zelfs harrie niet, want hij liep er 2 x doorheen en het drijfzand dreef
DIe foto's van op de Maan vervalst zijn door de Amerikaanse regering. Omdat er waarschijnlijk Ufo's op die foto's te zien waren..
quote:Jij gelooft ook in Sinterklaas en de kerstman neem ik aan. Die staan ook in alle tijdschriften/kranten/whatever.
Op woensdag 25 juli 2001 19:23 schreef bossie het volgende:Ik heb in de X-Factor gelezen dat:
quote:Zoek maar op nasa+landing+moon+hoax
Op woensdag 25 juli 2001 17:40 schreef SiGNe het volgende:
post er eens een paar, ik heb het verhaaltje doorgelezen maar echt met duidelijk bewijs komen ze ook weer niet.
http://members.nbci.com/hknetworks/MoonLandingHoax.htm
Om nog een site te noemen die zich wijdt aan de ontmaskering.
quote:Ook als je ze gewoon kan vinden op www.nasa.com ? Want over die foto's heb ik het namelijk. Duidelijk te zien dat er gerommeld is met lichtval... enne in 69 al zon kwaliteit foto's maken is ook wel knap .
Op woensdag 25 juli 2001 22:16 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb net die foto's gezien die moeten bewijzen dat er nooit iemand op de maan is geweest gezien.
Misschien heeft iemand die foto's juist wel expres daarom vervalst...
quote:Zijn ook wel weer sterk!
Op maandag 30 juli 2001 20:15 schreef Semjase het volgende:
Bekijk ook es de tegenargumenten: http://www.apollo-hoax.co.uk/homepage.html
Toen hem verteld was dat er mensen op de maan waren geweest zei hij ook "En geij geluuf dah? Da's toch allemoal trukaasje"
quote:Als ze naar de maan kunnen denk je niet dat ze dan foto's van goeie kwaliteit kunnen produceren. !!
Op dinsdag 31 juli 2001 10:08 schreef Bastard het volgende:[..]
... enne in 69 al zon kwaliteit foto's maken is ook wel knap ....
Kom op, op een van de hierboven genoemde site staan heel duidelijk tegen argumenten voor al de zgn. fakes foto's die gepubliceerd zijn. En trouwens de mensen die beweren dat het hele maan gedoe een hoax was, en de foto's bekritiseren berusten allemaal hun vindingen op persoonijke mening, en geen feiten.
quote:Ja fijn dat je me quote hoor, maarre ik weet niet beter dan dat we op de maan zijn geweest en word geconfronteerd met anti maanlanding sites... en er zit ergens wel een punt in. En dat wil ik helemaal niet weten, mn leventje omtrend de maandlanding was kalm en rustig en ..... BOEEEEHOEEEEHOEEE
Op dinsdag 31 juli 2001 15:36 schreef Diepvriez het volgende:[..]
Als ze naar de maan kunnen denk je niet dat ze dan foto's van goeie kwaliteit kunnen produceren. !!
Kom op, op een van de hierboven genoemde site staan heel duidelijk tegen argumenten voor al de zgn. fakes foto's die gepubliceerd zijn. En trouwens de mensen die beweren dat het hele maan gedoe een hoax was, en de foto's bekritiseren berusten allemaal hun vindingen op persoonijke mening, en geen feiten.
quote:idd
Op woensdag 08 augustus 2001 07:31 schreef NeXoR88 het volgende:
eerrrmm vraagje, wat heeft het dan voor een nut om zo'n hoax op te zetten?
quote:Nou of het HOAX is valt nog te betwijfelen namelijk....
Op woensdag 08 augustus 2001 07:31 schreef NeXoR88 het volgende:
eerrrmm vraagje, wat heeft het dan voor een nut om zo'n hoax op te zetten?
Er zijn mensen die echt zeker weten dat we niet op de maan zin geweest.
Er zijn mensen die echt zeker weten dat we wel op de maan zijn geweest.
En nu wil ik weten wat de gemiddelde FOKker er van denkt...
quote:Het is idd zo dat ze UFO's zagen, dat was duidelijk te horen over de radio (de halve wereld kon meeluisteren).
Op woensdag 25 juli 2001 19:23 schreef bossie het volgende:
Ik heb in de X-Factor gelezen dat:DIe foto's van op de Maan vervalst zijn door de Amerikaanse regering. Omdat er waarschijnlijk Ufo's op die foto's te zien waren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |