abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2004 @ 10:52:11 #26
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17978063
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 09:23 schreef DivineJester het volgende:
Maar als PSV punten blijft verspelen, worden we wel 2e, dus ik vindt de uitganagspositie wel aardig. Als jullie nu gewoon jullie plicht doen dit weekeinde tegen AZ, is er geen wolkje meer aan de lucht.
Ik hoop nooit dat Ajax verliest. Komende zondag hoop ik voor het eerst vurig dat Ajax afgeslacht wordt. De wedstrijd in de Arena verdiende geen winnaar punten deeling was op zn plaats geweest. Dan moeten we de punten maar delen in die zin dat AZ nu met de winst aan de haal gaat. Hoe maakt me niet uit. Het liefst een mooie pot maar belangrijkste is dat die 3 punten in de Alkmaarderhout blijven.
Let yourself go and enjoy the bassline...
  vrijdag 26 maart 2004 @ 10:53:08 #27
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17978087
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 10:52 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ik hoop nooit dat Ajax verliest. Komende zondag hoop ik voor het eerst vurig dat Ajax afgeslacht wordt. De wedstrijd in de Arena verdiende geen winnaar punten deeling was op zn plaats geweest. Dan moeten we de punten maar delen in die zin dat AZ nu met de winst aan de haal gaat. Hoe maakt me niet uit. Het liefst een mooie pot maar belangrijkste is dat die 3 punten in de Alkmaarderhout blijven.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 26 maart 2004 @ 10:56:14 #28
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17978154
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 10:53 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Je leest het goed.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 10:56:27 #29
83628 BZ
aka Baza
pi_17978160
quote:

[..]

pi_17978185

Ik hoop dat Ajax gewoon wint. En ik hoop dat ze weer gewoon 3 punten uitlopen op de rest. Jij hebt waarschijnlijk meer op met AZ dan ik. Wie er tweede wordt interesseert me niet zo veel.
Die mooie wedstrijd, dat hoop ik ook!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_17978265
quote:

[..]

nog een die ik niet serieus neem
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:01:32 #32
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17978266
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 10:53 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En jij neemt mensen niet meer serieus vanwege minder rare uitspraken?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:06:41 #33
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17978388
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:01 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En jij neemt mensen niet meer serieus vanwege minder rare uitspraken?
Nou als iemand gaat beweren dat het halen van de kwartfinale CL gelijk staat aan het halen van de kwartfinale UEFA Cup dan dan rest mij alleen nog maar te vermelden dat ik zo`n ventje niet meer serieus neem ja.
En dat ik hoop dat AZ wint heeft te maken met het feit dat a- Ajax de punten toch niet echt nodig heeft en b- dat Feyenoord daar niet gebaat bij is en c- AZ misschien nog tweede kan worden.
Of denk je nou werkelijk dat ik de enige supporter ben die hoopt dat zijn eigen club verliest om zodoende een rivaal of gehaatte club te dwarsbomen
pi_17978405
Dus liever een verlies van je club en daarmee misschien de kans dat Feyenoord geen 2e/3e wordt, dan gewoon lekker winnen vaan en van de betere clubs van dit seizoen, en laten zien dat je terecht eerste staat?

Rare jongens, die Ajaxieden.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:10:17 #35
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17978458
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:07 schreef DivineJester het volgende:
Dus liever een verlies van je club en daarmee misschien de kans dat Feyenoord geen 2e/3e wordt, dan gewoon lekker winnen vaan en van de betere clubs van dit seizoen, en laten zien dat je terecht eerste staat?

Rare jongens, die Ajaxieden.
Ajax heeft al gewonnen van AZ. En nogmaals Ajax hoeft niet te winnen van AZ om dan daarmee aan te tonen dat ze de beste ploeg van Nederland zijn. Dat doet de ranglijst wel. Het heeft er alles mee te maken dat ik Co en AZ de tweede plek meer gun dan PSV of de kakkerlakken.
pi_17978482
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:06 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Nou als iemand gaat beweren dat het halen van de kwartfinale CL gelijk staat aan het halen van de kwartfinale UEFA Cup dan dan rest mij alleen nog maar te vermelden dat ik zo`n ventje niet meer serieus neem ja.
Je moet de zaken niet om gaan draaien. Ik heb nooit gezegd dat het behalen van de kwartfinale CL gelijk staat aan het behalen van de kwartfinale Uefa-cup. Ik heb wel gezegd dat jouw argument van het aantal gespeelde wedstrijden totaal niet relevant is. Dat is gewoon geen goede vergelijking. Natuurlijk is de CL een toernooi met meer status, ik heb nooit gezegd dat dat niet zo is, en natuurlijk is het moeilijker om de kwartfinale van de CL te halen, maar dat komt door het niveau van de clubs en niet door het aantal te spelen wedstrijden

Leer lezen of ben stil in het vervolg.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:13:05 #37
83628 BZ
aka Baza
pi_17978506
Ik zie ook liever AZ tweede worden dan PSV of Feyenoord. Maar zie Ajax ook graag winnen. De beste oplossing is dat Ajax in Alkmaar gelijk speelt en wint in de Kuip. AZ moet dan zelf winnen van PSV.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:14:43 #38
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17978534
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:06 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

En dat ik hoop dat AZ wint heeft te maken met het feit dat a- Ajax de punten toch niet echt nodig heeft en b- dat Feyenoord daar niet gebaat bij is en c- AZ misschien nog tweede kan worden.
Of denk je nou werkelijk dat ik de enige supporter ben die hoopt dat zijn eigen club verliest om zodoende een rivaal of gehaatte club te dwarsbomen
Kan je nog steeds niet volgen hoor.

Ik wil dat mijn team altijd wint en het boeit mij echt helemaal geen reet wat daar de eventuele consequenties zijn voor de "rivaal"

Ik kijk naar mijn eigen team ipv naar andere
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_17978538
Dan nog heeft AZ het zwaarste programma, en ben je er dus niet zeker van dat ze 2e worden, sterker nog, die kans lijkt me zelfs vrij klein.
pi_17978679
quote:

[..]

Allemaal leuk en aardig enzo, maar dit vind ik dus echt onzin.

Ik wil zo snel mogelijk kampioen worden, het liefst in de Kuip. En Feyenoord haalt toch wel UEFA Cup, dus eventuele winst van AZ op Ajax maakt niks uit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:22:05 #41
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17978702
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:13 schreef BZ het volgende:
Ik zie ook liever AZ tweede worden dan PSV of Feyenoord. Maar zie Ajax ook graag winnen. De beste oplossing is dat Ajax in Alkmaar gelijk speelt en wint in de Kuip. AZ moet dan zelf winnen van PSV.
Ajax wordt toch wel kampioen. Dat is het aller belangrijkste. Maar AZ tweede worden is voor mij bijna net zo mooi. Omdat ik AZ een hele leuke ploeg vind. Omdat AZ dan misschien wel CL gaat spelen en lekker veel geld kan gaan verdienen. Omdat AZ dan financieel misschien zichzelf kan gaan meten met Feyenoord. Omdat PSV of Feyenoord dan veel geld mis lopen. Omdat we ook wel in de Kuip winnen. Omdat ik erg ga lachen als AZ hoger eindigt dan Feyenoord. Omdat ik nog harder ga lachen als AZ boven PSV eindigt. Omdat AZ ook uit de provincie Noord-Holland komt. Omdat Alkmaar een speciaal plekkie heeft in mijn hart. Omdat als je uit wint van zowel PSV als Feyenoord je het heel goed doet. O man ik kan zo lang doorgaan..............
pi_17978723
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:22 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ajax wordt toch wel kampioen. Dat is het aller belangrijkste. Maar AZ tweede worden is voor mij bijna net zo mooi. Omdat ik AZ een hele leuke ploeg vind. Omdat AZ dan misschien wel CL gaat spelen en lekker veel geld kan gaan verdienen. Omdat AZ dan financieel misschien zichzelf kan gaan meten met Feyenoord. Omdat PSV of Feyenoord dan veel geld mis lopen. Omdat we ook wel in de Kuip winnen. Omdat ik erg ga lachen als AZ hoger eindigt dan Feyenoord. Omdat ik nog harder ga lachen als AZ boven PSV eindigt. Omdat AZ ook uit de provincie Noord-Holland komt. Omdat Alkmaar een speciaal plekkie heeft in mijn hart. Omdat als je uit wint van zowel PSV als Feyenoord je het heel goed doet. O man ik kan zo lang doorgaan..............
Ben je nou Ajacied?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:25:47 #43
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17978782
In hart en nieren!
pi_17978790
Ja, wat maakt nu uit of AZ 2e wordt of niet? Uiteindelijk gaan ze toch allemaal uefa spelen, en is die 2e plek allang weer vergeten!

Gewoon winnen zondag!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_17978795
quote:

[..]

laat geworden, gister?
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:34:07 #46
73091 Vom
de Cowboy
pi_17978964
Speed nou loop je echt onzin te lullen hoor
Hoe eerder kampioen hoe beter, kan me niet schelen wie er 2e, 3e of 18e wordt
(heb wel voorkeuren natuurlijk) , zolang Ajax maar kampioen wordt
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_17979132
quote:

[..]

Omdat AZ dan misschien wel CL gaat spelen en lekker veel geld kan gaan verdienen.
Alsof ze iets te zoeken hebben in de Champions League.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:40:40 #48
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17979142
Hup AZ!
pi_17979150
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:40 schreef mat_herben het volgende:

[..]

Alsof Ajax wat te zoeken had in de CL dit jaar...
pi_17979167
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:40 schreef mat_herben het volgende:

[..]

Precies! Onzin dus als ze 2e zouden worden
Laat ze maar 3e worden VOOR fuknoord!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')