Ik hoop nooit dat Ajax verliest. Komende zondag hoop ik voor het eerst vurig dat Ajax afgeslacht wordt. De wedstrijd in de Arena verdiende geen winnaar punten deeling was op zn plaats geweest. Dan moeten we de punten maar delen in die zin dat AZ nu met de winst aan de haal gaat. Hoe maakt me niet uit. Het liefst een mooie pot maar belangrijkste is dat die 3 punten in de Alkmaarderhout blijven.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:23 schreef DivineJester het volgende:
Maar als PSV punten blijft verspelen, worden we wel 2e, dus ik vindt de uitganagspositie wel aardig. Als jullie nu gewoon jullie plicht doen dit weekeinde tegen AZ, is er geen wolkje meer aan de lucht.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:52 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik hoop nooit dat Ajax verliest. Komende zondag hoop ik voor het eerst vurig dat Ajax afgeslacht wordt. De wedstrijd in de Arena verdiende geen winnaar punten deeling was op zn plaats geweest. Dan moeten we de punten maar delen in die zin dat AZ nu met de winst aan de haal gaat. Hoe maakt me niet uit. Het liefst een mooie pot maar belangrijkste is dat die 3 punten in de Alkmaarderhout blijven.
Je leest het goed.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:52 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik hoop nooit dat Ajax verliest. Komende zondag hoop ik voor het eerst vurig dat Ajax afgeslacht wordt. De wedstrijd in de Arena verdiende geen winnaar punten deeling was op zn plaats geweest. Dan moeten we de punten maar delen in die zin dat AZ nu met de winst aan de haal gaat. Hoe maakt me niet uit. Het liefst een mooie pot maar belangrijkste is dat die 3 punten in de Alkmaarderhout blijven.
nog een die ik niet serieus neemquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:52 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
En jij neemt mensen niet meer serieus vanwege minder rare uitspraken?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Nou als iemand gaat beweren dat het halen van de kwartfinale CL gelijk staat aan het halen van de kwartfinale UEFA Cup dan dan rest mij alleen nog maar te vermelden dat ik zo`n ventje niet meer serieus neem ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En jij neemt mensen niet meer serieus vanwege minder rare uitspraken?
Ajax heeft al gewonnen van AZ. En nogmaals Ajax hoeft niet te winnen van AZ om dan daarmee aan te tonen dat ze de beste ploeg van Nederland zijn. Dat doet de ranglijst wel. Het heeft er alles mee te maken dat ik Co en AZ de tweede plek meer gun dan PSV of de kakkerlakken.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:07 schreef DivineJester het volgende:
Dus liever een verlies van je club en daarmee misschien de kans dat Feyenoord geen 2e/3e wordt, dan gewoon lekker winnen vaan en van de betere clubs van dit seizoen, en laten zien dat je terecht eerste staat?
Rare jongens, die Ajaxieden.
Je moet de zaken niet om gaan draaien. Ik heb nooit gezegd dat het behalen van de kwartfinale CL gelijk staat aan het behalen van de kwartfinale Uefa-cup. Ik heb wel gezegd dat jouw argument van het aantal gespeelde wedstrijden totaal niet relevant is. Dat is gewoon geen goede vergelijking. Natuurlijk is de CL een toernooi met meer status, ik heb nooit gezegd dat dat niet zo is, en natuurlijk is het moeilijker om de kwartfinale van de CL te halen, maar dat komt door het niveau van de clubs en niet door het aantal te spelen wedstrijdenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:06 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Nou als iemand gaat beweren dat het halen van de kwartfinale CL gelijk staat aan het halen van de kwartfinale UEFA Cup dan dan rest mij alleen nog maar te vermelden dat ik zo`n ventje niet meer serieus neem ja.
Kan je nog steeds niet volgen hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:06 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
En dat ik hoop dat AZ wint heeft te maken met het feit dat a- Ajax de punten toch niet echt nodig heeft en b- dat Feyenoord daar niet gebaat bij is en c- AZ misschien nog tweede kan worden.
Of denk je nou werkelijk dat ik de enige supporter ben die hoopt dat zijn eigen club verliest om zodoende een rivaal of gehaatte club te dwarsbomen![]()
Allemaal leuk en aardig enzo, maar dit vind ik dus echt onzin.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:52 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ajax wordt toch wel kampioen. Dat is het aller belangrijkste. Maar AZ tweede worden is voor mij bijna net zo mooi. Omdat ik AZ een hele leuke ploeg vind. Omdat AZ dan misschien wel CL gaat spelen en lekker veel geld kan gaan verdienen. Omdat AZ dan financieel misschien zichzelf kan gaan meten met Feyenoord. Omdat PSV of Feyenoord dan veel geld mis lopen. Omdat we ook wel in de Kuip winnen. Omdat ik erg ga lachen als AZ hoger eindigt dan Feyenoord. Omdat ik nog harder ga lachen als AZ boven PSV eindigt. Omdat AZ ook uit de provincie Noord-Holland komt. Omdat Alkmaar een speciaal plekkie heeft in mijn hart. Omdat als je uit wint van zowel PSV als Feyenoord je het heel goed doet. O man ik kan zo lang doorgaan..............quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:13 schreef BZ het volgende:
Ik zie ook liever AZ tweede worden dan PSV of Feyenoord. Maar zie Ajax ook graag winnen. De beste oplossing is dat Ajax in Alkmaar gelijk speelt en wint in de Kuip. AZ moet dan zelf winnen van PSV.
Ben je nou Ajacied?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:22 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ajax wordt toch wel kampioen. Dat is het aller belangrijkste. Maar AZ tweede worden is voor mij bijna net zo mooi. Omdat ik AZ een hele leuke ploeg vind. Omdat AZ dan misschien wel CL gaat spelen en lekker veel geld kan gaan verdienen. Omdat AZ dan financieel misschien zichzelf kan gaan meten met Feyenoord. Omdat PSV of Feyenoord dan veel geld mis lopen. Omdat we ook wel in de Kuip winnen. Omdat ik erg ga lachen als AZ hoger eindigt dan Feyenoord. Omdat ik nog harder ga lachen als AZ boven PSV eindigt. Omdat AZ ook uit de provincie Noord-Holland komt. Omdat Alkmaar een speciaal plekkie heeft in mijn hart. Omdat als je uit wint van zowel PSV als Feyenoord je het heel goed doet. O man ik kan zo lang doorgaan..............
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:22 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ajax wordt toch wel kampioen. Dat is het aller belangrijkste. Maar AZ tweede worden is voor mij bijna net zo mooi. Omdat ik AZ een hele leuke ploeg vind. Omdat AZ dan misschien wel CL gaat spelen en lekker veel geld kan gaan verdienen. Omdat AZ dan financieel misschien zichzelf kan gaan meten met Feyenoord. Omdat PSV of Feyenoord dan veel geld mis lopen. Omdat we ook wel in de Kuip winnen. Omdat ik erg ga lachen als AZ hoger eindigt dan Feyenoord. Omdat ik nog harder ga lachen als AZ boven PSV eindigt. Omdat AZ ook uit de provincie Noord-Holland komt. Omdat Alkmaar een speciaal plekkie heeft in mijn hart. Omdat als je uit wint van zowel PSV als Feyenoord je het heel goed doet. O man ik kan zo lang doorgaan..............
Alsof ze iets te zoeken hebben in de Champions League.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:22 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Omdat AZ dan misschien wel CL gaat spelen en lekker veel geld kan gaan verdienen.
Alsof Ajax wat te zoeken had in de CL dit jaar...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:40 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Alsof ze iets te zoeken hebben in de Champions League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |