Ja, ik moet over 5 minuten weg...quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:07 schreef Stali het volgende:
Goodbye![]()
Ach kom het wel te boven hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:08 schreef Ryan3 het volgende:
Slacht nieuws Stalleke?
Ja?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Ach kom het wel te boven hoor.![]()
Je bent wel op tijd voor de traditie he?
Wat voor kus mag ik dan verwachten?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:12 schreef Stali het volgende:
[..]
![]()
Het openen van een nieuw 30rs/40rs topic.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja?
Welke traditie, duifje?
Slechte invloeden nu al?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:14 schreef Ryan3 het volgende:
Als je niet fluistert welke traditie dan zal ik wel te laat zijn ook hoor, liefje...
O, dat,,,, Tja, bij gebrek aan SC...quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Het openen van een nieuw 30rs/40rs topic.
Oja het is donderdag natuurlijk, succes & tot vanavond.
Eentje die je minimaal vier weken zal heugen dear.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wat voor kus mag ik dan verwachten?![]()
![]()
Is vast niet op mijn wang danquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Eentje die je minimaal vier weken zal heugen dear.![]()
Ja? Meen je dat? Wat lief!quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:17 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Is vast niet op mijn wang dan![]()
Heb er nu al zin in![]()
Niet teveel kusjes geven nu, anders word ik nog opgewondenquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja? Meen je dat? Wat lief!![]()
Ja doe je weer mee?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:15 schreef Shinadul het volgende:
Nieuw topic , game on
Misschien is het wel andersom, en maak ik haar gekquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Stali, je zit die arme jongen helemaal gek te maken hier(Sander)
Zeg Sandertje... Ik heb nog een leuk topic voor je wat je even moet lezen denk ik.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:21 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Niet teveel kusjes geven nu, anders word ik nog opgewonden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja laten we dat als optie open houden! je mag nooit iets uitsluiten in het levenquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:23 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Misschien is het wel andersom, en maak ik haar gek![]()
hihiquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Stali, je zit die arme jongen helemaal gek te maken hier(Sander)
Kijk Sander, hier kun je van leren.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja laten we dat als optie open houden! je mag nooit iets uitsluiten in het leven![]()
Daar heb ik ene Ryan3 voor.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:23 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Misschien is het wel andersom, en maak ik haar gek![]()
Is over een week of 2 wel overquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Zeg Sandertje... Ik heb nog een leuk topic voor je wat je even moet lezen denk ik.
Gordelroos
waarvoor zou ik bang moeten zijn dan?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:33 schreef EminemRulezz het volgende:
Wie is nog meer bang?
Ja, mijn hele systeem ligt plat, behalve de plekken die nog meevallen, doet mijn hele lichaam pijn, spieren en heb nog steeds last van koortsaanvallen. Het zijn ontstekingen van je zenuwuiteinden.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:41 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar heb je er dan nu erg veel last van Stali?
En als ik nou gewoon even ermee wacht, mag het dan wel?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, mijn hele systeem ligt plat, behalve de plekken die nog meevallen, doet mijn hele lichaam pijn, spieren en heb nog steeds last van koortsaanvallen. Het zijn ontstekingen van je zenuwuiteinden.
Maar merk dat het minder wordt gelukkig.
Maar zoenen, doe maar niet![]()
Weet je dat wel zeker? Je weet niet hoe ik eruit zie.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En als ik nou gewoon even ermee wacht, mag het dan wel?![]()
Ga jij dan wat verzinnen waar ik bang voor zou moeten zijn?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:49 schreef EminemRulezz het volgende:
Zullen we dat dan maar morgen gaan doen ?
Ik heb toch al een foto van je gezien?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Je weet niet hoe ik eruit zie.
Ben hoogst onaantrekkelijk hoor.![]()
hahahaha das waar, even vergeten ook.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:51 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb toch al een foto van je gezien?
Wil jij het dan wel met mij doen?![]()
Nee heb te sterke gevoelens voor iemand anders, sta er niet voor open eigenlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:55 schreef Sandertje21 het volgende:
Dat vroeg ik toch niet?
Ik vroeg of jij het zou willen!![]()
Dat lekker is een persoonlijke meningquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee heb te sterke gevoelens voor iemand anders, sta er niet voor open eigenlijk.
Heb het zelfs niet eens overwogen.![]()
Dom he? Een lekker jong ding![]()
Nee dus zou makkelijk vreemd kunnen gaanquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:59 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dat lekker is een persoonlijke mening![]()
Is die andere persoon er nu niet voor je dan?
Haha, maar dat was toch nog niet eens in je opgekomen?quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee dus zou makkelijk vreemd kunnen gaan![]()
Nee maar jij probeert dat bij mij op te laten komen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:03 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Haha, maar dat was toch nog niet eens in je opgekomen?![]()
Ik wist niet dat er iemand in jouw leven was hequote:Op donderdag 25 maart 2004 15:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee maar jij probeert dat bij mij op te laten komen.
foei !
Het trouwen?!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:10 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er iemand in jouw leven was he![]()
Is het trouwens al iets van een relatie, of is het nog niet echt veel?
Had je het trouwen wel overwogen dan als er nog niemand in je leven was?![]()
Jeetje dat heb je snel gedaan!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kiekeboe!
whehehehehehequote:Op donderdag 25 maart 2004 15:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb je een gave voor dat soort dingen SB?
Hoe kun je dan nu het beste de relatie omschrijven met de andere persoon in je leven?quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:23 schreef Stali het volgende:
Ps. Zal mijn moeder leuk vinden.![]()
Ps.II die heeft namelijk nogal moeite gehad met het afscheid nemen van een ex die wilde trouwen![]()
Ps.III en vergat de verjaardag van haar eigen dochter.
Uurtje bezig geweestquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Jeetje dat heb je snel gedaan!
(tja of ik zit hier alweer te lang natuurlijk)
Hoe ging je?
Zie mn post hierboven! Hahaquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
whehehehehehe![]()
Die gave heb jij ook hoor
En? Hoe was het, we zijn allemaal wel benieuwd!
Heeft leren toch nog zinquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Uurtje bezig geweest
Ja het ging wel goed geloof ik.. denk dat ik wel een voldoende gehaald heb![]()
Zwaar crisis momenteel.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:25 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Hoe kun je dan nu het beste de relatie omschrijven met de andere persoon in je leven?
Maar ben ik zo enthousiast dan?
Oh, dat heeft het zekerquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:28 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Heeft leren toch nog zin
Mooi!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Uurtje bezig geweest
Ik zal er geen kutvraag over stellen, als je het kwijt wil hoor ik het vanzelf wel.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Zwaar crisis momenteel.(en nu niet meer van die slimme kutvraagjes die ik hevig probeer te ontwijken he?)
![]()
Dat trouwen he? ...... ik wil nooit trouwen. Mijn moeder wil dat wel en moet je nagaan ze is zelf al getrouwd, 31 jaar geleden. Zou bijna denken een geluk bij een ongeluk.![]()
Ja schattige conclusie, maar goed dat daar zo'n goed huwelijk uit gekomen is dan. Tenminste nog iets.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:37 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik zal er geen kutvraag over stellen, als je het kwijt wil hoor ik het vanzelf wel.
Als jer er iets te lang over nadenkt kun je zelfs tot de conclusie komen dat je een "ongelukje" bent geweest.![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja schattige conclusie, maar goed dat daar zo'n goed huwelijk uit gekomen is dan. Tenminste nog iets.(of is dat al te cynisch misschien *grijns*)
Hee ik ga er even uit, ben intussen best druk nog en de tijd vliegt om. Misschien tot vanavond en werk ze nog even.
Doeg!![]()
Mooi.... maar ik ga niet meer wedden om chinees of je wel of niet gezakt bentquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Uurtje bezig geweest
Ik heb nog 2 keer tegoedquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooi.... maar ik ga niet meer wedden om chinees of je wel of niet gezakt bent
![]()
TWEE KEER nog wel!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb nog 2 keer tegoed
Je mag best gillend wegrennen, maar dan wel deze kant op he?quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
TWEE KEER nog wel!![]()
![]()
Shark.Bait!!ren gillend weg
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Je mag best gillend wegrennen, maar dan wel deze kant op he?![]()
Ren maar door naar de Chinees, dan kom ik je daar wel tegen![]()
Ik mag toch wel ff blij kijken! Ik ga lekker eten vanavond, waarom zou ik dan chagrijnig kijken?quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]heee!!! Kijk niet zo "
"
Heej bugje.. Kiwi rent nu gillend naar de chinees
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik mag toch wel ff blij kijken! Ik ga lekker eten vanavond, waarom zou ik dan chagrijnig kijken?
Uhmmm hoe bedoel je?quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
Ojaaa.. over 18 dagen spreek ik niet meer met je hoor ...
Dan ben je te oud. Dan ben je geen 16 meerquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Uhmmm hoe bedoel je?
Ben ik over 18 dagen al jarig?quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan ben je te oud. Dan ben je geen 16 meer
yup! de ouderdom nadert met rasse schredenquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben ik over 18 dagen al jarig?
Wat een wijsheidquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yup! de ouderdom nadert met rasse schreden![]()
Jij geeft makkelijk opquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Haha.. nouja, dan moet je maar weer opzoek naar iemand anders he!![]()
Sorry, ik was even druk in een email-gesprekquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij geeft makkelijk op
Ik ga meteen een vacature posten voor een KiwiTjuHh-2
Whahahahahahaaahaquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sorry, ik was even druk in een email-gesprek
Ik mag zeker niet reageren onder een kloontje?
Nee okee, dan is het goedquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Whahahahahahaaaha![]()
van mij wel hoor
Film op RTL5, is al afgelopen, over de bouwer van de Tucker... Leuke film, met Jeff Bridges...quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:41 schreef Lula het volgende:
Tucker? wat of wie is Tucker?
Aardige film Arlington Road, wrang einde. Tucker ook aardige film, over een revolutionaire autobouwer die tegen werd gewerkt door de grote 3 merken, rond 1946.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:48 schreef Lula het volgende:
Ga van het weekend trouwens Arlington Road kijken met Bridges. Ik ben er nog niet aan toegekomen
Je downloadt niet?quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:57 schreef Lula het volgende:
Mijn pc is weer terug incl dvd brander. Ben nu wild at heart op mijn pc aan het zetten om morgen mijn eerst test dvd te kunnen branden
Terusten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:07 schreef Lula het volgende:
ik ga naar bed. Morgen weer werken. Fijne avond/ nacht verder
Slaap lekker Lulu, als ik je niet meer zie, sterkte met de nachtdiensten en denk dan maar aan vier heerlijke dagen in het vooruitzicht.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:07 schreef Lula het volgende:
ik ga naar bed. Morgen weer werken. Fijne avond/ nacht verder
Ik ben er nog eventjes, maar ook nog druk met andere dingen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:41 schreef Sandertje21 het volgende:
Is er nog iemand wakker, of ben ik net als gisteren te laat?![]()
Nee, wat betreft het kontebonke: dat lukt niet bij gebrek aan een vrouwelijk persoon in mijn leven.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben er nog eventjes, maar ook nog druk met andere dingen.
Jij bent ook altijd laat zeg, heeft dat iets met je avatar te maken?
Zal ik je koppelen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:49 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nee, wat betreft het kontebonke: dat lukt niet bij gebrek aan een vrouwelijk persoon in mijn leven.
wat betreft lijntje: Ik rook niet eens, maar vond t wel een grappig plaatje.
Heb gewoon chronische insomnia
Aan wie ga je me koppelen dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Zal ik je koppelen?![]()
Mijn kuiken werd vanmiddag erg enthousiast bij het zien van jouw avatar.![]()
Same here.Moet je vroeg op?
Doeg meis, alvast fijn weekend!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sorry.. ik ben weer weg![]()
Ik heb lekker al weekendquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:51 schreef Stali het volgende:
Ha Kiwi & Sandertje, bijna weekend.
Het is inderdaad stil, nou gooi er eens wat drukte in dan Sander.
Ik weet niet hoe ze eruit ziet, waar ze woont, en of ze wel toe is aan zo'n brok mannelijkheid zoals mijquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:59 schreef Stali het volgende:
Oh vandaar dat je laat op Fok! was, dat is natuurlijk alleen vroeg tijdens werktijd
Aan Kiwi![]()
![]()
![]()
Zo'n heerlijk stuk brok mannelijkheid als jij verslaat SB heel snel hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:06 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit ziet, waar ze woont, en of ze wel toe is aan zo'n brok mannelijkheid zoals mij![]()
Ben ik zo geweldig dan in vergelijking met andere Fokkers?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo'n heerlijk stuk brok mannelijkheid als jij verslaat SB heel snel hoor.![]()
Wie is Purk?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:05 schreef Stali het volgende:
En San, kijk eens naar het volgende topic:
Wie zou jij op het forum....
Er staat een reactie in waarbij ik onmiddellijk aan jou dacht![]()
Absoluut een geweldige visserquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:12 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ben ik zo geweldig dan in vergelijking met andere Fokkers?
Geen idee, maar ik zou er als een gentleman op reageren als ik jou wasquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wie is Purk?
Geen kloon van jou?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou er als een gentleman op reageren als ik jou was![]()
Waarop vis ik dan volgens jou?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Absoluut een geweldige visser![]()
nee dat is de pest, ik lieg niet met klonen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:18 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Geen kloon van jou?![]()
Je mag het anders ook gewoon hier zeggen dat je me toch eigenlijk wel graag wil.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:21 schreef Stali het volgende:
[..]
nee dat is de pest, ik lieg niet met klonen.
Ik heb geen verstand van de hengelsport, ik signaleer slechts een visser.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:19 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Waarop vis ik dan volgens jou?![]()
Nee daar ben ik te schuchter en te verlegen voor natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:22 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je mag het anders ook gewoon hier zeggen dat je me toch eigenlijk wel graag wil.
Je kan het natuurlijk altijd mailen als je liever niet wil dat anderen het wetenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee daar ben ik te schuchter en te verlegen voor natuurlijk.![]()
Ehm nee eerlijk gezegd niet. Jij andersom wel he?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:25 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat je al mijn andere posts buiten dit topic ook hebt gelezen
Ik ben echt te verlegenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:26 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk altijd mailen als je liever niet wil dat anderen het weten![]()
Alleen de topics die me op een presenteerblaadje zijn aangereiktquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ehm nee eerlijk gezegd niet. Jij andersom wel he?![]()
Maar je wil het eigenlijk wel dus?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben echt te verlegen![]()
Ze passen ook slechts op een klein presenteerblaadje. Stali bestaat nog niet zo erg lang.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:32 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Alleen de topics die me op een presenteerblaadje zijn aangereikt
Maar goed ook dat je niet alles hebt gelezen, anders ging je nog vreemd over me denken![]()
Nee ben zelfs daar te timide en verlegen voor hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar je wil het eigenlijk wel dus?![]()
Nee juist nietquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Ze passen ook slechts op een klein presenteerblaadje. Stali bestaat nog niet zo erg lang.
Ik moet dus jouw topics lezen begrijp ik?![]()
En als je nou gewoon gaat liggen en mij al het werk laat doen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee ben zelfs daar te timide en verlegen voor hoor.
Vertel, mij shockeer je niet zo erg snel. Of moet ik eindeloos gaan zoeken? Ik heb daar geen tijd voor hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:40 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nee juist niet
Nou ja, heb in sex ook een paar posts, niet echt heel schockerend of zo, maar heb geloof ik een blundertje gepost, maar die is niet echt overdreven erg
Meen je dat? Dan kan ik Truus ontslaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:41 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En als je nou gewoon gaat liggen en mij al het werk laat doen?
Heb geloof ik een keer gepost dat ik het voor elkaar heb gekregen om bij een meisje in haar neus te spuiten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Vertel, mij shockeer je niet zo erg snel. Of moet ik eindeloos gaan zoeken? Ik heb daar geen tijd voor hoor.
Och dat is beter dan in haar ogen hoor. (dat brand namelijk heel erg.)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:45 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Heb geloof ik een keer gepost dat ik het voor elkaar heb gekregen om bij een meisje in haar neus te spuiten.![]()
Wat voor werk had je dan in gedachten?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Meen je dat? Dan kan ik Truus ontslaan.![]()
Huishouden natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wat voor werk had je dan in gedachten?
in je neus lijkt me anders ook niet lekkerquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Och dat is beter dan in haar ogen hoor. (dat brand namelijk heel erg.)
Ben beter geschikt voor andere klusjesquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Huishouden natuurlijk.![]()
Waar ik het laat??!! Schat ik ben geen producent he?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
in je neus lijkt me anders ook niet lekker
Waar laat jij het nu dan?![]()
Nou ja, de kans is groot dat jij dat ding dan vasthebt of wat dan ook dus je hebt er vast wel enige invloed opquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar ik het laat??!! Schat ik ben geen producent he?
Haha. Ja, nu wordt het interessant hequote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:32 schreef Stali het volgende:
Ik sluip weer naar de achtergrond.
ja anders wordt het nooit wat natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:33 schreef Sandertje21 het volgende:
Het is nou zeker de bedoeling dat ik iets zeg?![]()
Soms zijn juist de momenten waarop je niets zegt het spannendstquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:36 schreef Stali het volgende:
[..]
ja anders wordt het nooit wat natuurlijk.![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tralalala
Ja maar soms is niet nu he?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:43 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Soms zijn juist de momenten waarop je niets zegt het spannendst
Je bent wel erg nieuwsgierig naar wat ik te zeggen heb he?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja maar soms is niet nu he?
Nee want ik ben eruit. Lees wel af en toe hoe jij het als brok mannelijkheid gaat doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:47 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je bent wel erg nieuwsgierig naar wat ik te zeggen heb he?
Haha.. don't ask me!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wheheheheheh
wie wordt aan wie gekoppeld? ik heb geen zin om terug te lezen
Denk je dat je het langer uitkunt houden dan SB? Die was na 14 uur al moequote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:48 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar Kiwitjuhh, denk je dat je mij wel aankan dan?
Na 14 uur begin ik pas goed op stoom te komenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Denk je dat je het langer uitkunt houden dan SB? Die was na 14 uur al moe
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Das mooi, hoop dat zijn handboeien jou ook passen!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:55 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Na 14 uur begin ik pas goed op stoom te komen![]()
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
-goed begin van het weekend!
Mag ik jou dan ook een keer vastleggen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Das mooi, hoop dat zijn handboeien jouw ook passen!![]()
Wie weetquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:58 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Mag ik jou dan ook een keer vastleggen?![]()
Smakelijk!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Ik ga nu eventjes eten![]()
Dat had je mij ook al tig keren beloofd zonder resultaatquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wie weet![]()
Doeiii meesteresjequote:Ik ga nu eventjes eten![]()
Met roken? neequote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:14 schreef Ryan3 het volgende:
Stali, kap je ermee???
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zeg Sander, ben je zo geschrokken van mn Msn naam, of ben je gewoon niet online?
Ben jij een meesteresje?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hij is alweer bijgekomen.
O, gelukkig maar dan.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Met roken? nee![]()
Ik doe mn best!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben jij een meesteresje?
Laat je die jongen een beetje heel?
Ps. de hondenriemen zijn landelijk in de aanbieding.
En wat voor iets culinairs heb je gemaakt?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:45 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben er weer, moest net even mijn cullinaire kunsten vertonen
Haha, das minder.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:50 schreef Sandertje21 het volgende:
Pizza
Alleen t deeg wilde niet meewerken (scheurde 3x of zo)
En? Vertel?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:55 schreef Sandertje21 het volgende:
houdoe!![]()
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:04 schreef Stali het volgende:
[..]
En? Vertel?
Ze is toch weg.![]()
Alles! Of zijn er ineens geheimen waar ik fijn hardop over kan speculeren?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:51 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wat wil je weten?![]()
Over msn valt het lichamelijke aspect toch meestal wat tegenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Alles! Of zijn er ineens geheimen waar ik fijn hardop over kan speculeren?![]()
Hebben jullie geen cam dan om gekke bekken te trekken?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:06 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Over msn valt het lichamelijke aspect toch meestal wat tegen![]()
Moet die van mij nog even installerenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Hebben jullie geen cam dan om gekke bekken te trekken?
Naief is als je denkt dat ik jouw vraag niet door heb lieve schat.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:29 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Moet die van mij nog even installeren
Maar camsex of zoiets lijkt me voor een vrouw eigenlijk niet veel aan.![]()
Of is dat naïef?
Wat denk je dan dat ik ermee bedoel?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Naief is als je denkt dat ik jouw vraag niet door heb lieve schat.
Handleiding Stali:quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:37 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat ik ermee bedoel?![]()
Nee, sorry, lijkt me niks om jezelf ineens op internet op een vage site tegen te komenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Handleiding Stali:
Art.28.d wat je vraagt daar krijg je antwoord op.
Kijk als je nou gewoon gevraagd had hoe ik dat ervaar dan kan ik je simpelweg geantwoord dat dat gekoekeloer en gesjor voor zo'n cam niets voor mij is. Doe het liever gewoon echt met een leuke vent ook wel.
Maar eigenlijk ben jij wel een camvunsje?![]()
Oh, dat interesseert mij nagenoeg weer helemaal niets. Is ook niet helemaal onmogelijk dat ze van mij te vinden zijn trouwens. Maar dan van een paar jaar geleden alweer.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:51 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nee, sorry, lijkt me niks om jezelf ineens op internet op een vage site tegen te komen
Maar het woord camvunsje vind ik erg mooi!![]()
Ik heb het geprobeerd Stali, maar het lukt gewoon niet. Alles laat op tilt. Verregaande desintegritis personalis computeris. Mijn inet deed het daareven ook al niet op gegeven moment. Zal morgen eens wat herinstalleren e.d.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:54 schreef Stali het volgende:
Ryan kan jouw MSN aan?
Heb je het naar je zin zo?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:58 schreef -Promo- het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nee begreep het al van Promo dat het niet werkt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd Stali, maar het lukt gewoon niet. Alles laat op tilt. Verregaande desintegritis personalis computeris. Mijn inet deed het daareven ook al niet op gegeven moment. Zal morgen eens wat herinstalleren e.d.
O, eh, film begint...
Wat voor filmpjes kan ik dan verwachten?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Oh, dat interesseert mij nagenoeg weer helemaal niets. Is ook niet helemaal onmogelijk dat ze van mij te vinden zijn trouwens. Maar dan van een paar jaar geleden alweer.
Camvunsje klinkt wel lief he? Schooier.![]()
Goed zoeken jongen ik heb vast nog wel ergens een verwrongen ex achtergelaten die kiekjes gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:04 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wat voor filmpjes kan ik dan verwachten?![]()
Promo heeft voorspellende gaven.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee begreep het al van Promo dat het niet werkt.
Volgens mij is het een kutsmoes, maar goed.
Okay Net 5 toch?
welke keywords kan ik gebruiken als ik op google wil zoeken?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Goed zoeken jongen ik heb vast nog wel ergens een verwrongen ex achtergelaten die kiekjes gemaakt heeft.
Hee ik ga naar beneden the Exorcist kijken, ben er met anderhalf uur weer of tijdens de reklames wel.
Jammer wilde jouw als proefkonijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Promo heeft voorspellende gaven.
Nee, werkt echt niet. Ben aan een nieuwe pc ook toe, denk ik.
Net5 ja.
Zoek maar op Troubles, kom je vast een hoop narigheid tegen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:10 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
welke keywords kan ik gebruiken als ik op google wil zoeken?
Proefkonijn??? Cam???quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Jammer wilde jouw als proefkonijn.
Nu echt weg, tot later toch?
*bloost*quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:41 schreef Stali het volgende:
Hoi Kiwi, Sandertje vertelde dat hij helemaal gecharmeerd van je is en is bezig met het installeren van een cam. Speciaal voor jou.![]()
Het is inderdaad nog niet eng nee. Toch is het wel een mooie film.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:42 schreef Stali het volgende:
En verder vind ik het schandalig om een lieve mama op zo'n helse afgrijzingwekkende afdeling terecht te laten komen.
film is nog niet eng gelukkig. Zoiets kijkt toch fijner tegen mannenborst aan.
Tja, de zorg voor ouderen was toen nog niet zo door ontwikkeld als tegenwoordig, vrees ik... O, we krijgen de plasscene nu...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:42 schreef Stali het volgende:
En verder vind ik het schandalig om een lieve mama op zo'n helse afgrijzingwekkende afdeling terecht te laten komen.
film is nog niet eng gelukkig. Zoiets kijkt toch fijner tegen mannenborst aan.
Ik heb m jaaaaaaren geleden gezien, kon me eigenlijk alleen dat hoofd herinneren dat ronddraaide met die enorme stralen kots.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jazeker kijk ik, zo'n film wil je niet missen he! Heb hem al 1 x voor de helft gezien, dus nu maar de hele film
Ja, hij heeft die film 1 keer te veel gezien...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:23 schreef Stali het volgende:
De paus is er nog stil van.
tot later
Ach, die reclames zorgen er wel voor dat je even wat te drinken kunt halen e.d.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:53 schreef Stali het volgende:
Net5 is echt een rotzender wat reklame betreft, gewoon midden in een zin, pats weg.
Vind dat echt onbeschoft.
Ga jij maar fijn rellen, ik heb iedere dag al bonje met Ryan.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:56 schreef pea4fun het volgende:
Kan hier niet es iemand lekker rellen? Ik verveel me.
maar je cam doet het?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:20 schreef Sandertje21 het volgende:
Wanner is die film eigenlijk afgelopen?
Wist niet dat ie kwam, anders had ik m ook wel gekeken.
Heb hem zelfs nog nooit gezien![]()
Maar nu is het dus telaat daarvoor.![]()
Nog niet, ben even die installatie-CD kwijt, ik zoek zo weer verderquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:27 schreef Stali het volgende:
[..]
maar je cam doet het?
Toch moet je m keer zien vind ik.
Heb ik al eens gezien, maar tijd geleden alweer, was niet zo'n beste film.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:29 schreef Stali het volgende:
A thin red line, zag het ja.
Die van net? Denk ook wel dood idd.
Bij net 5 hebben ze gewoon matige kwaliteit editors denk ikquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:33 schreef Stali het volgende:
Download je de drivers toch gewoon van Internet?
Nou reklame vind ik niet erg. Maar Net5 heeft er gewoon een handje van om het gerust midden in een zin te doen. Ik vind dat grof.
Nee bijklusje van de portier.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:40 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Bij net 5 hebben ze gewoon matige kwaliteit editors denk ik
Ongeveer zometeen denk ik wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:41 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar hoe laat komt a thin red line nou?
Maar ik lieg niet hoor, jij ontwijkt wel wat trouwens.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:43 schreef Sandertje21 het volgende:
ow dan ga ik nu naar beneden
Zeggen dat iets nu begitn is trouwens een prima manier om me hier weg te krijgen
Broodje aap natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:56 schreef Stali het volgende:
Dit is ook niet okay hoor....
Tieners hebben seks met afgehakt hoofd
Goed ik lees dat net pas terwijl mijn maag nog aan het bijkomen is.
Filmvraagje voor Ryan: Zijn er ook pornofilms als parodie op een horrorfilm eigenlijk?
Oh ja die ken ik wel ja. Grappig ben er nooit van onder de indruk.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 01:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Broodje aap natuurlijk.
Geen idee, hoewel dit wel, indien geen broodje aap, de pornoparodie op de Texas chainsaw massacre had kunnen zijn...
Ik vond The Ring goed. En 1 aflevering van the living dead, voor de rest is het meestal slecht gemaakt en goedkoop. Uitzondering die Freddie films, poltergeist I, Hellraiser I, the cube (! en II) en nog wat, even naam kwijt.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 01:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Oh ja die ken ik wel ja. Grappig ben er nooit van onder de indruk.
Hou je van horrorachtige films?
eh ja....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 02:22 schreef Ryan3 het volgende:
Hihi Stali is in slaap gevallen...
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:00 schreef Stali het volgende:
Het wordt een beetje een solo topic zo
-Promo- was net terug van een ban en zat nog in zijn proeftijd. mag nu weg voor een week wegens domme reacties in B&H. misschien handig om de faq's eens door te lezen met wat wel en niet mag op fok. ook mag meneer wel even gaan uitzoeken wat het woord fatsoen inhoudquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:58 schreef -Promo- het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hee je bent er wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
-Promo- was net terug van een ban en zat nog in zijn proeftijd. mag nu weg voor een week wegens domme reacties in B&H. misschien handig om de faq's eens door te lezen met wat wel en niet mag op fok. ook mag meneer wel even gaan uitzoeken wat het woord fatsoen inhoud
Het is idd neeeeeeeeeeeeee geworden..
Jij herkent dat natuurlijk als geen ander he?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:42 schreef Noayla_ het volgende:
-Promo- had het een en ander aan drugs naar binnen gewerkt en ging daarna als een waanzinnige posten in allerhande topics.
Dit verklaart ook de rare en onsamenhangende teksten die aan zijn brein ontsproten.
Ha, iemand met een goedgevuld leven dus...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:42 schreef Noayla_ het volgende:
-Promo- had het een en ander aan drugs naar binnen gewerkt en ging daarna als een waanzinnige posten in allerhande topics.
Dit verklaart ook de rare en onsamenhangende teksten die aan zijn brein ontsproten.
Jawel, ben er wel, maar moet nog het 1 en ander doen... O.m. koelkast schoonmaken...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Hee je bent er wel.
Ik was douchenEven aankleden nog. en oja dat Ltopic hihi. Lees het zo wel.
Hoe vaak doe jij dat? Jij bent natuurlijk ook veel beter in huishouden doen dan ik he?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, ben er wel, maar moet nog het 1 en ander doen... O.m. koelkast schoonmaken...
Welnee meid, ik trek alleen geen misplaatste conclusies zonder eerst eens wat gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:14 schreef Noayla_ het volgende:
Gezellige zuurbekjes van me.![]()
![]()
Poe, weet ik niet hoor, hoe vaak. Is wel nodig nu iig... En ik moet nog een faatje doen...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoe vaak doe jij dat? Jij bent natuurlijk ook veel beter in huishouden doen dan ik he?
Ik stop op een gegeven moment maar met boodschappen doen, dan gaat het heel snelquote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Poe, weet ik niet hoor, hoe vaak. Is wel nodig nu iig... En ik moet nog een faatje doen...
Stoppen met boodschappen doen? Je moet toch wat mondvoorraad hebben???quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik stop op een gegeven moment maar met boodschappen doen, dan gaat het heel snel![]()
Niet in rook opgaan he?
Bij mij is de koelkast te snel leeg denk ik, maar komt door meerdere monden die gevuld moeten worden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stoppen met boodschappen doen? Je moet toch wat mondvoorraad hebben???
Nee, zit nu nog te beslissen wat ik eerst ga doen, boodschappen of koelkast. Ik denk koelkast...
Ach, je zit nog in (goedgevulde) babydoll?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Bij mij is de koelkast te snel leeg denk ik, maar komt door meerdere monden die gevuld moeten worden.
Ik denk eerst aankleden en dan maar boodschappen doen
Dat klinkt alsof je me dik vindquote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, je zit nog in (goedgevulde) babydoll?
Ja, nu ga ik weer twijfelen hè...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:28 schreef Stali het volgende:
Zou je dat nou wel doen? Weet je echt zeker dat je eerst de koelkast gaat doen? *grijns*
Dan heb ik precies die halve minuut gemist, zonde zeg!
Heb je nu wel fijne dromen gehad dan?
Goedgevuld klinkt toch niet als te dik? Is precies goed, vandaar goedgevuld.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je me dik vind
eh nee zelfs daar zit ik niet in. Moet zeggen dat het een beetje een marteling is op een rieten stoel![]()
Heel even dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:31 schreef Stali het volgende:
Ja ik zou er nog even heel ernstig over nadenken hoor.
Als jij al droomt zal je het ook niet vertellen he?
Ja ik link dat met het onderwerp koelkast waarover jij nog in beraad bent of je hem nu zal schoonmaken, maar een goedgevulde koelkast is bij mij bomvol.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goedgevuld klinkt toch niet als te dik? Is precies goed, vandaar goedgevuld.
Mm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |