Als je hem hoog vindt dan moet je met een tegenbod komen, als die redelijk is (t.o.v. de nieuwprijs, ga maar even op internet kijken wat ie nu kost) dan wil ik er wel over nadenken. Alleen maar roepen dat je de prijs te hoog vindt heeft ook geen nut natuurlijk, voor beide partijen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:43 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik heb wel interesse, vind alleen je vraagprijs wat aan de hoge kant.
Daarnaast weet ik niet of hij wel in mijn huidige pc past.
60 euro? Mijn vraagprijs is 55 euro hoor...en het is niet voor niks een vraagprijs.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:58 schreef HansvanOchten het volgende:
voor 72 euro heb je een nieuwe, dan vind ik 60 voor een 2e hands best veel.
Voor 35 incl wordt het interessant. Waar woon je trouwens?
http://www.tweakers.net/pricewatch/31811
jamaar 55 + 5 is toch 60?quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:25 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:
[..]
60 euro? Mijn vraagprijs is 55 euro hoor...en het is niet voor niks een vraagprijs.
en ik kom uit Capelle ad IJssel (bij Rotterdam).
ja maar 72 + 6 verzendkosten = 78 euroquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
jamaar 55 + 5 is toch 60?
Hij is werkend te zien, dan moet ik hem wel weer even uit de verpakking halen, maar dat is geen probleem. En waar kom je vandaan? Als je in de buurt woont dan kunnen we wel iets afspreken.quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:27 schreef Maf het volgende:
50e, kom ik m halen
(kan ik m zien werken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |