Ik speel em zelf ook op Medium, maar met AI autolearn aan. Het einde van elke level is dan lekker pittig, en de tegenstanders veranderen nog wel es van taktiek.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:22 schreef Hare het volgende:
Op welk moeilijkheidsniveau speelt iedereen eigenlijk dit spel?
Ik zelf op medium (volgens mij heet het zo iif, 1 na makkelijkste)
Volgens mij is de moeilijkste dus echt nooit en never te doen. Zeker niet met die monsters. Een halve ram en je bent dood
Heiden!quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:14 schreef Rickage het volgende:
OMG dat ziet er fokking goed uit
mja..gisteren ff Condition Zero binnegehaald..en moet zeggen..die game ziet er ook perfect uit!
maar...Far Cry ziet er goed uit..khad nog nie van het spel ghoord..maar alsk die screenshots zie!
*kwijlt*
Vind je CZ er goed uit zien? Het is niet superlelijk ofzo, maar vergeleken met Far cry ziet het er ancient uitquote:Op donderdag 25 maart 2004 12:14 schreef Rickage het volgende:
OMG dat ziet er fokking goed uit
mja..gisteren ff Condition Zero binnegehaald..en moet zeggen..die game ziet er ook perfect uit!
maar...Far Cry ziet er goed uit..khad nog nie van het spel ghoord..maar alsk die screenshots zie!
*kwijlt*
quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Hey, make sense man...
CZ is een over het paard getilde en overbijgeschaafde MOD, niets meer, niets minder...
ik ben nu in the archive, hoeveel mapjes zijn dr nog?quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:41 schreef search64 het volgende:
Uitgespeeld.... zijn er al mods?
Nieuwste drivers? En wat voor videokaart heb je. Aantal Mb zegt niks, een FX5200 heeft ook 128 MBquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:11 schreef Vodka_Lime het volgende:
ff een vraag:
ik heb hier"
AMD XP 2800+
1024mb ram
128mb videokaart,
maar als ik hem op high probeer te spelen trekt ie t niet.. maar op mijn pc(amd 1800+ met 512 mb en 64 mb videokaart trekt ie t op medium makelijk,) wat doe ik fout
Ik dacht 20.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:21 schreef Markz0r het volgende:
[..]
ik ben nu in the archive, hoeveel mapjes zijn dr nog?
Laat ik het zo stellen: het is gewoon niet goed genoeg meer...quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:45 schreef Rickage het volgende:
over het paard getilde...bla bla bla..
ROFL
dan nog steeds: ROFL..moet je jezelf eens horen..moet je horen wat je zegt!:quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen: het is gewoon niet goed genoeg meer...
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:47 schreef Rickage het volgende:
[..]
dan nog steeds: ROFL..moet je jezelf eens horen..moet je horen wat je zegt!:
"het is gewoon niet goed genoeg meer"
LMAO! niet goed genoeg meer..er is geeneen..maar dan ook geeneen spel..dat counterstrike overtreft op het gebied van multiplayer games!..dusse..mondje dicht!
Mjah, veel plezier zou ik zeggen, maar ik vind het een tuk-spel...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:23 schreef Rickage het volgende:
haha..ook al is het een mening..dan is het een mening van heleboel online spelende mensenenne..dat je nix meer leert als newbie..dat is pas crap!! ik ben een half jaar geleden begonnen..en zo moeilijk was het niet om als newbie te beginnen..je leert snel..en dat heeft als gevolg..dat als je veel speelt..erg snel geen newbie meer hoeft te zijn
..dusse..dat verhaal van jou klopt niet helemaal!
Een help vraag over Far Cryquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:11 schreef Shriko het volgende:
Het zijn 5 CD's, dus die zul je moeten wisselen. Of je moet de DVD-versie hebben, dan weet ik het niet..
Dan heb je de DVD versie gekocht?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:29 schreef KsijnStikGoed het volgende:
5 cd s???????
Fuk ik heb m voor 50 euro gekocht en er zar er maar 1 in...........????????
Raar maar waar.
Zucht
Deel 1 bedoel ik.
Download de no-cd of dvd patch van gamecopyworld. Gewoon legaal hoor, aangezien het door ubisoft ook aangeraden wordt voor mensen met een slome oude dvd speler.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:29 schreef KsijnStikGoed het volgende:
5 cd s???????
Fuk ik heb m voor 50 euro gekocht en er zar er maar 1 in...........????????
Raar maar waar.
Zucht
Deel 1 bedoel ik.
lezen .. hij stopt de DVD in z'n CD-speler geen wonder dat die het niet doet. één ding kan je wel zeggen dat reisje naar italiė heeft z'n hersens niet veel goeds gedaan. en hij is gebanned op dit moment wegens allerlei verwensing naar crew en users in z'n twee helup topicsquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:21 schreef dewd het volgende:
[..]
Download de no-cd of dvd patch van gamecopyworld. Gewoon legaal hoor, aangezien het door ubisoft ook aangeraden wordt voor mensen met een slome oude dvd speler.
Ik denk dat jij moet leren lezen, de game is geinstalleerd en als ie hem op wil starten vraagt ie om de cdrom, standaard melding omdat ze niet speciaal voor dvd een dvdrom melding hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
lezen .. hij stopt de DVD in z'n CD-speler geen wonder dat die het niet doet. één ding kan je wel zeggen dat reisje naar italiė heeft z'n hersens niet veel goeds gedaan. en hij is gebanned op dit moment wegens allerlei verwensing naar crew en users in z'n twee helup topics
Een help vraag over Far Cryquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:30 schreef dewd het volgende:
[..]
Ik denk dat jij moet leren lezen, de game is geinstalleerd en als ie hem op wil starten vraagt ie om de cdrom, standaard melding omdat ze niet speciaal voor dvd een dvdrom melding hebben gemaakt.
Ja dat lukt alleen nu moet ik de textures instellen en dat snap ik niet helemaal hoe ik dat moet doen en hoe ik een AI kan planten.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:19 schreef Aurelium het volgende:
een map maken was toch een kwestie van een knopje indrukken en dan zou ie random een map generaten ofzodacht dat ik zoiets ooit eens gelezen heb
Kijk eens veder dan dat je neus lang is?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:26 schreef CloudStrife het volgende:
Waar kan ik Catalyst drivers 3.9 downloaden?
Ik heb het spel ook, heb een Ati Radeon 9600XT, maar het spel hapert als een gek in de binnen locatiesHelp
@Flup84quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:54 schreef Flup84 het volgende:
Je moet daar ergens bij die gathling zo'n creditcardding pakken, door tzelfde deurtje naar buiten als waardoor je in die ruimte kwam, 90graden rechtsaf, zit n dichte deur die nu met behulp van dat kaartje open gaat. En dan verder. Even later kom je n verdieping lager!!!!!!!!!!!!!! waar je dinges moet redden, voor de verandering! Succes...
quote:---Interview in der Spiegel---
Crytek. Het is in het duits maar het toch zeker de moeite waard om te lezen! Er staan een aantal leuke feiten in het iview!
Die deutsche Fachpresse bejubelt momentan ihren Egoshooter "Far Cry", nennt ihn sogar in einem Atemzug mit großen US-Produktionen wie "Half-Life 2". Freut sich auch der Rest der Welt?
Avni Yerli: Sieht so aus. Für "Far Cry" liegen etwa 800.000 Vorbestellungenaus dem Handel vor. Davon 400.000 aus der EU, der Rest aus USA und Fernost. Dass wir weltweit vom Fleck weg so einen großen Erfolg haben, das ist schon riesig.
Het hele interview lees je op de site van Spiegel:
http://www.spiegel.de/netzwelt/netzkultur/0,1518,292545,00.html
naja, dan ga ik de boel nog maar een keer opnieuw installeren zonder 1.1.....quote:Op zondag 28 maart 2004 20:08 schreef Skull-splitter het volgende:
1.1 schijnt Ati bezitters te stangen door renderfouten...
Daarom zei ik ook "schijnt", ik kan pas in de loop van deze week testen aangezien mijn bestelling dan binnenkomtquote:Op zondag 28 maart 2004 20:27 schreef dewd het volgende:
Ik heb ook de 1.1 patch + catalyst 4.3, nergens last van eigenlijk. :/
Je hebt toch wel nog eff de cd-key opgeschreven hequote:Op zondag 28 maart 2004 22:45 schreef BloodRayne het volgende:
Ik heb de game van mijn ouders gehad, die hadden 'm van bol.com besteld. Ik installeren (DVD versie)... READ ERROR in ENGLISH.PAK.
FUCK!! Ik de DVD bekijken supervage cirkels en vlekken op de disc, was dus helemaal corrupt. De disc is teruggestuurd en nu is het maar afwachten wanneer ik mijn versie krijg.
Kut man.
ja, dan probeer ik het nog wel ff zonder overclocken, wel jammer, bij een game als Far Cry komt OC'en heeeeeel goed van pas.....quote:Op zondag 28 maart 2004 20:31 schreef nlboy het volgende:
@ basalphenaar
heb jij je videokaart overgeklockt?
Want ik had eerst ook problemen met m'n overgeklockte videokaart.
mmm, 2%, het is wel meer hoor. Mijn benchmark met 3dmark2001 is wel een stukkie omhooggegaan.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Nou, voor 2% snelheids verschil ga ik mijn kaart gewoon niet verkutten...
2001 is ook totaal niet zwaar meer....quote:Op maandag 29 maart 2004 16:33 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
mmm, 2%, het is wel meer hoor. Mijn benchmark met 3dmark2001 is wel een stukkie omhooggegaan.
mmmjah, daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
2001 is ook totaal niet zwaar meer....
Zonder cheats? Ik geloof er geen ruk van, ik had op easy de grootste moeite om sommige stukken door te komen. Voornamelijk met die klotemonsters waar je 3 magazijnen op leeg moet schieten voordat ze omkiepenquote:Op maandag 29 maart 2004 19:58 schreef wx het volgende:
* kooba heeft FarCry in 3 dagen uitgespeeld op realistic![]()
gg headshot!
Ik geloof er ook geen balzak van. Ik speel zelf op challenging en moet echt supervoorzichtig spelen om verder te komen. Ik zit nu trouwens al 3 dagen vast op dat klotestuk in het level Volcano waar je een vallei over moet steken vlak nadat je die gemuteerde krieger afschiet.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:58 schreef wx het volgende:
* GrootmeesterFlits heeft FarCry in 3 dagen uitgespeeld op realistic![]()
gg headshot!
heb zojuist de 1e antenne onderteboven geblazen, nog 2 te gaan. Ben je veel verder?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:23 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Mooi. Kun je mij helpen als je wat verder bent![]()
je moet gewoon net buiten sla afstand van dat grote beest blijven, en probeertie naar je toe te komen, ennehm.. achteruit blijven schieten op m. Of 10x shotgun point blank istie ook dood. En die raketten gaan toch belachelijk langzaam.quote:Ja dat vond ik ook klote. Gewoon doorrennen en je komt bij een deur waar dat beest niet doorkan.
Daar komen die 2 springbeesten op je af, maar die moet je wel aankunnen toch? Je moet trouwens wel oppassen dat je niet te lang voor die deur stil blijft staan want dat grote beest kan wel nog steeds raketten op je af schieten
Dan heb je hem toch wel bijna. Je moet er wel voor zorgen dat elk schot raak is, want zoveel raketten heb je niet. Als die heli dichtbij genoeg is om hem te raken moet je vanuit je dekking steeds even omhoog komen en net zolang raketten schieten totdat die gast je begint te raken. Dan herlaad je.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:58 schreef Markz0r het volgende:
[..]
maarehm ik heb nu die antenne boot opgeblazen, dan komt er een heli aan met Crow erin. Ik heb die rot heli al een stuk of wat keren geraakt met raketten, en nog gaattie niet stuk.. (lees: 4 a 6 keer)
Hoeft nie met alleen raketten, met gewone gun gaat ook gewoon. Je moet alleen beetje veel raken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:57 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Dan heb je hem toch wel bijna. Je moet er wel voor zorgen dat elk schot raak is, want zoveel raketten heb je niet. Als die heli dichtbij genoeg is om hem te raken moet je vanuit je dekking steeds even omhoog komen en net zolang raketten schieten totdat die gast je begint te raken. Dan herlaad je.
Cheaten is voor n00bsquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:26 schreef kooba het volgende:
[..]
Zonder cheats? Ik geloof er geen ruk van, ik had op easy de grootste moeite om sommige stukken door te komen. Voornamelijk met die klotemonsters waar je 3 magazijnen op leeg moet schieten voordat ze omkiepen
Is dat dat level met colt met 10 kogels? Of daarna al?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:32 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen balzak van. Ik speel zelf op challenging en moet echt supervoorzichtig spelen om verder te komen. Ik zit nu trouwens al 3 dagen vast op dat klotestuk in het level Volcano waar je een vallei over moet steken vlak nadat je die gemuteerde krieger afschiet.
Tips anyone?
Ow daar ja, dat vond ik het ergste level wat erbij zat.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:09 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Nee daarna. Dat level waar jij het over hebt ging wel, zolang je in het water blijft. Als je die Krieger gast doodschiet, in zijn fort. Daar zit die dame vastgebonden en dan moet je tegen die krieger en wat ventjes vechten. Als je die Krieger doodschiet, krijg je een filmpje te zien, en daarna moet je die vallei oversteken. Als je de deur naar die vallei opent, hoor je meteen zo'n groot beest op je af komen stampen.
44,99 bij Dixonsquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ik loop zo te geilen op dit spel he, maar ik vind 50 euro toch echt een beetje gortig nog...
Tnx.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:39 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Zie hier
http://home.comcast.net/~captdilly117/colins/console.txt
Waar zoal?quote:Op donderdag 1 april 2004 11:51 schreef Fliepke het volgende:
en nog goedkoper bij veel echte online shops.
www.gamerelease.nlquote:Op donderdag 1 april 2004 14:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waar zoal?
Googlen leverde weinig meer op dan links naar Bol.com, freerecord etc.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de DVD en de CD behalve de prijs en dat het een ander medium isquote:Op donderdag 1 april 2004 17:40 schreef nlboy het volgende:
www.gcshop.nl
DVD Prijs: ¤ 36,50
CD Prijs: ¤ 39,50
Geen schijt, Baantjer?quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:41 schreef Verbal het volgende:
Het is niet een heeeel erg makkelijk spelletje, hč?
V.
quote:Geachte heer/mevrouw,
U heeft bij ons de DVD versie van Far Cry besteld. Deze zou vandaag binnen moeten zijn gekomen, maar dat is helaas niet gebeurd. Onze leverancier had slecht nieuws voor ons. Het spel is namelijk uitgesteld en de levertijd is onbekend. Het zou wellicht nog enkele weken kunnen duren. De DVD versie van Far Cry is in Nederland exclusief leverbaar voor Dynabyte, maar onze leverancier importeert het spel uit Engeland, wat dan ook de reden is waarom het zo lang duurt.
Aangezien we dit zeer vervelend vinden, krijgt u van ons de mogelijkheid om uw bestelling gratis te annuleren of te wijzigen naar de CD versie. Als u dit laatste doet of wilt blijven wachten op de DVD versie, bieden wij een korting aan van 2,50 op uw volgende bestelling. Om hiervan gebruik te maken, dient u uw bestelling per e-mail door te geven en dus niet via de website te plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Thijs Hoogstraten
Geen poep, Grijpstra.quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geen schijt, Baantjer?
Dat vraag ik me eik ook wel afquote:Op donderdag 1 april 2004 23:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen de DVD en de CD behalve de prijs en dat het een ander medium is
Ik ben zo'n randdebiel. Maar er was weinig te kiezen, alleen de cd-versie was voorhanden. Net als toen ik UT2K4 kocht.quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:23 schreef kooba het volgende:
Ik bedoel, welke randdebiel zou uberhaupt nog kiezen voor de cd versie die duurder is en waarmee je met 5 cd's ligt te kloten met steeds wisselen enzo.
Reden staat hierboven, ik ruik kartelvorming...quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:28 schreef Verbal het volgende:
alleen de cd-versie was voorhanden. Net als toen ik UT2K4 kocht.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:33 schreef chocolatemoeze het volgende:
wat een ruk spel zeg. Ik heb de demo gedownloaded, ziet er allemaal prachtig uit. Is alleen weinig lol aan...
Ow? Ik vind het juist een van de uitdagender FPS'en die ik de laatste jaren heb gespeeld.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:33 schreef chocolatemoeze het volgende:
wat een ruk spel zeg. Ik heb de demo gedownloaded, ziet er allemaal prachtig uit. Is alleen weinig lol aan...
Wat is jouw idee van een goede shooter dan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:33 schreef chocolatemoeze het volgende:
mig, huey besturenquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat is daar bijzonder aan dan?Desert Combat is gaaf hoor, maar Far Cry heeft ook gewoon "iets"
'k weet niet. Iets meer in ieder geval dan een plaat land met hier en daar een poppeke om af te knallen (hoewel de ai best in orde is verder). Meer verhalende elementen, dat je een missie hebt om bijvoorbeeld die schotel uit te schakelen, en dat je daarvoor meer strategische elementen tot je beschikking hebt.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat is jouw idee van een goede shooter dan?
meteen de ladder af en gaan knallen en schuilen achter een paar kratten.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:18 schreef Verbal het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar hoe kom je in godesnaam een beetje heelhuids bovendeks op die klote-carrier?
Zodra ik mijn kop uit dat luik steek word ik aan flarden geschoten. Herhaaldelijk. Alleen maar
Ik heb geprobeerd mijn kop erbovenuit te steken, dat die heli komt en dan weer terug te springen, maar hij laat zich niet zien boven dat luik; meteen het luik uit en dekking zoeken werkt niet, want ze staan aan alle kanten; sprint trekken haal ik niet.
Wat doe ik verkeerd?
V.
Pfff wat doe jij moeilijk.quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:36 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
meteen de ladder af en gaan knallen en schuilen achter een paar kratten.
Als eerste die heli afknallen en daarna die kerel met die lomp ass minigun. Minigun in gebruik nemen en genieten maar.
ok ik heb een tip....aub fok moderators tis half half warez..dus aub niet verwijderenquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:21 schreef Flaman het volgende:
Hallo.
Ik heb het spel far cry (legaal) Het is een dvd .
Ik heb een laptop met een dvd rom
ik heb een PC met een cd rom
ik wil het spel op de PC geinstalleerd hebben. Hoe kan ik dat doenGewoon over het netwerk installeren??
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, veel plezier zou ik zeggen, maar ik vind het een tuk-spel...
je kan die heli van crow ook met je O1CW neerschietenquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:54 schreef Markz0r het volgende:
ok op die rot heli van crow moeten dus 8! raketten :x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---CryTEK heeft nieuwe inval gehad---
Op het duitse GamesMarkt.de lezen we dat de duitse makers van FarCry wederom een inval hebben gehad van de politie en de BSA.
Na de invallen op 4 en 10 februari is op 26 Maart nog een inval geweest bij CryTEK.
Der Coburger Entwickler Crytek hatte am 26. März erneut Besuch von Gerichtsvollziehern, gerichtlich eingesetzten Gutachtern und der Polizei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---Clanbase start met een FarCry ladder---
Op Clanbase is vandaag te lezen dat ze een FarCry ladder zijn gestart.
Deze eerste ladder is voor het game-type Assault.
Dit is meteen een team ladder, assault is nu eenmaal een team game, wij zouden zeggen: FarCry clans go signup!
Het is echt de moeite waard om zo te kijken wie de beste is.
De regeltjes zijn simpel en kunnen bij clanbase bekeken worden.
5 vs 5 is de formatie voor wars volgens Clanbase.
The maplist for FarCry Assault 5on5 is:
mp_airstrip
mp_dam
mp_dune
mp_freighter
mp_jungle
mp_mangoriverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----Nieuwe maps----
Nieuwe multiplayer maps:
http://www.farcry.nl/downloads/Maps/
[ Bericht 57% gewijzigd door nlboy op 04-04-2004 10:15:01 ]![]()
M'n zelfgemaakte wallpaper:
www.xs4all.nl/~rijckede/farkournikova.jpg
(let maar niet zo op de kleintjes)![]()
Waarschijnlijk ben je er al voorbij, maar 't kan ook op een veel makkelijkere manier (kwam ik later achter).quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:18 schreef Verbal het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar hoe kom je in godesnaam een beetje heelhuids bovendeks op die klote-carrier?
Zodra ik mijn kop uit dat luik steek word ik aan flarden geschoten. Herhaaldelijk. Alleen maar
Ik heb geprobeerd mijn kop erbovenuit te steken, dat die heli komt en dan weer terug te springen, maar hij laat zich niet zien boven dat luik; meteen het luik uit en dekking zoeken werkt niet, want ze staan aan alle kanten; sprint trekken haal ik niet.
Wat doe ik verkeerd?
V.
Je jumpt nadat je met de heli hebt afgerekend (gunner afschieten) in het water, zwemt naar het tussenstukje, en schiet daar het bootje waar erboven hangt naar beneden.
~~~~~_____
~~~~~X
~~~~~| ____
~~~~~| T T
~~~~~| ____
~~~~~|
~~~~~|
~~~~~|
~~~~~| L
~~~~~_____
~ is water
x is bootje
L is luik
T zijn die touwladders
/edit:
Laat maar, spuit 11
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 11:29 schreef Mr.J het volgende:
/edit:
Laat maar, spuit 11
Ik was er inmiddels -op die manier- voorbij.
Ik ben nu net opgepikt bij de pier en weer tussen de huurlingen gedumpt.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
De mogelijkheid bestaat, maar nog nergens is te vinden wat waar en wanneerquote:Op zondag 4 april 2004 16:41 schreef Bastard het volgende:
Kwam toch ook op de xbox?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Cool.quote:Op maandag 5 april 2004 11:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik was er inmiddels -op die manier- voorbij.
Ik ben nu net opgepikt bij de pier en weer tussen de huurlingen gedumpt.
V.
Zal je zodirect gaan kennismaken met een aantal leuke verassingen.
Ik weet niet of dit al eerder gepost is maar goed
Ik krijg elke keer een foutmelding bij de level dat je de mutantchamber onder water moet laten lopen. Als ik de level heb gehaald staat er steeds: Error loading level data.![]()
Iemand die weet hoe dit opgelost moet worden?![]()
Hoop zeker dat ie op de Xbox uitkomtquote:Op maandag 5 april 2004 11:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De mogelijkheid bestaat, maar nog nergens is te vinden wat waar en wanneer
Xbox Live: Anormius![]()
FPS op Xbox is teh suck... aimen met een controller
Splintercell is al erg en das nog een sneaky spel...![]()
KAAKquote:Op zondag 4 april 2004 04:04 schreef Piro het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Een over het paard getrapte mod gebaseerd op een engine waar ik mijn hond nog niet op zou laten schijten.
De community laat ook te wensen over met nog steeds dezelfde kansloze jankballen die de weinige wapens in het spel die ook nog maar redelijk zijn tot in den treure toe ge en misbruiken.
CS en uitwassen blijven gewoon een setje kansloze overhypede boutspellen.![]()
Ik vreesde al zoietsquote:Op maandag 5 april 2004 13:44 schreef Mr.J het volgende:
Zal je zodirect gaan kennismaken met een aantal leuke verassingen.
Zolang je beleefd blijft en iedereen netjes een hand geeft, hoef je je nergens zorgen over te maken...quote:Op maandag 5 april 2004 19:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik vreesde al zoiets
V.![]()
Lol ja dan heb je iig de vrijheid waar de game reviewers het overhaddenquote:Op maandag 5 april 2004 20:19 schreef wx het volgende:
[..]
Zolang je beleefd blijft en iedereen netjes een hand geeft, hoef je je nergens zorgen over te maken...
Je kan sneaken , knallen...of iedereen te vriend houden en van de zon genieten
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
*kuch*quote:Op maandag 5 april 2004 17:38 schreef wx het volgende:
FPS op Xbox is teh suck... aimen met een controller
Splintercell is al erg en das nog een sneaky spel...
In de 2e splinter cell hebben ze het juist mooi smooth gemaakt... (1st person welteverstaan)I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hm iedereen heeft moeite met een bepaald stuk :/ en ik ben er blijkbaar al voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loopt er misschien ergens op dit moment een aanbieding ,net als met Battlefield Vietnam bij de funprice, voor FarCry?
BFV was daar toen 34,99
ook al zoiets voor FC gespot?
Danke sehr
Kusje![]()
muis > controllerquote:Op maandag 5 april 2004 21:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
*kuch*
In de 2e splinter cell hebben ze het juist mooi smooth gemaakt... (1st person welteverstaan)
4evah
voor mij fps @ pc maar dat ben ik en ik ben nie iedereen![]()
![]()
Ik hoor toch dat SC op de xbox erg lekker speelt. Ik geloofde het ook niet maar heb het al zo vaak gehoord dan moet het haast wel waar zijn![]()
![]()
Mja FPS is inderdaad beter op de pc, maar het sneaken zelf is dan weer veel beter met een analoge stick.quote:Op maandag 5 april 2004 22:54 schreef wx het volgende:
muis > controller
4evah
voor mij fps @ pc maar dat ben ik en ik ben nie iedereenThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Hangt van het type spel af... sneaken gaat erg lekker met een analoog pookje, maar de muis wint het nog op accuratie en snelheid...quote:Op maandag 5 april 2004 22:54 schreef wx het volgende:
[..]
muis > controller
4evah
voor mij fps @ pc maar dat ben ik en ik ben nie iedereenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik had hem bijna uigespeeld, nu liep het spel vast en ben ik al mijn savegames kwijt. .....
Leuk zon spel dat ze rushen, ik had er nou net zoveel plezier aan.
Khad de op een na hoogste difficulty en ben nu al zeker 2 weken bezig geweest , en alles naar de schijt door tekortschietende betatests.
Ik hoop dat er snel leuke mods komen, dit spel heeft meer potentie dan UT2k4 en BF vietnam bij elkaar.Soldaat bij de verbindingsdienst![]()
Farcry heeft zeer realistische wapens, dus is het echt een kwestie van de juiste situatie en het juiste werktuig.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:18 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Wat zijn eigenlijk jullie favoriete wapens?
De mp5 vind eigenlijk zwaar roeleren, alleen jammer dat je er later in het spel eigenlijk nix meer mee kunt. En het is natuurlijk heerlijk om met de Jackhammer iemand te lanceren.
Wat ik trouwens wel een beetje klote vind is dat als je door het vizier kijkt van wapens dat de mouse-sensitivity stukken minder wordt, zwaar irritant. Splinter Cell 2 heeft hier ook al last van.
Heb je een donkere tunnel , dan de jackhammer (shotgun ) en de cryvision .
lange afstand ? , dan nemen we de sniper rifle of de OICW
CQB . P90 , die heb ik voor dichtbij liever dan de m4 .
Overall vind ik de OICW het beste , maar dat is wel logisch als je ziet wat hij allemaal heeft, jammer alleen van een mussende zoomfunctie.Soldaat bij de verbindingsdienst![]()
http://www.gamerelease.nlquote:Op maandag 5 april 2004 21:59 schreef Manweth het volgende:
Loopt er misschien ergens op dit moment een aanbieding ,net als met Battlefield Vietnam bij de funprice, voor FarCry?
BFV was daar toen 34,99
ook al zoiets voor FC gespot?
Danke sehr
Ik vond inderdaad Ut2k4 ook best wel tegenvallen... assault was uberhaupt al niet mijn ding.
[ Bericht 9% gewijzigd door Tranceptor op 06-04-2004 09:57:41 ]![]()
Gisteravond weer even een paar uurtjes gespeeld... Heilige neuk, wat is dit een geweldig spel. Die AI is echt goed... beschutting zoeken als ze worden beschoten en pincer movements... WHOA.
Daarnaast vind ik de lokaties echt geweldig... dat research center leek heel even op HL maar duurde niet lang, maar die buitenlokaties met oude WWII-forten en hangbruggen, pieren en water
TOPspel... heel wat beter dan die betatest die zich UT2K4 noemt.
Je savegames waren gedelete van je HD?quote:Op dinsdag 6 april 2004 02:08 schreef Antagonist het volgende:
Ik had hem bijna uigespeeld, nu liep het spel vast en ben ik al mijn savegames kwijt. .....
Leuk zon spel dat ze rushen, ik had er nou net zoveel plezier aan.
Khad de op een na hoogste difficulty en ben nu al zeker 2 weken bezig geweest , en alles naar de schijt door tekortschietende betatests.
Ik hoop dat er snel leuke mods komen, dit spel heeft meer potentie dan UT2k4 en BF vietnam bij elkaar.
Lijkt me heeeeeeeeeeel sterk. Tip: savegames ff handmatig veilig stellen, deinstallen --> herinstallen, save games terug zetten.
Suc6!Amen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:44 schreef Verbal het volgende:
Gisteravond weer even een paar uurtjes gespeeld... Heilige neuk, wat is dit een geweldig spel. Die AI is echt goed... beschutting zoeken als ze worden beschoten en pincer movements... WHOA.
Daarnaast vind ik de lokaties echt geweldig... dat research center leek heel even op HL maar duurde niet lang, maar die buitenlokaties met oude WWII-forten en hangbruggen, pieren en water
V.
Ben benieuwd of Doom3 dit kan overtreffen (denk zelf toch van wel).Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Fuck ik heb nog nooit zo; mooi spel gespeeld
Zit nu in 3e missie moet die berg op
Hoeveel zijn er in totaalen alles doet het op very high zonder problemen
athlon 2200
radeon 9800 SE @ pro
512 mb ram
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
Stuk of 20 missies.
Ik draai alles op High en heb:
XP2600
Radeon 9700Pro
2x 512 MB PC3200 Corsiar ramGodfather Bodybuilding topic reeks![]()
Kheb ze beide gekocht, alleen moet Far Cry nog binnenkomen... Maar ik vind dat je ze niet moet vergelijken... UT is gewoon een competitiesport, Far Cry is survival maar dan goed...quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:44 schreef Verbal het volgende:
V.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vergelijk de out-of-the-box-quality.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar ik vind dat je ze niet moet vergelijken...
Far Cry wint hands down.
Ik was de demo voor het eerst aan het spelen alles ging goed draaide lekker en opeens kom ik die tunnel binnen doe me licht aan wil naar boven lopen en opeens shock die en nog een keer en toen werd me pc herstart hoe kan dit?
Amd 3000+
geforce 4 FX 128MB
Windows XP
120 GB
512 RAm-geheugen
[ Bericht 9% gewijzigd door Seal_force op 06-04-2004 16:30:41 ]![]()
Geef eens wat meer informatie, hier kunnen we toch nix mee. Wat voor pc heb je?War. War never changes.![]()
Nee, je vergelijkt 2 totaal anders ontworpen spellen. Als het doel van UT een spannende, atmospherische game te worden zou zijn dan zou het er ook compleet anders spelen...quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik vergelijk de out-of-the-box-quality.
Far Cry wint hands down.
V.
Ik zeg dus niet dat Far Cry slecht is, maar wat jij doet is voetbal en golf met elkaar vergelijken...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik was sceptisch, zelfs na de demo. Maar na even spelen moet ik zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben. Het is mooier dan de demo, en de gameplay lijkt net wat gestroomlijnder. De sfeer en vibe van de game vind ik een soort combinatie tussen Half life en Tresspasser.
Misschien een beetje ziek, maar entry&exit wounds! Geweldig!Sowieso zijn de wapens en physics erg goed, en de AI is inderdaad de beste die ik ooit heb gezien.
Half life 2 zal heel wat in huis moeten hebben als ze ver boven Far Cry willen uitkomen.![]()
Als het al zou spelen. Punt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, je vergelijkt 2 totaal anders ontworpen spellen. Als het doel van UT een spannende, atmospherische game te worden zou zijn dan zou het er ook compleet anders spelen...
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Misschien een beetje ziek, maar entry&exit wounds! Geweldig!Sowieso zijn de wapens en physics erg goed, en de AI is inderdaad de beste die ik ooit heb gezien.
ik heb eens een heel SP90 magazijn op iemand leeg geschoten om te zien hoe dat er uit zag
![]()
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."![]()
Wispelturig, zuurzeikend mannetje ben je ook... Paar weken geleden was het nog een en al lof voor UT, en nu zit je te urineren op het verschil tussen SP en MP...quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als het al zou spelen. Punt.
Moet nu met een kite dat ravijn in
waar moet ik dat ding ongeveer neerzetten
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
Hoezo wispelturigquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wispelturig, zuurzeikend mannetje ben je ook... Paar weken geleden was het nog een en al lof voor UT, en nu zit je te urineren op het verschil tussen SP en MP...
Vanaf het moment dat ik UT2K4 heb gekocht ben ik duidelijk geweest over dat dat ding niet naar behoren werkt. Als je kijkt op het tech-forum van Atari, zul je zien dat ik verre van de enige ben. Uit frustratie heb ik vorige week nog maar twee spellen gekocht en heb ik dat hele UT2K4 niet meer aangeraakt.
Derhalve blaas ik de loftrompet over prima gemaakt spel als Far Cry en noem ik UT2K4 een betatest, ja.
Dat jij een glimmende eikel krijgt van UT2K4, prima. Als het naar behoren had gedraaid op mijn systeem -wat gewoon had gemoeten- had je mij ook niet gehoord, want de gameplay is geweldig.
Als het werkt (want een ONS Torlan dat in een demo perfect op 70 fps draait en in de gekochte versie dips tot rond de 20 kent is natuurlijk iets dat echt niet kan voor zo'n titel hoor).
Aan de overkant van de baai. Ik heb hem eigenlijk praktisch op dat vaste machinegeweer hogerop geplant.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:05 schreef Steve-O het volgende:
Moet nu met een kite dat ravijn in
waar moet ik dat ding ongeveer neerzetten
Meneer laat zich dus door een technische tegenslag (die gewoon gepatched gaat worden, heus) uit het veld slaan en springt over naar de volgende titel...quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoezo wispelturig
Vanaf het moment dat ik UT2K4 heb gekocht ben ik duidelijk geweest over dat dat ding niet naar behoren werkt. Als je kijkt op het tech-forum van Atari, zul je zien dat ik verre van de enige ben. Uit frustratie heb ik vorige week nog maar twee spellen gekocht en heb ik dat hele UT2K4 niet meer aangeraakt.
Derhalve blaas ik de loftrompet over prima gemaakt spel als Far Cry en noem ik UT2K4 een betatest, ja.
Dat jij een glimmende eikel krijgt van UT2K4, prima. Als het naar behoren had gedraaid op mijn systeem -wat gewoon had gemoeten- had je mij ook niet gehoord, want de gameplay is geweldig.
Als het werkt (want een ONS Torlan dat in een demo perfect op 70 fps draait en in de gekochte versie dips tot rond de 20 kent is natuurlijk iets dat echt niet kan voor zo'n titel hoor).
V.
Ik blijf erbij dat je een gemakzuchtige hond bent met teveel geld op je rekening.
Demo was trouwen met alle textures op medium geloof ik, maar ik ben het wel met je eens dat gezien de performance in UT2003 er iets niet spoort (UT2003 loopt dus gewoon strakker, maar then again: updates...)I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Tot het spel speelbaar wordt speel ik dus wat anders.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meneer laat zich dus door een technische tegenslag (die gewoon gepatched gaat worden, heus) uit het veld slaan en springt over naar de volgende titel...
En gemakzuchtig... een week lang alle trucs uit de kast trekken, inclusief RAM verdubbelen en een spel dan nog niet fatsoenlijk draaiend hebben, en dan 'gemakzuchtig'? Pak eens een woordenboek.Wat jij wilt.quote:Ik blijf erbij dat je een gemakzuchtige hond bent met teveel geld op je rekening.En tot die updates speel ik een spel dat niet aanvoelt als een betatestquote:Demo was trouwen met alle textures op medium geloof ik, maar ik ben het wel met je eens dat gezien de performance in UT2003 er iets niet spoort (UT2003 loopt dus gewoon strakker, maar then again: updates...)
Dus nogmaals: Far Cry is wčl een TOPSPEL!!!
Ik heb het hier speelbaar genoeg, dus hoezo alle trucs? Gewoon klakkeloos iets erin gooien en dan roepen dat het niet naar wens werkt is een kutsmoes, ik heb werkelijk nergens last van...quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:11 schreef Verbal het volgende:
Tot het spel speelbaar wordt speel ik dus wat anders.
En gemakzuchtig... een week lang alle trucs uit de kast trekken, inclusief RAM verdubbelen en een spel dan nog niet fatsoenlijk draaiend hebben, en dan 'gemakzuchtig'? Pak eens een woordenboek.
En tot die updates speel ik een spel dat niet aanvoelt als een betatest
V.
Magoed, tis niet het eerste wat je links laat liggen na een tegenvallertje
een probleem:
Als ik het spel opstart kom ik in et menu en als ik dan een game start is et scherm helemaal blauw en zie ik nix,
kheb:
De nieuwste ForceWare drivers
Versie 1.1 van Far Cry
Specs:
P 4 - 2,53 Ghz
768 mb ram
Geforce 4 Ti4200 128mb![]()
misschien moet je es proberen Anti aliasing aan zetten zodat ie direct 3D ondersteunt ofzo.. was bij mij t probleem.. ik kreeg m niet eens opgestart totdat ik dat aanzettePSN-ID: SoliD_S![]()
btw.. ik zit vast ! , missie 3 moet ik zo'n armory opblazen, ik heb heel t kamp uitgemoord, maar nu heb ik die explosieven en kan ik die armory niet binnen , deur krijg ik ook niet open iemand tips?PSN-ID: SoliD_S![]()
Heb ik ook gewoon wachten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:07 schreef Knucklezz het volgende:
een probleem:
Als ik het spel opstart kom ik in et menu en als ik dan een game start is et scherm helemaal blauw en zie ik nix,
kheb:
Versie 1.1 van Far Cry
Specs:
P 4 - 2,53 Ghz
768 mb ram
Van de 1.1 versie? Die zoek ik namelijk ook. Op gamecopyworld staat ie niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:06 schreef Duiveltja het volgende:
waar kan ik ergens die no-cd patch halen?
Ja ik heb 'm gekocht.X
X
X![]()
Jij bent echt raar. Je spoort gewoon niet. Als ik zeg dat ik een week heb zitten tweaken en allerlei trucs heb uitgehaald, kom jij met: 'in je computer gooien en roepen dat het niet werkt'.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb het hier speelbaar genoeg, dus hoezo alle trucs? Gewoon klakkeloos iets erin gooien en dan roepen dat het niet naar wens werkt is een kutsmoes
Ja, ik zeg dus ook niet dat ik niet alleen mijn cd in mijn pc heb gekwakt, ik zeg dat ik een week heb zitten tweaken. Wat snap je daar niet aan, precies? Zo is het lekker discussiėren, met je gespleten hersenpan, is het niet?Ik heb geen flauw idee waar je naartoe wilt, wat je wilt insinueren en hoe je erbij komt. En ik weet niet waarom jij je persoonlijk aangevallen lijkt te voelen door mijn commentaar op UT2K4. Heb je aandelen ofzo? Of moet iedereen altijd alles mooi vinden wat jij mooi vindt?quote:Magoed, tis niet het eerste wat je links laat liggen na een tegenvallertje
Je hoeft die deur niet in. Rechts van die deur zie je een rood oplichtend plekje waar je je explosief kan achterlaten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:14 schreef solidslayer het volgende:
btw.. ik zit vast ! , missie 3 moet ik zo'n armory opblazen, ik heb heel t kamp uitgemoord, maar nu heb ik die explosieven en kan ik die armory niet binnen , deur krijg ik ook niet open iemand tips?
Ik spoor hardstikke, mijn beste... Je hebt een sneller systeem dan ik, en ik draai het soepel (althans, als mijn drivers niet opspelen), ra ra hoe kan dat... Maar ik vind het bull dat je om een paar frames per seconde een spel niets vind. het draait toch om de gameplay? Niet zeiken dan.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jij bent echt raar. Je spoort gewoon niet. Als ik zeg dat ik een week heb zitten tweaken en allerlei trucs heb uitgehaald, kom jij met: 'in je computer gooien en roepen dat het niet werkt'.
Ja, ik zeg dus ook niet dat ik niet alleen mijn cd in mijn pc heb gekwakt, ik zeg dat ik een week heb zitten tweaken. Wat snap je daar niet aan, precies? Zo is het lekker discussiėren, met je gespleten hersenpan, is het niet?
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je naartoe wilt, wat je wilt insinueren en hoe je erbij komt. En ik weet niet waarom jij je persoonlijk aangevallen lijkt te voelen door mijn commentaar op UT2K4. Heb je aandelen ofzo? Of moet iedereen altijd alles mooi vinden wat jij mooi vindt?
V.
Ik voel me totaal niet aangevallen hoor, ik wordt alleen schijtziek van je gezeik als iets het ineens niet doet, en jij neemt dan de makkelijkste weg: "ik speel het niet meer, lekker puh" En dat vind ik gemakzuchtig. Koop gewoon een Xbox, heb je nergens last van, maar kom ook niet meer zeiken bij PC spellen dan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
mmm ja da zocht ik oook al want zo moest je namelijk die radiostation slopen
maar ik zie die niet :S? ik heb er al talloze rondjes rond gelopen..PSN-ID: SoliD_S![]()
Weinig van te merken anders...quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik spoor hardstikke, mijn beste...Ka-CHING... daar is ons licht...: omdat het spel buggy is, blijkbaar. Vraag het anders de duizenden mensen met nog betere systemen dan ik die hetzelfde probleem hebben. Vraag het de makers.quote:Je hebt een sneller systeem dan ik, en ik draai het soepel (althans, als mijn drivers niet opspelen), ra ra hoe kan dat...wel als je door de framerate steeds voor je flikker wordt geschoten als het hectisch wordt, hmmm? Das lekker handig als schieten de essentie is.quote:Maar ik vind het bull dat je om een paar frames per seconde een spel niets vind. het draait toch om de gameplay? Niet zeiken dan.Als iets onspeelbaar is, na daaaaaagen tweaken, en ieder spel dat je wilt spelen eindigt in frustratie binnen tien minuten, speel ik het niet tot er een patch is die de problemen oplost. Goddomme je eigen suggestie (overbodig, daar niet van). En als je ziek wordt van mijn gezeik over jouw heilige, onaantastbare betatestje, ga er dan ook niet met mij de discussie over aan. Reageer dan niet op die ene opmerking van mij in dit topic, want eigenlijk begin je met mij te discussiėren, en vervolgens ga je zeiken over wat ik zeg. Wie is hier dan de jankerd?quote:Ik voel me totaal niet aangevallen hoor, ik wordt alleen schijtziek van je gezeik als iets het ineens niet doet, en jij neemt dan de makkelijkste weg: "ik speel het niet meer, lekker puh" En dat vind ik gemakzuchtig.Ik koop helemaal geen X-Box en al helemaal niet omdat jij het zegt. Ik heb een prima computer, prima onderhouden en goed genoeg om spellen op te draaien. Geen enkel spel heeft tot nu toe problemen gegeven, behalve UT2K4. En niet zo'n beetje ook. En duizenden anderen hebben last van dezelfde problemen met dat spel. En verder is het niet aan jou om te bepalen waarover ik wel of niet mag zeiken. Begrepen, gifspons?quote:Koop gewoon een Xbox, heb je nergens last van, maar kom ook niet meer zeiken bij PC spellen dan.
Je moet wel dat pand in. Voor het hek dat je niet inkunt staan en dan een paar meter naar rechts.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:53 schreef solidslayer het volgende:
mmm ja da zocht ik oook al want zo moest je namelijk die radiostation slopen
maar ik zie die niet :S? ik heb er al talloze rondjes rond gelopen..
Iemand?quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:06 schreef Duiveltja het volgende:
waar kan ik ergens die no-cd patch halen?![]()
Door dit spel ga ik elke nacht veel te laat naar bed en loop ik al 2 weken met wallen onder mijn ogen rond. Zwaar verslavend..![]()
![]()
Daar zijn ook duizenden het niet mee eens, door soortgelijke problemen, maar maakt dat meteen een minder spel? Point proven, next subject...quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:59 schreef Verbal het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Far Cry een topspel vind?
ja das de deur zo voor da hek en dan paar meter naar rehts
maar die deur wil nie open !
geen id waarom..PSN-ID: SoliD_S![]()
Van MIJ mogen die mensen dan ook zeggen dat ze balen en het een kutspel vinden. Da's meer dan jij te bieden hebt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daar zijn ook duizenden het niet mee eens, door soortgelijke problemen, maar maakt dat meteen een minder spel?Ja, Splijtbek, je hebt gelijkquote:Point proven, next subject...
Ik ben ook maar raar dat ik verwacht dat een product van ¤ 45,- werkt, al is het met een beeje tweakenHeel vreemd. Gewoon dokken, en als je niet kunt spelen, niet zeiken, want anderen hebben wel lol.
Al eens geprobeerd bij de Chello helpdesk te solliciteren? Zou je prima passen met jouw filosofie.
Dames, kan het wat minder? Gewoon lief wezen tegen elkaar.
Wacht anders op patch 1.2 van FarCry (dan zal de mp helemaal soepel gaan) dan kunnen jullie elkaar fraggen. Goed idee?
Niet alleen dat, magoed, Verbals struikelblok is met 1 patch waarschijnlijk al verholpen, en dat terwijl Far Cry al een cruciale patch achter de rug heeft...quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:25 schreef wx het volgende:
UT2k4 vs Far Cry
=
mp vs sp
dus
niet te vergelijken
.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
HEILIGE POEP!!!
Ik ben nu in die bunker... en heb gisteravond iets van 10 keer geprobeerd heelhuids het volgende savepoint te bereiken
Niet dus... die neukende monsters zijn behoorlijk dodelijk (niet van dat gepussyfoot met je 30 seconden de tijd geven om ze vol te pompen met lood terwijl ze langzaam jouw kant op schuifelen) en ze zijn SLIM
Vanmiddag maar weer een paar pogingen wagen...
Precies het zelfde probleem hierquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:10 schreef Dluvan het volgende:
ik heb vaandag dit spel gekocht , maar ik kan niet multiplay spelen , elke keer als conect to server word ik meteen ge kikced ?????????
weet iemand hoe dat komt ???
en hebben de server bij jullie ook zo hooge ping ???
Iemand enig idee![]()
![]()
gewoon wachten? helpt ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:27 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Heb ik ook gewoon wachten.
xie alleen blauw en dan op sommige plaatsen een weg ofzo, (waar normaal texture zit)kut zooi
origineel koop je em en dan dit![]()
![]()
Damn eerst maar mn gfx-kaart rma'en en dan kan ik misschien over een maandje of anderhalf ook een keer Far Cry gaan spelen
Wat een klotezooi, kut ATI 9700 Pro. Is dat ook de reden dat ze nergens meer verkocht worden? Dat ze het gewoon niet fatsoenlijk doen?
Ut2k3 speelt (voor zolang ie contact houdt) als een lapjeskat, allemaal losse delen textures, anders kan ik het niet omschrijven.
Damn heb ik de computer om Far Cry te draaien met asociale graphics, blijkt mijn gfx-kaart verrot te zijn
[ Bericht 27% gewijzigd door Tranceptor op 07-04-2004 09:39:48 ]![]()
Heb hier ook een 9700Pro zonder noemenswaardige probs.
Heb hem helaas wel terug moeten klokken naar def. settings, anders kreeg je textures door overhitting.
De reden dat de 9700 serie niet meer gemaakt wordt is omdat deze geen toegevoegde waarde meer heeft. Ooit bedoeld voor het top segment, is deze al voorbij gegaan door de 9800 serie. En voor het middensegment heeft Ati al de 9500 serie.
Ik heb hem op def.settings staan, nooit overgeclocked, uberhaupt geen tweaks mee gedaan. Het gekke is dat ie bij UT op hol slaat maar een spel als Undying gewoon prima trekt... (hij pakt af en toe wat textures vreemd en je ziet soms een groene vlek op een muur- die er niet hoort-)quote:Op woensdag 7 april 2004 10:16 schreef Mr.J het volgende:
Heb hier ook een 9700Pro zonder noemenswaardige probs.
Heb hem helaas wel terug moeten klokken naar def. settings, anders kreeg je textures door overhitting.
De reden dat de 9700 serie niet meer gemaakt wordt is omdat deze geen toegevoegde waarde meer heeft. Ooit bedoeld voor het top segment, is deze al voorbij gegaan door de 9800 serie. En voor het middensegment heeft Ati al de 9500 serie.![]()
Ik heb 3.9 drivers geinstalleerd overigens
[ Bericht 3% gewijzigd door Tranceptor op 07-04-2004 13:03:21 ]![]()
Ik had net iets raars (ingame, niks met graphics gehuil)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nogmaals mn probleem.. iemand een id hoe ik dit fix? zou wel über zijn !quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:07 schreef Knucklezz het volgende:
een probleem:
kheb:
Versie 1.1 van Far Cry
Specs:
P 4 - 2,53 Ghz
768 mb ram
Je pc heeft last van een invasie van smurfen?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:11 schreef Knucklezz het volgende:
[..]
nogmaals mn probleem.. iemand een id hoe ik dit fix? zou wel über zijn !![]()
![]()
Misschien ligt het aan je patch?
Ik heb gewoon de gewone versie geļnstalleerd (ik neem aan 1.0) en geen probleem.
Ik heb iets meer RAM dan jij, maar weer een fractie tragere processor. Dus dat zou niet veel uit moeten maken.
quote:Op woensdag 7 april 2004 12:56 schreef DaFan het volgende:
Ik had net iets raars (ingame, niks met graphics gehuil)
ja dat had ik ook. Ik ben gewoon ff een stukje terug gegaan en heb het in de goede volgorde gedaan. Eigenlijk best stom dat ze dat in een spel met zoveel vrijheid niet ondersteunenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
War. War never changes.![]()
welk merk heb je? ik heb een hercules en ik heb daar nog nooooooit last van gehad!! en ik heb btw catalyst 4.2 geinstaldquote:Op woensdag 7 april 2004 10:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb hem op def.settings staan, nooit overgeclocked, uberhaupt geen tweaks mee gedaan. Het gekke is dat ie bij UT op hol slaat maar een spel als Undying gewoon prima trekt... (hij pakt af en toe wat textures vreemd en je ziet soms een groene vlek op een muur- die er niet hoort-)
Ik heb 3.9 drivers geinstalleerd overigens![]()
Club3d Radeon 9700 Proquote:Op woensdag 7 april 2004 14:44 schreef apengek het volgende:
[..]
welk merk heb je? ik heb een hercules en ik heb daar nog nooooooit last van gehad!! en ik heb btw catalyst 4.2 geinstald![]()
Maar wel erg cool dat je aan het begin van dat level op drie manieren op dat eiland kan komenquote:Op woensdag 7 april 2004 14:33 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
ja dat had ik ook. Ik ben gewoon ff een stukje terug gegaan en heb het in de goede volgorde gedaan. Eigenlijk best stom dat ze dat in een spel met zoveel vrijheid niet ondersteunen![]()
Ik heb het met het stoeltje gedaan via de kabel![]()
![]()
misschien heeft farcry last met die kaart want ik denk dat er wel heel wat verschil zit tussen hercules en club3dquote:Op woensdag 7 april 2004 14:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Club3d Radeon 9700 Pro![]()
Ik heb Far Cry alleen nog niet gekocht omdat mn club3d problemen heeft met UT2k3quote:Op woensdag 7 april 2004 16:43 schreef apengek het volgende:
[..]
misschien heeft farcry last met die kaart want ik denk dat er wel heel wat verschil zit tussen hercules en club3d
[ Bericht 1% gewijzigd door Tranceptor op 07-04-2004 17:46:02 (-sufkutten-) ]![]()
doet het bij mij anders tot nu toe prima (ben wel pas vandaag begonnen met spelen)quote:Op woensdag 7 april 2004 17:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb Far Cry alleen nog niet gekocht omdat mn club3d problemen heeft met de 9700 pro![]()
mmm nog steeds vast weet niemand t?
missie 4 de pier, moet ik zo'n armory opblazen, keb heel t kamp uitgemoord
heb explosieven en een groen pas uit zo'n tent gepakt, maar ik zie geen manier om die aromry binnen te komen en ook geen rood vlekje om die bom erbuiten op te plakken..
iemand enig id :S?PSN-ID: SoliD_S![]()
Bwehehehe, wil je even je muil spoelen?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:43 schreef apengek het volgende:
[..]
misschien heeft farcry last met die kaart want ik denk dat er wel heel wat verschil zit tussen hercules en club3dClub3D gebruikt gewoon reference lay-outs en draait even goed als een standaard Radeon kaart. Hercules is gewoon zwaar overrated, magoed...
Ik heb mijn schijfje ook binnen en ben aant installen
Weet iemand hoe ik in t level 'boat', als ik de boot net heb opgeblazen die helikopter kan neerhalen. Krijg hem maar niet neerIs er niet een speciale truuk voor ofzo? Na 5 rockets ofzo is ie nog niet kapot. Iemand ?
![]()
Ik weet niet of het al eerder gezegd is, maar die voiceacting is eigenlijk wel tenenkrommend. Te erg om serieus te nemen af en toe...![]()
idd evil_jur toen ik voor t eerst die stem hoorde van hem.. dacht ik van ownej :S hopelijk is niet dit hele spel zo nep :S
maar valt mee
PSN-ID: SoliD_S![]()
Goed.....ik heb het spel gekocht...geinstalleerd....wil ie niet starten omdat er "CD Emulating software" op m'n pc staat.
Moet ik eerst Daemon Tools en CloneCD en nog wat zut uninstalleren voordat dat spel wil starten.....dat is toch belachelijk?! Ik moet eerst 5 stukjes andere software verwijderen, nee niet gewoon disablen maar echt verwijderen voordat FC wil starten.....ik dacht zowaar even dat ik baas was over m'n eigen pc zeg...
Ik snap dat het hele warez-gebeuren een probleem is maar zo benadeel je toch de "echte" klanten. Die warez-jongens hebben toch binnen 2 minuten n crack zodat ieder spel gewoon werkt... Ik koop het spel en moet eerst een pokke-end zoeken voordat ik alle software van m'n eigen pc verwijderd heb (!!!) waar Ubisoft niet blij mee is..... Valt mee dat ik Nero niet eerst weg moet halen.....of de CD/DVD branders uit mn systeem moet slopen zeg....
De anti-warez fanboys zullen me hier wel op aanvallen maar ik vind dit echt idioot hoor. Hoe zou je het vinden als je pas Winrar mag installeren als je eerst Winzip van je pc verwijderd? Of alleen MSN als ICQ weg is....
Belachelijk....
Misschien toch maar naar Klaagbaak.....![]()
![]()
Ik ben net bij het stukje dat ik erachter ben gekomen dat die wetenschapper dood is, waar is die bunker waar ik nu naartoe moet???![]()
Hee, psssst...quote:Op woensdag 7 april 2004 18:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik weet niet of het al eerder gezegd is, maar die voiceacting is eigenlijk wel tenenkrommend. Te erg om serieus te nemen af en toe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Als ik het juiste voor de geest haal:quote:Op woensdag 7 april 2004 19:18 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben net bij het stukje dat ik erachter ben gekomen dat die wetenschapper dood is, waar is die bunker waar ik nu naartoe moet???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Ik heb echt geen enkel idee. Ik kwam die compound binnen, heb met een sniper gun die lui uit de torens geknald, ben die die gebouwen aan de linkerkant van de compound doorgerend tot ik bij de armory kwam. Twee deuren door, stond ik voor een dicht hek en rechts daarvan kon ik die bom plaatsen op de rode plek.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:11 schreef solidslayer het volgende:
mmm nog steeds vast weet niemand t?
missie 4 de pier, moet ik zo'n armory opblazen, keb heel t kamp uitgemoord
heb explosieven en een groen pas uit zo'n tent gepakt, maar ik zie geen manier om die aromry binnen te komen en ook geen rood vlekje om die bom erbuiten op te plakken..
iemand enig id :S?
Anders weet ik het ook niet.
[edit] Even wat screenies
Zo kom je het kamp in. Het eerste gebouw heet 'Barracks'
Overhead view vanaf de rechtertoren. Pijltjes geven de route aan die ik heb genomen.
En zo sta je ervoor. Deze twee deuren door en waar nu de vlammen zijn heb ik mijn bom op de rode plek geplant.
De bom heb ik volgens mij in het 'Briefing'-gebouw opgepikt.
Succes.
V.
[ Bericht 28% gewijzigd door V. op 07-04-2004 20:50:27 ]Ja inderdaad, V. ja.![]()
Tot nu toe issie GODLIKE! Draait als een trein (behalve MP vreemd genoeg) en speelt als een droom
MP vind ik niks.
Te laggy op de meeste servers.
Saai, omdat de maps te groot zijn. (beetje gewend aan CS en BF met de voertuigen)
Niet zo heel erg leuke missies met de MP.
Maar de SP is gewoon TOP!![]()
![]()
Laggy was het niet, maar het schokte gewoon een beetje...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Iemand last van vreemde grafische strepen in het scherm? Zo nu en dan willen er grote grijzen vlakken door het beeld verschijnen. Ik draai het spel op een P4 3.0 Ghz met 1024 MB DDR en een Asus GeForce FX 5900 Ultra met de nieuwste NVidia drivers geinstalleerd. Rollback naar oude drivers voor de Geforce mochten niet baten. Patch 1.1. is geinstalleerd.It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.![]()
Ik heb me gisteravond keer op keer stukgelopen op het level Steam
Echt een uitdaging... kan niet wachten om het vanavond weer te proberen....
ik heb ook een 9700pro van club 3d.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Club3d Radeon 9700 Pro
maar het draait echt als een tierlier. en omdat ik nog geen goed moederbord heb draait hij op agp 4x
maar loopt echt goed(alles op high, niet very high hoor en ook geen fsaa)
wat me wel opviel dat wanneer ik mijn geluidskaart(audigy 2) op software zette(=standaart) dat hij dan vreselijk ging stotteren![]()
probeer anders ook eens de nieuwste drivers te downloaden(heb ik ook)
Blijf van mn UserIcon af Admins :@![]()
Reken maar... total fucking immersion.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:39 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Je hebt het echt zwaar te pakken of niet?
Nee, gewoon standaard (is namelijk snel genoeg). Te heet lijkt me niet aangezien ik 6 fans erin heb hangen en de temp meter maar 50 C aangaf. Of is dit te heet?quote:Op donderdag 8 april 2004 10:21 schreef Mr.J het volgende:
Yep, is je vid kaart te heet.
Heb je hem oc'ed?It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
tnx verbal
ik ga t nog eens proberen misschien gaat dit keer wel die deur open :S
of moet je zorgen dat t alarm niet afgaat?
anyway tnxPSN-ID: SoliD_S![]()
Bij UT2k4 heb ik dat ja, ik heb mn club3d ge-RMA'd. Ik hoop dat ze een goed alternatief kunnen bieden. Ik kan die kaart wel schieten, damn kutding...quote:Op donderdag 8 april 2004 10:13 schreef L-X het volgende:
Iemand last van vreemde grafische strepen in het scherm?![]()
Nergens last van, in beide games niet...quote:Op donderdag 8 april 2004 12:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij UT2k4 heb ik dat ja, ik heb mn club3d ge-RMA'd. Ik hoop dat ze een goed alternatief kunnen bieden. Ik kan die kaart wel schieten, damn kutding...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
het lijkt wel alsof ik de enige rotte ati radeon 9700 pro ter wereld heb gehad....quote:Op donderdag 8 april 2004 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nergens last van, in beide games niet...![]()
Ik heb niet eens een Pro
Clean install (dus echt alles eraf en weer installeren) wil best goed helpen trouwens...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bespaar ons je enorm stoere L4me l33ch-geloser.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:18 schreef Frutsel het volgende:
hopelijk is ut binnen als ik thuis ben... hij was op 2,5 GB vanochtend van de 3,zoveel
Al...quote:Op donderdag 8 april 2004 12:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb niet eens een Pro
Clean install (dus echt alles eraf en weer installeren) wil best goed helpen trouwens...![]()
LOLquote:Op donderdag 8 april 2004 12:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bespaar ons je enorm stoere L4me l33ch-geloser.
V.
moet toch kijken of ie de moeite waard is om echt te kopen...
Vaak genoeg 45 euro gespendeerd voor Jan L.![]()
VInd het toch wel vreemd, aangezien ik een Asus V9950 GF FX5900 Ultra heb. Het is ook zo dat het een hele tijd goed gaat. Opeens komen die grijzen vlakken er weer in. Support bij UbiSoft weten het ook niet... De rest van alle spellen draaien top.It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
2 demo's zijn niet genoeg?quote:Op donderdag 8 april 2004 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL
Vaak genoeg 45 euro gespendeerd voor Jan L.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als 1 spel het waard is om te kopen is Far Cry het welquote:Op donderdag 8 april 2004 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL
Vaak genoeg 45 euro gespendeerd voor Jan L.
dus, nu optiefen jij
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit![]()
Heerlijk spel! Vermaak me prima op 800x600 'high' op m'n Gf4 Ti4400.
In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt![]()
Niet echt, gewoon even Hide CDR-Media uitzetten in je CloneCD tray en hij draait hoor ( zat ik ook enige tijd mee te tobben, maar ik vond het op de Ubisoft Support Site )quote:Op woensdag 7 april 2004 19:18 schreef Anahka2309 het volgende:
Goed.....ik heb het spel gekocht...geinstalleerd....wil ie niet starten omdat er "CD Emulating software" op m'n pc staat.
Moet ik eerst Daemon Tools en CloneCD en nog wat zut uninstalleren voordat dat spel wil starten.....dat is toch belachelijk?! Ik moet eerst 5 stukjes andere software verwijderen, nee niet gewoon disablen maar echt verwijderen voordat FC wil starten.....ik dacht zowaar even dat ik baas was over m'n eigen pc zeg...
Ik snap dat het hele warez-gebeuren een probleem is maar zo benadeel je toch de "echte" klanten. Die warez-jongens hebben toch binnen 2 minuten n crack zodat ieder spel gewoon werkt... Ik koop het spel en moet eerst een pokke-end zoeken voordat ik alle software van m'n eigen pc verwijderd heb (!!!) waar Ubisoft niet blij mee is..... Valt mee dat ik Nero niet eerst weg moet halen.....of de CD/DVD branders uit mn systeem moet slopen zeg....
De anti-warez fanboys zullen me hier wel op aanvallen maar ik vind dit echt idioot hoor. Hoe zou je het vinden als je pas Winrar mag installeren als je eerst Winzip van je pc verwijderd? Of alleen MSN als ICQ weg is....
Belachelijk....
Misschien toch maar naar Klaagbaak.....
Don't underestimate anyone, for those underestimated have skills that have yet to be shown...![]()
---Consoleversies van Far Cry aangekondigd----
Vandaag kregen we te horen dat FarCry naar de XBox en PS2 gaat als Far Cry™ Instincts.
Ubisoft maakte vandaag bekend dat hun award-winning Montreal Studio bezig is met het produceren van Far Cry™ Instincts, de console versie van de recent gereleasde tropische shooter Far Cry.
De console versies zullen vanaf de grond opnieuw opgebouwd worden met behulp van de meest geavanceerde technology die de Far Cry™ fans mogen verwachten.
“Looking at Far Cry’s incredible success in Europe, which is currently the n°1 selling PC game in all territories’ charts, we are confident that Far Cry Instincts will be one of Ubisoft’s most striking games this year,” said Florence Alibert, Ubisoft’s Marketing Director for EMEA territories. “The Montreal-based development team, gathering most of the talented members behind the original Splinter Cell™, plans to further reinforce Far Cry Instincts’ position as one of Ubisoft’s key brands for the future.”
Net zoals Far Cry op de pc het FPS genre heeft vernieuwd, zal ook Far Cry Instincts grote outdoor environments introduceren en unieke gameplay elementen toevoegen.![]()
![]()
Man dat level voordat je naar Archive gaat. Wow. Supergroot! Tiental manieren om van A naar B te gaan. Hanggliden, wagen, kabelbaan
Alleen dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn irritant. Ik schrik me het lazarus!![]()
hier speelt ie dus 100% perfect;
ik heb volgens mij alles op high gezet, alles draait goed, op sommige zware buitenstukjes na. (iets laggy, bijna niet merkbaar)
Heb hier een p2.8HT staan, 2x512 dual channel, asus mb en raid 0 geconfigged schijven, met een ti4200 videokaart.. alles standaard, NIETS overgeclocked. game geeft wel aan met auto detectie dat alles op LOW moet, maar ik ben eigenwijs.. gelukkig maar
Is iemand al begonnen met de editor?
Ik was wat nieuwsgierig erna, ben al een redelijk stukje met het een en ander te fabrieken."Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 17:15 schreef DaFan het volgende:
Man dat level voordat je naar Archive gaat. Wow. Supergroot! Tiental manieren om van A naar B te gaan. Hanggliden, wagen, kabelbaan
Alleen diedaar is je cryvision nou voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn irritant. Ik schrik me het lazarus!
op Realistic zijn die *&@# beesten NIET leuk. deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook niet trouwens
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 17:26 schreef PietF het volgende:
[..]
daar is je cryvision nou voor
op Realistic zijn die *&@# beesten NIET leuk. deJA die CryVision gebruik ik ook wel idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook niet trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 17:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
JA die CryVision gebruik ik ook wel idd.dat merk je wel zodra je dat gebouw binnen bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
Ik speel het spel op een P4 2,0Ghz, Geforce2Go (32Mb) en 512Mb intern. (laptop dus) Resolutie is 1024*768.
Speelt over het algemeen lekker soepel, echter op sommige plekken heb ik dat het qua framerate ineens op 0,1 per seconde gaat of zo.
Als ik me dan omdraai en de andere kant opkijk draait het weer prima, weer omdraaien en het is weer kl*te.
Ik heb dit op een aantal plekken in het spel en snap er geen hout van. Patch 1.1 is installed, daarvoor had ik er ook al last van.\
Erg vaag allemaal.
Bijvoorbeeld in het level waar je naar het helipad moet gaan, en je in de kamer komt met 2 deuren (rechtsaf via buiten naar een kamer met schild, ehbokit en ammo - linksaf verder het level door).
Iemand een idee. Details van het spel staan op medium of daaronder. Als ik gewoon in het bos wandel heb ik nergens last van, het is alleen indoor.
[ Bericht 0% gewijzigd door RdenElzen op 09-04-2004 12:38:25 ]![]()
Ik ben nu bij het level waarin je naar de verschillende 'Junction Points' moet gaan. Ik weet even niet hoe hij heet. Ik heb iedereen uitgemoord, maar ik kan niet aan de overkant komen (dus de kapotgeschoten brug oversteken). Ik heb het al geprobeerd om met de truck een flinke aanloop te nemen en dan hoppa, maar dat werkte ook niet echt. Toen ik uit de truck stapte ging ik dood.
Iemand een idee, of zit ik helemaal verkeerd te denken.![]()
Was naast die brug niet een pijpleiding waar je overheen kon? En daarnaast kon je ook nog over het vaste land dacht ikquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:49 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ik ben nu bij het level waarin je naar de verschillende 'Junction Points' moet gaan. Ik weet even niet hoe hij heet. Ik heb iedereen uitgemoord, maar ik kan niet aan de overkant komen (dus de kapotgeschoten brug oversteken). Ik heb het al geprobeerd om met de truck een flinke aanloop te nemen en dan hoppa, maar dat werkte ook niet echt. Toen ik uit de truck stapte ging ik dood.
Iemand een idee, of zit ik helemaal verkeerd te denken..
Post anders even een screenshot van de situatie, dan weet ik het wel weer.Sea Shepherd
Virtus omnia vincit![]()
et werkt nog steeds niet... HEEFT NIEMAND ER LAST VAN DAN ???quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:07 schreef Knucklezz het volgende:
een probleem:
kheb:
Versie 1.1 van Far Cry
Specs:
P 4 - 2,53 Ghz
768 mb ram
Niks vaags aan en volkomen logischquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:26 schreef RdenElzen het volgende:
kant opkijk draait het weer prima, weer omdraaien en het is weer kl*te.
Ik heb dit op een aantal plekken in het spel en snap er geen hout van. Patch 1.1 is installed, daarvoor had ik er ook al last van.\
Erg vaag allemaal.![]()
Wat wil je nou, met een 32 Mb videokaart op een laptop
Ik vind het al een klein wonder DAT 'ie het doet, laat staan met die resolutie.
Ik heb er nog steeds geen last van, maar kijk of vraag het anders HIER even.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:14 schreef Knucklezz het volgende:
[..]
et werkt nog steeds niet... HEEFT NIEMAND ER LAST VAN DAN ???
Veel succes.
Zow, net in steam aangekomen, alleen lopen daar die springapen rond
Het wordt nog veel leukerquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Zow, net in steam aangekomen, alleen lopen daar die springapen rond![]()
![]()
I know, ik doe nu gewoon steeds per etappe, anders frustreer ik me redelijk kapot...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja ik heb het na een halfuur spelen meestal ook wel gezien. Als je de 6e door hetzelfde ventje tot gort wordt geschoten![]()
![]()
mijn gemiddelde aantal pogingen per level staat nu op iets van 3, alleen die apen vind ik niet echt fijn....I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als je echt zo'n hekel hebt aan die "springapen" zul je het level Catacombs ook wel leuk gaan vindenquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:53 schreef Skull-splitter het volgende:
mijn gemiddelde aantal pogingen per level staat nu op iets van 3, alleen die apen vind ik niet echt fijn....
X
X
X![]()
Mjah, tegen die tijd zorg ik wel dat ik een redelijke voorraad aan jackhammer in huis heb...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zorg maar voor genoeg rockets
Ik ben nu volgens mij bij 1 van de laatste levels, maar damn wat is dit een moeilijk spel.![]()
En hoe verklaar je dan dat het gedurende 90% van het spel het prima soepel draait en precies elke keer op dezelfde plek volkomen ruk.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niks vaags aan en volkomen logisch![]()
Wat wil je nou, met een 32 Mb videokaart op een laptop
Ik vind het al een klein wonder DAT 'ie het doet, laat staan met die resolutie.
V.![]()
Als je geen steekhoudende argumenten op tafel kunt gooien hou dan je b*k dicht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geluk, mazzel, karma, whatever.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:04 schreef RdenElzen het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dan dat het gedurende 90% van het spel het prima soepel draait en precies elke keer op dezelfde plek volkomen ruk.
Die heb ik gegeven, schijtemmer, alleen jij wilt het niet horen.quote:Als je geen steekhoudende argumenten op tafel kunt gooien hou dan je b*k dicht.
Hier, op de doos van het spelleke staat bij systeemeisen: Videokaart Geforce 64 Mb. Dat is een minimum.
Daarnaast mag als vrij algemeen bekend worden verondersteld dat laptops nou niet bepaald de ideale games-machines zijn.
Ga de makers van het spel vertellen dat ze niet steekhoudend bezig zijn, putlul
V.
[ Bericht 4% gewijzigd door V. op 10-04-2004 10:28:27 ]Ja inderdaad, V. ja.![]()
Weet iemand misschien waar in Enschede ik de DVD versie van het spel kan halen?
Ik heb overal gezocht maar het lijkt wel of ze hem nergens hebben.
Kusje![]()
Discovery?quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:31 schreef Manweth het volgende:
Weet iemand misschien waar in Enschede ik de DVD versie van het spel kan halen?
Ik heb overal gezocht maar het lijkt wel of ze hem nergens hebben.
Of die nieuwe (schrale) GameShop tegenover de Kodak vlak bij de Hema?
MediaMarkt evt?![]()
Discovery is tegenwoordig niets meer, ze hebben daar niet eens de CD-Rom versie van het spel.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:43 schreef DaFan het volgende:
[..]
Discovery?
Of die nieuwe (schrale) GameShop tegenover de Kodak vlak bij de Hema?
MediaMarkt evt?
Allemaal oude troep + consoles hebben ze daar.Kusje![]()
houd jij zelf je bek dicht man! 32 MB is gewoon veel te weinig! Dat het toevallig op dat stukje slecht speelt, komt gewoon omdat het daar gewoon extra zwaar is voor je computer ofzo.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:04 schreef RdenElzen het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dan dat het gedurende 90% van het spel het prima soepel draait en precies elke keer op dezelfde plek volkomen ruk.![]()
Als je geen steekhoudende argumenten op tafel kunt gooien hou dan je b*k dicht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: