Zelfs dit ben je nog voor.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, bovenstaande is dus de reden dat Ryan3 zich terugtrekt, zodat de jonge Wolkers herself, misschien vergezelt van KareltjeG, de boel eigenhandig kan voortzetten. Tabee, Stali.
Als jij deze vraag stelt binnen de context van jouw eerdere opmerking "en of dit nu gebeurt om in haar broekje terecht te komen of niet" (quote d.d. 4 maart 2004) dan vind ik dit een onwaardige opmerking waarvan ik mij wens te distantiëren.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom open je niet eens een topic over wat jou voor ogen stond?
Laat ik voorop stellen dat ik het niet een onwaardig streven vind om in iemands broekje terecht te komen. Je vasthoudendheid deed ons beiden die richting uit denken, te meer Stali soortgelijke ervaringen al had opgedaan. En ik ben nog steeds benieuwd of dat er voor een deel niet gewoon achter zat. Het is dat Stali dit een wat al te botte vraag vond, anders had ik hem al eerder gesteld.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:18 schreef Gajus het volgende:
[..]
Als jij deze vraag stelt binnen de context van jouw eerdere opmerking "en of dit nu gebeurt om in haar broekje terecht te komen of niet" (quote d.d. 4 maart 2004) dan vind ik dit een onwaardige opmerking waarvan ik mij distantieer.
Maar ...
Als jij deze vraag stelt binnen de context van onze correspondentie over nieuwe literatuurvormen (gebruikmakend van internet) dan vind ik dat een waardevolle suggestie.
Huiselijke en beroepsmatige verplichtingen hebben nu prioriteit. ASAP start ik een topic "literatuur on line", waarin de do´s en dont´s ter discussie staan. De ervaringen van Lila Pauze zullen daarbij een waardevolle input vormen.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
... de uiteenzettingen over nieuwe vormen van literatuur is weldegelijk een topic waard ...
Geweldig zeg, wat fantastisch.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:59 schreef Gajus het volgende:
[..]
Huiselijke en beroepsmatige verplichtingen hebben nu prioriteit. ASAP start ik een topic "literatuur on line", waarin de do´s en dont´s ter discussie staan. De ervaringen van Lila Pauze zullen daarbij een waardevolle input vormen.
Eh.... Niets. (Geloof ik...)quote:Op zondag 7 maart 2004 23:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat is er?
Gelukkig maarquote:Op zondag 7 maart 2004 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eh.... Niets. (Geloof ik...)
He ja, laten we een dagboektopic openenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:04 schreef k_i_m het volgende:
Mannen.
Nog even open?quote:Op maandag 8 maart 2004 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Hoe nu verder?
Stali weet het nog niet, maar ik ben de plot van een detective aan het uitwerken. Lijkt me wel leuk om daaraan te werken. Plaats van handeling Zeeuws-Vlaanderen. Stali is een journalist die onderzoek doet naar het smokkelaarsverleden in die streek. Ryan3 (type Morse) werkt bij de recherche en wordt in die capaciteit geconfronteerd met de moord op een beruchte oude smokkelaar. Schijnt verband te houden met de (roof)moord op een bankier en twee Belgische gensdarmes meer dan 40 jaar geleden. Meer verklap ik niet, want dan geef ik het plot weg, bovendien heb ik Stali nog niet ingelicht. Uiteraard krijgen de journaliste en de rechercheur een relatie.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Hoe nu verder?
eh... ja Ryan, leuk om dit hier te mogen lezen.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali weet het nog niet, maar ik ben de plot van een detective aan het uitwerken. Lijkt me wel leuk om daaraan te werken. Plaats van handeling Zeeuws-Vlaanderen. Stali is een journalist die onderzoek doet naar het smokkelaarsverleden in die streek. Ryan3 (type Morse) werkt bij de recherche en wordt in die capaciteit geconfronteerd met de moord op een beruchte oude smokkelaar. Schijnt verband te houden met de (roof)moord op een bankier en twee Belgische gensdarmes meer dan 40 jaar geleden. Meer verklap ik niet, want dan geef ik het plot weg, bovendien heb ik Stali nog niet ingelicht. Uiteraard krijgen de journaliste en de rechercheur een relatie.
quote:Op maandag 8 maart 2004 17:14 schreef Stali het volgende:
[..]
eh... ja Ryan, leuk om dit hier te mogen lezen.
Doen we het weer samen?
Ps. ik kan je wel zoenen![]()
![]()
Ps. II Ik vertrek nu vanaf kantoor, dus lees geen zakelijke mail meer.
Okee, ik mail even in grote trekken. Xs4all, niet?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:17 schreef Stali het volgende:
Ryan, joehoe....?
Plot af, plot ook mailen??!!
Ben wel thuis nu. Even koken en Femke baden.
Kijk wel af en toe.
Ja Stali3.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, ik mail even in grote trekken. Xs4all, niet?
Stali3? Ik heb gewoon Stali gestuurd.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja Stali3.
Ps. alleen grote trekken toch? Anders gaat het weer mis.
Goh, verbazend dat ik ook nog niets heb ontvangen.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali3? Ik heb gewoon Stali gestuurd.
Oh, kom op. Niet zo nors en nukkig. De opzet van deze topic is absoluut geen geschikt onzinmateriaal. Wij schrikken van grote kuddes woorden. Het resultaat is dan waarschijnlijk een spervuur van één-woord-posts of smilieposts die door de machtige onzininboorling afgevuurd zal worden op deze toch waardige topic. Dat zou zonde zijn, bestaansrecht en zo. Maar gelukkig is er in overleg besloten deze teksten in literatureluurs te plaatsen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 02:12 schreef OllieA het volgende:
Naamtopics, hoe goed geschreven ook, horen in Onzin.
Laat staan slecht geschreven naamtopics.
Ook al zou het goed geschreven zijn, Ollie, dan zou je het nog slecht geschreven vinden. Een mening van jou over hoe dit proza geschreven is, kan dus nooit een betrouwbare indruk geven.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 02:12 schreef OllieA het volgende:
Ik kan me nog herinneren hoe jij vrolijk en vrij meedeed met een serie nonsens topics in dit forum. Ik beschouwde het echter als een litaraire kunstuiting en liet het staan omdat ik het vernieuwend en interessant vond.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 02:12 schreef OllieA het volgende:
Het is je hopelijk toch wel opgevallen dat Ryan zo maf als een deur, helemaal doorgedraaid, het einde zoek, totaal de weg kwijt, compleet gestoord, etc. is?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren hoe jij vrolijk en vrij meedeed met een serie nonsens topics in dit forum. Ik beschouwde het echter als een litaraire kunstuiting en liet het staan omdat ik het vernieuwend en interessant vond.
Dit topic beschouw ik als een literaire kunstuiting en het is origineel/vernieuwend en interessant. Dus ook dit laat ik absoluut staan. Hoort zeker niet in onzin thuis.
Jeetje, wat ben jij een brombeer geworden zeg.
Dit naar aanleiding van een post in VRIJHEID VAN MENINGSUITING... een farce?...quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:55 schreef sjun het volgende:
[..]
Verziek deze draad nu niet verder vanuit een misplaatst gevoel voor humor of omdat je wat aandacht tekort komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |