Goh, dat ze toen al kleuren-fototoestellen hadden, zo lang geledenquote:
Zal ik 't maar doen voordat Speed ze zietquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:47 schreef Suijk het volgende:
Sloggi, zou je ze weer weg kunnen halen?
Lijkt mij inderdaad verstandig van je.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:48 schreef Sloggi het volgende:
Zal ik 't maar doen voordat Speed ze ziet
Je wilt toch niet zeggen dat wij ze alle vier moeten gaan posten he?quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:29 schreef Sloggi het volgende:
Ehm, ik had al een foto met de grote oren erop hoor
ja, maar dat is een Zwart-Wit foto. die tellen niet.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:29 schreef Sloggi het volgende:
Ehm, ik had al een foto met de grote oren erop hoor
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:30 schreef twi het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat wij ze alle vier moeten gaan posten he?
Thanx.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:48 schreef Sloggi het volgende:
Zal ik 't maar doen voordat Speed ze ziet
Ik hoop nooit dat Ajax verliest. Komende zondag hoop ik voor het eerst vurig dat Ajax afgeslacht wordt. De wedstrijd in de Arena verdiende geen winnaar punten deeling was op zn plaats geweest. Dan moeten we de punten maar delen in die zin dat AZ nu met de winst aan de haal gaat. Hoe maakt me niet uit. Het liefst een mooie pot maar belangrijkste is dat die 3 punten in de Alkmaarderhout blijven.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:23 schreef DivineJester het volgende:
Maar als PSV punten blijft verspelen, worden we wel 2e, dus ik vindt de uitganagspositie wel aardig. Als jullie nu gewoon jullie plicht doen dit weekeinde tegen AZ, is er geen wolkje meer aan de lucht.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:52 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik hoop nooit dat Ajax verliest. Komende zondag hoop ik voor het eerst vurig dat Ajax afgeslacht wordt. De wedstrijd in de Arena verdiende geen winnaar punten deeling was op zn plaats geweest. Dan moeten we de punten maar delen in die zin dat AZ nu met de winst aan de haal gaat. Hoe maakt me niet uit. Het liefst een mooie pot maar belangrijkste is dat die 3 punten in de Alkmaarderhout blijven.
Je leest het goed.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:52 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik hoop nooit dat Ajax verliest. Komende zondag hoop ik voor het eerst vurig dat Ajax afgeslacht wordt. De wedstrijd in de Arena verdiende geen winnaar punten deeling was op zn plaats geweest. Dan moeten we de punten maar delen in die zin dat AZ nu met de winst aan de haal gaat. Hoe maakt me niet uit. Het liefst een mooie pot maar belangrijkste is dat die 3 punten in de Alkmaarderhout blijven.
nog een die ik niet serieus neemquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:52 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
En jij neemt mensen niet meer serieus vanwege minder rare uitspraken?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Nou als iemand gaat beweren dat het halen van de kwartfinale CL gelijk staat aan het halen van de kwartfinale UEFA Cup dan dan rest mij alleen nog maar te vermelden dat ik zo`n ventje niet meer serieus neem ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En jij neemt mensen niet meer serieus vanwege minder rare uitspraken?
Ajax heeft al gewonnen van AZ. En nogmaals Ajax hoeft niet te winnen van AZ om dan daarmee aan te tonen dat ze de beste ploeg van Nederland zijn. Dat doet de ranglijst wel. Het heeft er alles mee te maken dat ik Co en AZ de tweede plek meer gun dan PSV of de kakkerlakken.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:07 schreef DivineJester het volgende:
Dus liever een verlies van je club en daarmee misschien de kans dat Feyenoord geen 2e/3e wordt, dan gewoon lekker winnen vaan en van de betere clubs van dit seizoen, en laten zien dat je terecht eerste staat?
Rare jongens, die Ajaxieden.
Je moet de zaken niet om gaan draaien. Ik heb nooit gezegd dat het behalen van de kwartfinale CL gelijk staat aan het behalen van de kwartfinale Uefa-cup. Ik heb wel gezegd dat jouw argument van het aantal gespeelde wedstrijden totaal niet relevant is. Dat is gewoon geen goede vergelijking. Natuurlijk is de CL een toernooi met meer status, ik heb nooit gezegd dat dat niet zo is, en natuurlijk is het moeilijker om de kwartfinale van de CL te halen, maar dat komt door het niveau van de clubs en niet door het aantal te spelen wedstrijdenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:06 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Nou als iemand gaat beweren dat het halen van de kwartfinale CL gelijk staat aan het halen van de kwartfinale UEFA Cup dan dan rest mij alleen nog maar te vermelden dat ik zo`n ventje niet meer serieus neem ja.
Kan je nog steeds niet volgen hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:06 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
En dat ik hoop dat AZ wint heeft te maken met het feit dat a- Ajax de punten toch niet echt nodig heeft en b- dat Feyenoord daar niet gebaat bij is en c- AZ misschien nog tweede kan worden.
Of denk je nou werkelijk dat ik de enige supporter ben die hoopt dat zijn eigen club verliest om zodoende een rivaal of gehaatte club te dwarsbomen![]()
Allemaal leuk en aardig enzo, maar dit vind ik dus echt onzin.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:52 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ajax wordt toch wel kampioen. Dat is het aller belangrijkste. Maar AZ tweede worden is voor mij bijna net zo mooi. Omdat ik AZ een hele leuke ploeg vind. Omdat AZ dan misschien wel CL gaat spelen en lekker veel geld kan gaan verdienen. Omdat AZ dan financieel misschien zichzelf kan gaan meten met Feyenoord. Omdat PSV of Feyenoord dan veel geld mis lopen. Omdat we ook wel in de Kuip winnen. Omdat ik erg ga lachen als AZ hoger eindigt dan Feyenoord. Omdat ik nog harder ga lachen als AZ boven PSV eindigt. Omdat AZ ook uit de provincie Noord-Holland komt. Omdat Alkmaar een speciaal plekkie heeft in mijn hart. Omdat als je uit wint van zowel PSV als Feyenoord je het heel goed doet. O man ik kan zo lang doorgaan..............quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:13 schreef BZ het volgende:
Ik zie ook liever AZ tweede worden dan PSV of Feyenoord. Maar zie Ajax ook graag winnen. De beste oplossing is dat Ajax in Alkmaar gelijk speelt en wint in de Kuip. AZ moet dan zelf winnen van PSV.
Ben je nou Ajacied?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:22 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ajax wordt toch wel kampioen. Dat is het aller belangrijkste. Maar AZ tweede worden is voor mij bijna net zo mooi. Omdat ik AZ een hele leuke ploeg vind. Omdat AZ dan misschien wel CL gaat spelen en lekker veel geld kan gaan verdienen. Omdat AZ dan financieel misschien zichzelf kan gaan meten met Feyenoord. Omdat PSV of Feyenoord dan veel geld mis lopen. Omdat we ook wel in de Kuip winnen. Omdat ik erg ga lachen als AZ hoger eindigt dan Feyenoord. Omdat ik nog harder ga lachen als AZ boven PSV eindigt. Omdat AZ ook uit de provincie Noord-Holland komt. Omdat Alkmaar een speciaal plekkie heeft in mijn hart. Omdat als je uit wint van zowel PSV als Feyenoord je het heel goed doet. O man ik kan zo lang doorgaan..............
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:22 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ajax wordt toch wel kampioen. Dat is het aller belangrijkste. Maar AZ tweede worden is voor mij bijna net zo mooi. Omdat ik AZ een hele leuke ploeg vind. Omdat AZ dan misschien wel CL gaat spelen en lekker veel geld kan gaan verdienen. Omdat AZ dan financieel misschien zichzelf kan gaan meten met Feyenoord. Omdat PSV of Feyenoord dan veel geld mis lopen. Omdat we ook wel in de Kuip winnen. Omdat ik erg ga lachen als AZ hoger eindigt dan Feyenoord. Omdat ik nog harder ga lachen als AZ boven PSV eindigt. Omdat AZ ook uit de provincie Noord-Holland komt. Omdat Alkmaar een speciaal plekkie heeft in mijn hart. Omdat als je uit wint van zowel PSV als Feyenoord je het heel goed doet. O man ik kan zo lang doorgaan..............
Alsof ze iets te zoeken hebben in de Champions League.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:22 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Omdat AZ dan misschien wel CL gaat spelen en lekker veel geld kan gaan verdienen.
Alsof Ajax wat te zoeken had in de CL dit jaar...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:40 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Alsof ze iets te zoeken hebben in de Champions League.
Precies! Onzin dus als ze 2e zouden wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:40 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Alsof ze iets te zoeken hebben in de Champions League.
van Derksen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:42 schreef Speed1971 het volgende:
Ow BTW
Net een telefoontje gekregen
Van Persie speelt komend seizoen CL
Gelukkig is mijn bron wat betrouwbaarderquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
van Derksen?![]()
dat ligt er aan. Nu zijn we toch al kampioen, dus vind ik het niet erg als het een wedstrijdje uitgesteld wordt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:34 schreef Vom het volgende:
Hoe eerder kampioen hoe beter
Hij blijft dus nog een jaartje bij Feijenoord?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:42 schreef Speed1971 het volgende:
Ow BTW
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:47 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Hij blijft dus nog een jaartje bij Feijenoord?
in welk topic zit jequote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:48 schreef mat_herben het volgende:
champions league, met welke club?
gaat ie naar ajaxquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:49 schreef mitt het volgende:
[..]
in welk topic zit je
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:49 schreef mat_herben het volgende:
[..]
gaat ie naar ajax![]()
VDV en VPersie gaan sowieso niet echt lekker samen, dus ik denk dat VPersie alleen komt als VDV weg gaat (of VDV gaat als VPersie komt; het effect is hetzelfdequote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:42 schreef F1Bas het volgende:
Van Persie naar Ajax? Zie ik zeker niet gebeuren en al zou het gebeuren WAAR moet ie spelen?
Speed je weet dat je jezelf erg onbetrouwbaar maakt als het niet doorgaat hequote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:42 schreef Speed1971 het volgende:
Ow BTW
Was ik dat dan al niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Speed je weet dat je jezelf erg onbetrouwbaar maakt als het niet doorgaat he![]()
Maar iets anders, denk je zomaar dat Feyenoord hem naar Ajax laat gaan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:04 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Was ik dat dan al niet?
Ja weet ik. Maar die pik die mij belde heeft het wel vaker bij het rechte einde gehad. Hij heeft mij ook verteld dat het nagenoeg rond is. Dus niets is nog 100% maar het ziet er wel naar uit dat ie komt.
Als een club wilt betalen verkopen ze hem aan iedereen denk ikquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Maar iets anders, denk je zomaar dat Feyenoord hem naar Ajax laat gaan?
Ja, drie middenvelders die niet kunnen verdedigen. IJzersterk.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:48 schreef Inquistor87 het volgende:
Sneijder VDV Van Persie
Dan heb je wel een ijzersterk middenveld, alleen ik denk niet dat dat gaat lopen.
--------De Jong--Galasek-------quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:14 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Ja, drie middenvelders die niet kunnen verdedigen. IJzersterk.
De jeugdopleiding van Ajax levert in 3 jaar meer op dan die van Feijenoord in 10 jaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:37 schreef _bigmac_ het volgende:
Als die tering joden Van Persie weg kopen moeten ze allemaal dood.
Trouwens beetje dom he ze doen altijd zo stoer over de jeugdopleiding maar kopen een super talent van de Feyenoord jeugd opleiding .
wie heeft het over vermoorden ??.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:41 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
De jeugdopleiding van Ajax levert in 3 jaar meer op dan die van Feijenoord in 10 jaar.
Bovendien, wie wil je dan toch gaan vermoorden? Doe niet alsof je dom bent joh.
8?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:20 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV speelt ook Cl
Maar 8 wedstrijden, maar dat terzijde
jaloers?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:37 schreef _bigmac_ het volgende:
Trouwens beetje dom he ze doen altijd zo stoer over de jeugdopleiding maar kopen een super talent van de Feyenoord jeugd opleiding .
Uuuh, jij denk ik... Anders ben je helemaal niet de slimste ! Dit is jouw quote:quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:41 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wie heeft het over vermoorden ??.
Iedereen gaat toch wel dood, dus als iemand dood moet zul je hem wel gaan vermoorden. Anders weet ik het ook niet hoor...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:37 schreef _bigmac_ het volgende:
Maar ze moeten wel dood?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:41 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wie heeft het over vermoorden ??.
Doe eens ff normaal, wil je?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:37 schreef _bigmac_ het volgende:
Rot op kakkerlak. Een supertalent is het niet, grote bek heeft hij, nul gepresteerd en het eerste talent sinds 100 jaar in R'damquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:37 schreef _bigmac_ het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:31 schreef tong80 het volgende:
Leuk we gaan weer schelden.
Zet 'm op jongens. Wees stoer.
Als ik 't goed heb bestaat Feyenoord nog geen 100 jaarquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rot op kakkerlak. Een supertalent is het niet, grote bek heeft hij, nul gepresteerd en het eerste talent sinds 100 jaar in R'dam
Hehe, 96 jaar dan dit jaarquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als ik 't goed heb bestaat Feyenoord nog geen 100 jaar
What else is newquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:37 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja, ook lekker stom. Doen ze in rotterdam altijd zo jaloers over de Ajax-jeugdopleiding en hebben ze keer een super talent, verprutsen ze hetquote:Trouwens beetje dom he ze doen altijd zo stoer over de jeugdopleiding maar kopen een super talent van de Feyenoord jeugd opleiding .
Voordat Speed zijn telefoontje kreeg (of daar melding van maakte iig) stond het al op dit forum. Voor zover ik weet was Cart_man de eerste die met dit bericht kwam (in het Feyenoord-topic). Hij heeft het weer van het forum van Lunatic News.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Maar waar is dat gerucht nou op gebasseerd?
Een telefoontje van een bron naar Speed, of zijn er concretere aanwijzingen?
Op het ajax netwerk staat ook alleen maar een vermoeden van een enkeling, maar nergens staat ook maar enig nieuws
Van Persie is nou ook niet echt de slimste van het stelquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:00 schreef Suijk het volgende:
Hij schijnt gezien te zijn bij de Arena.
Niet al te slim eigenlijk als je het geheim wilt houden.
Ah, hier is dus sprake van fantastische Engelse roddeljournalistiek methodes.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:00 schreef Suijk het volgende:
Hij schijnt gezien te zijn bij de Arena.
Niet al te slim eigenlijk als je het geheim wilt houden.
Het verschil Ajax - Feyenoord zal die toch wel begrijpen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:02 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Van Persie is nou ook niet echt de slimste van het stel![]()
Ik hoop het voor hemquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:14 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Het verschil Ajax - Feyenoord zal die toch wel begrijpen?![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:11 schreef tong80 het volgende:
Breaking news. Marco Borsato gesignaleerd bij de Arena.
Ajax wordt het Real Madrid van de Lage Landenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Volgend jaar dus echt een sterren ensemble in de Arena
Dat kan wel kloppen,Volgens Omroep Brabant heeft PSV interesse in hemquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:42 schreef Speed1971 het volgende:
Ow BTW
ja in een deal met hofland.... , laat hem maar lelkker naar psv gaan, komt ie iig niet bij onsquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen,Volgens Omroep Brabant heeft PSV interesse in hem
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:13 schreef jimjim1983 het volgende:
Kwame Quansah (AIK Soina)
Wel wat hebben? Hij speelde tijdens datAT zelfs rete goed imo....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:41 schreef Suijk het volgende:
Jammer, Daniel Cruz vond ik voor zijn blessure wel wat hebben. Heeft daarna niet meer kunnen overtuigen
Inderdaad, maar hij had zich nog niet waargemaakt. Lijkt een beetje op het verhaal van Hesp. Speelde bij Ajax ook goed, blesseerde zich en is nooit meer op dat niveau terug gekomen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:28 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Wel wat hebben? Hij speelde tijdens datAT zelfs rete goed imo....
Verder dan 1 keer op de bank uit bij Utrecht is hij geloof ik niet gekomen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:27 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Die had ik 5 geleden het topscorderschap van de eredivisie voorspelt
Ben je nu niet in de war met Bechan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:36 schreef methodmich het volgende:
Quansah heeft onder Co zijn debuut gemaakt. In het seizoen 2000/01 speelde hij onder nummer 29 even mee in een competitieduel. Dacht tegen NEC.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:07 schreef keeper het volgende:
[..]
debuteerden op 1 april 2001
tja voetbal supporters hequote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:31 schreef tong80 het volgende:
Leuk we gaan weer schelden.
Zet 'm op jongens. Wees stoer.
Deze zomer pasquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Vorig jaar heb ik Thierry Henry bij de Arena gezien en die kwam ook niet...
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:11 schreef tong80 het volgende:
Breaking news. Marco Borsato gesignaleerd bij de Arena.
lolquote:Op zondag 28 maart 2004 14:56 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
jaa ik ook!
Ben ook wel tevreden met 1 puntje.. Het mindere is alleen dat ik nu nog een paar weken moet aanhoren hoe in de laatste minuut nog terug kwam naar 1-1..![]()
Echt allemaal az'ers hierzo.. (woon bij alkmaar..)
Maar dan ken ik ook nog wel een paar herinneringen ophalen over de slotminuten van ajax - az
Bechan mocht in de basis. Die had nummer 37 geloof ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:07 schreef keeper het volgende:
[..]
Ben je nu niet in de war met Bechan?
Nee, dus, volgens Ajax.nl debuteerden beide spelers tegen NEC, op 1 april 2001 (NEC-Ajax 1-0).
Psies!quote:Op zondag 28 maart 2004 15:53 schreef Leshy het volgende:
Na Anastasiou dan
Ach, 1-1, ik kan me wel enigszins vinden in Speed's eerdere uitlatingen mbt tot AZ. Als Willem II het niet meer weggeeft, en Ajax Feyenoord verslaat in de Kuip, kan AZ nog mee gaan doen voor de tweede plaats, wat ik wel leuk zou vinden
Normmal gesproken blijf ik altijd zo ver mogelijk van die stink stad Rotterdam verwijderd maar bij een eventueel scenario van kampioen worden in de Kuip zal ik zeker in de Kuip zijn en bij winst lang feest vieren in het Mekka aan de Maas.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:32 schreef superjoden het volgende:
indien psv de komende wedstrijden tegen rkc en groningen 3 punten laat liggen volstaat voor ajax overwinningen tegen groningen en in de kuip....
Een ereronde met de schaal in de kuip..quote:Op zondag 28 maart 2004 16:31 schreef Speed1971 het volgende:
Maar kan die schaal bij winst in de Kuip uitgereikt worden?
hahahahaha jammer want ik had daar wel op gehoopt. Alleen AZ werkte vandaag tegen. Klojo'squote:Op zondag 28 maart 2004 16:51 schreef Eightball het volgende:
[..]
Een ereronde met de schaal in de kuip..![]()
[afbeelding]
volgens mij nog wel.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:47 schreef Chadi het volgende:
Kan al niet meer
Nee hoor, maar die van VDV was tegen Feyenoordquote:Op zondag 28 maart 2004 19:19 schreef Leshy het volgende:
Bega ik heiligschennis als ik zeg dat ik 'm lekkerder vond dan die van Rafael?
correctie van ajaxnetwerk:quote:Op zondag 28 maart 2004 17:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
volgens mij nog wel.
quote:Op zondag 28 maart 2004 17:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
volgens mij nog wel.
7 wedstrijden: 12 punten verschil
Ajax-Groningen. Ajax wint en PSV verliest (van een andere tegenstander)
6 wedstrijden 15 punten verschil
Ajax-feyenoord --> Ajax wint, psv verliest punten:
Ajax kampioen![]()
Nee, dan heb je er kijk opquote:Op zondag 28 maart 2004 19:19 schreef Leshy het volgende:
Bega ik heiligschennis als ik zeg dat ik 'm lekkerder vond dan die van Rafael?
Op de training wel hoor. Ik denk dat hij voor TV geen Nederlands wil spreken ofzo?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:45 schreef SCH het volgende:
Ik was wel erg verbaasd dat Zlatan nog steeds geen Nederlands spreekt trouwens.
Alleen jammer dat de wedstrijd RKC Waalwijk - PSV pas na Feyenoord - Ajax begint. Dat zou betekenen dat die ere-ronde in een lege kuip plaats zal vinden...beetje jammer, dat zou anders de ultieme vernedering zijnquote:Op zondag 28 maart 2004 17:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
volgens mij nog wel.
Ajax-Groningen. Ajax wint en PSV verliest (van een andere tegenstander)
Ajax kampioen![]()
In de ideale situatie is om 14.15 de wedstrijd af, snel douchen, en met de supporters afreizen naar een vol Leidse plein. Daar om 16.15 de bevestiging: PSV heeft wederom punten verlorenquote:Op zondag 28 maart 2004 21:06 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de wedstrijd RKC Waalwijk - PSV pas na Feyenoord - Ajax begint. Dat zou betekenen dat die ere-ronde in een lege kuip plaats zal vinden...beetje jammer, dat zou anders de ultieme vernedering zijn![]()
Ohhhhhhhhhhhhhhh azijnzeiker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 maart 2004 20:45 schreef SCH het volgende:
Ik heb er altijd een schurft hekel aan als we genekt worden door ex Ajacieden. Die gasten kosten ons punten.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:19 schreef tong80 het volgende:
Ik kon vrede hebben met de gelijkmaker van AZ.
Komt door het softe integratie-beleid van die linkse rakkers.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:45 schreef SCH het volgende:
ex-ajacieden?quote:Op maandag 29 maart 2004 01:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een schurft hekel aan als we genekt worden door ex Ajacieden. Die gasten kosten ons punten.
Lindenberg in dit geval neem ik aan?quote:Op maandag 29 maart 2004 01:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ex-ajacieden?
quote:Op maandag 29 maart 2004 01:06 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Komt door het softe integratie-beleid van die linkse rakkers.
jah zoals bij Heerenveen en NAC... is die Linderberg toevallig geen Ex ajaciedquote:Op maandag 29 maart 2004 01:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ex-ajacieden?
O, op die manier. Maar je weet toch dat we bijna geen clubs meer kunnen treffen zonder ex-ajacieden? (zelfs in het buitenland!!)quote:Op maandag 29 maart 2004 01:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
jah zoals bij Heerenveen en NAC... is die Linderberg toevallig geen Ex ajacied
dat is ie welquote:Op maandag 29 maart 2004 01:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
is die Linderberg toevallig geen Ex ajacied
quote:Op maandag 29 maart 2004 01:02 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhh azijnzeiker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zijn ze zo links bij Ajax joh?quote:Op maandag 29 maart 2004 01:06 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Komt door het softe integratie-beleid van die linkse rakkers.
Nee, dat kan definitief niet meer.quote:Op maandag 29 maart 2004 02:41 schreef golfer het volgende:
Als PSV nou zo vriendelijk is om de komende 2 wedstrijden ook te verliezen en Ajax de komende twee wedstrijden gewoon wint, worden we volgens mij alsnog kampioen in de kuip.
quote:Op maandag 29 maart 2004 02:42 schreef Leshy het volgende:
Aan de andere kant, ik verwacht dat PSV volgende week wel weer gewoon gaat winnen.
Klopt niet.quote:Op maandag 29 maart 2004 09:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat kan definitief niet meer.
Landstitel voor Ajax in De Kuip niet meer mogelijk
Helaas voor de Amsterdammers zal het voor hen niet mogelijk zijn de felbegeerde kampioensschaal in De Kuip in de wacht te slepen. Een aantal Ajacieden hadden enige hoop om de schaal in ontvangst te mogen nemen, na het duel tegen 'aartsrivaal' Feyenoord in de Rotterdamse Kuip.
Doordat Ajax maar half profiteerde van de misstap van PSV, door zelf tegen AZ gelijk te spelen, kan Ajax slechts virtueel kampioen worden in Rotterdam. Wanneer Ajax zou winnen van Feyenoord, en PSV zou verliezen , is de afstand tussen beide teams vijftien punten. De Eindhovenaren zouden dan theoretisch Ajax nog kunnen evenaren
bron: voetbalzone
Of zie ik nou echt wat over het hoofdquote:Op zondag 28 maart 2004 17:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajax-Groningen. Ajax wint en PSV verliest
Ajax kampioen![]()
Ja, dat weet ik.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:19 schreef Suijk het volgende:
De wedstrijd van psv vindt plaats na feyenoord-Ajax.
Waarom hou je dan vol dat ze in de Kuip kampioen kunnen worden? Dat is niet zo, wel op die speeldag.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
We gaan toch niet in een lege kuip die schaal in ontvangst nemen? Doe dan maar de volgende wedstrijd thuis tegen RBC.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Maar het lijkt me stug dat we dan de volgende wedstrijd pas de schaal krijgen.
Dat ook natuurlijk.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:32 schreef DivineJester het volgende:
En je moet eerst nog maar eens van Feyenoord winnen!
Bedankt Jari voor alles, maar als voetballer heb je weinig waarde meer voor het team. Hopelijk komt er nog een mooie afscheidswedstrijd, dat heb je wel verdiend!quote:Ajax heeft besloten het contract met Jari Litmanen niet te verlengen. Het contract van de Finse aanvaller loopt aan het einde van dit seizoen af.
Algemeen directeur Arie van Eijden: 'Wij betreuren ten zeerste dat we afscheid moeten nemen van Jari, maar helaas heeft hij door fysieke problemen de afgelopen twee jaar niet kunnen brengen waar iedereen op hoopte. Zijn geringe beschikbaarheid was mede reden niet tot contractverlenging over te gaan. Het is voor de club en zeker ook voor Jari spijtig dat hij niet meer wedstrijden heeft kunnen spelen. Wij hopen dat hij dit seizoen nog een aantal wedstrijden mee kan doen, zodat hij zijn carričre als speler van Ajax waardig af kan sluiten.'
Bij Ajax heeft Litmanen vele successen gekend. Liefst vier keer werd hij in Amsterdamse dienst landskampioen, drie keer won hij de Amstel Cup en drie keer de Nederlandse Supercup. 1995 werd zijn meest succesvolle jaar, waarin hij met Ajax het landskampioenschap, de Europese Supercup, de Champions League en de wereldbeker won. Litmanen is Ajax' all time topscorer in Europese wedstrijden met 24 doelpunten.
In de Nederlandse competitie speelde Jari tot nog toe 179 wedstrijden waarin hij 96 maal scoorde. Zestien maal speelde hij een bekerwedstrijd en 42 maal speelde hij voor Ajax een UEFA Champions Leaguewedstrijd.
In het huidige seizoen kwam Litmanen zes keer in competitieverband in actie en was in drie UEFA Champions Leaguewedstrijden van de partij.
www.ajax.nl
Wat snap je er niet aan lieverd?quote:Op maandag 29 maart 2004 09:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. Jari bedanktquote:Op maandag 29 maart 2004 10:47 schreef Suijk het volgende:
Het is nu definitief:
[..]
Bedankt Jari voor alles, maar als voetballer heb je weinig waarde meer voor het team. Hopelijk komt er nog een mooie afscheidswedstrijd, dat heb je wel verdiend!
Ik vond het ook een mooie goal popje.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:51 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan lieverd?
Ik doelde heel simpel op het feit dat jij altijd wat te zeuren moeten hebben op Ajax of spelers van Ajax. Zlatan scoorde een hele mooie goal maar jij gaat lopen mauwen over het feit dat hij geen Nederlands praat. So what? Er zijn hier asielzoekers die hier al jaren zijn en alleen de zin: Blonde Nederlandse meiden zijn hoeren - gebrekkig kunnen uitspreken.
Dat verwacht ik al weken...quote:Op maandag 29 maart 2004 02:42 schreef Leshy het volgende:
Aan de andere kant, ik verwacht dat PSV volgende week wel weer gewoon gaat winnen.
Toevallig had ik die gedachte ook .. moest terug denken aan Stefan Petterson die een maand nadat 'ie in Nederland was al een interview in het Nederlands deed. Maar het was inderdaad een mooie goalquote:Op maandag 29 maart 2004 10:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond het ook een mooie goal popje.
Maar dan mag ik het nog wel raar vinden dat hij geen Nederlands spreekt toch.
Benni was vorige week na de wedstrijd van Porto ook nog aardig te volgenquote:Op maandag 29 maart 2004 11:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Over Nederlands spreken gesproken (..): iemand Eidur Gudjohnsson gehoord! Hulde!
Benni was aardig te volgen, mede door zijn Afrikaans. Maar bij Eidur hoorde je dus gewoon GEEN accent!quote:Op maandag 29 maart 2004 11:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Benni was vorige week na de wedstrijd van Porto ook nog aardig te volgen
Nee ongelooflijk, en dat hij dat zo lang vasthoudt? Hij moet het welhaast nog regelmatig spreken. Tomasson kan het ook nog steeds heel behoorlijk, met licht Fries accentquote:Op maandag 29 maart 2004 11:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Benni was aardig te volgen, mede door zijn Afrikaans. Maar bij Eidur hoorde je dus gewoon GEEN accent!
quote:Op maandag 29 maart 2004 11:42 schreef Schanulleke het volgende:
het verschil met Feijenoord en AZ in de gaten te houden.
Idd, jammer dat het zo is gelopen als nu.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:47 schreef Suijk het volgende:
Het is nu definitief:
[..]
Bedankt Jari voor alles, maar als voetballer heb je weinig waarde meer voor het team. Hopelijk komt er nog een mooie afscheidswedstrijd, dat heb je wel verdiend!
Joden en PvdA gaan in de hoofdstad goed samen.quote:Op maandag 29 maart 2004 09:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn ze zo links bij Ajax joh?
Van de week was het eigenlijk al duidelijk voor mij, toen Jari opeens bezig was om "journalist" te worden. Stond op Ajax.nl, dan weet je dat ie niet meer kan. Jammer maar helaas.quote:Op maandag 29 maart 2004 12:06 schreef Schanulleke het volgende:
Jari is geen voetballer maar een fenomeen.
Jammer dat het niet anders gelopen is, maar ik heb begrip voor de beslissing van Ajax.
Ik lees op VI dat hij als jeugdtrainer aan de slag kan bij Ajax. Laten we hopen dat hij nog een hele mooie 2de carriere tegemoet gaat in Amsterdam!
Idd gehoord. 2 jaartjes in NL gevoetbald en dan zo pratenquote:Op maandag 29 maart 2004 11:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Over Nederlands spreken gesproken (..): iemand Eidur Gudjohnsson gehoord! Hulde!
Ach, zolang ie ze er inknalt als gisteren mag ie van mijn part arabisch spreken tegen de interviewerquote:Op maandag 29 maart 2004 16:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Idd gehoord. 2 jaartjes in NL gevoetbald en dan zo pratenEcht top!
Een wereld van verschil met Sladan: 3 jaar bij Ajaks en alles moet nog in het Engels![]()
Och, hij praat ongeveer net zo goed Nederlands als van Persie.........quote:Op maandag 29 maart 2004 16:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Idd gehoord. 2 jaartjes in NL gevoetbald en dan zo pratenEcht top!
Een wereld van verschil met Sladan: 3 jaar bij Ajaks en alles moet nog in het Engels![]()
Begrijp me niet verkeerd, dit is geen persoonlijke aanval op Zlatan, maar het is gewoon een teken van slechte integratie.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Och, hij praat ongeveer net zo goed Nederlands als van Persie.........
Lol, ik zie een voetballer toch iets meer als een tijdelijk inwoner van Nederland dan een geheel nieuwe burger. Want wees eerlijk de meeste goed voetballers blijven 2 a4 jaar in Nederland. Stel dat ie plannen had om hier te gaan wonen dan was het een andere verhaal.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, dit is geen persoonlijke aanval op Zlatan, maar het is gewoon een teken van slechte integratie.
en je bent maar wat blij dat het Zlatan is zodat je weer wat op Ajax te zeiken hebtquote:Op maandag 29 maart 2004 17:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, dit is geen persoonlijke aanval op Zlatan, maar het is gewoon een teken van slechte integratie.
De meest succevolle coach in de geschiedenis van Feijenoord, Ernst Happel, sprak 3 woorden Nederlands :quote:Op maandag 29 maart 2004 17:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zat die er even naast.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
De meest succevolle coach in de geschiedenis van Feijenoord, Ernst Happel, sprak 3 woorden Nederlands :
'Kein Geloel fussballen.'
Jezus, waarom altijd zo huilen. Ga er nou eens gewoon op inquote:Op maandag 29 maart 2004 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
en je bent maar wat blij dat het Zlatan is zodat je weer wat op Ajax te zeiken hebt
Waarom zou ja als je 3 jaar in Nederland bent (voor werk) ineens goed Nederlands moeten kunnen? (en dit geld niet alleen voor voetballers)quote:Op maandag 29 maart 2004 17:28 schreef Sloggi het volgende:
Ernst had ook Nederlands moeten praten
Dat Zlatan toevallig geen NL spreekt, komt voor mij goed uit ja, maar het blijft slechte integratie. Een inwoner van NL moet de taal spreken, of hij nou 2 of 20 jaar blijft. Dat geldt iedereen, ook voetballers.
In 3 jaar moet je het Nederlands toch wel enigzins beheersen, en de overstap van de Zweedse taal naar het Nederlands lijkt me nou niet zo moeilijk te maken.
Op een paar stemmen/votes naquote:Op maandag 29 maart 2004 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het niet zo raar. Ik denk ook best dat ie het spreekt maar dat ie er gisteren geen zin in had. Van mij magtie. Helaas is Nederlands geen wereldtaal.
De meeste spelers doen dat en voor een Scandinavier is het erg goed te doen. Er zijn heel veel redenen om dat te doen: het communiceert makkelijker, je woont en werkt hier en hebt dus met de pers te maken. Het getuigt van intelligentie en inzet om de taal te leren van het land waar je gaat wonen. En wie weet is het voor veel langer dan 2 of 3 jaar.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:33 schreef Ajaxno1 het volgende:
Waarom zou ja als je 3 jaar in Nederland bent (voor werk) ineens goed Nederlands moeten kunnen? (en dit geld niet alleen voor voetballers)
En Ronaldo kan nog steeds een behoorlijk interview in het Nederlands geven. Klasse! Dat maakt je tot een nog grotere.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:34 schreef tong80 het volgende:
Romario sprak ook nooit Nederlands. 'Ben een beetje moe' was het enige.
Laat ze maar met hun voeten spreken.
Ik heb nooit gezegd dat 'ie goed Nederlands hoeft te spreken. Basiskennis is echter een must.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:33 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Waarom zou ja als je 3 jaar in Nederland bent (voor werk) ineens goed Nederlands moeten kunnen? (en dit geld niet alleen voor voetballers)
Zie mijn miniatuur-betoog hierbovenquote:Stel een ingeneur uit Amerika komt hier helpen met het bouwen van een schip, waarom moet hij voor die 3 jaar dat hij hier hoogstens is, ineens Nederlands gaan leren?
Misschien spreekt ie Nederlands en durft ie het niet in het openbaar te spreken.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
De meeste spelers doen dat en voor een Scandinavier is het erg goed te doen. Er zijn heel veel redenen om dat te doen: het communiceert makkelijker, je woont en werkt hier en hebt dus met de pers te maken. Het getuigt van intelligentie en inzet om de taal te leren van het land waar je gaat wonen. En wie weet is het voor veel langer dan 2 of 3 jaar.
Romario sprak wel degelijk Nederlands. Het is, zoals Kezman zegt, een teken van respect voor de club waar je speelt en de mensen waar je mee samenwerkt, dat je de taal leert en in ieder geval probeert je verstaanbaar te maken in die taal. Kezman spreekt Nederlands met een accent maar hij verstaat alles en neemt ALTIJD de moeite om in het Nederlands te antwoorden, evenals Romario, Ronaldo en ook jongens als Litmanen, Petterson en Larsson. Dat spelers als Pienaar en Zlatan geen Nederlands spreken of totaal geen poging doen als ze in het Nederlands worden aangesproken om dan in die taal te antwoorden, vind ik een teken van weinig respect.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:34 schreef tong80 het volgende:
Romario sprak ook nooit Nederlands. 'Ben een beetje moe' was het enige.
Laat ze maar met hun voeten spreken.
Dan is 't een mietjequote:Op maandag 29 maart 2004 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien spreekt ie Nederlands en durft ie het niet in het openbaar te spreken.
Vind het altijd inderdaad erg cool als sommigen nog Nederlandse interviews geven in 't buitenland. Een aantal weken terug Gudjohnsson van Chelsea (kan erg goed Nederlands, is hier volgens mij ook erg lang geweest), en met name Benni McCarthy, die ik voordat Porto - Man Utd was afgelopen nog nooit een woord Nederlands had horen spreken. Okee, een Zuid-Afrikaan, maar tochquote:Op maandag 29 maart 2004 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
En Ronaldo kan nog steeds een behoorlijk interview in het Nederlands geven. Klasse! Dat maakt je tot een nog grotere.
Ik kan anders wel een paar intelligente voetballers opnoemen hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 17:43 schreef Speed1971 het volgende:
Ik heb nog nooit een voetballer een normale zin horen zeggen.
2 jaar maar. Vergelijk die accentloze uitspraak eens met die van Zlatanquote:Op maandag 29 maart 2004 17:44 schreef twi het volgende:
[..]
Vind het altijd inderdaad erg cool als sommigen nog Nederlandse interviews geven in 't buitenland. Een aantal weken terug Gudjohnsson van Chelsea (kan erg goed Nederlands, is hier volgens mij ook erg lang geweest)
Oke waar, maar wees eerlijk Nederlands is een kut taal om te leren, en ik denk dat je als speler van Ajax het soms te druk kan hebben om Nederlands te leren. En wie weet kan ie het ook wel, maar is ie bang dat ie zulke interviews krijgt als Chivu die wel een hele apparte manier van Nederlands spreken hadquote:Op maandag 29 maart 2004 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
De meeste spelers doen dat en voor een Scandinavier is het erg goed te doen. Er zijn heel veel redenen om dat te doen: het communiceert makkelijker, je woont en werkt hier en hebt dus met de pers te maken. Het getuigt van intelligentie en inzet om de taal te leren van het land waar je gaat wonen. En wie weet is het voor veel langer dan 2 of 3 jaar.
Hoezo specifiek Ajax? Die trainen niet meer dan PSV ofzo hoor... En voor Scandinaviėrs is Nederlands geen probleem.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:47 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Oke waar, maar wees eerlijk Nederlands is een kut taal om te leren, en ik denk dat je als speler van Ajax het soms te druk kan hebben om Nederlands te leren.
Waarom Ajax?, Zlatan is een speler van Ajax en het gaat hier over Zlatan en het is in het Ajax topic.....quote:Op maandag 29 maart 2004 17:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoezo specifiek Ajax? Die trainen niet meer dan PSV ofzo hoor... En voor Scandinaviėrs is Nederlands geen probleem.
Je zegt dat je het als speler van Ajax te druk kan hebben om de taal te leren. Heeft Ajax een drukker programma dan ADO Den Haag? Nee toch?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:52 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Waarom Ajax?, Zlatan is een speler van Ajax en het gaat hier over Zlatan en het is in het Ajax topic.....
Tjah idd bij Ado spelen er idd ook aardig wat speler Internationaal en Europees......quote:Op maandag 29 maart 2004 17:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je zegt dat je het als speler van Ajax te druk kan hebben om de taal te leren. Heeft Ajax een drukker programma dan ADO Den Haag? Nee toch?
Bij Ajax speelt niemand Europees, en internationaal is ook maar 1 keer in de 3 maanden oid.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:58 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Tjah idd bij Ado spelen er idd ook aardig wat speler Internationaal en Europees......
Zal wel, maar erg sociaal is het niet als iemand weigert dezelfde taal met je te spreken.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Overigens is er een gerede kans dat als jij naar Ajax gaat en met Zlatan praat, je gewoon Nederlands kunt spreken met hem.
Jouw voornaam is toch geen Loek ofzo?quote:Op maandag 29 maart 2004 18:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij Ajax speelt niemand Europees, en internationaal is ook maar 1 keer in de 3 maanden oid.
Gaan we schelden, rotjoodquote:Op maandag 29 maart 2004 18:01 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Jouw voornaam is toch geen Loek ofzo?
quote:Op maandag 29 maart 2004 18:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Gaan we schelden, rotjood
Van jou verbaast het me echt. Jij zegt altijd dat voetbal zo commercieel en bedrijfsmatig is. Nou, dan hoort dit er al helemaal bij. Representativiteit en uitstraling: daar hoort de taal bij net als dat ze een pak dragen op sommige momenten.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:43 schreef Speed1971 het volgende:
Ik beoordeel een voetballer op zn voetbalkwaliteiten. Als ik voetballers op andere kwaliteiten moet gaan beoordelen zoals taal dan zijn het allemaal hele slechte voetballers. Ik heb nog nooit een voetballer een normale zin horen zeggen.
Zoals Tong80 al heel terecht opmerkte; laat ze maar met hun voeten spreken.
Raar soort Nederlands sprak hij gisteren dan.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Voor de duidelijkheid: Zlatan spreekt gewoon Nederlands.
Wie zegt dat ie gisteren Nederlands sprak ?quote:Op maandag 29 maart 2004 18:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Raar soort Nederlands sprak hij gisteren dan.
Hij kan Nederlands maar geeft voor Studio Sport een interview in het Engels??? Logischquote:Op maandag 29 maart 2004 18:08 schreef tong80 het volgende:
Wie zegt dat ie gisteren Nederlands sprak ?
Dat wist Tomasson ook en om over Ronaldo en Romario maar te zwijgen.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:08 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het zeker een pluspunt als de speler de taal snel onder de knie heeft, een extra inzet die is geleverd voor de club. Wat dat betreft heeft SCH gelijk. Maar we weten allemaal dat Zlatan over 1 of 2 jaar ergens anders voetbalt, Ajax is niet zijn eindstation, wat dat betreft begrijp ik hem ook wel dat ie zich meer op andere dingen toelegt.
Wel een beetje laat om nu nog te beginnen. Hij voetbalt al bijna 3 (3!!!) jaar in NL.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:08 schreef Suijk het volgende:
Ajax is niet zijn eindstation, wat dat betreft begrijp ik hem ook wel dat ie zich meer op andere dingen toelegt.
We weten niet hoe hij Nederlands praat. Vanaf het begin viel me al op dat hij zeer goed Engels kon praten en dan is de communicatie een stuk kleiner probleem dan dat je alleen Portugees kunt spreken.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat wist Tomasson ook en om over Ronaldo en Romario maar te zwijgen.
Dat denk ik niet hoor, Nederlands is in principe de spreektaal hiero. Maar grappig dat Kezman het wel durft en er zelfs op afgerekend wordt (omdat hij niet helemaal de goede woorden kan vinden en dingen dan niet zo diplomatiek formuleert). Die durf wordt niet beloond terwijl ik juist respect voor Kezman heb vanwege dat soort dingen. Een voetballer is net zo goed een allochtoon die hier komt wonen of zijn ding komt doen, waarom zouden we voor hem dan een uitzondering maken op de hoge eisen die tegenwoordig gesteld worden?quote:Op maandag 29 maart 2004 18:14 schreef twi het volgende:
en de gemiddelde journalist vraagt voordat 'ie gaat interviewen de voorkeur van de taal wel aan de geinterviewde.
En voor Kezman wel, want die zit de rest van z'n leven aan P$V geplaktquote:Op maandag 29 maart 2004 18:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Voor Ibrahimovic heeft het geen zin meer om Nederlands te leren, omdat hij al weer vertrokken is als hij de basis kent
quote:Op maandag 29 maart 2004 18:35 schreef Vom het volgende:
[..]
En voor Kezman wel, want die zit de rest van z'n leven aan P$V geplakt
quote:Op maandag 29 maart 2004 18:35 schreef Vom het volgende:
[..]
Prima, hij is nog steeds topscorerquote:Op maandag 29 maart 2004 18:35 schreef Vom het volgende:
Tis alleen zo jammer dat ie 't een beetje verleerd is he...quote:Op maandag 29 maart 2004 18:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Prima, hij is nog steeds topscorer
Prettig als de excuses die vorig jaar golden voor ajax nu opeens niet meer opgaanquote:Op maandag 29 maart 2004 18:43 schreef Ajaxno1 het volgende:
En tjah als de rest van je team ondermaats ziek, zwak of misselijk is tjah...
voorlopig heeft ie er meer inliggen als Zlatan dus ja...quote:Op maandag 29 maart 2004 18:43 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Tis alleen zo jammer dat ie 't een beetje verleerd is he...
En tjah als de rest van je team ondermaats is tjah...
Van Bommel vorig jaar:quote:Op maandag 29 maart 2004 18:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Prettig als de excuses die vorig jaar golden voor ajax nu opeens niet meer opgaan
Die laat zich, net als Van Lent, naturaliseren tot Duitser...quote:Op maandag 29 maart 2004 18:53 schreef SCH het volgende:
Van Bommel had beter geen Nederlands kunnen leren idd
Ik ruik een nieuw topic...quote:Op maandag 29 maart 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
SCH, vind jij dat de spelers van Heerenveen Fries moeten leren?
Neequote:Op maandag 29 maart 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
SCH, vind jij dat de spelers van Heerenveen Fries moeten leren?
Okee. Duidelijk.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee
quote:Op maandag 29 maart 2004 18:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
Van Bommel vorig jaar:
"Wij zijn de beste van Nederland want we zijn kampioen, daar zegt de prestatie van Ajax in Europa niks over:
Van Bommel dit jaar:
"Wij zijn de beste van Nederland want we spelen kwartfinale Uefa"
Die uitspraak is nog dommer eigenlijk. Ajax was vorig jaar het beste maar het lukte alleen niet in de competitiequote:Op maandag 29 maart 2004 19:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]![]()
Het enige dat hij zei was dat ze dankzij de overwinning konden laten zien de beste te zijn, omdat het in de competitie niet lukt.
Hij kan ook proberen iets duidelijker te zijn in wat hij zegt. Ik begreep hem ook wel maar hij kan weten dat op ieder Van Bommel slakje hele containers met zout worden leeggestrooid. Hoe ontrerecht ook.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
want buiten Eindhoven worden zijn woorden altijd uitvergroot
Nou centraal was het gemis van CHivu toch echt heel erg duidelijk . EN met Grygera en Esqd zijn we er ook niet op vooruitgegaanquote:Op maandag 29 maart 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:
Ik vind Ajax in feite niet verzwakt en PSV is ook niet het team van vorig seizoen natuurlijk.
en we mistten vd meyde ook nog wel redelijk... Pienaar was geblesseerd en vooral Sonck heeft het niet kunnen brengen op rechtsquote:Op maandag 29 maart 2004 19:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou centraal was het gemis van CHivu toch echt heel erg duidelijk . EN met Grygera en Esqd zijn we er ook niet op vooruitgegaan
Dat heb ik hier idd vaker terug gelezen ja, maar dat is natuurlijk weer Amsterdamse arrogantie en als Bommel het zegt is het calimero-gedrag. Het hoort er een beetje bij en ondanks de voorspelbaarheid en de eindeloze herhaling van zetten blijft het tot op zekere hoogte ook wel amusantquote:Op maandag 29 maart 2004 19:41 schreef Doc het volgende:
Die uitspraak is nog dommer eigenlijk. Ajax was vorig jaar het beste maar het lukte alleen niet in de competitie
Ik denk dat hij er minder mee bezig is als velen hier. Hij speelt gewoon de kwartfinales en wat mensen met zijn woorden doen zal hem aan z'n reet roesten denk ik.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:43 schreef SCH het volgende:
Hij kan ook proberen iets duidelijker te zijn in wat hij zegt. Ik begreep hem ook wel maar hij kan weten dat op ieder Van Bommel slakje hele containers met zout worden leeggestrooid. Hoe ontrerecht ook.
Ja dat denk ik ook en dat vind ik vrij dom van hem. Hij zou er beter aan doen soms wat beter op zijn woorden te letten, dat hoort ook bij zijn vak.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er minder mee bezig is als velen hier. Hij speelt gewoon de kwartfinales en wat mensen met zijn woorden doen zal hem aan z'n reet roesten denk ik.
Hij moet niet zeiken. Hij heeft bewust voor het geld gekozen, en niet voor het voetbal.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:04 schreef JeroenV het volgende:
Gerucht van Derksen: Andy van der Meyde is doodongelukkig bij Inter en wil dolgraag terug naar Ajax. Hij wil zelfs veel salaris inleveren. Hij kan zich niet aarden in Italie.
LATEN KOMEN DIE GOZER!
Mwah ik lach me altijd dood om z'n uitspraken..quote:Op maandag 29 maart 2004 21:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er minder mee bezig is als velen hier. Hij speelt gewoon de kwartfinales en wat mensen met zijn woorden doen zal hem aan z'n reet roesten denk ik.
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:30 schreef Inquistor87 het volgende:
Nou laat maar komen.
Zat Bergkamp ook niet op de bank bij Inter.....quote:Op maandag 29 maart 2004 23:03 schreef Suijk het volgende:
Willen we Mandy wel dan? Dan blijven we helemaal vast zitten aan het 4-3-3. Hij was best nuttig maar ik heb me toch ook redelijk vaak aan hem geėrgerd en voor het echte niveau komt ie dus gewoon te kort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |