whahahahaquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:01 schreef blieblie het volgende:.. Ik moet fitnessen. Tot zo.
![]()
ik heb geen 2e mailtje van jou gehad hoorquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:59 schreef gazylady het volgende:
[..]
ja, check je meel....
en zie trouwens maar 1 vage foto van jou(?)
Doet hij (zegt iequote:Op woensdag 24 maart 2004 20:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
whahahahagoeje BB
jij fitnessen
LOL
hey, zit mijn pret eens niet te verpestenquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:13 schreef febster het volgende:
[..]
Doet hij (zegt ie) al een maand of 4/5
and check yoursquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:30 schreef gazylady het volgende:
end..check your mail again....please..
Waarschijnlijk het laatste, maar misschien niet onhandig om die patch toch te draaienquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:29 schreef blieblie het volgende:
ja maar ja maar... heb ik iets gedaan waardoor ik geinfecteerd ben, of blijft dit beperkt tot pogingen tot het infecteren van mij met die klets?
bij mij deed ie het welquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:45 schreef gazylady het volgende:
againn
Gij heeft goed geheugenquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:07 schreef FlowDesign het volgende:
zo hèhè... het werkt eindelijk
dan nu, op naar de koffie...
hey juup, is niet de eerste keer dat dat bij jullie gebeurt hè?
Telebankieren, ik vertrouw het internetbankieren niet. En mooi zo dat gij fitness doetquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:17 schreef blieblie het volgende:
wat moet je met een analoge modem.
en ja, ik fitness.
Ik zie een gekleurde medemens met een microfoon en een nagenoeg onleesbare tekst ernaast. Leg uit.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:21 schreef gazylady het volgende:
spui hier je reacties op mn pic
<---
.............;)
c1000quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zie een gekleurde medemens met een microfoon en een nagenoeg onleesbare tekst ernaast. Leg uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |