daar wil ik me bij aansluitenquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:33 schreef Mondo_Generator het volgende:
Kwa nummers, platen, bands, zangers, gitaristen of videoclips?
En trap zelf ff af...quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:54 schreef MZN het volgende:
[..]
daar wil ik me bij aansluiten
jij snapt het!quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:40 schreef MZN het volgende:
zullen we gewoon cd's doen? ik maak geen gradaties dit zijn mijn tien favo platen
muse - orrigin of symmetry
Red hot chilli peppers - californication
System of a down - toxicity
queens of the stoneage - Songs for the death
Neuk! - tot de schijt ons dood
Peter Pan Speedrock - killer machine
Papa Roach - Infest
The Offspring - Smash
Slayer - reign in blood
Limp Bizkit - Three dollar bil y'all
dan moet je je niet beperken tot de jaren '90 en later. Ik denk dat iedereen het met mij eens zal zijn wanneer ik zeg dat de beste rock in de jaren '60 en '70 geschreven is.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:59 schreef Supaaah het volgende:
[..]
jij snapt het!![]()
Zo moet het dus, ja top 100 mag ook.
Reden dat ik zelf geen toplijst maak is omdat ik pas sinds kort naar rock luister en nog niet erg veel goede artiesten ken.
Ik zat juist meer te denken aan Linkin Park, Good Charlotte, Bizkit, etc etcquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:03 schreef St.Germain het volgende:
[..]
dan moet je je niet beperken tot de jaren '90 en later. Ik denk dat iedereen het met mij eens zal zijn wanneer ik zeg dat de beste rock in de jaren '60 en '70 geschreven is.
Als we metal ook even tot de rock rekenen, dan zijn de jaren '80 geweldig. En ik ben het sowieso niet met je eens. En ik denk dat er nog veel meer mensen zullen zijn die het niet met je eens zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:03 schreef St.Germain het volgende:
[..]
dan moet je je niet beperken tot de jaren '90 en later. Ik denk dat iedereen het met mij eens zal zijn wanneer ik zeg dat de beste rock in de jaren '60 en '70 geschreven is.
Kunnen we ontopic? Dankuquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als we metal ook even tot de rock rekenen, dan zijn de jaren '80 geweldig. En ik ben het sowieso niet met je eens. En ik denk dat er nog veel meer mensen zullen zijn die het niet met je eens zijn.
deafquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:40 schreef MZN het volgende:
queens of the stoneage - Songs for the death
*Wacht nog steeds op Pfaf's persoonlijke top 100quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:41 schreef pfaf het volgende:
Mag 100 ook??
Ik ben het wel met hem eens: (kuch Led Zeppelin (ahum) Deep Purple.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als we metal ook even tot de rock rekenen, dan zijn de jaren '80 geweldig. En ik ben het sowieso niet met je eens. En ik denk dat er nog veel meer mensen zullen zijn die het niet met je eens zijn.
Ja okee, als dit tot rock word gerekend staat tie bij mij wel op 1quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:23 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Radiohead - OK Computer
Als duidelijk zou zijn wat je precies met die topic zou willen, wie weet. Maar dat schijnt nogal eens te veranderen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:14 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Kunnen we ontopic? Danku.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:14 schreef Supaaah het volgende:
Kunnen we ontopic? Danku.
snap het niet meerquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:05 schreef Supaaah het volgende:
Ik zat juist meer te denken aan Linkin Park, Good Charlotte, Bizkit, etc etc.
*meld de beste rock vind ik, is in de jaren 80 gescreven en als je de metal meerekent kun je zeggen dat nu weer opleving maakt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |