Zoals jij het zegt moeten de Marokkanen het uitroeien doen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dan maken ze misschien wel een kans op een medaille bij de Olympische Spelen. Want om nou 10 meter voor de finish je riemen te laten zakken op de Marokko Acht, terwijl de stuurman verwoed aan het schreeuwen is, schiet ook niet op natuurlijk.
Of een goede coach of conditietrainer, die moet de voorwaarden scheppen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zoals jij het zegt moeten de Marokkanen het uitroeien doen.
V.
Rechtsextremist!quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:41 schreef Nouk het volgende:
Ja, uitroeien, goed plan
quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
foei-edit
Ik vond hem niet happerig hoor, nee, ik legde het gewoon ff uitquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:46 schreef FlyingFox het volgende:
[..]* Hap.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:45 schreef Nouk het volgende:
foei-edit
Of je gaat er even serieus op inquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:47 schreef speknek het volgende:
[..].
U heeft beetquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:46 schreef FlyingFox het volgende:
[..]* Hap.
Gevaarlijk topicquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:45 schreef Nouk het volgende:
-jemig, wel vaak gequote-
en ze stinken ookquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Bek houden, het hele land verneuken ze met hun gejat en criminaliteit. Je kan tegenwoordig niet eens meer normaal uitgaan. Allemaal dood moeten ze.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:48 schreef DubbelFrisss het volgende:
Marokanen op de olympische spelen?
Dat zal de kans op aanslagen niet ten goede komen denk ik zo...
Ik ben een marokaanquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:48 schreef Freemondo het volgende:
Jezus wat een trieste figuren hier, als je echt lef hebt zeg je dit soort dingen recht in de bek van een Marokkaan, maar dat durven jullie weer niet! zielig zielig zielig!
Okay flapdrolliewollie.quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:47 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik vond hem niet happerig hoor, nee, ik legde het gewoon ff uit
quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:50 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
Ik ben een marokaan
Jah man, en ze verkrachten iedereen, met die vieze snorretjes! Iehlw!quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:49 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
en ze stinken ook
Ja, maar dan wel gelijktijdig met een trein vol onschuldige mensenquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:50 schreef Nouk het volgende:
[..]( edit dus
)
Altijd hetzelfde met die gasten he!quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:52 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel gelijktijdig met een trein vol onschuldige mensen![]()
ik heb nu eenmaal een heilige missie. Net zoals elke islamiet dat heeft. Ik vind het ook wel een tikkeltje lullig voor die onschuldigenquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:54 schreef Nouk het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die gasten he!
Als je zelf zo geboren bent, schiet jezelf dan gewoon door je hoofd, dan hebben niet zoveel mensen er last van
quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jah man, en ze verkrachten iedereen met vieze snorretjes! Iehlw!
quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:00 schreef Manager het volgende:
Dus omdat het in onzin staat mag je wel degelijk sociaal incorrect zijn zonder gevolgen en ben en blijf je toch een goed en aardig persoon.
Check.
Dit zijn belangrijke lessen.
Een tikkeltje lullig, hypocriet kutpersoonquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:57 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
ik heb nu eenmaal een heilige missie. Net zoals elke islamiet dat heeft. Ik vind het ook wel een tikkeltje lullig voor die onschuldigen
Oh, je hebt me overtuigdquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Een tikkeltje lullig, hypocriet kutpersoon
Zulke opofferingen had god nooit gewilt, en jullie Allah ook niet, dat gaat namelijk ten koste van andermans leven. En dat leven is ook wat waard, ongeacht het geloof.
Tenzij je een marrokaan bent natuurlijk
Mooooi! Hoe was gladiator?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:09 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
Oh, je hebt me overtuigd![]()
matig, sloom & cliché.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mooooi! Hoe was gladiator?
Ja sloom vond ik ook wel, maar het einde was wel okay. En indeed mooi gefilmd, ik had nog Schippers van de Kameleon gekeken, die was wel echt leuk, moet je ook gaan kijken!quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:14 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
matig, sloom & cliché.
Wel mooi gefilmd, maar daar is ook alles wel mee gezegd.
Ik stalk je helemaal nietquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja sloom vond ik ook wel, maar het einde was wel okay. En indeed mooi gefilmd, ik had nog Schippers van de Kameleon gekeken, die was wel echt leuk, moet je ook gaan kijken!
In welk topic zei ik van: Stalk je me?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:22 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
Ik stalk je helemaal niet
Kan ik er wat aan doen dat jij ineens buiten biertopics gaat posten.![]()
Dat topic is dicht.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:24 schreef Nouk het volgende:
[..]
In welk topic zei ik van: Stalk je me?
Ik ben m kwijt, en ik post altijd buiten biertopics!
Nee idd, geen SP voor mijquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:47 schreef jogy het volgende:
Nou Nouk, jij zal niet snel op de SP stemmen denk ik, maar hou je voortaan even in met je 'grappen'.
Waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven?quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee idd, geen SP voor mijMaar het was niet serieus bedoelt hoor, desondanks zal k voortaan mn smoel houden
Nee, al die mensjes die het niet helemaal snappen gaan dan zeuren over 'discriminatie', banaanvragen doen enzo, dus tsja dat kan je beter voorkomen natuurlijk. Maar ik vond het gewoon ff grappigquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:07 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven?
Oja,... fok is een kromme dictatuur
*censuur*
Dat waren ze ook en ik vond ze zeker niet te ver gaan. Zij die het zo intepreteren impliceert alleen maar hun denkwijze. Magoed het zekere voor het onzekere dan maar hequote:Op donderdag 25 maart 2004 15:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee, al die mensjes die het niet helemaal snappen gaan dan zeuren over 'discriminatie', banaanvragen doen enzo, dus tsja dat kan je beter voorkomen natuurlijk. Maar ik vond het gewoon ff grappig
MOET IK JE IN DE FIK STEKEN OFZO??!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:07 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven?
Oja,... fok is een kromme dictatuur
*censuur*
Jah preciesquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:13 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Dat waren ze ook en ik vond ze zeker niet te ver gaan. Zij die het zo intepreteren impliceert alleen maar hun denkwijze. Magoed het zekere voor het onzekere dan maar he
Maakt ook niet uit, maar soms is het leuker om er nog wat dubbelzinnigs in te houden dan te schreeuwen dat ze dood moeten enzo.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee, al die mensjes die het niet helemaal snappen gaan dan zeuren over 'discriminatie', banaanvragen doen enzo, dus tsja dat kan je beter voorkomen natuurlijk. Maar ik vond het gewoon ff grappig
Ja maar..ja maar...ze moeten toch ook doodquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, maar soms is het leuker om er nog wat dubbelzinnigs in te houden dan te schreeuwen dat ze dood moeten enzo.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
MOET IK JE IN DE FIK STEKEN OFZO??!!
* Skaai steekt apoopje aan en gaat bij hem zitten..lekkol warremquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:18 schreef apophis4u het volgende:
[..]
je caps staat aan trouwens
En bedanktquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
* skaai steekt apoopje aan en gaat bij hem zitten..lekkol warrem
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:48 schreef apophis4u het volgende:
[..]
En bedankt
Whehehequote:Op donderdag 25 maart 2004 15:18 schreef apophis4u het volgende:
[..]
je caps staat aan trouwens
Laat ik nou steeds "banaan-vragen" lezen. waar zou dat tog aan legge?quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Een goede humanist is beter dan een verre godsdienstige.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:19 schreef schatje het volgende:
T.S. is zeker katholiek dan wel christelijk??
Typische sigquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Een goede humanist is beter dan een verre godsdienstige.
Godvoordomme, God is voor dommen. Fok! alle bronnen die die shit hebben verzonnen. (OP)
quote:Als een moslimvader zijn dochter niet met een Nederlander aan wil zien komen, heet het cultuur. Wil een Nederlandse vader liever geen moslim als schoonzoon, dan heet dat racisme.
ik las banaan-vragenquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:02 schreef blublub het volgende:
[..]
ik las banaan-vragen![]()
[afbeelding] [afbeelding]![]()
De geijkte banaan-vraag is natuurlijk: Waarom zijn de bananen krom?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:02 schreef blublub het volgende:
[..]
ik las banaan-vragen![]()
[afbeelding] [afbeelding]![]()
Jij komt zeker uit het zuiden of opentopnoorden van nederland? Daar stinken de "KUT" Marrokanen niet (Definitie van kut marokkaan= Het type marokkaan die niet geliefd is in de nederlandse gemeenschap; Marokkaan die 20 of meer delicten op zen naam heeft staan en de gene die voortdurent uit zijne straat meurt.)quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:48 schreef Freemondo het volgende:
Jezus wat een trieste figuren hier, als je echt lef hebt zeg je dit soort dingen recht in de bek van een Marokkaan, maar dat durven jullie weer niet! zielig zielig zielig!
ik had laatst een rechtequote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
De geijkte banaan-vraag is natuurlijk: Waarom zijn de bananen krom?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
De geijkte banaan-vraag is natuurlijk: Waarom zijn de bananen krom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.& UTFS of course:
http://forum.fok.nl//fok/(...)order=topicstartDesc
Voorbeeld van het antwoord dat je had kunnen vinden:
waarom zijn bananen krom?het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
Het is wel opmerkelijk dat mensen bij gewone enigszins interresante topics hun bek nauwelijks opentrekken en bij zo'n ontzettend achterlijk topic als een gek gaan posten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:33 schreef Eddypeddy het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit het zuiden of opentopnoorden van nederland? Daar stinken de "KUT" Marrokanen niet (Definitie van kut marokkaan= Het type marokkaan die niet geliefd is in de nederlandse gemeenschap; Marokkaan die 20 of meer delicten op zen naam heeft staan en de gene die voortdurent uit zijne straat meurt.)
Dat is hier heel simpel geregeld.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:41 schreef VivaLaRevolution het volgende:
[..]
Het is wel opmerkelijk dat mensen bij gewone enigszins interresante topics hun bek nauwelijks opentrekken en bij zo'n ontzettend achterlijk topic als een gek gaan posten.
Wat hierboven staat bijvoorbeeld. Over ondermensen gesproken. Dit soort zielige taal moet echt nog een keer verboden worden op dit forum. Sommige dingen moet je nou eenmaal gescheiden houden vind ik.
Je hebt toch wat getypt hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:07 schreef Drugshond het volgende:
Ik kan 2 dingen doen.... hier iets proberen te tiepen... of een biertje pakken.
Laat ik een verstandig besluit nemen, ik neem dus een biertje.
Adios.
maar hij klopt welquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:53 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Typische sig
[..]
hier in het zuiden stinken ze ook hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:33 schreef Eddypeddy het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit het zuiden of opentopnoorden van nederland? Daar stinken de "KUT" Marrokanen niet (Definitie van kut marokkaan= Het type marokkaan die niet geliefd is in de nederlandse gemeenschap; Marokkaan die 20 of meer delicten op zen naam heeft staan en de gene die voortdurent uit zijne straat meurt.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |