Maar wel met 4 processoren en een hele sloot aan reclame websitesquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:14 schreef Tiemie het volgende:
gamen op een server
Ja, hij is heel snel als het goed is, dus dat zal hopelijk goed gaanquote:-Gamen op een server ?
Ja vraag me niet hoe hij nóg eens 18 000 euro heeft geleend, maar die geldschieter is volgens mij niet helemaal lekker. Mijn vader heeft hem niet verteld waar hij die 18 000 euro aan ging besteden, dus hij hoopt dat het goed afloopt... de makers van google zijn ook rijk gewordenquote:-18.000 dollar en banners nodig hebben om een lening af te lossen ?
Daarom ben ik ook hierquote:-Dienst aanbieden terwijl je er niets vanaf weet
Nou, je vader anders ook niet.quote:maar die geldschieter is volgens mij niet helemaal lekker.
Misschien maar goed ook.quote:Mijn vader heeft hem niet verteld waar hij die 18 000 euro aan ging besteden,
Ik hoop met je mee...quote:dus hij hoopt dat het goed afloopt...
succesquote:de makers van google zijn ook rijk geworden
Nee, hij probeert de lening af te lossen door hier winst mee te maken.quote:18.000 dollar geef je echt niet uit voor de lol. En die ga je dus ook niet voor de lol lenen om een server te kopen...
dedicated server huren of colocaten bij een host als trueserver. Alleen het is wel een beetje riskant als ik het zacht mag uitdrukken, want als het flopt heb je een leuke server en verder niets...quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:19 schreef Underdoggy het volgende:
2mbit niet genoeg? Ik denk dat mijn vader zonder zeuren nog wel 5 000 euro kan lenen, dus hoe kom ik aan een snelle verbinding? weten jullie dit?
Een zoekmachine zoals google maar dan beter en met meer reclamequote:Vervelend dat zulke sites vaak pas heel laat winst beginnen te maken, als ze het al lukt op een bepaald punt. Wat voor service had je in gedachten dan?
Hij leent 18000 om een server te kopen, waarmee hij geld wil verdienen om vervolgens die lening af te lossen? Of gaat het om een eerdere lening die hij hiermee wil aflossen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:19 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Nee, hij probeert de lening af te lossen door hier winst mee te maken.
Jippie, NOG MEER RECLAME!!!quote:Een zoekmachine zoals google maar dan beter en met meer reclame
die server hebben we toch al alleen hij is wat groot niet echt goed te vervoeren aangezien we de auto al hebben moeten verkopen alleen dit leverde maar 15000 euro opquote:dedicated server huren of colocaten bij een host als trueserver. Alleen het is wel een beetje riskant als ik het zacht mag uitdrukken, want als het flopt heb je een leuke server en verder niets...
die laatste... en je moet wat proberen toch om van je schulden af te komen... Rekening van Dell komt toch pas laterquote:Hij leent 18000 om een server te kopen, waarmee hij geld wil verdienen om vervolgens die lening af te lossen? Of gaat het om een eerdere lening die hij hiermee wil aflossen?
Misschien is het een idee als je vader gewoon een baan zoekt??quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:22 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
die server hebben we toch al alleen hij is wat groot niet echt goed te vervoeren aangezien we de auto al hebben moeten verkopen
Mmh...quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:23 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
die laatste... en je moet wat proberen toch om van je schulden af te komen... Rekening van Dell komt toch pas later
Dan kun je ook niet snel coden, maar dat wist je vast al.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:26 schreef Underdoggy het volgende:
Via hotscripts.com zag ik een zoekformulier voor internet. We dachten deze aan te passen en wat reclame toe te voegen, maar het is toch moeilijker als ik dacht.
een baan is geen mogelijkheid; mijn moeder is gescheiden en hij moet alleen het huishuiden doen, en hij heeft ook wat met zijn linker arm
Als het zo simpel is waarom zou iedereen dit dan niet doen? En toch heeft google 80% van de zoekmachine markt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:26 schreef Underdoggy het volgende:
Via hotscripts.com zag ik een zoekformulier voor internet. We dachten deze aan te passen en wat reclame toe te voegen, maar het is toch moeilijker als ik dacht.
Dat is ons nog niet helemaal duidelijk maar rond de 190.000 euro en 80.000 dollar zitten we nu :S rare voorgeschiedenis maar daar gaat het nu niet om.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:26 schreef Deevay het volgende:
[..]
Mmh...
Om wat voor bedrag gaat het dan, dat je 18000 moet lenen om vervolgens iets te kopen in de hoop daar winst mee te gaan maken?
Leuk he, het lijkt twiekers wel.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:29 schreef Deevay het volgende:
* mompelt iets over iemand die met een wazig verhaal komt en dat iedereen er lekker op gaat zitten reageren.
niet zo offtopic gaan maar geld valt altijd te regelen in ons milieuquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:28 schreef Deevay het volgende:
En waar heeft hij zijn maandelijkse inkomsten nu vandaan??
Bijstand? Die gaan het geweldig vinden dat je vader ineens beschikt over hardware voor zo'n bedrag.
O! dat milieu! Kun je niet beter gewoon iemand gaan afpersen dan?quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:30 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
niet zo offtopic gaan maar geld valt altijd te regelen in ons milieu
En welk milieu is dat? De Joegoslavishe onderwereld.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:30 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Kijk, op die manier...|:(quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:30 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Waar denk je dat die servert vandaan komtquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:32 schreef Luke_SuperDude het volgende:
[..]
O! dat milieu! Kun je niet beter gewoon iemand gaan afpersen dan?
Mijn idee..quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:33 schreef Mondo_Generator het volgende:
[..]
Waar denk je dat die servert vandaan komt
Geen Geforce erin zetten.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:35 schreef Underdoggy het volgende:
jij suggereert dingen NIET ZO OFFTOPIC GAAN!!!
de info tot nu toe:
Server deditaced neerzetten ofzo
niet gaan gamen
2gig is wel genoeg
Of jij geeft effe gewoon info waar we wat mee kunnen. Tot nu toe zie ik alleen flarden info.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:35 schreef Underdoggy het volgende:
jij suggereert dingen
Ik ga niet offtopic. Jij begint over milieu te brabbelen.quote:NIET ZO OFFTOPIC GAAN!!!
En wat levert deze info je nu concreet op ?quote:de info tot nu toe:
Server deditaced neerzetten ofzo
niet gaan gamen
2gig is wel genoeg
Dat ding staat er al, klont.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:37 schreef Luke_SuperDude het volgende:
ok! hier een tip. Bestel het ding in nederland. Zal wel iets goedkoper zijn denk ik. i.v.m vervoer enzo
Moet je je Geforce eruithalen, het zal de fan wel zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:38 schreef Underdoggy het volgende:
luke ik heb hem hier al naast me staan... wat een takke ding hij maakt me toch een herrie!
wat wil je weten?quote:Of jij geeft effe gewoon info waar we wat mee kunnen
Oke, NU wordt je echt 200% ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:40 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
wat wil je weten?
We draaien nu windows 98Second edition maar dat doet het niet echt goed :S
hardeschijven zijn scsi
2gb Ram
???quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:41 schreef Deevay het volgende:
[..]
Oke, NU wordt je echt 200% ongeloofwaardig.
Ik ben weg. Mazzels..
Joh, doe eens gek.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:41 schreef Underdoggy het volgende:
Kan ik beter XP op 2000 erop zetten?
draait wel hoor! Alleen 3 CPU's doen een beetje nietsquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:40 schreef Henno het volgende:
Windows 98 second edition![]()
![]()
een multi CPU server systeem met Windows 98 SE
![]()
En ook heb je ruim 1,5GB aan geheugen erin zitten dat niets doet, behalve de oorzaak zijn van Win98 die het niet goed doet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:42 schreef Luke_SuperDude het volgende:
[..]
draait wel hoor! Alleen 3 CPU's doen een beetje VEELniets
Datacenter server is een pakket dat niet los verkrijgbaar is (normaal gezien).quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:43 schreef Underdoggy het volgende:
Mijn buurjongen heeft zo'n cd met Windows 2000 datacenter, kan ik die erop zetten? want google enzo is toch veel data?
Je buurjongen heeft achter zijn ADSL een datacentre hangen ofzo?quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:43 schreef Underdoggy het volgende:
Mijn buurjongen heeft zo'n cd met Windows 2000 datacenter, kan ik die erop zetten? want google enzo is toch veel data?
Waar zeggen wij dat dan?quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:45 schreef Underdoggy het volgende:
..zeggen jullie..
quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:45 schreef Underdoggy het volgende:
dus 2000 datacenter zeggen jullie dan doe ik dat morgen meteen als ik Gforce eruit haal
Kijk, dit is de eerste goede tip in het hele topicquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:48 schreef Luke_SuperDude het volgende:
Ik zou een multiboot systeem van die bak maken. Als je dan niet zo veel bezoekers hebt kun je teminste ff de bak resetten en dan windows 98 aanslingeren en lekker gaan gamen
Ja, zou ik wel doen. Daar weten ze er veel vanaf!quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:50 schreef Deevay het volgende:
't wordt steeds interessanter.
Heb je je vragen trouwens ook al gepost op gathering.tweakers.net??
Nou! Hangt van de hoeveelheid pagina's af he! 5miljard pagina's aan tekst leverd nog wel een aantal Gb's opquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:47 schreef Underdoggy het volgende:
ik wil alleen tekst opslaan dit neemt toch niet zoveel ruimte?
En dan hier effe de link naar je topic op GoT. Kunnen we daar ook meegenietenquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:50 schreef Henno het volgende:
[..]
Ja, zou ik wel doen. Daar weten ze er veel vanaf!
lilo is een bootmanager ja. Als je een standaard Linux versie installeerd kun je ook gelijk lilo of iets gelijkwaardigs installeren kun je teminste bij het opstarten kiezen uit welke OS je wilt draaien.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:50 schreef Underdoggy het volgende:
ik heb even gezocht onder multiboot en ik lees wat over lilo ofzo wat is dat? ziet er wel ingewikkeld uit allemaal
Hebbie de raid al geconfigureerd? Afhankelijk van de configuratie verlies je dan wat schijfruimtequote:Op woensdag 24 maart 2004 22:52 schreef Underdoggy het volgende:
ik heb ook raid scsi harde schijven deze zijn wel groot geloof ik
ok je hebt gelijkquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:52 schreef Superstudent het volgende:
haha grapjas
wel leuk topic dit, en iedereen maar serieus reageren
underdoggy je moet vaker van dit soort topics openen
Download of koop dan gewoon een Linux versie die multiprocessor systemen en veel memory ondersteunen, zoals Red Hat ofzo (of misschien zijn er betere, dat weet ik niet zo snel) Dump die op die bak. Configureer de zooi -> en je hebt een serverquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:53 schreef Underdoggy het volgende:
lilo is een bootmanager ja. Als je een standaard Linux versie installeerd kun je ook gelijk lilo of iets gelijkwaardigs installeren kun je teminste bij het opstarten kiezen uit welke OS je wilt draaien.
=> maar ik wil gewoon een server draaien
maar ik wil geen ruimte verliezenquote:Hebbie de raid al geconfigureerd? Afhankelijk van de configuratie verlies je dan wat schijfruimte
Jammer!quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:57 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
maar ik wil geen ruimte verliezen
whwhhahahahah grapje sorry kon het niet laten mijn avond is weer goed
Of leuke vervolgposts!quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:58 schreef Leshy het volgende:
Had nou nog ff tot morgen gewacht, er hadden nog best een paar pagina's met reacties bij gekund
In de standaard installatie van windows worden die toch automatisch meegenomen? Ik heb geen vinkjes zien staan om ze weg te laten!quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:01 schreef Kebab het volgende:
Je moet ook Kazaa, W32.Sobig.F@mm en GAIN op de server installeren. Studenten van MIT Laboratory for Computer Science hebben hebben dit onderzocht en ontdekten een stijging van 76% qua performance.
Eeuh......2000 Datacenter???? Moet je me toch eens vertellen waar dat ie die gehaald heeft.....quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:43 schreef Underdoggy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |