yupquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:26 schreef Salvad0R het volgende:
onder kakkers versta ik ventjes, waarvan hun papa alles betaalt, van scooter, auto, kleding, tot uitgaan.
en dan gedragen ze zich alsof t hun eigen geld is..., en ze denken dat ze leet zijn.
maar eigenlijk weten ze geen fuck.![]()
DUDE!!! gadferdamme, dat gaat te verquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:25 schreef Neobahamuth het volgende:
Sorry, Ik dacht dat je met kakker iets anders bedoelde.
jij verdient een levenslange verbanning naar de helquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:25 schreef Neobahamuth het volgende:
Sorry, Ik dacht dat je met kakker iets anders bedoelde.
Last van afgunst?quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:26 schreef Salvad0R het volgende:
onder kakkers versta ik ventjes, waarvan hun papa alles betaalt, van scooter, auto, kleding, tot uitgaan.
en dan gedragen ze zich alsof t hun eigen geld is..., en ze denken dat ze leet zijn.
maar eigenlijk weten ze geen fuck.![]()
Ben jij dat of is dit zomaar een kakker?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:31 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
1 foto zegt meer als 1000 woorden
Je zou 'm maar in een donker steegje tegen komen. Dan vouwt ie zo die stick om je nekquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:31 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
1 foto zegt meer als 1000 woorden
Daar maar verder iddquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:17 schreef Tiemie het volgende:
Wat versta jij onder het woord "kakker"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |