Beetje raar. Je zou zeggen, als het maar lekker zit dan boeit het verders ook niet. Maar blijkbaar moet er wel een merkje opstaan?quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:16 schreef Miss_mini het volgende:
Mij maakt het niet zo veel uit of het nou echt of nep is als het maar lekker zit![]()
neej voor mij hoeft er niet perse een merkje op te staan...k draag tenslotte ook polo,s van de hema dusssquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:21 schreef Baklap het volgende:
[..]
Beetje raar. Je zou zeggen, als het maar lekker zit dan boeit het verders ook niet. Maar blijkbaar moet er wel een merkje opstaan?
Omdat je geen geld hebt voor echte merkkleding waarschijnlijk. Maar nou je de kans krijgt goedkoop nepspul te kopen wil je die meteen aangrijpen. Verwacht nou niet dat die neprommel beter is dan de Hema hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:45 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
neej voor mij hoeft er niet perse een merkje op te staan...k draag tenslotte ook polo,s van de hema dusss![]()
Totdat je het echte spul van Louis Vuitton ziet.quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:12 schreef Biglebowski het volgende:
Hele goede kwaliteit imitatie Louis Vuitton tassen.... beste kwaliteit die ik tot nu toe heb gezien...tip
Dan kun je nog goed lachen wanneer je op de hoogte bent van de kwaliteit van originele LV items.quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:12 schreef Biglebowski het volgende:
Hele goede kwaliteit imitatie Louis Vuitton tassen.... beste kwaliteit die ik tot nu toe heb gezien...tip
Geloof me. Als je weet hoe het echt moet zijn kan je het zo zien. En als kleding maar kleding is. Waarom haal je dan niet bij de C&A kleding. Is even duur als in turkie turkie land.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:24 schreef Miss_mini het volgende:
ja idd...ik hoef niet perse iets omdat er een merk opstaat,ik zei toch al dat ik ook polo,s van de hema heb....en ik heb zeker geld voor duurdere kleren maar esprit of mexx zijn voor mij even goed als dolce & Gabanna en Versace....
Waarom ik nepkleding koop??
Als er geen merk op had gestaan had ik t vast en zeker ook gekocht,en het is helemaal geen nepkleding,kleding blijft kleding ondanks de kwaliteit...natuurlijk als je een spijkerbroek van diesel hebt de echte of een nepperd,er zal zeker verschil zijn,maar uhhh zie jij dat,ja als je met t vergrootglas erop gaat zitten staren??
Waarom is gekochte kleding uit het buitenland strafbaar om mee te nemen naar Nederland?!? Het moet toch kunnen om een stuk 6 (meer of minder, maakt nie uit) kledingstukken mee te kunnen nemen.. Bovendien zullen ze er toch nie veel van merken omdat de kleding die je meeneemt op vakantie ook vrij nieuw zijn. Wie neemt nu een half versleten korte broek mee op vakantie naar Turkije?quote:Iedereen moet dat natuurlijk verder voor zich weten, maar je kan bij aannkomst in Nederland gecontroleerd worden door de douane en dan ben je dus je spullen kwijt en moet je nog een boete betalen ook. bedenk dus wel wat je meeneemt.
Gaat erom dat het nep/illegaal isquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:17 schreef AnnekeM het volgende:
Waarom is gekochte kleding uit het buitenland strafbaar om mee te nemen naar Nederland?!?
Worden wij dan ook gestraft als wij drugs kopen van een hennepplantage?!.. Nee dus, de mensen van de hennepplantage worden gestraft. Dus ze zouden ook de mensen die het spul verkopen moeten straffen.. En bovendien weet niet iedereen of 't illegaal is of nietquote:Gaat erom dat het nep/illegaal is![]()
Jij denkt dat ze een stel helm jostie,s hebben staan op het vliegveldquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:44 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Worden wij dan ook gestraft als wij drugs kopen van een hennepplantage?!.. Nee dus, de mensen van de hennepplantage worden gestraft. Dus ze zouden ook de mensen die het spul verkopen moeten straffen.. En bovendien weet niet iedereen of 't illegaal is of niet
En dat ook,quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze een stel helm jostie,s hebben staan op het vliegveld![]()
Die mensen halen ECHT en nep er zo tussen uit. Het feit is dat jij kleding koopt dat niet legaal is. En dus probeerd illegaal in nederland te krijgen. Op het moment dat ze je aan houden voor dat feit. Moet je het in leveren en een boete betalen.
Uit landen zoals turkijë zijn ze veel strenger met zoeken. Zeker de jongere mensen worden er uit getrokken. Want grote kans dat die de kleding gekocht heeft.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:08 schreef Bonobo11 het volgende:
Ja en de douane is echt niet achterlijk hoor, de kans dat je koffer open moet is alleen erg klein. Gebeurt dat wel, dan is de kans groot dat je je Zooikwijt bent
Drankquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En dat ook,
ik had deze post totaal niet gezien![]()
Uhm het is NEP er word inbreuk gemaakt op een merk recht. Dus ja als je gepakt word ben jij je nep kleding kwijt. Die fles wijn is geen probleem. Dat is namelijk niet nep en zitten geen rechten aan verbonden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:57 schreef AnnekeM het volgende:
Ik vind dit echt belachelijk... Als souvenier/kado moet toch kunnen? Ik zou graag een fles wijn voor mn pa meenemen... Dan kan de douane het toch nie aandoen om het kado voor mn pa in te nemen? Hij is ook nog es jarig als ik in Turkije ben, dus een extra verrassing mag dan wel
![]()
Die mensen op vliegvelden hebben wel wat beters te doen dan illegale kledingstukken uit koffers te zoeken. Laten ze maar contoleren op vluchten uit Curacao (drugssmokkelaars). Ik laat mn vakantieplezier echt niet mislopen door zo'n vent in pakkie op SchipholZe denken toch nie dat ik dit nog es ga doorverkopen in Nederland.. dan ben ik pas goed bezig
![]()
't Is duidelijk dat je totaal NIETS van het in Europra gebruikelijke rechtssysteem afweet. Doe eens een cursus ofzo en kom dan terug.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:57 schreef AnnekeM het volgende:
Ik vind dit echt belachelijk... Als souvenier/kado moet toch kunnen? Ik zou graag een fles wijn voor mn pa meenemen... Dan kan de douane het toch nie aandoen om het kado voor mn pa in te nemen? Hij is ook nog es jarig als ik in Turkije ben, dus een extra verrassing mag dan wel
![]()
Die mensen op vliegvelden hebben wel wat beters te doen dan illegale kledingstukken uit koffers te zoeken. Laten ze maar contoleren op vluchten uit Curacao (drugssmokkelaars). Ik laat mn vakantieplezier echt niet mislopen door zo'n vent in pakkie op SchipholZe denken toch nie dat ik dit nog es ga doorverkopen in Nederland.. dan ben ik pas goed bezig
![]()
Tuurlijk wel, maar het gaat me om 't feit dat we geen souvenieurs/kado's mogen meenemen uit het buitenland. Zie, in Turkije is het dragen van nepkleding een gewoonte, dan mogen wij toch wel zo'n kledingstuk naar Nederland meenemen als herinnering van Turkije? Al is het maar 1 a. 3 stuks (ik noem maar wat, maar nie 'n overdreven getal) en dat word al door de douane ingenomen omdat zij denken dat wij 't doorverkopen?!quote:'t Is duidelijk dat je totaal NIETS van het in Europra gebruikelijke rechtssysteem afweet. Doe eens een cursus ofzo en kom dan terug.
Ik geloof dat als jij met 6 kilo pillen in je koffer zou reizen je je erzelf nog wel uit zou praten onder het motto "ik wil toch ook lol hebben op een feestje" of "het is maar een souvenirtje".quote:Op zondag 28 maart 2004 09:40 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar het gaat me om 't feit dat we geen souvenieurs/kado's mogen meenemen uit het buitenland. Zie, in Turkije is het dragen van nepkleding een gewoonte, dan mogen wij toch wel zo'n kledingstuk naar Nederland meenemen als herinnering van Turkije? Al is het maar 1 a. 3 stuks (ik noem maar wat, maar nie 'n overdreven getal) en dat word al door de douane ingenomen omdat zij denken dat wij 't doorverkopen?!Dan verpesten ze wel mooi onze vakantie.
Bovendien kan ik niet altijd zeggen of iets nep is of niet, dan moet ik er maar vanuit gaan dat alles in Turkije nep is
Ga anders naar columbia en neem wat drugs mee als aan denken.quote:Op zondag 28 maart 2004 09:40 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar het gaat me om 't feit dat we geen souvenieurs/kado's mogen meenemen uit het buitenland. Zie, in Turkije is het dragen van nepkleding een gewoonte, dan mogen wij toch wel zo'n kledingstuk naar Nederland meenemen als herinnering van Turkije? Al is het maar 1 a. 3 stuks (ik noem maar wat, maar nie 'n overdreven getal) en dat word al door de douane ingenomen omdat zij denken dat wij 't doorverkopen?!Dan verpesten ze wel mooi onze vakantie.
Bovendien kan ik niet altijd zeggen of iets nep is of niet, dan moet ik er maar vanuit gaan dat alles in Turkije nep is
Dat is dus wl het zelfde. Maar dat wil niet tot je boven kamer DOOR dringen.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:57 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Das nie hetzelfde![]()
Al die drukte om nixquote:AnnekeM
![]()
Jij zegt het netjesquote:Op zondag 28 maart 2004 14:58 schreef Kimmster het volgende:
verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |