Ik neem um zondag mee, als ik naar de mac ga hier in cuijk...quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:43 schreef PeuRac het volgende:Ik lig helemaal dubbel, k neem em maandag zeker mee naar school
![]()
dikke crx`jesquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:45 schreef Darknezz het volgende:
[..]
Ik neem um zondag mee, als ik naar de mac ga hier in cuijk...
Staan altijd van gasten met die dikke crx'jes en BMW'tjes...
Goed ideequote:Op donderdag 25 maart 2004 16:45 schreef Darknezz het volgende:
[..]
Ik neem um zondag mee, als ik naar de mac ga hier in cuijk...
Staan altijd van gasten met die dikke crx'jes en BMW'tjes...
Je snapt wel wat ik bedoel...quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:48 schreef Martineke het volgende:
[..]
dikke crx`jes![]()
een 306 is wel veilig? en wel mooi? whahahaha!quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:52 schreef Darknezz het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel...
Wat hun mooi vinden, ik vind een CRX helemaal geen zak aan, oke ze zijn snel maar daar is ooka lles mee gezegd, niet mooi, veilig of iets anders...
iig veiliger dan een crxquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
een 306 is wel veilig? en wel mooi? whahahaha!
Er gaat qua veiligheid werkelijk niets boven een Zweedquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:55 schreef Darknezz het volgende:
[..]
iig veiliger dan een crx
En VEEEELLLL mooier dan een CRX...
maar daar ging het niet over....
kon zo snel geen plaatje vinden.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:55 schreef Darknezz het volgende:
[..]
iig veiliger dan een crx
En VEEEELLLL mooier dan een CRX...
maar daar ging het niet over....
ieder zijn smaak...quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
kon zo snel geen plaatje vinden.
Foute kleur maar goed. CRX
[afbeelding]
ook een foute kleur maar goed. 306
[afbeelding]
liever een 'onveilige' auto dan zo'n franse grafbak.
juist.quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:14 schreef Darknezz het volgende:
[..]
ieder zijn smaak...
I support you on thatquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:03 schreef LWaS het volgende:CRX
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |