Dit is een terugkeerende discussie die ik altijd met mijn vader aan ga. Wat is een "kakker" nou precies? Als iemand er gewoon netjes uit ziet met een RL overhemd, dockers broek, en bootschoenen of instappers ofzo? Of, iemand die alleen maar dure merkkleding draagt van RL en TH enzo? Ben je een kakker als je alleen zulk soort kleding draagt of moet je er ook perse de mentaliteit bij hebben? Wat is een "kakker mentaliteit" precies?
Je hebt dan natuurlijk ook nog verschillen tussen oude kak dames met hoedjes op en dure kleding en de jongere generaties tussen de 12 en 18 en 18-25 enzo. Ik zit op een school waarvan iedereen zegt dat het een gigantische "kak school" is. De meeste lopen er rond met 3 kraagjes over elkaar, Timberlands of bootschoenen, meisjes met haar in hoog staartje, jongens allemaal dat zelfde simpele haar (niet lang maar ook niet echt kort), en ze spelen allemaal hockey.
Ik versta onder "kakker mentaliteit" zo'n mentaliteit van: ik heb een vast vriendengroepje van hockey meisjes en niemand kan daar meer bij komen. Veel roddelen enzo.
Je hebt natuurlijk ook corps ballen, dat vinden de meeste mensen ook hele erge "kakkers".
Maar bijvoorbeeld: ik draag opzich wel kakker kleding, tenminste, dat wordt er gezegt.
Spijkerbroek van G-Star, RL blouse met TH trui bijvoorbeeld, Timberlands of bootschoenen, etc. Ik doe het omdat ik er gewoon verzorgt uit wil zien. Het zijn gewoon mooie kleren in mijn ogen en ik doe het niet om erbij te horen ofzo. Ik heb ook niet de kakker mentaliteit (of wat veel mensen zeggen dat kakker mentaliteit is) ofzo. Ben ik nu toch een kakker omdat ik zulk soort kleren draag?
Wat verstaan jullie onder "kakker" en "kakker mentaliteit"? Wanneer is iemand nou echt een kakker?
Maak ook onderscheid tussen verschillende leeftijds categorien of vind je gewoon elke kakker hetzelfde, jong of oud?