quote:De frustraties van een gedoodverfd favoriet
Boris blijft twijfelen
De verrassingen volgen elkaar bij Idols in snel tempo op. Na Meike en Robin werd Ron zaterdag - ondanks een sterk optreden - door het publiek weggestuurd. Favoriet Boris ging wel door. ,,De stemming verloopt tot nu toe raar.''
De tientallen spandoeken en sjaaltjes in het publiek helpen hem niet. Niet de opnieuw door de jury afgekraakte Alice of de zwabberend zingende Eric, maar de goed presterende Ron moet - tot ongeloof van het aanwezige publiek - vertrekken.
De man met de meeste spandoeken (100 % Hunk, Boris = lekker) daarentegen, kan zich zelfs een minder optreden - het rocknummer First day of my life van The Rasmus bleek of en toe echt te moeilijk voor 'm - veroorloven. Na afloop is de 23-jarige Boris Titulaer echter oprecht kwaad op zichzelf.
,,Sommige stukken van mijn nummer heb ik echt verpest. Ik heb de hele week twijfels gehad over m'n keuze. En inderdaad: ik overschreeuwde mezelf. Het publiek was dan wel enthousiast, maar zo'n optreden frustreert me echt. Ik ben heel, misschien wel te, perfectionistisch. Ik wilde de mensen zo graag laten zien dat ik meer ben dan een soulzanger. Dat is niet goed gelukt. Stond ik daar halverwege een beetje te headbangen op het podium. Waar ben je jou mee bezig, Boris?, dacht ik toen.''
Al sinds de eerste finaleronde wordt hij alom als favoriet getipt. Blij is Boris daar allerminst mee. ,,Heel eerlijk: het legt een zware druk op me. Ik ben een gevoelige jongen, een typische weegschaal. Hoewel het misschien niet moet, trek ik me altijd veel aan van wat andere mensen zeggen. Ik ben veel onzekerder dan ik oog. Elke keer heb ik weer het gevoel dat ik me moet bewijzen.''
Met de stelling dat hij, gezien het feit dat hij met een niet-geslaagd experimentje als dat van zaterdag makkelijk wegkomt, in een luxepositie verkeert, is Boris het dan ook niet eens. ,,Na vanavond moet ik volgende week iets rechtzetten, laten zien dat ik wel degelijk goed kan zingen. Ja, ik ben me ervan bewust dat dat ook niet altijd een garantie voor succes is. De stemming verloopt tot nu toe raar. Het zijn zeker niet de slechtste zangers die moesten vertrekken. Vanavond Ron weer: absoluut niet de minste van de acht.
,,Er is rondom het stemmen een soort spelletje gaande, dat ook heeft invloed op mijn optreden. Je gaat piekeren. Soms wordt er gezegd: de stemming verloopt niet eerlijk. Ineens begin ik dan te na te denken: zou dat waar kunnen zijn? Dat twijfelen is typisch iets voor mij. Mijn mental coach zei laatst tegen me: weet je wel dat heel veel mensen jou te gek vinden? Nou: nee dus.''
De massale toejuichingen vindt Boris leuk, maar de drukte rond de populaire talentenjacht beklemt hem ook enigzins. ,,Je kan daardoor bij Idols nooit helemaal jezelf zijn. Het is moeilijk op televisie veel van jezelf te laten zien. Maar als mensen me op straat aanspreken, en dat gebeurt me tegenwoordig om de vijf meter, vindt ze me meestal een sympathieke jongen. Dat vind ik dan mooi om te horen.''
Venlonaar Boris, zoon van jazz-muzikant Gé Titulaer en zelf al bijna een jaar vader van zoontje Django, was voor Idols al steeds bezig met muziek. Als zanger van jazzband Sofuja treedt hij af en toe op. ,,Mijn leven staat in het teken van muziek. Het is echt heel erg belangrijk voor me en ik ben er heel serieus mee. Ik zou op het podium allerlei trucendozen kunnen opentrekken: jazz-akkoorden, lange uithalen. Ik doe dat niet. Het publiek zou heel gek opkijken. Maar ik wil dolgraag verder in de muziek. Eerlijk waar: ik wil Idols nu echt heel graag winnen.''
Gefrustreerd en jaloers?quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:27 schreef RedDevil085 het volgende:
Ook fijn dat er zo duidelijk bij z'n bio staat dat hij een dag vast heeft gezeten voor mishandeling en hij ook de trotse vader van een bastaard is.
In die ene eeuw waar het volgende in de Van Dale staat:quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Bastaard? In welke eeuw leef jij?
Gefrusteerd dus ook ja..quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:32 schreef RedDevil085 het volgende:
Ja, ik ben jaloers op het feit dat hij wel op dat fijne politiebureau heeft mogen zitten en ik niet. Verder ben ik ook jaloers op z'n verwijfde uiterlijk en zijn buitengewoon arrogante houding. Ook ben ik jaloers op het feit dat hij wel een bastaard heeft en ik niet
Ik zou graag net zo'n lul als boris willen zijn... Echt wel...
Ik kan zelf ook de Van Dale wel lezen... maar dat jij denkt in termen van bastaard, vind ik zumquote:Op donderdag 25 maart 2004 00:34 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
In die ene eeuw waar het volgende in de Van Dale staat:
Inderdaad... Ik ben gefrustreerd vanwege het feit dat ik mezelf wel een echte en wel-denkende man kan noemen, dat ik wel een noemenswaardige opleiding volg en dat ik niet mee doe aan een programma met zo'n intellectuele en diepzinnige waarde als Idols.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gefrusteerd dus ook ja..
Een weldenkende man met noemenswaardige opleiding kan toch wel een betere naam voor zijn homepage bedenken dan uhmmmmm?? Sorry hoor, maar ik vind je jaloers, frusty en zielig.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:37 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Inderdaad... Ik ben gefrustreerd vanwege het feit dat ik mezelf wel een echte en wel-denkende man kan noemen, dat ik wel een noemenswaardige opleiding volg en dat ik niet mee doe aan een programma met zo'n intellectuele en diepzinnige waarde als Idols.
Ken je em persoonlijk? Heeft ie jou wat aangedaan? Zo nee...pure jaloezie en/of frustratiequote:Op donderdag 25 maart 2004 00:37 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Inderdaad... Ik ben gefrustreerd vanwege het feit dat ik mezelf wel een echte en wel-denkende man kan noemen, dat ik wel een noemenswaardige opleiding volg en dat ik niet mee doe aan een programma met zo'n intellectuele en diepzinnige waarde als Idols.
Nee, hij heeft een vriendin en kind. Het zoontje heet Django.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:33 schreef speknek het volgende:
Hmm hij's homo..
(hetero's zeggen niet 'ik ben een echte [sterrenbeeld]')
Ah, nog in de kast ook. Spijtig...quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:46 schreef schatje het volgende:
Nee, hij heeft een vriendin en kind. Het zoontje heet Django.
Hij is in ieder geval geen homo, anders kan je m moeilijk omhoog krijgen laat staan klaarkomen bij/in een vrouw. Dus hooguit bi.quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah, nog in de kast ook. Spijtig...
Jij kan em vast wel helpen, toch?quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah, nog in de kast ook. Spijtig...
Zo zeg, da's een naieve opmerking.quote:Op donderdag 25 maart 2004 02:07 schreef Magics het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval geen homo, anders kan je m moeilijk omhoog krijgen laat staan klaarkomen bij/in een vrouw. Dus hooguit bi.
Ze hebben iig dezelfde neus!quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:11 schreef Christine het volgende:
Is dit zijn vader?
[afbeelding]
[afbeelding]
inderdaad.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:50 schreef Mango-a-gogo het volgende:
[..]
Zo zeg, da's een naieve opmerking.
Stukje van jouw website:quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:37 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik weet nu ongeveer evenveel over jou als jij over boris weet. Je website wekt niet de indruk dat je een echte en wel-denkende man bent.quote:Work still sucks (nothing new there)
Waiting till summer starts (that whole winter thing is way too cold!)
Just got back from a couple days of hard drinking and partying (that was pretty good)
Not too sure about where the hell i'll be next year (keeps it exciting)
Single (and loving it)
Oh, and i'm waiting on that Braindead flick, my comic and MP3 player to arrive... Thank god i have the patience of an uhmmm... thing that's really patient.
Ja ik denk ook iets van Imca Marina..quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:34 schreef SilentRimmer het volgende:
YMCA![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:50 schreef Cee het volgende:
Blame it on the boogie?
Heerlijk nummerquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:50 schreef Cee het volgende:
Blame it on the boogie?
ok beetje laat maar:quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:32 schreef RedDevil085 het volgende:
Ja, ik ben jaloers op het feit dat hij wel op dat fijne politiebureau heeft mogen zitten en ik niet. Verder ben ik ook jaloers op z'n verwijfde uiterlijk en zijn buitengewoon arrogante houding. Ook ben ik jaloers op het feit dat hij wel een bastaard heeft en ik niet
Heeft ie op die foto een klap voor zijn bek gekregen?quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:51 schreef Mercan157 het volgende:
[..]
ok beetje laat maar:
whahahahaha
[afbeelding]
god wat ben je zielig.
Als je zo weldenkend enzo bent weet je vast wel hoe je afstandsbediening werkt. Je hoeft geen Idols te kijken hoor!
En over dat bastaard-geval. Wees blij dat hij tenminste voor zijn zoon zorgt enzo. Er zijn genoeg mannen die een kind hebben en er nooit meer naar omkijken.
De enige die hier arrogant doet ben jij, met je gezeik dat je weldenkend bent, een geweldige opleiding hebt BLABLABLA.
zeur.
Boris is gewoon erg goed en heeft een fantastische stem.
ennuh...
[afbeelding]
Goed plan, en dan stemmen we bij alice voor " alle eendjes zwemmen in het water"quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:02 schreef snoweh het volgende:
Ok.. Ik heb wat feedback gekregen van dat vriendinnetje van Boris:
-dit gaat dus om de 'het publiek kiest' ronde:
Ze heeft het nog niet aan hemzelf kunnen vragen maar dit is wat ze weet dat hij graag zou willen. Ze probeert het nog te vragen, maar we hebben maar tot zondag. Dus we moeten wel snel wat hebben, daarom deze songs:
als ballad:
Angie Stone - Wish I Didn't Miss You
Bill Withers - Ain't No Sunshine..
en natuurlijk zo'n beetje alles van Prince. Nou het is niet veel, maar ze noemde expliciet Angie Stone, dat vindt Boris blijkbaar super..
en als up-tempo een nummer van Prince dan maar??
Geef je ideeen, dan stemmen we massaal en mag hij zingen wat hij goed vind !!
hmmm, die kan ik nu dus niet luisteren. Maar mijn stem is al weg.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:13 schreef flugeltje het volgende:
Heb net ff zitten downloaden... (sorry Henk-Jan)
Een ander goed uptempo nummer van Prince is Let's go crazy...
Bij 1999 zingt er ook een vrouw mee, dat zal niet echt handig zijn bij idols...
Ja, ik heb dus ook net gestemd:quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:37 schreef LaPluche het volgende:
Angie Stone is top natuurlijk. Wat mij betreft kan hij dan beter More then a woman zingen!
www.idols.nlquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:20 schreef Sweetlay-d het volgende:
waar kan ik stemmen dan?
O Cee, wat goed!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:52 schreef Cee het volgende:
Ik heb 'm verstuurd. Ik ben alleen niet braaf geweest en heb eigenwijs gedaan. Ik kreeg opeens een visioen van Boris die 'When a man loves a woman' zingt en MOEST het bij de ballad intypen. Sorry.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:08 schreef P-Style het volgende:
Wat mij betreft is hij de idol van 2004! Hij is echt goed! Vergeleken met hem zijn alle andere kandidaten een stelletje amateurs! (en... dat zijn het ook)
Ook helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:08 schreef P-Style het volgende:
Boris ongelofelijk! Wat was hij weer goed vandaag!En trouwens... na zijn verhaaltje vandaag ben ik erachter gekomen dat ik zijn muzieksmaak volledig deel! Hij heeft zó gelijk!
Wat mij betreft is hij de idol van 2004! Hij is echt goed! Vergeleken met hem zijn alle andere kandidaten een stelletje amateurs! (en... dat zijn het ook) Maar tegelijkertijd vind ik dat Idols hem niet verdient!Straks wòrdt hij de winnaar... en dan? Zit hij vast aan een contract en moet hij stomme, slechtgeproduceerde top-40-liedjes zingen, die helemaal niet bij hem passen en helemaal niet zijn smaak zijn. Ik hoop het niet...
Ik wel, maar ik denk dat m'n wensen niet verhoord gaan worden. Volgens mij gaat het tussen 2 meiden. De enige reden waarom ik wil dat Boris wint en niet 2e of 3e of 4e wordt, is eigenlijk alleen omdat ie dan bij World Idol nog voor een groter publiek kan optreden. Eigenlijk een reden van niks, maar goed. Winnen met die hap, en als hij niet wint, dan eis ik op z'n minst een cd, en dan ben ik happy.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
De CD komt er zeker en vast wel. Maar ik wil Boris echt niet in de finale.
Daar ben ik het mee eens, al denk ik dat de finale tussen Marlies en Boris zal gaan. En ik denk dat Boris onze enige kans is om goed te scoren bij World Idol, dus met die reden in mijn achterhoofd mag Boris toch wel winnen.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
De CD komt er zeker en vast wel. Maar ik wil Boris echt niet in de finale.
quote:Op zondag 28 maart 2004 15:11 schreef BVO het volgende:
Simon was achteraf helemaal niet blij ermee, en zei dat het een mislukking ofzo was.
Nu we eindelijk iets fatsoenlijks kunnen sturen (mist Eric wint natuurlijk) moet het ook wel doorgaan ook.
Zo kijkt hij wel vaker als ie zingt. Zeg nou al rondenlang dat hij niet zo moeilijk moet kijken als ie zing. Maarja, verder is ie wel erg goed.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:12 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond wel dat Boris soms keek alsof ie moest niesen
Maar het was wel weer![]()
Hij laat de anderen echt kilometers achter zich![]()
Eerder alsof ie moest poepenquote:Op zondag 28 maart 2004 15:12 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond wel dat Boris soms keek alsof ie moest niesen
Maar het was wel weer![]()
Hij laat de anderen echt kilometers achter zich![]()
Zeg me dat je tenzij bedoelt..quote:Op zondag 28 maart 2004 15:11 schreef BVO het volgende:
Nu we eindelijk iets fatsoenlijks kunnen sturen (mist Eric wint natuurlijk) moet het ook wel doorgaan ook.
Ik denk ik zeg het nog netjesquote:Op zondag 28 maart 2004 15:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Eerder alsof ie moest poepen
speknekquote:Op zondag 28 maart 2004 15:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Zeg me dat je tenzij bedoelt..
Je hebt gelijkquote:Op zondag 28 maart 2004 15:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Zeg me dat je tenzij bedoelt..
Maud is weer weg, voorlopig blijftquote:Op zondag 28 maart 2004 15:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Je avater!! Waar is Maud?!?![]()
quote:Op zondag 28 maart 2004 15:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Maud is weer weg, voorlopig blijftHind
er staan
.
Ze was leuk toch gisterenquote:Op zondag 28 maart 2004 15:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het niet weten, ik heb weggezaptquote:Op zondag 28 maart 2004 15:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was leuk toch gisteren.
Zijn kapsel trekt per show alleen al meer meiden aan dan dat jij in je hele leven aan mannen zult aantrekkenquote:Op zondag 28 maart 2004 12:47 schreef justagirl19 het volgende:
Ik vind boris echt super goed, maar dat kapsel van m dat kan echt niet..
Smaken verschillen toch? Jij vind het mooi, justagirl duidelijk niet.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:46 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Zijn kapsel trekt per show alleen al meer meiden aan dan dat jij in je hele leven aan mannen zult aantrekken![]()
![]()
Vind zijn kapsel wel stoer en met zoveel geile meiden achter me aan zou ik het ook niet veranderen.
Ik wil die mensen die over andere klagen weleens zelf zien volgens mij ziet het er niet uit![]()
![]()
Ja klopt, maar hij heeft al weken dat kapsel en nog hoor je mensen erover pratenquote:Op zondag 28 maart 2004 17:28 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Smaken verschillen toch? Jij vind het mooi, justagirl duidelijk niet.
Hij heeft ook al weken die stem.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:31 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij heeft al weken dat kapsel en nog hoor je mensen erover praten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent echt een uniek geval, wie vindt jij de beste dan?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:09 schreef Anyanka het volgende:
*knuppel in hoenderhok gooit
Ik vind Boris echt niks.
Ok, hij kan goed zingen, dat is duidelijk.
Maar hij komt gewoon onsymathiek en arrogant over. En dat vind ik slechte eigenschappen voor een idool.
Maar ik ben wel bang dat hij wint
Nee hoor, ik ben het er hélemaal mee eensquote:Op zondag 28 maart 2004 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent echt een uniek geval, wie vindt jij de beste dan?
Had ik wel kunnen weten, ik was jou vergetenquote:Op zondag 28 maart 2004 20:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben het er hélemaal mee eens.
Zó slecht is mijn smaak niet hoorquote:Op zondag 28 maart 2004 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Had ik wel kunnen weten, ik was jou vergeten![]()
Je bent in ieder geval ook een uniek gevalquote:Op zondag 28 maart 2004 20:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Zó slecht is mijn smaak niet hoor.
Dat heb ik vaker gehoord jaquote:Op zondag 28 maart 2004 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval ook een uniek geval![]()
Onsympathiek?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:09 schreef Anyanka het volgende:
*knuppel in hoenderhok gooit
Ik vind Boris echt niks.
Ok, hij kan goed zingen, dat is duidelijk.
Maar hij komt gewoon onsymathiek en arrogant over. En dat vind ik slechte eigenschappen voor een idool.
Maar ik ben wel bang dat hij wint
Of naar de herhaling op Yorinquote:Op zondag 28 maart 2004 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Onsympathiek?
Weet je zeker dat je naar RTL4 zit te kijken?
Dat geloof je toch niet.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent echt een uniek geval, wie vindt jij de beste dan?
Ja maar een idool moet toch wel een BEETJE kunnen zingen volgens mijquote:Op zondag 28 maart 2004 23:01 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet.
Eric
Omdat hij juist wel ontzettend leuk overkomt. Een idool is meer dan iemand die kan zingen
Een idool moet mensen kunnen raken, en Eric raakt mij, op de een of andere manier (ook al hij zingt).quote:Op zondag 28 maart 2004 23:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar een idool moet toch wel een BEETJE kunnen zingen volgens mij![]()
Wat een viezerik is het!!!!quote:Op zondag 28 maart 2004 23:32 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Een idool moet mensen kunnen raken, en Eric raakt mij, op de een of andere manier (ook al hij zingt)..
Ik kan er nix aan doen..
Sterker nog, ik denk zelfs dat ie niet eens altijd zo zelfverzekerd is, maar juist onzeker. Die onzekerheid probeert hij te verbloemen door zeker over te komen. Omdat het geen 'echte' zelfverzekerdheid is (dan hoef je je namelijk niet zelfverzekerd voor te doen), lijkt hij arrogant voor sommige mensen (voor mij niet).quote:Op zondag 28 maart 2004 20:21 schreef NiNi het volgende:
Verder is Boris niet arrogant imo, maar terecht zelfverzekerd, jammer dat dat meteen voor arrogant versleten wordt.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 29 maart 2004 14:09 schreef flugeltje het volgende:
Boris komt op mij over als een vrij serieuze en nuchtere jongen, dat wordt wel vaker verward met arrogantie. Boris lijkt mij niet het type om hysterisch te gaan staan janken op het moment dat er iemand Idols moet verlaten, hij is professioneel en snapt de regels van het "spel". Omdat Boris niet echt emotioneel reageert is hij dus blijkbaar arrogant...
Ik vind het zelfs met de zelfverzekerdheid wel meevallen, je moet zijn gezicht maar eens zien nét voordat hij opmoet. Die zenuwen gieren door zijn keel, dat kun je onder het masker nog wel zien. En hij is ook elke keer als hij naar de jury loopt weer bang... Hij lacht wel om de reactie van het publiek en geniet daar ook zichtbaar van, maar zodra de jury begint te praten zijn de zenuwen weer van zijn gezicht af te lezen.
Hij is gewoon serieus en gedreven bezig om zijn doel te bereiken, idols is slechts een middel om daar te komen. Hij is wars van de hype die rondom idols heerst, maar hij móet wel als hij zijn droom wil bereiken......
En die droom gaat uitkomen, dat weet ik zeker..
Ik had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op maandag 29 maart 2004 14:09 schreef flugeltje het volgende:
Boris komt op mij over als een vrij serieuze en nuchtere jongen, dat wordt wel vaker verward met arrogantie. Boris lijkt mij niet het type om hysterisch te gaan staan janken op het moment dat er iemand Idols moet verlaten, hij is professioneel en snapt de regels van het "spel". Omdat Boris niet echt emotioneel reageert is hij dus blijkbaar arrogant...
Ik vind het zelfs met de zelfverzekerdheid wel meevallen, je moet zijn gezicht maar eens zien nét voordat hij opmoet. Die zenuwen gieren door zijn keel, dat kun je onder het masker nog wel zien. En hij is ook elke keer als hij naar de jury loopt weer bang... Hij lacht wel om de reactie van het publiek en geniet daar ook zichtbaar van, maar zodra de jury begint te praten zijn de zenuwen weer van zijn gezicht af te lezen.
Hij is gewoon serieus en gedreven bezig om zijn doel te bereiken, idols is slechts een middel om daar te komen. Hij is wars van de hype die rondom idols heerst, maar hij móet wel als hij zijn droom wil bereiken......
en zo is het maar netquote:Op maandag 29 maart 2004 14:09 schreef flugeltje het volgende:
hmmm nee nog niet...quote:Op maandag 29 maart 2004 21:40 schreef FunGirl het volgende:
hej mercan heb jij al een stukkie geschreven voor boris?? voor zijn fanboek!!
Moet je doen joh , is echt leuk....hij zou het geweldig vinde...
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:57 schreef Mercan157 het volgende:
[..]
hmmm nee nog niet...
kzal s kijken
Hier gaat dus helemaal het gezegde op: 'wat je zegt ben je zelf.'quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:32 schreef RedDevil085 het volgende:
Een beetje volstaat eigenlijk al. Madonna heeft bijvoorbeeld echt geen prettige stem, al is die door oefening wel sterker en stabieler geworden. Toch is zij echt een idool.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar een idool moet toch wel een BEETJE kunnen zingen volgens mij![]()
Je haalt me de woorden uit de mond. Haters zijn het.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:49 schreef Keun het volgende:
Zeg, jij lijkt zeker op Brad Pitt? Of lusten de meisjes je gewoon niet en ben je daarom zo fel op Boris?![]()
Heeej haai....wij zijn bezig met een fanboek voor onze BORIS!!! die we 10 april aan hem gaan geven...en je kan tot 9 april je tekst/gedicht/poster/foto, wat je ook maar wilt ( op a4 formaat ) naar mij mailen...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:39 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Welk fanboek. Waar?
Ik reageerde op een post van NiNi.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:12 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen hem arrogant vinden, leg eens uit dan??!![]()
Jammer voor je, hij gaat winnenquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:28 schreef Cosma-Shiva het volgende:
OMG wat erger ik me aan die Boris![]()
En hoe komen mensen er toch bij dat het niet goed gingquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:22 schreef Hypochonder het volgende:
Het enige optreden wat ik me kan herinnneren is dat van de Top 40 (van de Rasmus?), juist omdat dat niet goed ging.
Zelfs Boris vond het een niet gelukt experiment. Dus er zal wel iets van waar zijn. Als de performer het al slecht vind gaan, dan kan ik toch wel zeggen dat het niet goed ging?quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En hoe komen mensen er toch bij dat het niet goed ging
Ik vond het echt een geweldige performance en stukken beter dan het origineel!
Daar merk je straks niks van op een cd. Van 't feit dat de rest allemaal saaie, middelmatige stemmen hebben, wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:50 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind hem eigenlijk ook maar saai, kleurloos en schaapachtig.
Weet je hoe perfectionistisch Boris is? Dat is niet helemaal een goede maatstaf, hoor! En het publiek ging ook uit zijn dak!quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:01 schreef Hypochonder het volgende:
[..]
Zelfs Boris vond het een niet gelukt experiment. Dus er zal wel iets van waar zijn. Als de performer het al slecht vind gaan, dan kan ik toch wel zeggen dat het niet goed ging?
Middelmatige stemmen kunnen ook bijgeschaafd worden in de studio.quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar merk je straks niks van op een cd. Van 't feit dat de rest allemaal saaie, middelmatige stemmen hebben, wel.
en dan ga je naar een concert en weten je oren niet wat ze overkomt!quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:08 schreef schatje het volgende:
Middelmatige stemmen kunnen ook bijgeschaafd worden in de studio.
Middelmatige saaie mensen kunnen ook nep overkomen door hyperactief voor de camera te staan springen en te doen alsof ze oh zo leuk en grappig zijn (lees: Alice, JK, Marlies).quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Middelmatige stemmen kunnen ook bijgeschaafd worden in de studio.
Dan playbacken ze gewoon terwijl er wordt gezegd dat het live is. Komt vaker voor dan dat je denktquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:25 schreef Day het volgende:
[..]
en dan ga je naar een concert en weten je oren niet wat ze overkomt!
Nee sorry, als ik moet kiezen dan ga ik voor een goeie stem en dat heeft Boris, dat is een feit!
IN het echt klonk het namelijk nóg beter dan op tv!quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weet je hoe perfectionistisch Boris is? Dat is niet helemaal een goede maatstaf, hoor! En het publiek ging ook uit zijn dak!
Ga me een beetje jaloers zitten makenquote:Op donderdag 1 april 2004 07:58 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
IN het echt klonk het namelijk nóg beter dan op tv!
Als zowel Boris als de Jury (en ik ook) er zo over denken, dan zijn er toch een hoop mensen met verstand van muziek die het maar zo zo vonden. Dus het was een keer memorabel, zijn overige optredens ben ik helemaal kwijt (deed tie mee dan)?quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weet je hoe perfectionistisch Boris is? Dat is niet helemaal een goede maatstaf, hoor! En het publiek ging ook uit zijn dak!
Andre hazes zou nog erger zijn, een mooie ballad van marco borsato zou mischien wel passen bij Boris bijv:zei, waarom of afscheid nemen bestaat nietquote:Op donderdag 1 april 2004 12:08 schreef Day het volgende:
Ik vind een Nederlandstalig nummer bedenken voor hem ook moeilijk!
Ik hoop alleen dat hij niks van Marco Borsato doet!
Mooie 1 april grap jaquote:Op donderdag 1 april 2004 12:32 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Boris is met afstand de beste die er dit jaar bij zit. Toch hoop ik dat Eric wint, dat zou ik echt een mooie grap vindenBoris komt er toch wel.
Dat zou wel terecht zijn gezien zijn stem, maar het blijft een sukkel IMO.quote:Op woensdag 31 maart 2004 03:20 schreef Bonobo11 het volgende:
Jammer voor je, hij gaat winnen
Zou ik een goeie vinden, hoorde em vandaag nog op de radio.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:05 schreef Christine het volgende:
"Zelfs je naam is mooi" van Henk Westbroek
Haha qua accent zeker wel ja..quote:Op donderdag 1 april 2004 21:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop niet dat Boris dat nummer van Abel, onderweg doet, vind ik echt een vreselijk nummer. Maar hij zal die wel goed kunnen denk ik
Jawel hoor, aanstaande zaterdagquote:Op donderdag 1 april 2004 22:35 schreef --Globe-- het volgende:
whaha ik zie Boris echt geen nederlands talig doen hoor
Lol, maar Nederlandstalig lijkt me niet iets voor Borisquote:Op donderdag 1 april 2004 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel hoor, aanstaande zaterdag
dat vinnik nou niet echt bij Boris passen...quote:Op donderdag 1 april 2004 22:38 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie Boris ook niet echt NL doen... Maar wie weet verrast hij ons allen enorm a.s. zaterdag...
Ik hoorde overigens ook dat hij wel gecharmeerd is van "afscheid nemen bestaat niet" van Borsato....
oh die is leukquote:Op donderdag 1 april 2004 21:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop niet dat Boris dat nummer van Abel, onderweg doet, vind ik echt een vreselijk nummer. Maar hij zal die wel goed kunnen denk ik
Ken de titel niet, de band niet en de film niet. LOLquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:17 schreef Juweel het volgende:
Of "Het Komt Nooit Meer Goed" (als dat de title is) van de Trockener Kecks.
Titelsong van In Voor- en Tegenspoed
De Trockener Kecks is een bekende Nederlandse band, en In Voor- En Tegenspoed was een superleuke serie met Rijk de Gooyer in de hoofdrolquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:34 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ken de titel niet, de band niet en de film niet. LOL
Dat lijkt me ook wel leuk jaquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:21 schreef Cee het volgende:
Of misschien "Bloedend hart"?
Ik wil 'm wel eens 'ik krab wat aan m'n kont' horen zingen.
Hehehe jaquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:21 schreef Cee het volgende:
Of misschien "Bloedend hart"?
Ik wil 'm wel eens 'ik krab wat aan m'n kont' horen zingen.
Ik dit keer nietquote:Op zondag 4 april 2004 00:13 schreef Tania18 het volgende:
Nou ik vond hem wel weer super!![]()
Maud is niet saai, en Boris ook nietquote:Op zondag 4 april 2004 00:15 schreef BVO het volgende:
En dan noemen ze Maud saai...
Hmm, vind ik ook niet hoor.quote:Op zondag 4 april 2004 00:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maud is niet saai, en Boris ook niet![]()
Maud is een beetje nep af en toe..quote:Op zondag 4 april 2004 00:15 schreef BVO het volgende:
En dan noemen ze Maud saai...
On-be-grijpelijk!quote:Op zondag 4 april 2004 00:11 schreef -moi- het volgende:
ik vond dat hij het dus echt superslecht deed, hij heeft gewoon dat supermooie nr verkracht vanavond imo
quote:Op zondag 4 april 2004 01:32 schreef Anyanka het volgende:
Dat stomme gegil van hem
idd vredelijk irritant! het klonkt oook erg kut in de studioquote:Op zondag 4 april 2004 01:32 schreef Anyanka het volgende:
Dat stomme gegil van hem
Waarom? Nu word ie bekend en hij is prima geschikt voor commerciele nummers. Nu wordt ie gedwongen de nummers te zingen die bij het thema horen. Als ie eenmaal een cd uitbrengt dan zijn ze vast wel slim genoeg om wat meer swingende nummers erop te zetten ipv dit soort nummers.quote:Op zondag 4 april 2004 01:42 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Het is absoluut kwaliteit wat hij levert, maar af en toe wel wat saai. Die jongen had nooit mee moeten doen met Idols, die had gewoon lekker met zijn bandje nummers in zijn eigen stijl moeten zingen, dan is het namelijk ook altijd goed en nooit saai.
Mee eens!quote:Op zondag 4 april 2004 02:15 schreef Mango-a-gogo het volgende:
[..]
Waarom? Nu word ie bekend en hij is prima geschikt voor commerciele nummers. Nu wordt ie gedwongen de nummers te zingen die bij het thema horen. Als ie eenmaal een cd uitbrengt dan zijn ze vast wel slim genoeg om wat meer swingende nummers erop te zetten ipv dit soort nummers.
Ik las in een ander topic dat je 't juist wel goed vond klinken. Wat is 't nou?quote:Op zondag 4 april 2004 02:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
idd vredelijk irritant! het klonkt oook erg kut in de studio
quote:Op zondag 4 april 2004 02:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
idd vredelijk irritant! het klonkt oook erg kut in de studio
Make up your mind!!quote:Op zondag 4 april 2004 01:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom net terug uit studio 22. Wat klinken ze daar anders dan op tv zeg!
1. Marlies : echt geweldig! Ik ben nu helemaal fan van der!
2. JK: Hij was echt megagoed, publiek ging uit zijn dak.....ja ik ook!
3. Irma : ze was wel goed, maar zat er soms naast vond ik
4. Eric: Hij klonk echt heel erg goed. beter dan vorige week
5. Boris.....ik vind hem nog steeds saai. Maar hij zong wel ok hoor
6. Maud: ze was echt slecht en dat hoorde je heel goed in de studio!
Voor de liefhebbers: Ik heb 1 hele leuke foto van Megan en Fardoe
ik kreeg er juist het tegenovergestelde van rillingen van. Het klonk naar mijn gevoel zo onnatuurlijk, dat ik echt niet kon genieten van het nummer. Maarja ieder zijn mening dus jaquote:Op zondag 4 april 2004 00:35 schreef Ceriel het volgende:
[..]
On-be-grijpelijk!
Idd. Ieder zijn eigen mening, absoluut. Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand in Nederland zijn performance als 'superslecht' bestempeld.
Hij deed het ontzettend goed in mijn oren. Ik ben een grote Bløf-fan, en ik vreesde dat hij er niet in zou slagen het gewenste gevoel in dit liedje te gooien, aangezien dit genre niet zijn 'ding' is.
Maar wat deed hij het prachtig. Ik kreeg er letterlijk rillingen van.
Ericquote:Op zondag 4 april 2004 10:09 schreef SynchroSteve het volgende:
Voor mij heeft Eric gister nogmaals bevestigd er met kop & schouders bovenuit te steken. Ik vond hem erg goed zingen.
quote:Op zondag 4 april 2004 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eric
Dat zeker! Maar om nu te zeggen dat hij er met kop en schouders bovenuit stak, vind ik ook weer zo overdrevenquote:Op zondag 4 april 2004 10:18 schreef -moi- het volgende:
[..]
maar ik vond Eric dus wel veel beter zingen dan hij hiervoor deed!
Pff het is nog veel te vroeg om te fokken. Boris bedoelde ik dusquote:Op zondag 4 april 2004 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eric
Gelukkig maarquote:Op zondag 4 april 2004 10:21 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Pff het is nog veel te vroeg om te fokken. Boris bedoelde ik dus
Dat kan ie dan beter meteen doen zonder eerst vast te hebben gezeten aan een Idols-contract. Maar hij zal zich wel hebben aangemeld omdat hij zonder Idols niet genoeg publiciteit dacht te krijgen voor zijn bandje, en da's een begrijpelijke zet. Hij zal nu er wel niet meer zo gemakkelijk tussenuit kunnen knijpen als Roger vorig jaar heel slim deed.quote:Op zondag 4 april 2004 03:34 schreef Ceriel het volgende:
En later brengt ie toch wel zijn eigen repertoire uit veronderstel ik, zonder vast te zitten aan dat Idols-contract.
Ik snap die negatieve reacties ook niet. Hij is gewoon geweldigquote:Op zondag 4 april 2004 17:55 schreef Sweetlay-d het volgende:
ik heb zn optreden weer gehoord, hoe kan je dit niet mooi vinden zeg!
quote:Op zondag 4 april 2004 13:03 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik vond het een van z'n beste optredens gisteren. Echt supermooi. Kan niet wachten tot volgende week.
quote:Op zondag 4 april 2004 19:20 schreef Cee het volgende:
Boris werd net geïnterviewd door Jamai, tijdens de pauze op de premiere van de Lion King, voor Life & Cooking. Het heeft dus nut dat ik dat programma kijk.Maar goed, hij zag er ZO ongelofelijk HOT uit, in een smoking.
quote:Op zondag 4 april 2004 19:38 schreef veeltegrappig het volgende:
boris wint snoeihard, en terecht.![]()
Dat wilde ik echt net gaan opschrijven!!!quote:Op zondag 4 april 2004 19:20 schreef Cee het volgende:
Boris werd net geïnterviewd door Jamai, tijdens de pauze op de premiere van de Lion King, voor Life & Cooking. Het heeft dus nut dat ik dat programma kijk.Maar goed, hij zag er ZO ongelofelijk HOT uit, in een smoking.
Ja in alles een wereld van verschil.quote:Op zondag 4 april 2004 19:55 schreef mia_wallace het volgende:
Ik vond de combinatie Boris-Jamai ook erg lachwekkend.
Jamai valt echt in het niet bij Boris!!
Sowieso komt ie niet voor niets uit Limburg.quote:Op maandag 5 april 2004 01:21 schreef TwistedGames het volgende:
Ik vond dat boris nogal appart het woord "had" uitsprak.. zowiezo heb hij een raar accent..
Maar..
Hij heb een donders mooie stem !
Inderdaad, deze cirkelt al lang op internet rond. Ruud de Wild deed vanmiddag net of ie een primeur had met dat zelfde filmpje op zijn site. Vertelde hij dat dat zijn auditie voor American Idol van vorig jaar was.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:26 schreef loentje het volgende:
deze clip is lang voor idols opgenomen,en heeft er helemaal niks mee te maken...
Heb Ruud de Wild ook meteen na het bekijken van het filmpje gemaild dat het niet van Idols was.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad, deze cirkelt al lang op internet rond. Ruud de Wild deed vanmiddag net of ie een primeur had met dat zelfde filmpje op zijn site. Vertelde hij dat dat zijn auditie voor American Idol van vorig jaar was.
quote:Op zondag 4 april 2004 19:38 schreef veeltegrappig het volgende:
boris wint snoeihard, en terecht.![]()
whehe weet je het zeker?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:16 schreef Tania18 het volgende:
Oh en Tooske vroeg hem in de voorrondes naar GRIET Titulaer!
Oh sorry, het is trouwens Chriet ipv. Grietquote:Op donderdag 8 april 2004 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
whehe weet je het zeker?
who the f*ck is Griet?![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, ik kreeg vandaag het idee dat Dooske Boris niet zo mag, ik weet niet precies waarom, maar tis gewoon een idee wat ik krijg bij d'r. Ze kapt hem ook telkens af, erg irritant![]()
Ben ik het helemaal mee eens! Nu is er weer gezeur omdat hij een Volendamse pak niet leuk vond staan. Kan ik me persoonlijk helemaal in vinden, want ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n pak! Waarom zou hij alles leuk moeten vinden? Dat is toch geen voorwaarde voor een goeie zanger/idool?quote:Op woensdag 7 april 2004 22:36 schreef Cee het volgende:
Nah. Is ie rustig, is 't ook weer niet goed. Hij is gewoon serieus met z'n carriere bezig, is super-ambitieus. JK doet 't alleen voor de sma'tjes (of hoe je 't ook noemt of spelt).
quote:Op donderdag 8 april 2004 00:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]Chriet
![]()
Maar het is mij nog niet opgevallen dat Tooske Boris niet mag. Ik zal zaterdag eens opletten![]()
Duhquote:Op donderdag 8 april 2004 20:57 schreef Cee het volgende:
Da's oud nieuws, en dat oude nieuws was ooit vergezeld met een foto van een andere Boris. Een Boris die professioneel danser is/was voor Jamai's circusact.
2 x boris?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, da's wel logisch ja![]()
En morgen 2 x Boris, kheb er zin in!
Ik wel.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:20 schreef GoodspeeD het volgende:
Kan ik me niet meer herrineren van vorig jaar dat ze twee liedjes moesten zingen?
ze hebben nu al genoeg moeite om die tijd te vullen, dus lijkt me wel logisch dat het 2 liedjes wordenquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:06 schreef flugeltje het volgende:
Vorig jaar duurde de uitzending ook geen anderhalf uur, maar een uur.
Geloof me, ze zingen vanaf nu 2 liedjes per uitzending.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:12 schreef Sweetlay-d het volgende:
mag ik vragen who the hell chriet is en wat hij met boris te maken heeft? alvast bedankt
dat hoorde ik ook al...quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:57 schreef loentje het volgende:
justin timberlake-rock your body
prince-1999
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |