Tis zo ongelovelijke kut zender die niet alleen overdag de ergste progamma`s uitzendt(belspel) maar ook s`avonds.
1 uitzondering is de serie friends die ze ingekocht hebben. de rest sucks big time
1 uurtje een progamma met bart boos in ddat gekkenhuis geeft mij meer plezier dan een hele week yorin.
quote:En The X-Files, rest is idd kut
Op woensdag 25 juli 2001 18:34 schreef RobbieRotterdam het volgende:
1 uitzondering is de serie friends die ze ingekocht hebben. de rest sucks big time
quote:Hehe, met jou kan ik praten. Wat een troep dat Urine.
Wie deelt mijn mening of juist niet dat yorin de slechtste zender van de nederlandse zenders is ??Tis zo ongelovelijke kut zender die niet alleen overdag de ergste progamma`s uitzendt(belspel) maar ook s`avonds.
1 uurtje een progamma met bart boos in ddat gekkenhuis geeft mij meer plezier dan een hele week yorin.
En ze hebben natuurlijk Theo van Gogh onder contract, ook daar kun je niet mis mee gaan! Jammer dat ze Menno Buch eruit hebben geschopt.
Want het beste Veronica-programma, misschien wel allertijden, was voor mij, jazeker: HOE HOORT HET EIGENLIJK? Met Theo en Menno. Briljante serie!
quote:Waar heb je het over? Ik vond Hoe hoort het eigenlijk? echt een briljante serie, serieus!
Op woensdag 25 juli 2001 19:32 schreef qltel het volgende:
Nee, Vacht, da's net nog een graadje erger in mijn opinie. Alelen de naam al, vacht....
Die vage troep zoals Ticket To Love, Big-Brother The Battle enzo is helemaal 3x niks!
Dit geldt voor veel zenders, maar voor Yorin toch wel het meest.
Ik heb al ruim 3 jaar geen TV meer.
quote:Iedereen.
Wie deelt mijn mening of juist niet dat yorin de slechtste zender van de nederlandse zenders is ??
Dentist
Dus het kan nog slechter.
quote:Stond vandaag ook iets over in de krant (heb het overgetikt en in het 'nieuwe tv-seizoen'-topic geplaatst). Als je het artikel mag geloven wordt Yorin idd een kwaliteitszender vergeleken met V8: ranzig en plat.
Op woensdag 25 juli 2001 21:09 schreef golfer het volgende:
Gisteren de presentatie gezien van het komende programmaseizoen van V8, dat wordt echt veel erger dan Yorin.
quote:er wordt helemaal niet minder gekeken
Op woensdag 25 juli 2001 20:49 schreef HiZ het volgende:
Ja, wat je voor Yorin kunt zeggen kun je voor alle zenders zeggen. Bagger. Het verbaast me niks dat er steeds minder wordt gekeken.
quote:Het is dat ik er mee groot ben geworden, maar inderdaad, macguyver idem, die herhalen ze ook tot in het oneindige.
Ik word ook een beetje moe van al die uitgekauwde series als A-Team en Knight Rider.
Da's toch HET ideale beeld van een vent?
Ik vraag me nog steeds af waar hij die ducktape in bewaart....:?
quote:dat wil je niet weten
Op donderdag 26 juli 2001 01:54 schreef Re-man (not a borg) het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waar hij die ducktape in bewaart....:?
quote:Komend seizoen komt daar ook nog Battlestar Galactica bij
Op woensdag 25 juli 2001 22:22 schreef Zanderrr het volgende:
Ik word ook een beetje moe van al die uitgekauwde series als A-Team en Knight Rider.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |