abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2004 @ 18:53:02 #201
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18045966
quote:
Op maandag 29 maart 2004 16:47 schreef iteejer het volgende:

[..]

Bij deze bevestigd.
Door vanaf verschillende locaties in te loggen met verschillende gebruikersnamen die op verschillende mailladressen zijn aangemaakt kunnen mods eenvoudig worden misleid. Verder geldt: Wiens gebruikerswachtwoord men kent diens woord de betreffende 'gebruiker' spreekt.

een plaatje zegt soms meer dan vele woorden

Uiteraard blijft het mogelijk dat iemand vanuit blinde adoratie zich liet verleiden tot een wat primaire reactie ondanks bovengenoemde mogelijkheden ter misleiding van IP en gebruikersvergelijk. Zeer waarschijnlijk vernemen we straks nog wat mogelijkheden die ik vergat te vermelden.

Niettemin: ook deze vrijheid van meningsuiting beschouw ik als een groot goed.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_18046115
Revisionistische accenten, geen interesse écht over het probleem te discussieren, slechts de eigen mening op het podium willen zetten. Reden om dit topic te sluiten. Iets openlaten om zich belachelijk te maken - ja, zit wat in. Maar ik zie hier weinig anderen meediscussieren, zelfs maar meelezen. Maar dan hadden we Akkersloot ook door moeten laten razen.

Dus, we stoppen er hier mee.
pi_18046175
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:53 schreef sjun het volgende:
Door vanaf verschillende locaties in te loggen met verschillende gebruikersnamen die op verschillende mailladressen zijn aangemaakt kunnen mods eenvoudig worden misleid. Verder geldt: Wiens gebruikerswachtwoord men kent diens woord de betreffende 'gebruiker' spreekt.
Als je iets denkt te weten, zorg dan dat je dat ook zéker weet. Want nu sla je een modderfiguur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')