quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:01 schreef ErikT het volgende:Groeten uit Polen
Hey Erik!quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:01 schreef ErikT het volgende:Groeten uit Polen
Dank jequote:Op donderdag 25 maart 2004 22:24 schreef golfer het volgende:
* Tony_Montana67 schenkt vodkaatje in voor TM.
Stel je niet aan! Wedstrijden zoals Sparta-Utreg zijn slecht voor je hart .. niet wedstrijden zoals dezequote:Op donderdag 25 maart 2004 22:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dank je
Dit soort wedstrijden zijn slecht voor je hart, maar wel goed voor de lijn
heb je nog een biertje voor mijquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:24 schreef golfer het volgende:
golfer schenkt vodkaatje in voor TM.
eh weiffie, hoe was juh villum ???quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:20 schreef Bluezz het volgende:
joggie!
hebbie ook msn?
en zo nee, wrom nie?
Enneh.. niet naor het peesvee kijken hoor
My heart going boom, boom, boom uit Solsbury Hill was vanavond erg toepasselijkquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:32 schreef Eilanden het volgende:
Stel je niet aan! Wedstrijden zoals Sparta-Utreg zijn slecht voor je hart .. niet wedstrijden zoals deze
Al gezien...:( maar Jeff Bridges is ook leuk zonder geluid, en met snoeiharde Lenny op de voorgrondquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:41 schreef Bjoro het volgende:
eh weiffie, hoe was juh villum ???
Hoezo Trout, hebbie de kids naar huis gestuurd morgen onder het mom van studiedag?quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:44 schreef mitt het volgende:
weekend.
Neh, ik heb gezegd dat morgen de begravenis is van Julianaquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoezo Trout, hebbie de kids naar huis gestuurd morgen onder het mom van studiedag?
Jupiler inschenkt voor je.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:37 schreef pascalheister het volgende:
heb je nog een biertje voor mij
* just me neemt je felicitaties graag in ontvangstquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:40 schreef Bjoro het volgende:
* just me feliciteert PSV (doet wel een beetje pijn, maar het is verdient !)
en zingt nog een keer Bonjour et Merci ole ole (ipv houdoe en bedankt)
dank uquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Jupiler inschenkt voor je.
Dit watje gaat ook nietzo laat als de bickels hier........quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:52 schreef Eilanden het volgende:
Ik weet dat het belachelijk vroeg is, maar ben gewoon moe .....
Trustuh iedereen!
* Bluezz gaat Zzzzzzzzzzzzzzz
Ach ja...soms moet je je amsterdamse bril afzetten en ff door een oranjebril kijken....dan valt er soms nog wel eens wat te lachen in het voetbalquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
JustMe neemt je felicitaties graag in ontvangst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |