Dat is met die dwarsfluit? Die vond ik ook leuker dan dezequote:Op zondag 5 december 2004 00:02 schreef misterDre het volgende:
Ik vond Extreem een stuk beter dan deze![]()
Text veranderd nogal vaak...quote:Op zondag 5 december 2004 15:29 schreef -nevaeh- het volgende:
Hey, ik heb het ook gezien gister en ik vond het eigenlijk wel cool................ik vroeg me alleen af, heeft iemand de tekst van dat ene liedje: niemand is mijn vriend..........enz.....helemaal?????
Vanavond weer.quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een goede cabaretier.
Zoals in de OP staat, Klaas van der Eerden is bekend van Kinderen voor Kinderen, Klokhuis en nu ook Vara Laat.
Hij kan goed dwarsfluit spelen (al dan niet er doorheen beatboxend) en verder moet je onderstaand bericht maar even lezen:
"Mix" met Klaas van der Eerden
Snelheid en muzikaliteit zijn Klaas' handelsmerken en die voeren ook in MIX de boventoon. Hij mixt alles door elkaar tot één programma: muziek, verhalen, dans, straatculturen, types - de hele shit. En onder die shit zit Klaas. Geniet van deze eigentijdse cocktail!
[afbeelding]
Klaas won zowel de Wim Sonneveldprijs als de Publieksprijs op het Amsterdams Kleinkunstfestival in 1999. Sindsdien raast hij als een tornado door Nederland.
De pers was lovend over zijn eerste programma EXTREEM!:
De Telegraaf: "...hoeveelheid verbazende en grappige geluidseffecten. Iemand om in de gaten te houden."
Het Parool: "...een perfect gevoel voor zelfspot en een uitdagende houding."
Nieuwsblad van het Noorden: "Klaas in verbluffend knap cabaretdebuut"
NRC Handelsblad: "...energiek debuut"
Utrechts Nieuwsblad "een echt goed en vooral leuk debuut."
Die cursus voor pubers s echt geniaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:37 schreef Bupatih het volgende:
Cursus Opvoeden met Klaasje.
Goed topic.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |