikt dacht ik.quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:58 schreef moussy het volgende:
[..]
danosa, ik denk dat dat prima kan nu hoor, als ze de rest van haar eten goed opeet, moet ze ruim voldoende hebben aan 3 flessen. heb bij Piet ook sinds ± een week die 4e fles laten vervallen en dat gaat heel goed. geef 'm 's middags nog wel wat diksap of roosvicee tegen de dorst maar meestal drinkt ie daar niet eens zoveel van op.quote:Op zondag 11 april 2004 19:31 schreef danosa het volgende:
We hebben vandaag Jadey d'r 3e fles overgeslagen.
Dat hebben wij dus ook met Cas, die gaat om 17 uur al naar bed en lurkt slapend dan soms nog een fles om een uurtje of 23, maar dat is meestal omdat ik vind dat hij over de dag te weinig gedronken heeft.quote:Op zondag 11 april 2004 21:02 schreef bixister het volgende:
wij geven trouwens ook nog steeds een 'late fles' rond 22.00u. weet eigenlijk niet goed wanneer we daarmee kunnen stoppen. Piet is al vrij vroeg op de avond erg moe (18.00u/18.30u); dan wordt de nacht wel erg lang. bovendien is ie dan vaak wel aan een verschoning toe.
Hey dat kan ik ook wel eens proberen!quote:Op zondag 11 april 2004 23:24 schreef bixister het volgende:
ik had nog niet gezien dat cas niet meer in 'tlijstje staat. als dat allemaal nog steeds 't gevolg is van die ruzie laatst: jammer en flauw. maar ja, eigen keuze hoor.
jadey, piet lust z'n roosvicee ook alleen maar als ik het wat verwarm (hoezo verwend?)
Agossiequote:Op zondag 11 april 2004 23:01 schreef Catootje het volgende:
Hier heeft Danielle voor het eerst gelachen: echt zo'n flits van oor tot oor. Ik gilde het uit, waardoor ze nog een poos behoorlijk beduusd was....Verder is Fokken momenteel lastig: Danielle heeft last van avondactiviteiten, waardoor ze snel onrustig is (en angezien tarieven 's avonds meest gunstig zijn, computerwise)...ze is enorm gegroeid, overigens..ik zla es kijken of ik een fotooke heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |