en het komt allemaal door mij....quote:Op woensdag 7 april 2004 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het KhadgarTis ongelooflijk.
ik weet heus wel dat je mij bedoeldequote:Op woensdag 7 april 2004 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zeg ik niet![]()
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 7 april 2004 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heett KhadgarTis ongelooflijk.
jij bent ook de schuldige ja!!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 00:04 schreef rockstah het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
kom je er wel? kom je er wel.....?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, tis gewoon zo dat ik het hele forum gebeuren minder vind tegenwoordig, en met mij meerdere. Het is een tijd terug een overkill geweest, en daarom ben ik ook gestopt met modden. Heb/had er geen zin meer in.
Ik heb wel eens lopen zeuren/zeiken/etc op jou, maar dat is omdat je gewoon een kleine makkelijke zondebok bentEn je *soms* met Rockstah van die MSN topics houdt. Als je dat afleert kom je er wel m'n jong
Ja joh! Hoe was je eerste zaadlozingquote:Op donderdag 8 april 2004 00:06 schreef capibar het volgende:
[..]
kom je er wel? kom je er wel.....?
ik ben er allang gekomen![]()
![]()
![]()
You tell him son.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:05 schreef capibar het volgende:
[..]
jij bent ook de schuldige ja!!!!
DE HELE SLOWCHAT IS NAAR DE TERING!!!!!
![]()
![]()
![]()
wat betreft de eerste quote *bekijk de edit*quote:Op donderdag 8 april 2004 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja joh! Hoe was je eerste zaadlozing
[..]
You tell him son.
dit is gewoon een beetje een rustig forum....quote:Op donderdag 8 april 2004 00:14 schreef rockstah het volgende:
oy! het is jullie schuld, als jullie allemaal weggaan gaat dit forum toch ook nergens heen!
het is niet dat nu roy en die andere gast weggaan dat het hele forum ineens leegstroomtquote:Op donderdag 8 april 2004 00:19 schreef rockstah het volgende:
ik heb het dus over het forum in het algemeen, dus ook onzin en al die fora waar ik nooit kom.
ik heb teveel vrije tijd...quote:Op donderdag 8 april 2004 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe. Ik ga niet weg ofzoIk ben gewoon wat minder nadrukkelijk aanwezig dan vroeger.
*KUCH*quote:Op donderdag 8 april 2004 00:24 schreef rockstah het volgende:
het lijkt er wel op, roy is niet de enige die weggegaan is de afgelopen tijd
quote:Op donderdag 8 april 2004 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe. Ik ga niet weg ofzoIk ben gewoon wat minder nadrukkelijk aanwezig dan vroeger.
gieling is ook ineens verdwenenquote:Op donderdag 8 april 2004 00:24 schreef rockstah het volgende:
het lijkt er wel op, roy is niet de enige die weggegaan is de afgelopen tijd
de BOM???quote:Op donderdag 8 april 2004 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dont fuck with GielingGieling is de BOM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |