Dat staat niet, dat hangt.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:06 schreef Praag het volgende:
Een plafond?
Uhm. EN als je nu een plat dak hebt? Waar hangt het dan aan? (eigenlijk kunnen we hier wel eindeloos suf over lullenquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:10 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat staat niet, dat hangt.
Maar jullie mogen bij mij ook best eens wat brengen hoor, dan staat hier ook eens iets!
Het hangt dan aan de etage boven je.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:13 schreef Praag het volgende:
[..]
Uhm. EN als je nu een plat dak hebt? Waar hangt het dan aan? (eigenlijk kunnen we hier wel eindeloos suf over lullen)
Waar heb je nou weer kasten voor nodig?quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:10 schreef irestmycase het volgende:
Echt teveel zooi!Opbergkast #1 Opbergkast #2 Opbergkast #3 Klerenkast Boekenkast #1 Boekenkast #2 Bureau
ja, nja, dat kan ook, maar ik heb al zo'n klein oppervlak ter beschikking, dus dit is ietwat overzichtelijker. Bovendien ben ik zuinig op m'n boeken en op sommige andere spulletjes.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:15 schreef woutabest het volgende:
[..]
Waar heb je nou weer kasten voor nodig?
Gooi gewoon alles op de grond!
grote kamer?quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:18 schreef Essiepessie het volgende:
Ja, ik heb een vaste telefoon op mijn slaapkamer staan. Ik wilde er ook een klein koelkastje neerzetten, maar dat vond mijn moeder niet goed.![]()
Verder heb ik staan een bureau met stellingkast waar ook mijn pc staat, een plankenkast, dressoir, bed, kledingkast, tafeltje naast bed, audiomeubel en van het weekend weer een bank erbij.Verder nog onnoemelijk veel zooi.
Zuinig zijn op je spullen...quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:18 schreef irestmycase het volgende:
[..]
ja, nja, dat kan ook, maar ik heb al zo'n klein oppervlak ter beschikking, dus dit is ietwat overzichtelijker. Bovendien ben ik zuinig op m'n boeken en op sommige andere spulletjes.
waar gaat het hierbij bij jou mis?quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:10 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat staat niet, dat hangt.
Ja ik heb een vaste telefoon op mijn kamerquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:03 schreef DePresident het volgende:
ik heb op mijn kamer staan:
* de gewone zeik die iedereen heeft: bed, kast e.d
* Tv
*Computer
zijn er mensen hier met een vaste telefoon of ijskast op de slaapkamer?
- bed+kasten+kastjes+lamp+andere onbelangrijke zakenquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:03 schreef DePresident het volgende:
ik heb op mijn kamer staan:
* de gewone zeik die iedereen heeft: bed, kast e.d
* Tv
*Computer
Waarom staat erquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:22 schreef Manweth het volgende:
- PC + printer + scanner + 19" TFT![]()
Nee, ja, weet niet.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:36 schreef Oblivion het volgende:
Ow...Moest je ook je apparatuur opsommen?
Telefoon, tv, dvd, nachtkastjes, schilderijen, nachtlampjes en een bedbankje.![]()
jah ok maar jij bent dan ook lelijkquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom staat erachter? Vind je dat stoer of zo. Vind je dat groot of zo?
Die van jou past wel een paar keer in die van mij
Ben ik effe stoer
Maar ik heb wel een 30" LCD TVquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:40 schreef Manweth het volgende:
[..]
jah ok maar jij bent dan ook lelijk![]()
Op je slaapkamer staan?quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een 30" LCD TV![]()
Nou ja hij staat in m,n slaapmakerquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Op je slaapkamer staan?
Mwah valt mee denk ik, maar voel me wel beetje gezegend met de 20m2 slaapkamer thuis bij mijn ouders ja.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:22 schreef LaZZ het volgende:
[..]
grote kamer?
* verlangt wel eens terug naar de tijd bij pa en ma thuis, met twee van zulke kamers volledig tot zijn beschikkingquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:45 schreef Essiepessie het volgende:
[..]
Mwah valt mee denk ik, maar voel me wel beetje gezegend met de 20m2 slaapkamer thuis bij mijn ouders ja.Waar ik dan ook nog eens alleen de weekenden kom en dat niet eens altijd.
Goed passen en meten dan past er echt wel een hoop in.
Het vreet ook stroomquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:01 schreef AltamirA het volgende:
die mini-ijskastjes/minibar's zijn wel érg leuk voor de zomer!
voor 70 euro vandaag gezien bij de Media Markt...
toch wel leuk om aan te schaffen
[offtopic] jou ken ikquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:18 schreef Essiepessie het volgende:
Ja, ik heb een vaste telefoon op mijn slaapkamer staan. Ik wilde er ook een klein koelkastje neerzetten, maar dat vond mijn moeder niet goed.![]()
Verder heb ik staan een bureau met stellingkast waar ook mijn pc staat, een plankenkast, dressoir, bed, kledingkast, tafeltje naast bed, audiomeubel en van het weekend weer een bank erbij.Verder nog onnoemelijk veel zooi.
ijskast wel, gevuld met bierquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:03 schreef DePresident het volgende:
Die heb....of liever had ik ook...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:10 schreef maartena het volgende:
Ik heb verder een twee-lijns telefoon (analoog) met basistation in het kantoortje, en 2 draadloze handsets die overal en nergens rondslingeren.
Ik 'ken' jou ook ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:43 schreef superdave het volgende:
[..]
[offtopic] jou ken ik[/offtopic]
Ja, ik heb zelfs een compleet keukenblok op mn kamer!quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:03 schreef DePresident het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |