Ja de modjes van tegenwoordigquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:05 schreef blublub het volgende:
..... een nieuwe [HOMO]????
dat duurde weer lang....
schande!quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja de modjes van tegenwoordig
Zouden wij er in mogen, Dark_Killah?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:08 schreef Dark_Killah het volgende:
De stokjes zijn idd niet gelijk
Hmm, dat wil ze vast wel ff voor je doen.. En anders zal je moeten wachten op een laatste post van Killahquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:09 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Zouden wij er in mogen, Dark_Killah?
Ow je staat er al in!
Ik dacht dat je er al in stond. Misschien omdat je eigenlijk net interieur bent hier. *afstof doet*quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:09 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Zouden wij er in mogen, Dark_Killah?
Ow je staat er al in!
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:19 schreef D.Rose het volgende:
BB kan een topic openen
Je hebt toch geen snode plannen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:17 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hmm, dat wil ze vast wel ff voor je doen.. En anders zal je moeten wachten op een laatste post van Killah
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Avond
Nouw! Zo stoffig wassik toch niet?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er al in stond. Misschien omdat je eigenlijk net interieur bent hier. *afstof doet*
Natuurlijk niet! En als dat wel zo was zou ik het niet zeggen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:24 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Nouw! Zo stoffig wassik toch niet?![]()
Heequote:Op woensdag 24 maart 2004 21:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]Hoest met Markje?
Ow LeBeau, dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! En als dat wel zo was zou ik het niet zeggen.
Met mij is alles druk, al ist wel wat druk met school enzo. Morgen een workshop (die ik dus niet volg maar zelf moet geven) en volgende week nog een assessment. Beiden ook aardig presentatie-erig, en dus iets waar ik echt geen zin in heb.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:27 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hee![]()
Wel oke hoor....vandaag een presentatie gehad die minder dramatisch slecht ging dan verwacht...nog wel slecht maar toch!
En nu eigenlijk soort van weekend al![]()
En hoe ist met Lebeau???
He's alivequote:Op woensdag 24 maart 2004 21:28 schreef Waxxer het volgende:
Goed, wat zal ik de rest van de avond gaan doen.....suggesties, ideeen...?
Je weblog nog een keer updaten? Want er zijn alweer twee Waxxer-daagjes voorbij.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:28 schreef Waxxer het volgende:
Nee het was totaal geen interessant onderwerp over analyse van problemen in verkoopgesprekken enzo....communicatie shitquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Met mij is alles druk, al ist wel wat druk met school enzo. Morgen een workshop (die ik dus niet volg maar zelf moet geven) en volgende week nog een assessment. Beiden ook aardig presentatie-erig, en dus iets waar ik echt geen zin in heb.
Maar ik heb m'n Train cd binnen, dus mijn week kan niet meer kapot.![]()
Was het trouwens nog een presentatie over een interessant onderwerp?
Kijk een dv...ow... oepsquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:28 schreef Waxxer het volgende:
Sta jij ook al zo te springen op een nieuw avontuur van Waxje?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je weblog nog een keer updaten? Want er zijn alweer twee Waxxer-daagjes voorbij.Of iets productiefs voor je studie ofzo, maar das niet echt leuk...
Nou nou nou.... een weekje Alpe d'Huezquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
He's alive![]()
Waar heb jij de laatste paar weken gezeten??
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou nou nou.... een weekje Alpe d'Huezda's alles
Ik ben er ook niet echt een ster in, al heb ik wel gemerkt dat het beter gaat als ik helemaal geen tekst in m'n kop douw en alleen over dingen praat waarbij ik dus echt weet waarover ik het heb. Toch doe ik het liever niet, maar morgen komt er toch wat powerpoint aan te pas. Naja, ik denk maar gewoon bij mezelf dat degenen die er nu zitten helemaal niks weten.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:31 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee het was totaal geen interessant onderwerp over analyse van problemen in verkoopgesprekken enzo....communicatie shitmaar ja helaas verplichte kost dit blok....
Ik haat presentaties geven, ben er niet echt een ster in zeg maar.
Ja idd als ik iets van mezelf moet presenteren dan gaat het prima maar moest twee weken geleden theorie van anderen bespreken en dat ging dus echt heel slecht.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet echt een ster in, al heb ik wel gemerkt dat het beter gaat als ik helemaal geen tekst in m'n kop douw en alleen over dingen praat waarbij ik dus echt weet waarover ik het heb. Toch doe ik het liever niet, maar morgen komt er toch wat powerpoint aan te pas. Naja, ik denk maar gewoon bij mezelf dat degenen die er nu zitten helemaal niks weten.
Tsk tsk, ja dan kom je er natuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja idd als ik iets van mezelf moet presenteren dan gaat het prima maar moest twee weken geleden theorie van anderen bespreken en dat ging dus echt heel slecht.
De voorbereiding was ook beroerd maar dat is een ander verhaal natuurlijk![]()
Nou op mijn poll in de weblog hadden drie mensen gestemd en het waren drie stemmen dat ze blij waren dat ik eindelijk eens een week was opgekrastquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Het lijkt echt alsof je weken weg was....de rust enzo
![]()
Neeeejj....quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:49 schreef Waxxer het volgende:
Zal ik maar stoppen dan met Fok en alles....
en wie is dat?quote:
slaap lekker en succes morgenquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tsk tsk, ja dan kom je er natuurlijk niet.![]()
Niet dat ik me daar niet keer op keer schuldig aan heb gemaakt, maar das een ander verhaal.
Naja, ik ga pitten, morgenochtend goed voorbereiden enzow.![]()
wat hij zegtquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:47 schreef Waxxer het volgende:
OMFG
Please Waxxer blijf bij Ons!!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou op mijn poll in de weblog hadden drie mensen gestemd en het waren drie stemmen dat ze blij waren dat ik eindelijk eens een week was opgekrast
Dan waren dat vast geen fokkers die gestemd hebben...quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou op mijn poll in de weblog hadden drie mensen gestemd en het waren drie stemmen dat ze blij waren dat ik eindelijk eens een week was opgekrast
Heb je je eigenlijk al netjes voorgesteld aan meneer Waxxer?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:50 schreef blublub het volgende:
[..]
en wie is dat?
Heee Wizardquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:51 schreef wizarddragon het volgende:
Okay mensen...hier ben ik weer
Hoi hoi Markie....quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:53 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Heee Wizard![]()
jah hoi Waxxerquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Wax, dit is Blub, Blub, dit is Wax.
Blub studeert voor wat jouw vader doet, Waxxer..
Ja nu weer wel na een uiterst gestresst dagje ( laatste moment presentatie in elkaar gooien,vervelend werkgroepje) nu eigenlijk al soort van weekendquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi hoi Markie....![]()
Alles cool?
Jerruh toch...niet janken. Laat janken maar aan mij over.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:56 schreef Jerruh het volgende:
wiz!![]()
.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:51 schreef Jerruh het volgende:
laat je daar nou een scheet wax?
grapje! alles goe?.
Heb je...euhm.. nog meer foto's?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:58 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik heb een heel stuk van die foto afgeknipt maar ik denk dat ik iemand nadeed en ik schrok me de tering toen ik die foto kreegik was denk ik errug dronken daar
haha okquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jerruh toch...niet janken. Laat janken maar aan mij over.
Hallo mijnheer Blubblub! Ik ben het inderdaad op de foto maar ik verwijder hem nu maar hequote:Op woensdag 24 maart 2004 21:55 schreef blublub het volgende:
[..]
jah hoi Waxxer
maar nou weet ik nog niet wie dat is is ie dat zelf
quote:In de Amerikaanse staat North Carolina heeft het kinderboek King & King van de Nederlanders Linda de Haan en Stern Nijland tot rumoer geleid. Het sprookje gaat namelijk niet over een prins en een prinses maar over een prins en een prins...
In het boekje van 32 pagina's gaat een koningin op zoek naar een prinses voor haar zoon. De prinses wordt gevonden, maar de prins blijkt haar broer veel leuker te vinden. De twee worden verliefd en trouwen.
Bron
Hee David alles okquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:02 schreef Davidboaz het volgende:
in de huis
quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo mijnheer Blubblub! Ik ben het inderdaad op de foto maar ik verwijder hem nu maar he
Aangenaam, u studeert wat mijn vader praktiseert - respect hoor! Ik zou het niet kunnen, en bovenal: als je mijn foto al erg vindt....ik HEB mensen onverwacht aan de deur gehad......
Waxje, mijnheer Blublub is een mevrouwquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo mijnheer Blubblub! Ik ben het inderdaad op de foto maar ik verwijder hem nu maar he
Aangenaam, u studeert wat mijn vader praktiseert - respect hoor! Ik zou het niet kunnen, en bovenal: als je mijn foto al erg vindt....ik HEB mensen onverwacht aan de deur gehad......
Daar zag ik vorige week hier al ergens een topic over geloof ik.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Nope mogguh niks. Vrijdag wiskundequote:Op woensdag 24 maart 2004 22:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ok!
mogge tentamen?
quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:03 schreef Waxxer het volgende:
oh jee nu moet die foto al he-le-maaaallll weg![]()
![]()
Heeeeyy Davidboaz!
mijnheerquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ieeeew dat is voor mij al weer heel wat jaartjes geleden Wiskundequote:Op woensdag 24 maart 2004 22:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nope mogguh niks. Vrijdag wiskunde![]()
Hmmz.. Okeej, sorry.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar zag ik vorige week hier al ergens een topic over geloof ik.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:05 schreef ikbengeweldig het volgende:
Sjees, wat is het hier druk vanavond, en jullie zijn allemaal hard-to-get zeker?
Nou dat van die dvd-speler was geen grapjequote:Op woensdag 24 maart 2004 22:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je bent leuk vandaag Waxje!
oh, gezelligquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:08 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Nee hoor Geweldige meneer!
We zijn gewoon ons moppige zelf![]()
Dat geeft ook niet hoor, lieve G_Equote:Op woensdag 24 maart 2004 22:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.. Okeej, sorry..
Maar ik heb een drukke baan overdag enzo dus kan dat allemaal niet bijhouden..
ni..niet?!quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat van die dvd-speler was geen grapje
Hard to getquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:05 schreef ikbengeweldig het volgende:
Sjees, wat is het hier druk vanavond, en jullie zijn allemaal hard-to-get zeker?
pardon pardonquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:07 schreef blublub het volgende:
[..]
mijnheer
respect [afbeelding]
nee maar dankje, ik vind het tot nu toe nog wel meevallen, maar ben ook nog niet zo ver... en ik heb helemaal niet gezegd dat ik je foto erg vind hoor, alleen maar grappig.ik weet ook hoe ik eruit ga zien als ik teveel opheb dus ik hou mn mond wel
bubje kan de H even edittenquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:12 schreef Idril-2 het volgende:
Jong's! Vraagje mede namens Blubje?
Hoe kom ik in de H? Wie kan dat even doen![]()
'kee.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat geeft ook niet hoor, lieve G_E
quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:10 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hard to getpfff laat me niet lachen
Die mevrouw was gisteren nog op radio 1. Tenenkrommend, die reactiesquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
'kee..
quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:25 schreef Waxxer het volgende:
zie ik daar een echte Limburgse H? Op hoge poten voor als er weer hoog water komt??
Ik ook...zat ff die nieuwe tiesto promo te luisteren.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:23 schreef Vlarp het volgende:
*ook weer meldt*
Dee & Ryoquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:
In Japan is het "boy x boy" een heel normaal genre, waar hetero-vrouwen dol op zijn..
Nou en is het wat of inderdaad niks ?quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ook...zat ff die nieuwe tiesto promo te luisteren.
Ik heb even een spelletje gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ook...zat ff die nieuwe tiesto promo te luisteren.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dee & Ryo
G_E, ik vond de wankel wonende egel veel liever
Original version vind ik niks. Remix daarentegen is wel te pruimen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:28 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Nou en is het wat of inderdaad niks ?
*prrrr*quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*aai*
Je moet me wel hebben vandaag hè?quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik zal eens kijken of ik een hele grimmige signature kan vinden.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb even een spelletje gedaan
Eerst maar even luisteren dus...quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Original version vind ik niks. Remix daarentegen is wel te pruimen.
Ik heb die hele tiesto om een of andere reden nooit gemogen, ik vind er niks aan.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Original version vind ik niks. Remix daarentegen is wel te pruimen.
Truste mevrouw drilquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:34 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Eerst maar even luisteren dus...welterusten allemaal, ik ga slapen
Ik zei het toch!?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:08 schreef Dark_Killah het volgende:
De stokjes zijn idd niet gelijk
ojeetjequote:Op woensdag 24 maart 2004 22:59 schreef blublub het volgende:
ik verveel me
en trusten tech![]()
jah, tis toch wel enigzins apart om te zien, toch wel anders dan heteros, dat zie je meer en ben je meer gewend, maar vind t wel ok, zolang ze elkaar maar niet helemaal aflikken, maar gewoon lief zoenen.... maar dat geldt net zo goed voor heteros eigenlijk....quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Blublub, want vindt jij als vrouw nou eigenlijk van Zoenende Mannen?.
jaquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ojeetje
Het maakt mij eigenlijk überhaupt niet uit wat er met elkaar zoent, als het maar netjes en lief gebeurt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:13 schreef blublub het volgende:
[..]
jah, tis toch wel enigzins apart om te zien, toch wel anders dan heteros, dat zie je meer en ben je meer gewend, maar vind t wel ok, zolang ze elkaar maar niet helemaal aflikken, maar gewoon lief zoenen.... maar dat geldt net zo goed voor heteros eigenlijk....
jah, das altijd zo ranzig.... ik probeer t zelf ook altijd netjes te houden, maar sommige mensenquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Het maakt mij eigenlijk überhaupt niet uit wat er met elkaar zoent, als het maar netjes en lief gebeurt.
zonder spatten enzo
Ik vind het altijd veel prettiger om het een beetje uit het zicht te doen ook trouwens, anders voel ik me zo opgelaten en bekeken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:32 schreef blublub het volgende:
[..]
jah, das altijd zo ranzig.... ik probeer t zelf ook altijd netjes te houden, maar sommige mensen
elkaars gezicht onder kwijlen vindt jij romantisch?quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat zijn jullie toch on-romantisch..
Ik negeer dergelijke uitspattingen altijd maar, dat is voor iedereen het bestequote:Op woensdag 24 maart 2004 23:39 schreef Waxxer het volgende:
zoenende mannen? Nou, ik vind het nog steeds een raar gezicht als ik sta te barren en er zit een stel enorm te tongen voor m'n neus
ik heb dat nu wel minder dan vroeger, vroeger durfde ik t echt niet in t openbaar, nu heb ik wat meer schijt eraan, maar ik ga echt niet midden op de dansvloer staan zoenen (meer aan de zijkantquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:41 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik vind het altijd veel prettiger om het een beetje uit het zicht te doen ook trouwens, anders voel ik me zo opgelaten en bekeken.
Ik begon over zoenende mannen, en het enige waar jullie mee komen zijn kwijlende slobberende tongzoenen, waarbij voor het oog van de hele wereld de speeksel klodders in het rond vliegen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:42 schreef blublub het volgende:
[..]
elkaars gezicht onder kwijlen vindt jij romantisch?
quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik begon over zoenende mannen, en het enige waar jullie mee komen zijn kwijlende slobberende tongzoenen, waarbij voor het oog van de hele wereld de speeksel klodders in het rond vliegen..
Terwijl het toch heelkan zijn.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:13 schreef blublub het volgende:
[..]
....maar gewoon lief zoenen....
Ik durf niet eens hand-in-hand over straat te lopen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:43 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb dat nu wel minder dan vroeger, vroeger durfde ik t echt niet in t openbaar, nu heb ik wat meer schijt eraan, maar ik ga echt niet midden op de dansvloer staan zoenen (meer aan de zijkant)
de quoi beavje?quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
t was echt heel lief bedoeld enzo echtquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou ja, okee..
kheb een beetje een dipje geloof ikquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:50 schreef blublub het volgende:
[..]
de quoi beavje?
jah maar ja, dat is voor natuurlijk anders, vanwege mn geaardheid.....quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik durf niet eens hand-in-hand over straat te lopen..
(topic=104638)
quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
kheb een beetje een dipje geloof ik.
kweenie, kheb ook al een paar dagen enorme hoofdpijnen enzo.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:53 schreef blublub het volgende:
[..]
hoe komt dat nou?
quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
kheb een beetje een dipje geloof ik.
*schouderophaalsmiley*quote:
oh jee, vervelendquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
kweenie, kheb ook al een paar dagen enorme hoofdpijnen enzo.
Me too. Ik hou helemaal niet van dat mensen in het openbaar hun zoengebeuren gaan tentoonstellen. Dan maar liever achter gesloten deuren.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:41 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik vind het altijd veel prettiger om het een beetje uit het zicht te doen ook trouwens, anders voel ik me zo opgelaten en bekeken.
pijnstillers helpen een beetje maar niet veel.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:59 schreef blublub het volgende:
[..]
oh jee, vervelend
pijnstillers helpen ook niet?
*kusje op je zere hoofdje*
Is er niet iets lekker ontspannends dat je jezelf kunt gunnen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
kweenie, kheb ook al een paar dagen enorme hoofdpijnen enzo.
naar zeg. hoofdpijn is zo vervelend, dat is pijn die je niet even kan 'wegdenken' (in tegenstelling tot bv pijn aan je been)quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
pijnstillers helpen een beetje maar niet veel.
Zelfs slapen helpt niet echt. Veel meer ontspannen kun je niet worden lijkt me. En als ik 's ochtends opsta is het wel minder maar niet helemaal over. En het wordt dan in de loop van de dag weer erger.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is er niet iets lekker ontspannends dat je jezelf kunt gunnen?.
Ik heb het ook wel eens als ik heel moe ben en dan dus snachts heel vast slaap. Dan word ik wakker met hoofdpijn die dan ook de hele dag blijft. Nu zit het meer aan de rechterkant van m'n gezicht. Het voelt ook alsof het boven m'n oog zit ofzo.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:04 schreef blublub het volgende:
[..]
naar zeg. hoofdpijn is zo vervelend, dat is pijn die je niet even kan 'wegdenken' (in tegenstelling tot bv pijn aan je been)
maar is er iets gebeurd waardoor de hoofdpijn is ontstaan? hoofdgestoten, of veel spanning/stress, te weinig slapen, niet goed eten? etc....
dr Blublub in actie![]()
Jezelf masseren werkt niet echt.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Een massage kan heerlijk ontspannend zijn..
maar is die last van je nek en schouders dan ook spanningsgerelateerd? want als je stress hebt, vermoeid bent of je gewoon iets dwars zit ga je onbewust verkrampen, dus je nek en schouderspieren optrekken, en daardoor kan t zaakje wat gaan 'irriteren' en dat kan idd wel tot hoofdpijn leiden. ik weet het niet precies, maar de plaats hoeft niet per se iets zinnigs te zeggen over de aard ofzo. maar is idd vervelend dat t niet weg gaat met slapen, dat helpt vaak t meest bij mij. misschien beetje rare vraag, maar hoe slaap je (in wat voor houding)?quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens als ik heel moe ben en dan dus snachts heel vast slaap. Dan word ik wakker met hoofdpijn die dan ook de hele dag blijft. Nu zit het meer aan de rechterkant van m'n gezicht. Het voelt ook alsof het boven m'n oog zit ofzo.
Ik bedenk me net dat ik de laatste tijd wel erg veel last heb van m'n nek en schouders. Daar zou het misschien door kunnen komen. Iets anders kan ik me niet bedenken.
Als je er echt last van hebt, dan is het wel een goed idee om naar je huisarts te gaan. Wat blub ook al zegt, kan het door van alles worden veroorzaakt.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zelfs slapen helpt niet echt. Veel meer ontspannen kun je niet worden lijkt me. En als ik 's ochtends opsta is het wel minder maar niet helemaal over. En het wordt dan in de loop van de dag weer erger.
ja huisarts kun je doen als t lang blijft aanhouden en t echt heel verhinderend is (een 'alarmteken' voor een arts is dat een patient er dingen/werk/hobbies voor gaat laten). maar als je nu komt met, ik heb al 3 dagen hoofdpijn dan verwacht ik niet dat de huisarts gelijk over gaat tot onderzoeken ofzo.... dus ik zou t nog even aankijken, maar als t echt erg(er) wordt/blijft, dan wel even gaan hoor!quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je er echt last van hebt, dan is het wel een goed idee om naar je huisarts te gaan. Wat blub ook al zegt, kan het door van alles worden veroorzaakt.
Ik weet dat ik nogal snel de neiging heb om 'verkeerd' te gaan zitten. En ook als ik in bed lig merk ik wel dat ik onbewust m'n schouders optrek en ze dus niet echt kan ontspannen. Ik slaap meestal op m'n rug maar ik word ook wel eens wakker en dan lig ik op m'n zij helemaal in elkaar gebogen dus ook met m'n rug helemaal gebogen en m'n schouders voorovergebogen. Ik weet niet hoe ik het anders een beetje redelijk kan uitleggen. Als ik wakker word dan is het wel een stuk minder maar niet helemaal weg. En dan in de loop van de dag wordt het langzaam aan weer erger.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:15 schreef blublub het volgende:
[..]
maar is die last van je nek en schouders dan ook spanningsgerelateerd? want als je stress hebt, vermoeid bent of je gewoon iets dwars zit ga je onbewust verkrampen, dus je nek en schouderspieren optrekken, en daardoor kan t zaakje wat gaan 'irriteren' en dat kan idd wel tot hoofdpijn leiden. ik weet het niet precies, maar de plaats hoeft niet per se iets zinnigs te zeggen over de aard ofzo. maar is idd vervelend dat t niet weg gaat met slapen, dat helpt vaak t meest bij mij. misschien beetje rare vraag, maar hoe slaap je (in wat voor houding)?
Het is ook iets van de laatste paar dagen. Maandag was het heel erg. Toen deed het licht ook pijn aan m'n ogen enzo (Nou heb ik dat vaker, ik heb hele gevoelige ogen maar dit kwam ook door de hoofdpijn geloof ik). Gisteren was het een stuk beter en vandaag zit er zo'n beetje tussenin. Tis erger als gisteren maar lang niet zo erg als maandag.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:18 schreef blublub het volgende:
[..]
ja huisarts kun je doen als t lang blijft aanhouden en t echt heel verhinderend is (een 'alarmteken' voor een arts is dat een patient er dingen/werk/hobbies voor gaat laten). maar als je nu komt met, ik heb al 3 dagen hoofdpijn dan verwacht ik niet dat de huisarts gelijk over gaat tot onderzoeken ofzo.... dus ik zou t nog even aankijken, maar als t echt erg(er) wordt/blijft, dan wel even gaan hoor!
quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:15 schreef blublub het volgende:
[..]
maar is die last van je nek en schouders dan ook spanningsgerelateerd? want als je stress hebt, vermoeid bent of je gewoon iets dwars zit ga je onbewust verkrampen, dus je nek en schouderspieren optrekken, en daardoor kan t zaakje wat gaan 'irriteren' en dat kan idd wel tot hoofdpijn leiden. ik weet het niet precies, maar de plaats hoeft niet per se iets zinnigs te zeggen over de aard ofzo. maar is idd vervelend dat t niet weg gaat met slapen, dat helpt vaak t meest bij mij. misschien beetje rare vraag, maar hoe slaap je (in wat voor houding)?
Is het niet zo, dat je eigenlijk moet studeren en je daar geen zin in hebt of dat er een bepaalde rem op je zit, dat je spanningen hebt en zo je dag/nacht ritme steeds meer omdraait en dat je dat helemaal niet wil en dus eerder op wilt staan maar dat je dan tot 13u 's middags niks voorstelt? En dat dat eigenlijk in je leven is komen sluipen maar dat je nu de lichamelijke consequenties ondervindt?quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is ook iets van de laatste paar dagen. Maandag was het heel erg. Toen deed het licht ook pijn aan m'n ogen enzo (Nou heb ik dat vaker, ik heb hele gevoelige ogen maar dit kwam ook door de hoofdpijn geloof ik). Gisteren was het een stuk beter en vandaag zit er zo'n beetje tussenin. Tis erger als gisteren maar lang niet zo erg als maandag.
nou, met je lighouding is opzich niets mis, beste lighouding is zelfs op je zij liggen, maar dan met opgetrokken benen, kussen goed in je nek en wel zoveel mogelijk rechte rug, maar op je rug inslapen is iig beter dan op je buik (ik was een buikslaper tot ik dat niet meer mocht van de fysio, en hielp een stuk). ik denk dat er toch wel een stuk spanning in je lijf zit, waardoor dat komt weet je misschien zelf wel, misschien ook niet. verkeerde houding kan ook klachten geven, maar dan moet t echt wel opvallend zijn.... maar probeer eens rustig je schouders te ontspannen als je bv in bed ligt, echt bewust ontspannen, misschien dat dat een eindje helpt....quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik nogal snel de neiging heb om 'verkeerd' te gaan zitten. En ook als ik in bed lig merk ik wel dat ik onbewust m'n schouders optrek en ze dus niet echt kan ontspannen. Ik slaap meestal op m'n rug maar ik word ook wel eens wakker en dan lig ik op m'n zij helemaal in elkaar gebogen dus ook met m'n rug helemaal gebogen en m'n schouders voorovergebogen. Ik weet niet hoe ik het anders een beetje redelijk kan uitleggen. Als ik wakker word dan is het wel een stuk minder maar niet helemaal weg. En dan in de loop van de dag wordt het langzaam aan weer erger.
hm hm, jah jah....quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hm... hm... ja... ja....
Ik heb een keer zeer per ongeluk een bandje gepakt waarop muziek zou moeten staan (ik ging met de auto weg waar toen nog geen cd-speler in zat en pakte elk bandje dat ik tegenkwam) en toen was dat een bandje vol met consulten(haio)
Heb het idee dat elke keer als een dokter "hm" zegt, de patient het erger maakt
hmmz.. het is niet echt één van die soorten hoofdpijn het is meer een combinatie van migraine (gevoeligheid voor licht, maandag was ik ook misselijk erbij) spanningshoofdpijn (het gevoel van die band om m'n hoofd) en clusterhoofdpijn (die druk op m'n oog)...quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.kring-apotheek.nl/zz/zz37.html
interessante theorie maar ik denk niet dat dat in dit geval met m'n hoofdpijn te maken heeft.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is het niet zo, dat je eigenlijk moet studeren en je daar geen zin in hebt of dat er een bepaalde rem op je zit, dat je spanningen hebt en zo je dag/nacht ritme steeds meer omdraait en dat je dat helemaal niet wil en dus eerder op wilt staan maar dat je dan tot 13u 's middags niks voorstelt? En dat dat eigenlijk in je leven is komen sluipen maar dat je nu de lichamelijke consequenties ondervindt?
Nou een consult ging dus zo, dat de patient eh...quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:27 schreef blublub het volgende:
[..]
hm hm, jah jah....
dat leren we gewoon serieus om te zeggen tijdens communicatielessen
tis niet erger maken wat de patient doet, maar je spoort daarmee de patient aan om meer te gaan vertellen. als je geen erkenningsresponsen geeft dan komt er ook nix uit en vertelt de patient je nix meer. en hoe meer de patient zelf verteld, hoe beter het is
tjah, tis lastig, maar je moet een balans vinden tussen medeleven tonen en laten merken dat je de patient begrijpt en m aansturen meer te vertellen en daarnaast jezelf beschermen en niet bij alles betrokken raken. is lastig, maar kan me zo goed voorstellen dat je op een gegeven moment echt op de automatische piloot gaat. maar nou krijgen wij wel beter communicatieonderwijs dan vroeger (wij krijgen nu al wat men vroeger pas voor t eerst tijdens huisartsspecialisatie kreegquote:Op donderdag 25 maart 2004 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou een consult ging dus zo, dat de patient eh...
naja diegene had seroxat voorgeschreven gehad en het ging beter "ja en ik heb nu af en toe een dipje ja dat heeft u toch ook wel eens dat u een dag niet lekker in uw vel zit toch?" en dan de haio heel kort "hm"
en wat te bedenken van een telefonisch consult? "Hm.... hm...... ja..... hm.... en dat heeft ze al lang? (...) Hm..... Ja. Kom om half acht maar even naar de praktijk. Ja. Dag."
Maar helaas is dat voltooid verleden tijd ivm de chp.
lieve beavjequote:Op donderdag 25 maart 2004 00:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
interessante theorie maar ik denk niet dat dat in dit geval met m'n hoofdpijn te maken heeft.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:34 schreef Waxxer het volgende:
Biefje ik denk dat het hoofdpijn is door een verkeerd levensritme, ik bedoel, ben jij wel eens VOOR 13u op fok?Is niet kritisch bedoeld, maar, naja, laat ik zeggen dat het herkenbaar is. Is een combi van spanningen denk ik. Of het "allemaal psychisch" zit er bij mij teveel ingebakken.
Trusten Blubjequote:Op donderdag 25 maart 2004 00:36 schreef blublub het volgende:
[..]
lieve beavje
ga maar lekker slapen zo, proberen helemaal te ontspannen, en dan hoop ik dat t morgen weer over is.
ik ga nu iig slapen, de wekker gaat morgen weer om 7 uur
trusten allemaal![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:35 schreef blublub het volgende:
[..]
tjah, tis lastig, maar je moet een balans vinden tussen medeleven tonen en laten merken dat je de patient begrijpt en m aansturen meer te vertellen en daarnaast jezelf beschermen en niet bij alles betrokken raken. is lastig, maar kan me zo goed voorstellen dat je op een gegeven moment echt op de automatische piloot gaat. maar nou krijgen wij wel beter communicatieonderwijs dan vroeger (wij krijgen nu al wat men vroeger pas voor t eerst tijdens huisartsspecialisatie kreeg)
*in het donker tegen Wizarddragon aanbupst*quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:55 schreef wizarddragon het volgende:
*dwaalt nog ff rond door de donkere gangen*
* wizarddragon schrok zich een pleuris.quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:58 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*in het donker tegen Wizarddragon aanbupst*
Jij hier nog zo laat?
Je kwam in de minibar graaien zeker?quote:Op donderdag 25 maart 2004 02:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
* ikbengeweldig schrok zich een pleuris.
Ik ben op een geheime missie.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 02:08 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Je kwam in de minibar graaien zeker?
BEEEEP! BEEEEP! BEEEEP! BEEEEP! BEEEEP!quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:36 schreef blublub het volgende:
ik ga nu iig slapen, de wekker gaat morgen weer om 7 uur
trusten allemaal![]()
Ik dacht dat ik dat klereding had uitgezet!quote:Op donderdag 25 maart 2004 07:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
BEEEEP! BEEEEP! BEEEEP! BEEEEP! BEEEEP!
ik zit al op "het werk".... en ben pas om 8 uur weer thuis....van mijn "werk"quote:Op donderdag 25 maart 2004 08:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga naar school. En ben om kwart over 2 alweer thuis
sure....geloof je het zelfquote:Op donderdag 25 maart 2004 08:30 schreef Dark_Killah het volgende:
Maar je hebt vast meer vrije dagen dan ik ..
geniet van je middagquote:Op donderdag 25 maart 2004 08:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Mwah. Nee eigenlijk niet
quote:Op donderdag 25 maart 2004 07:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
BEEEEP! BEEEEP! BEEEEP! BEEEEP! BEEEEP!
Zal ik doenquote:Op donderdag 25 maart 2004 08:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
geniet van je middag
*naar buitenkijkt*quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:02 schreef Idril-2 het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
De zon schijnt hier en ik is helemaal blij
Moet je overwerken? Hebben ze je dan nu toch eindelijk wat werk toegeschoven, of is je opdracht aan het escaleren?quote:Op donderdag 25 maart 2004 08:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zit al op "het werk".... en ben pas om 8 uur weer thuis....van mijn "werk"
heb heerlijk geslapen, en mijn wekker werkte weer niet naar toebehoren..om half 7 werd ik wakker... ik denk lekker, kan ik nog een kwartier liggen....quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:11 schreef tech het volgende:
[..]
Moet je overwerken? Hebben ze je dan nu toch eindelijk wat werk toegeschoven, of is je opdracht aan het escaleren?
Lekker geslapen trouwens, schone slaperd?
*Blublub omdraait*quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:04 schreef blublub het volgende:
[..]
*naar buitenkijkt*
*mortuarium ingang ziet*
*geen zon ziet*
*matig vorlijk is
je hebt het zwaarquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:14 schreef Cybart het volgende:
we hebben weer een etentje op de zaak na werktijd
eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
je hebt het zwaar
Mooi. Je hebt zeker wel weer tot boven 0-niveau bijgeslapen, nu... Je lag er lekker op tijd in gisteren!quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb heerlijk geslapen, en mijn wekker werkte weer niet naar toebehoren..om half 7 werd ik wakker... ik denk lekker, kan ik nog een kwartier liggen....
en om tien over 7 werd ik weer wakker, onder het motto "fuck hij deed het weer niet"
hoe heeft u geslapen?
hoef niet over te werken, heb geen escalerende opdracht.
we hebben weer een etentje op de zaak na werktijd
hehe, nouja het zal ook wel na 11en geweest zijn voordat ik sliep. eerst even wat opgeruimd, en toen lekker in bed gelegen met op de achtergrond de laatste cd van trijntje (die op blue note is verschenen). maar goed, het sliep erg lekker in.quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:35 schreef tech het volgende:
[..]
Mooi. Je hebt zeker wel weer tot boven 0-niveau bijgeslapen, nu... Je lag er lekker op tijd in gisteren!
Ik heb ook heerlijk geslapen. Zoals gezegd heb ik gisteren mijn moeder voorzien van een 'nieuwe' harddisk, maar rond een uurtje of tien was ik zó moe, dat ik de boel de boel heb gelaten en naar huis ben gegaan. Kort na elven zal ik erin gelegen hebben. Vanmorgen om 6 uur ging de wekker, maar ik kan een beetje rustig aan doen, omdat ik de trein weer gepakt heb. Ik hoop echt dat ik die kosten mag declareren, want het is wel duur! Maar goed: voor een beetje gemoedsrust moet je ook wat overhebben!
ALWEER een etentje op de zaak? (ik wist niet dat er al eerder etentjes waren geweest)Eet smakelijk straks, dan!
Maar eerst: zwoegen.(not...)
Op tijd naar bed kan heerlijk zijn!quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
hehe, nouja het zal ook wel na 11en geweest zijn voordat ik sliep. eerst even wat opgeruimd, en toen lekker in bed gelegen met op de achtergrond de laatste cd van trijntje (die op blue note is verschenen). maar goed, het sliep erg lekker in.
een paar dagen op tijd naar bed is wel relaxed inderdaad.
moet je nu vanavond het werk afmaken of niet? of was je al klaar?
van dat declareren moet je trouwens wel inderdaad ff mailen of vragen, want anders heb je dadelijk al een hele onkostenpost gemaakt
anders zal je toch een vleugel van je landhuis moeten gaan onderverhurenquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:48 schreef tech het volgende:
[..]
Op tijd naar bed kan heerlijk zijn!
Ehm, nee. Morgen is mijn laatste dag in Amsterdam (voor zover ik nu weet, tenminste). Dan moet ik wat zaken afronden en zo. Kans is wel groot dat ik er nog een aantal keren moet terugkomen... Onmisbaar maken is wel een van mijn sterkere punten... zakelijk dan... Privé zullen we het maar niet over hebben...
Vanaf maandag werk ik voor een opdrachtgever in Deventer (met ook nog een kantoor in DRENTHE!!!) maar gelukkig mag ik daar veel werkzaamheden voor verrichten op ons eigen kantoor in Vianen. Gewoon weer met 't autootje
Tja, 30 euro per dag is redelijk aan de prijs... Ik hoop dat mijn salaris er een beetje tegen opweegt!
Dat is sowieso een voordehandliggende optie... Dat paleis is echt veel te groot voor mij alleenquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
anders zal je toch een vleugel van je landhuis moeten gaan onderverhuren
ik ken nog wel een prins die nu ook een te groot huis heeft voor zichzelfquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:52 schreef tech het volgende:
[..]
Dat is sowieso een voordehandliggende optie... Dat paleis is echt veel te groot voor mij alleen
Nou ja, ik houd me aanbevolen. Dan weet je dat.quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ken nog wel een prins die nu ook een te groot huis heeft voor zichzelf
durf niet te garanderen of ie nog lang blijft "wonen"
jaja zo blauw blauw blauw.....quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:56 schreef tech het volgende:
[..]
Nou ja, ik houd me aanbevolen. Dan weet je dat.
Ik heb overigens ook nog een blinkende koets in de aanbieding. Zo eentje die jouw bloedlijn ook door de straten jaagt.*blaat*
Hey, ik moest maar weer eens wat gaan doen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:57 schreef Cybart het volgende:
jaja zo blauw blauw blauw.....
ja
quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:59 schreef tech het volgende:
[..]
Hey, ik moest maar weer eens wat gaan doen.
Ik lees straks wel weer even bij
Hear! Hear!quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:11 schreef Cybart het volgende:
goeiemorgen flikkers!
Mogguh nichtquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:11 schreef Cybart het volgende:
goeiemorgen flikkers!
he verrek een stadsomroeperquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:14 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Hear! Hear!
quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:15 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Mogguh nicht![]()
*slaap uit oogjes wrijf en wakker wordt met de muziek van N.E.R.D*
Nee, toffee-amandel, niet klontjequote:Op donderdag 25 maart 2004 10:10 schreef ysklontje2000 het volgende:
*niet in bak zit*
MarkyMarkieMarky!quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Mogguh![]()
*zoiets terug doe*quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:18 schreef Semisane het volgende:
*GoeiemorgenZwaai*![]()
![]()
![]()
Wat een kutbedrijf iddquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik wordt wakker met Marco..nouja ik ben al wakker
tering, is de lunch vandaag al verorgd, hebben we een etentje. krijg ik nu een mailtje dat er over een kwartier gebak is
wat een kutbedrijf is dit zeg...bah
hoe is het met ons markie?
Arme studenten van tegenwoordigquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een kutbedrijf iddwel slecht voor de lijn maar toch
Met mij is alles ok....al soort van weekend, alleen zo ff naar school om een film te kijken...zwaar leven heb ik toch![]()
Succesquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:49 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga richting mn trein
Tot later
Mogge Twoflower!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mogguh Caz!
Al een beetje wakker?quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:36 schreef Cazman het volgende:
[..]
Mogge Twoflower!!
Wow, da's niet niks...quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:03 schreef NathaN het volgende:
apk-keuringen zuigen.
Tenminste, wel als ze je 600 euro gaan kosten...
't is dat ik er geen nieuwe auto voor koop...quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:09 schreef Twoflower het volgende:
Wow, da's niet niks...
Dan kom je gezellig bij mij eten?quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:46 schreef Ang3l het volgende:Pauze
Ik moet vanaaf kei zielig alleen eten en zo ...|Pupje gaat met een paar klasgenoten zuipen in de Laks in A'dam
vanwege zijn en een klasgenoot's verjaardag
en dus is ie pas kei laat thuis
*proest* *ROTFLMMFAO* *WHAHAHhahahahaaaaaaaaaaaahahhahaaaa*quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:48 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens Ang3l (Hai!), jij kan toch zo goed koken?
quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*proest* *ROTFLMMFAO* *WHAHAHhahahahaaaaaaaaaaaahahhahaaaa*
Sorry
*ademhaal*
U zei?
Komt de poets/kook/whatever homo vanavond niet?quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*proest* *ROTFLMMFAO* *WHAHAHhahahahaaaaaaaaaaaahahhahaaaa*
Sorry
*ademhaal*
U zei?
En dat wilde je bij Ang3l komen doen?quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jij kan toch zo goed koken?
Ik heb zin om uit eten te gaan
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:02 schreef Jerruh het volgende:
ME LAATSTE TENTAMEN GEHAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*straks naar utrecht gaat*
*alvast dekking zoek*quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:02 schreef Jerruh het volgende:
Simply Bread?quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:03 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik wil gewoon uit eten of iig iets speciaals eten en allesen dat je dan zo voldaan weggaat, weet je wel? Dat kun je met eten al bereiken
Zo van hmmmmmmmmmm he he wat heb ik lekker gegeten, ik heb een voldaan gevoel.
ik denk eerder andersom hoorquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
*alvast dekking zoek*
Voor ik in Maastricht ben, is het alweer tijd voor Simply Dinnerquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Simply Bread?
Jermeneer!quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:14 schreef Jerruh het volgende:
beaverhausenvent!.
Ze bezorgen ook hoorquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Voor ik in Maastricht ben, is het alweer tijd voor Simply Dinner
ik dacht altijd dat zequote:Op donderdag 25 maart 2004 13:17 schreef Jerruh het volgende:
just saaaay what you want 'cause you cant pretend no mooooooore
do you feel me
do you feel me
do you feel me
do you feel me
round round baby round round spinning round on me.
da kan toch nieeequote:Op donderdag 25 maart 2004 13:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat ze
round round baby round round spend a night on mezongen
it's my dirty mind
lolquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:19 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
when...does....the hurting...stop....
pff netjes zeg... moet zelf echt weer in het ritme komen na een jaartje een bestuur te hebben gedaanquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik denk eerder andersom hoor.
@waik: ik heb er net 6 achter de rug hehe.
wat krijgen we dan :quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
da kan toch nieee
want daarna zingen ze: I don't need a man, got my kicks for free (waarbij ik weer dacht: I don't need a man, got my kids for free)
quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat krijgen we dan :
round round, baby round round, spend a night on me
don't need no man, got my kids for free
we'll ride all night, on the beat down low
i don't need nobody, got my honeys
when i go
Round, round baby Round, round Spinning out on me
I don't need no man Got my kicks for free
We'll ride Stir fried (Still fired) On the beat down low
I don't need nobody Got my honeys
When I go
hmmm niet best... hoelang heb je het gehad? had het zelf ook aan het begin van mijn studie, ook niet fijn maar daarna wel alles met succes weer opgepaktquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]!!!!! hahahahahaha
we'll ride still fried!!!!!
@waik: haha ik ken het, ik moet nu alles inhalen wegens pfeiffer...
ehm 8 maanden stil gelegen, en vanaf november pas weer echt begonnen met studeren..quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:41 schreef WAik het volgende:
[..]
hmmm niet best... hoelang heb je het gehad? had het zelf ook aan het begin van mijn studie, ook niet fijn maar daarna wel alles met succes weer opgepakt*steun geef
*
wa kom je hier doen?quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:02 schreef Jerruh het volgende:
Tja, dan moet je niet naar Utrecht komen, he...quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:10 schreef Jerruh het volgende:
ik denk eerder andersom hoor.
met markiemark ff eten en naar de biosquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:58 schreef blublub het volgende:
[..]
wa kom je hier doen?
gezellig! met markie-mark nog wel!quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
met markiemark ff eten en naar de bios.
gothika!!!!!
ehm, ik heb irl contact met cybart, markiemark, tizmo en ysklontje2000 en nog een paar met wie ik regelmatig spreek. voor de rest zoek ik hier niet mijn heil hoor hahaquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:04 schreef blublub het volgende:
[..]
gezellig! met markie-mark nog wel!hoorde net van vriendin dat t leuke film is....
maar hoe zit dat, hebben jullie IRL nou allemaal veel contact onderling, of valt dat wel mee (weet van de NB dat dat wel zo was...)
heftig...!quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm 8 maanden stil gelegen, en vanaf november pas weer echt begonnen met studeren..
maar kennen jullie elkaar van hier of kenden jullie elkaar hiervoor al.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, ik heb irl contact met cybart, markiemark, tizmo en ysklontje2000 en nog een paar met wie ik regelmatig spreek. voor de rest zoek ik hier niet mijn heil hoor haha. k heb zat vrienden die ik niet van fok! ken.
hahahaquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:11 schreef blublub het volgende:
[..]
maar kennen jullie elkaar van hier of kenden jullie elkaar hiervoor al.
dat vind ik eigenlijk nog best wel wat![]()
oh zo, hahaha. gezellig hoor! waar gaan jullie iets eten of weten jullie dat nog niet? of moet dat geheim blijvenquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha
ik ken cybart al van hiervoor (en vlarp (alleen niet irl) ook) markiemark ken ik van hier, tizmo ook (alleen niet van dit topic maar van ONZ. en ysklontje ken ik weer via bart en een beetje dit topic.
hahaha dunnoquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:27 schreef blublub het volgende:
[..]
oh zo, hahaha. gezellig hoor! waar gaan jullie iets eten of weten jullie dat nog niet? of moet dat geheim blijven![]()
Ik heb een redelijk fijne dag ondanks dat ik net m'n duim fiks openhaalde met de kaasschaaf. Mijn bankrekening helaas nietquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:32 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh iedereen![]()
..iedereen nog een fijne dag gehad?
owja, de was...quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:35 schreef Cazman het volgende:
ik heb boodschappen gedaan en straks nog wat was doen
erg irri :/quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
owja, de was...
*ook doe*
Och, deurtje open, proppen, zeep erbij, aanzetten en een ruim uur wachten tot het klaar is.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:40 schreef Cazman het volgende:
erg irri :/
Tip: mijd Mr Jacks. Goedkoop, maar matig eten en klote bediening.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:32 schreef Jerruh het volgende:
hahaha dunno.
*stil is*quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:52 schreef Waxxer het volgende:
jaja daar word je stil van he
shut yer pie-hole!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:57 schreef Waxxer het volgende:
Chris Claremont!!!! Hoe is het met hem??? Oooohhhh DIE heb ik al een tijd niet meer gezien!!!!
*Googled*quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
tja uuuhm,
Chris Claremont heeft tegen mij gesproken!
Oh nou, hij plast en poept ook hoorquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
shut yer pie-hole!
sarcasme siert je niet, ik heb gesproken met de man die X-men heeft gemaakt tot wat ze nu zijn!
Vijverfonteintjesquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:11 schreef Waxxer het volgende:
Maaaarrr wel leuk voor je!Hoe is het gegaan dan, hoe kom je met zo iemand in contact en waar ging het over?
staat op de singlequote:Op donderdag 25 maart 2004 16:58 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje:
Ik heb iets nodig voor 1 april (nee geen grap)
de MP3 Frans Bauer, heb je even voor mij
maar dan de karaoke versie, instrumentaal dus
is voor een afscheid van een collega
ik kan nu niet kijken op kazaa of ie er staat, maar geen idee of die ook karaoke versies hebben ....
iemand?
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:58 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje:
Ik heb iets nodig voor 1 april (nee geen grap)
de MP3 Frans Bauer, heb je even voor mij
maar dan de karaoke versie, instrumentaal dus
is voor een afscheid van een collega
ik kan nu niet kijken op kazaa of ie er staat, maar geen idee of die ook karaoke versies hebben ....
iemand?
Ow ja maar het kwam ook behoorlijk uit de losse polsquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:07 schreef Dark_Killah het volgende:!
Alleen de laatste zin klinkt niet echt..
vraagje: worden die drankjes bij de Waxxer geleverd? Want das wel handig natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow ja maar het kwam ook behoorlijk uit de losse pols
Waxxer: voor feesten en partijen, drankjes en woordenrijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |